Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

Kawasaki Z900RS Cafe Grey

Promocja
  • Kawasaki Z900RS Cafe Grey
  • Kawasaki Z900RS Cafe Grey
  • Kawasaki Z900RS Cafe Grey
  • Kawasaki Z900RS Cafe Grey
  • Kawasaki Z900RS Cafe Grey
Kawasaki Z900RS Cafe Grey
W Twoim stylu życia nie ma miejsca na podróbki. Kawasaki ma tradycję przekazywania dawnych wartości współczesnym motocyklistom w prawdziwie autentycznych, neoklasycznych motocyklach. Surowy duch legendy z lat siedemdziesiątych — oryginalnego chłodnego króla Z1 Kawasaki — znalazł wyraz w nowym Z900RS, aby w zdecydowany sposób zadowolić Cię, kierowcę, którym jesteś.

Tył motocykla i tylne światła LED inspirowane Z1

Projekt opływowego tyłu motocykla zainspirowany został ogonem torbacza dziobaka, a owalny kształt tylnych świateł LED jest hołdem dla pierwowzoru Z900RS - modelu Z1.

Okrągły LED-owy reflektor

Duży reflektor LED o średnicy 170 mm świeci jasnym, białym światłem, zapewniając doskonałą widoczność w nocy.

Silnik & Wydech

Prosta, niezmieniona konstrukcja silnika
Stylowe płetwy silnika wbudowane w głowicę cylindra tworzą replikę chłodzonego powietrzem silnika uzupełnionego wieloma motywami zaprojektowanego silnika, w jaki wyposażony był Z1.

Dopracowany kształt wydechu, konstrukcja, materiał, wykończenie
Dwustronne rozgałęzione rury sprawiają, że wygląd wydechu jest bardzo solidny, zaś materiał, z którego zostały wykonane, utrudnia odbarwianie się głowic wraz z upływem czasu. Krótki megafonowy tłumik potęguje efekt retro w stylizacji Z900RS CAFE. Główne rury, przednie komory i tłumik wykonane są z wysokiej jakości, polerowanej stali nierdzewnej.

Szprychowowe koła & Zbornik paliwa w kształcie łezki

Stylizowane odlewane szprychowe koła
Oryginalne odlewane koła wyposażone są w płaskie szprychy zaprojektowane tak, aby wyglądały, jak klasyczne koła ze szprychami z drutu.

Zbiornik paliwa w kształcie łezki
Głównym elementem projektu Z900RS CAFE jest piękny zbiornik paliwa w kształcie łezki, który przypomina ten z Z1.

Oprzyrządowanie z wielofunkcyjnym wyświetlaczem LCD

Prędkościomierz i obrotomierz w analogowym stylu są uzupełnieniem wielofunkcyjnego ekranu LCD z ciemnym czytelnym wyświetlaczem.

Moc

Mocny, rzędowy, czterocylindrowy silnik
Podobnie jak 900RS, Z900RS CAFE oferuje rzędowy, czterocylindrowy, chłodzony cieczą, 4-suwowy silnik o pojemności 948cc, który zapewnia doskonałą równowagę mocy i większą kontrolę nad motocyklem, koncentrując się na niskich i średnich przedziałach mocy.

KTRC — System Kontroli Trakcji Kawasaki

KTRC oferuje dwa tryby pracy, które obejmują szeroki zakres warunków jazdy, zapewniając optymalną trakcję podczas pokonywania zakrętów w zależności od nawierzchni i potrzeb. System umożliwią bezpiecznie i pewnie pokonać śliskie zakręty jadąc spokojnie lub bardziej agresywnie.

Sprzęgło antyhoppingowe

Technologia sprzęgła przeniesiona z motocykli wyścigowych działa jako ogranicznik momentu obrotowego, który ogranicza możliwość uślizgu tylnego koła przy obniżeniu biegu oraz działa jako serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła minimalizując siłę niezbędną do naciśnięcia dźwigni.

