Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

jak kupić motor

4 lata gwarancji Kawasaki

Kawasaki Z900RS CAFE 2018

  • Kawasaki Z900RS CAFE 2018
  • Kawasaki Z900RS CAFE 2018
  • Kawasaki Z900RS CAFE 2018
  • Kawasaki Z900RS CAFE 2018
  • Kawasaki Z900RS CAFE 2018
  • Kawasaki Z900RS CAFE 2018
  • Kawasaki Z900RS CAFE 2018
  • Kawasaki Z900RS CAFE 2018
  • Kawasaki Z900RS CAFE 2018
  • Kawasaki Z900RS CAFE 2018
  • Kawasaki Z900RS CAFE 2018
  • Kawasaki Z900RS CAFE 2018
  • Kawasaki Z900RS CAFE 2018
  • Kawasaki Z900RS CAFE 2018
  • Kawasaki Z900RS CAFE 2018
  • Kawasaki Z900RS CAFE 2018
  • Kawasaki Z900RS CAFE 2018
  • Kawasaki Z900RS CAFE 2018
  • Kawasaki Z900RS CAFE 2018
  • Kawasaki Z900RS CAFE 2018
  • Kawasaki Z900RS CAFE 2018
  • Kawasaki Z900RS CAFE 2018
  • Kawasaki Z900RS CAFE 2018
  • Kawasaki Z900RS CAFE 2018
  • Kawasaki Z900RS CAFE 2018
  • Kawasaki Z900RS CAFE 2018
  • Kawasaki Z900RS CAFE 2018
  • Kawasaki Z900RS CAFE 2018
  • Kawasaki Z900RS CAFE 2018
  • Kawasaki Z900RS CAFE 2018
  • Kawasaki Z900RS CAFE 2018
Kawasaki Z900RS CAFE 2018
Z900RS - Sklasyfikowany jako "Retro Sport", nowy Z900RS został starannie wykreowany przez dział stylizacji i inżynierów fabryki Kawasaki jako zupełnie nowy model do niedawno wprowadzonej nielicznej rodziny supernakedów Z900. Podobnie jak w pierwowzorze Z1, Z900RS otrzymał od Kawasaki rzędowy, czterocylindrowy chłodzony cieczą silnik o pojemności 900cc, zapewniający doskonałą równowagę mocy i kontroli nad motocyklem również przy niskich i średnich obrotach. Nowy Z900RS wyposażony został w pierwszy regulowany układ wydechowy Kawasaki zaprojektowany tak, aby już od jałowego biegu kierowca mógł cieszyć się głębokim rykiem swojej maszyny. Do tego modelu wybrano lekką, kratowaną ramę zapewniającą niewielki ciężar i doskonałą sztywność oraz dostrojono jego geometrię tak, aby uzyskać lekkie, naturalne prowadzenie. Wysokiej jakości odwrócony widelec o dużej średnicy zapewnia doskonały komfort jazdy oraz sportowy potencjał motocykla. Widelec posiada kompensację tłumienia i odbicia, umożliwiając precyzyjne ustawienia dostosowane do preferencji jeźdźców i stylu jazdy. W przeciwieństwie do podwójnych amortyzatorów, w które zaopatrzony był Z1, Z900RS posiada tylny poziomy układ amortyzatora "Back-Link" Kawasaki, poprawiający rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni. Podobnie jak widelec przedni, tylne zawieszenie zapewnia równowagę komfortu jazdy i sportowej wydajności. Przednie tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm dzięki promieniowemu mocowaniu zapewniają silne i pewne hamowanie. Bęben główny przedniej pompy hamulcowej umożliwia dotykowe, precyzyjne kontrolowanie hamulca.
Dzięki niezrównanej kombinacji stylizowanych elementów inspirowanych Z1 i nowoczesnego rzemiosła - od kultowego zbiornika paliwa do innowacyjnego, owalnego światła LED - Z900RS oferuje ponadczasowy wygląd z wyjątkową dbałością o szczegóły, doskonałym dopasowaniem i wykończeniem, co daje perfekcyjny wygląd maszyny o wysokiej jakości. Zgodnie ze swoim charakterem retro, pozycja jeźdźca na Z900RS jest mniej pochylona do przodu niż w standardowym modelu Z900. Niezależnie od tego, czy poruszasz się po ulicach, czy przemierzasz kręte drogi wzgórz, Z900RS umożliwi podróż w wygodnej, odprężającej pozycji oferując zarówno wygodę, jak i kontrolę nad pojazdem, pozwalając na spokojną jazdę lub przemieszczanie w szybszym tempie.
Kawasaki Z900RS CAFE 2018
technology_561
ABS

Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

  • technology_561
    ABS

    Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

technology_559
ERGO-FIT

ERGO-FIT to system, który umożliwia wielu kierowcom dostosowanie motocykla do swojego wzrostu.

  • technology_559
    ERGO-FIT

    ERGO-FIT to system, który umożliwia wielu kierowcom dostosowanie motocykla do swojego wzrostu.

technology_882
Kontrolka ECO

Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

  • technology_882
    Kontrolka ECO

    Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

technology_1775
KTRC (2-mode)

KTRC (2-mode) łączy w sobie technologie dwóch jednopoziomowych systemów kontroli trakcji dzięki którym kierowca może wybrać optymalne ustawienie poślizgu tylnego kola.

  • technology_1775
    KTRC (2-mode)

    KTRC (2-mode) łączy w sobie technologie dwóch jednopoziomowych systemów kontroli trakcji dzięki którym kierowca może wybrać optymalne ustawienie poślizgu tylnego kola.

technology_889
Podwójna przepustnica

Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.

  • technology_889
    Podwójna przepustnica

    Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.

technology_890
Sprzęgło antyhoppingowe

Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

  • technology_890
    Sprzęgło antyhoppingowe

    Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

technology_568
Tylny amortyzator Back-Link

Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

  • technology_568
    Tylny amortyzator Back-Link

    Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

Specyfikacja

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność silnika
948 cm³
Średnica x skok tłoka
73.4 x 56 mm
Stopień sprężania
11.8:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
16 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 4 z owalnymi podprzepustnicami,
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa

Rama

Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
140 mm
Opony przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony tył
180/55ZR17M/C (73W)

Osiągi

Moc maksymalna
82 kW {111 PS} / 8 500 obr./min
Moc maksymalna z doładowaniem dynamicznym - RAM Air
138 g/km
Maksymalny moment obrotowy
98,5 N • m (10 kgf m) / 6 500 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa, z biegiem wstecznym
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
1.627 (83/51)
Przełożenie biegu 1
2.692 (35/13)
Przełożenie biegu 2
2.059 (35/17)
Przełożenie biegu 3
1.650 (33/20)
Przełożenie biegu 4
1.409 (31/22)
Przełożenie biegu 5
1.222 (33/27)
Przełożenie biegu 6
0,967 (29/30)
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 240 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 41 mm, z tłumieniem odbicia i regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Tylne zawieszenie
Poziome Back-link. Tłumienie odbicia i regulacja napięcia wstępnego sprężyny

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,100 x 865 x 1150 mm
Rozstaw osi
1,470 mm
Prześwit
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
835 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
215 kg
Emisja C02
136 g /km
Zużycie paliwa
5,3 l/100 km
Rok modelowy
2018
Kod modelowy
z900rs-red-2018
Kolor
odcień cukierkowej czerwieni / odcień cukierkowego brązu
ABS
TAK
Recenzje

Testuj Kawasaki

Interesuje Cię ten model? Wyślij zgłoszenie i umów się na jazdę testową.

2019 KawasakiSklep.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.