Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

Kawasaki ZZR1400 Performance Sport Black

  • Kawasaki ZZR1400 Performance Sport Black
  • Kawasaki ZZR1400 Performance Sport Black
  • Kawasaki ZZR1400 Performance Sport Black
  • Kawasaki ZZR1400 Performance Sport Black
  • Kawasaki ZZR1400 Performance Sport Black
  • Kawasaki ZZR1400 Performance Sport Black
  • Kawasaki ZZR1400 Performance Sport Black
  • Kawasaki ZZR1400 Performance Sport Black
Kawasaki ZZR1400 Performance Sport Black

ZZR1400 to połączenie, typowej dla Kawasaki, pasji tworzenia i Twojego pragnienia bycia pierwszym. Spełnij swoje marzenia i poczuj dreszcz emocji ...ZygZak przebudowany i odnowiony. Nowy ZZR1400 to połączenie, typowej dla Kawasaki, pasji tworzenia i Twojego pragnienia bycia pierwszym. Spełnij swoje marzenia i poczuj dreszcz emocji - miażdżące przyspieszenia, kontrola trakcji, ABS i wybór trybu mocy - moc jeszcze nigdy nie była tak odczuwalna.

Pakiet Performance Sport

  • podwójny wydech Akrapovic
  • szyba - spoiler

Lekkie koła

Całkowicie nowe koła zapewniają znaczącą oszczędność na wadze, w stosunku do poprzednika. Przednie koło jest o 360 g lżejsze a tylne o 1030 g, co w sumie daje oszczędność 1.39 kg.

Większa Wygoda Przewożenia

ZZR posiada chowane haki do mocowania bagażu, które są łatwo wsuwane z tyłu przedniego siedzenia. Są one uzupełnione dwoma haczykami na tylnych uchwytach dla pasażera. Znakomite umieszczenie haków (w odpowiedniej odległości) umożliwia bezpieczne mocowanie dużych

Dopracowane detale

Nowa rzeźba górnej półki amortyzatora dopełnia wyjątkowy wygląd deski rozdzielczej. W limitowanej wersji graficznej , górna półka posiada kontrastujące sekcje: kolorowe wykończenie vs. jasny lakier na krawędziach

Sportowe zawieszenie

Sztywne sprężyny w przednim widelcu i tylnym zawieszeniu dostarczają sprężystych, sportowych doznań.Wraz z nowymi sprężynami, ustawienie ich dobicia zostało również poprawione, dostosowując je do zwiększonej mocy

Nowe siedzisko

Nowe siedzisko w stylu “gunfighter” poprawia ergonomię oraz nadaje designerski efekt. Wyprofilowany kształt podtrzymuje biodra podczas dużych przyspieszeń. Smuklejszy przód ułatwia dostęp nóg do podłoża podczas zatrzymania na światłach.

Dominujące osiągi

O 4 mm większy skok zwiększa objętość skokową potężnego, rzędowego, 4-cylindrowego silnika do 1,441 cm3. Stosunek średnicy cylindra do skoku tłoka to 84 x 65 mm.

Pierwszy w produkcji seryjnej ogranicznik wstecznego momentu obrotowego

Łatwe w regulacji sprzęgło ograniczające wsteczny moment obrotowy ułatwia łagodną redukcję biegu i pomaga zapobiegać podskakiwaniu tylnego koła (zwłaszcza przy zwiększonym wstecznym momencie obrotowym)

Wyrzeźbiona Sylwetka

Tematyczny poczwórny zestaw 29 żeber po bokach owiewek został zachowany, chociaż ich wygląd jest bardziej 3-wymiarowy, nadając motocyklowi bardziej dynamicznego wyglądu.

Tylne światła w technologii LED

Bardziej agresywny, większy tył zachował LED-owe światło i zintegrowane tylne migacze swojego poprzednika.

Nowy przedni reflektor

Bardziej agresywny wygląd charakterystycznych, poczwórnych reflektorów zwraca uwagę na przednią owiewkę

Detale na zbiorniku

Wgłębienie na pokrywie zbiornika paliwa ułatwia chowanie się za owiewką. Mechaniczne wykończenie pokrywy wlewu paliwa poprawia wygląd. Wyrzeźbiony, żelowy tank pad osłania lakierowane wykończenie zbiornika.