Siła hamowania

Przednie tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm dzięki promieniowemu mocowaniu zapewniają silne i pewne hamowanie. Podwójne tarcze pół-pływające posiadają podwójny, przeciwstawny 4-tłoczkowy zacisk.

Pompa

Bęben główny przedniej pompy hamulcowej umożliwia dotykowe, precyzyjne kontrolowanie hamulca. Aby zwiększyć bezpieczeństwo podczas jazdy, ABS jest dostepny w standardowym wyposażeniu Z900RS CAFE.

Lekka kratownicowa rama

Do tego modelu wybrano kratownicową ramę zapewniającą niewielki ciężar i doskonałą sztywność oraz dostrojoną geometrię, aby zapewnić lekkie, naturalne prowadzenie pojazdu. Zgodnie ze swoim charakterem retro, pozycja jeźdźca na Z900RS CAFE jest mniej pochylona do przodu niż w standardowym modelu Z900.

Pierwszy regulowany układ wydechowy Kawasaki

Zaprojektowany, aby wywoływać zachwyt u motocyklistów. Tuningowany dźwięk inicjowany jest już od pierwszego odgłosu silnika, na biegu jałowym, oraz na niskich obrotach, aby kierowca mógł cieszyć się głębokim rykiem silnika.

Kawasaki Z900RS Cafe Grey
technology_561
ABS

Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

  • technology_561
    ABS

    Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

technology_559
ERGO-FIT

ERGO-FIT to system, który umożliwia wielu kierowcom dostosowanie motocykla do swojego wzrostu.

  • technology_559
    ERGO-FIT

    ERGO-FIT to system, który umożliwia wielu kierowcom dostosowanie motocykla do swojego wzrostu.

technology_885
KTRC (1-mode)

System zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania.

  • technology_885
    KTRC (1-mode)

    System zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania.

technology_889
Podwójna przepustnica

Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.

  • technology_889
    Podwójna przepustnica

    Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.

technology_890
Sprzęgło antyhoppingowe

Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

  • technology_890
    Sprzęgło antyhoppingowe

    Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

technology_568
Tylny amortyzator Back-Link

Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

  • technology_568
    Tylny amortyzator Back-Link

    Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

Specyfikacja

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność silnika
948 cm³
Średnica x skok tłoka
73.4 x 56 mm
Stopień sprężania
10.8:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
16 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 36 mm x 4 z podprzepustnicami
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa

Rama

Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
140 mm
Opony przód
120/70ZR17 M/C (58W)
Opony tył
180/55ZR17 M/C (73W)

Osiągi

Moc maksymalna
85 kW {111 KM} / 8,500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
98.5 N•m {10 kgf•m} / 6,500 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
1.627 (83/51)
Przełożenie biegu 1
2.917 (35/12)
Przełożenie biegu 2
2.059 (35/17)
Przełożenie biegu 3
1.650 (33/20)
Przełożenie biegu 4
1.409 (31/22)
Przełożenie biegu 5
1.222 (33/27)
Przełożenie biegu 6
0.967 (29/30)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm. Zacisk: Podwójny, przeciwstawny, monoblok, 4-tłoczkowy montowany radialnie
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk: jednotłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 41 mm, z tłumieniem odbicia i regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Tylne zawieszenie
Poziome Back-link. Tłumienie odbicia i regulacja napięcia wstępnego sprężyny

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,100 x 845 x 1,190 mm
Rozstaw osi
1,470 mm
Prześwit
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
820 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
216 kg
Emisja C02
136 g/km
Zużycie paliwa
5.3 l/100 km
Rok modelowy
2019
Kod modelowy
Z900RS CAFE
Recenzje

Testuj Kawasaki

Interesuje Cię ten model? Wyślij zgłoszenie i umów się na jazdę testową.

2019 KawasakiSklep.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.