Aerodynamika

Wyrzeźbione wiatrem nadwozie ZZR1400 zapewnia wysoką wydajność aerodynamiczną, która ogranicza napór powietrza i poprawia stabilność, zwłaszcza przy dużych prędkościach

Wielofunkcyjne Oprzyrządowanie

Umieszczony w głębi zestaw oprzyrządowania z podwójnym analogowym prędkościomierzem i obrotomierzem. Czarne tarcze z białą czcionką nadają im czytelnego wyglądu. Wielofunkcyjny, cyfrowy wyświetlacz zawiera zewnętrzną temperaturę powietrza oraz bardziej precyzyjną funkcj

Najlepiej przyspieszający motocykl na tej planecie

Zaprojektowany by raz na zawsze rozwiązać kwestię supremacji w klasie produktów sztandarowych,

Mocniejszy, Dłuższy Wahacz

Klinowy kształt wahacza zwiększa jego sztywność, dostosowując go do zwiększonej mocy. Wahacz jest o 10 mm dłuższy, dopasowany do nowej przekładni biegów (co przyczynia się do nieco dłuższego rozstawu osi).

Mocniejsza, Krótsza Skrzynia Biegów

Podczas gdy większa wydajność silnika dostarcza znacząco zwiększony moment obrotowy, krótsza zmiana biegów przy większej tylnej zębatce (41T >>42T) jeszcze bardziej akcentuje mocniejsze przyspieszenie.

Kawasaki ZZR1400 Performance Sport Black
technology_561
ABS

Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

  • technology_561
    ABS

    Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

technology_882
Kontrolka ECO

Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

  • technology_882
    Kontrolka ECO

    Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

technology_884
KTRC (3-mode)

System kontroli trakcji oferujący trzy poziomy ustawień dostosowane do jazdy od sportowej do turystycznej.

  • technology_884
    KTRC (3-mode)

    System kontroli trakcji oferujący trzy poziomy ustawień dostosowane do jazdy od sportowej do turystycznej.

technology_889
Podwójna przepustnica

Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.

  • technology_889
    Podwójna przepustnica

    Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.

technology_887
Power Modes

System oferuje możliwość ustawienia trzech trybów pracy, przy czym jeden z nich działa elastycznie w zależności od reakcji manetki gazu.

  • technology_887
    Power Modes

    System oferuje możliwość ustawienia trzech trybów pracy, przy czym jeden z nich działa elastycznie w zależności od reakcji manetki gazu.

technology_566
Rama "Monocoque"

Oryginalna aluminiowa rama Monocoque ściśle otula silnik, dzięki czemu motocykl zachowuje smukłą i lekką konstrukcję. Silnik w połączeniu z ramą stanowią sztywną i stabilna bazę każdego motocykla Kawasaki z ramy Monocoque.

  • technology_566
    Rama "Monocoque"

    Oryginalna aluminiowa rama Monocoque ściśle otula silnik, dzięki czemu motocykl zachowuje smukłą i lekką konstrukcję. Silnik w połączeniu z ramą stanowią sztywną i stabilna bazę każdego motocykla Kawasaki z ramy Monocoque.

Specyfikacja

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność silnika
1,498 cm³
Średnica x skok tłoka
84 x 65 mm
Stopień sprężania
12.3:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
16 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 44 mm x 4 (Mikuni)
Zapłon
Elektroniczny
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju

Rama

Typ ramy
Monocoque, aluminium prasowane
Skok przedniego zawieszenia
117 mm
Skok tylnego zawieszenia
124 mm
Opony przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony tył
190/50ZR17M/C (73W)
Kąt skrętu, lewy / prawy
31° / 31°

Osiągi

Moc maksymalna
147.2 kW {200 KM} / 10,000 obr./min
Moc maksymalna z doładowaniem dynamicznym - RAM Air
154.5 kW {210 KM} / 10,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
158.2 N•m {16.1 kgf•m} / 7,500 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa, pierścieniowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
1.556 (84/54)
Przełożenie biegu 1
2.611 (47/18)
Przełożenie biegu 2
1.947 (37/19)
Przełożenie biegu 3
1.545 (34/22)
Przełożenie biegu 4
1.333 (28/21)
Przełożenie biegu 5
1.154 (30/26)
Przełożenie biegu 6
1.036 (29/28)
Przełożenie całkowite
2.471 (42/17)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 310 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, przeciwstawny 4-tłoczkowy, 4 podkładki
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: dwutłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 43 mm, ze sprężynami top-out. Tłumienie dobicia: 18-stopniowe. Tłumienie odbicia: 15-stopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane
Tylne zawieszenie
Uni-Trak Bottom-Link z gazowym amortyzatorem. Tłumienie dobicia: bezstopniowe. Tłumienie odbicia: bezstopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,170 x 770 x 1,170 mm
Rozstaw osi
1,480 mm
Prześwit
125 mm
Pojemność zbiornika paliwa
22 litrów
Wysokość siedzenia
800 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
268 kg
Emisja C02
173 g/km
Zużycie paliwa
6.4 l/100 km
Rok modelowy
2019
Kod modelowy
ZX1400HKF_BK1
Recenzje

Testuj Kawasaki

Interesuje Cię ten model? Wyślij zgłoszenie i umów się na jazdę testową.

2019 KawasakiSklep.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.