Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
  • Kawasaki Z900RS BLACK 2018
Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.
technology_561
ERGO-FIT to system, który umożliwia wielu kierowcom dostosowanie motocykla do swojego wzrostu.
technology_559
Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.
technology_882
KTRC (2-mode) łączy w sobie technologie dwóch jednopoziomowych systemów kontroli trakcji dzięki którym kierowca może wybrać optymalne ustawienie poślizgu tylnego kola.
technology_1775
Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.
technology_889
Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.
technology_890
Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.
technology_568

Kawasaki Z900RS BLACK 2018

Nr katalogowy: ZR900CJF_BK2

Oceń ten produkt jako pierwszy

51 800,00 zł

Dostępność: Produkt dostępny

PONADCZASOWA STYLIZACJA


Z900RS (18MY)


Dzięki niezrównanej kombinacji stylizowanych elementów inspirowanych Z1 i nowoczesnego rzemiosła - od kultowego zbiornika paliwa do innowacyjnego, owalnego światła LED - Z900RS oferuje ponadczasowy wygląd z wyjątkową dbałością o szczegóły, doskonałym dopasowaniem i wykończeniem, co daje perfekcyjny wygląd maszyny o wysokiej jakości.


Kolor: czarny połyskujący metalik


Dostępność: Produkt dostępny
Termin Realizacji: 4-5 dni roboczych

Szczegóły

Z900RS -  Sklasyfikowany jako "Retro Sport", nowy Z900RS został starannie wykreowany przez dział stylizacji i inżynierów fabryki Kawasaki jako zupełnie nowy model do niedawno wprowadzonej nielicznej rodziny supernakedów Z900.
Podobnie jak w pierwowzorze Z1,  Z900RS otrzymał od Kawasaki rzędowy, czterocylindrowy chłodzony cieczą silnik o pojemności 900cc, zapewniający doskonałą równowagę mocy i kontroli nad motocyklem również przy niskich i średnich obrotach. Nowy Z900RS wyposażony został w pierwszy regulowany układ wydechowy Kawasaki zaprojektowany tak, aby już od jałowego biegu kierowca mógł cieszyć się głębokim rykiem swojej maszyny.
Do tego modelu wybrano lekką, kratowaną ramę zapewniającą niewielki ciężar i doskonałą sztywność oraz dostrojono jego geometrię tak, aby uzyskać lekkie, naturalne prowadzenie. Wysokiej jakości odwrócony widelec o dużej średnicy zapewnia doskonały komfort jazdy oraz sportowy potencjał motocykla. Widelec posiada kompensację tłumienia i odbicia, umożliwiając precyzyjne ustawienia dostosowane do preferencji jeźdźców i stylu jazdy. W przeciwieństwie do podwójnych amortyzatorów, w które zaopatrzony był Z1,  Z900RS posiada tylny poziomy układ amortyzatora "Back-Link" Kawasaki, poprawiający rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni. Podobnie jak widelec przedni, tylne zawieszenie zapewnia równowagę komfortu jazdy i sportowej wydajności. Przednie tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm dzięki promieniowemu mocowaniu zapewniają silne i pewne hamowanie. Bęben główny przedniej pompy hamulcowej umożliwia dotykowe, precyzyjne kontrolowanie hamulca.
Zgodnie ze swoim charakterem retro, pozycja jeźdźca na Z900RS jest mniej pochylona do przodu niż w standardowym modelu Z900. Niezależnie od tego, czy poruszasz się po ulicach, czy przemierzasz kręte drogi wzgórz,  Z900RS umożliwi podróż w wygodnej, odprężającej pozycji oferując zarówno wygodę, jak i kontrolę nad pojazdem, pozwalając na spokojną jazdę lub przemieszczanie w szybszym tempie.

PONADCZASOWA STYLIZACJA

Głównym elementem projektu Z900RS jest piękny zbiornik paliwa, który przypomina ten z Z1. Rama została całkowicie przeprojektowana, aby dostosować ją do idealnej pozycji zbiornika i jego smukłego kształtu. Dopiero po ustaleniu położenia zbiornika paliwa były ustalane: długość siedzenia, siedzenie tandemowe, długość tylnej owiewki, aby uzyskać optymalne, zrównoważone proporcje dla tego modelu retro. Stylowe płetwy silnika wbudowane w głowicę cylindra tworzą replikę chłodzonego powietrzem silnika uzupełnionego wieloma motywami zaprojektowanego silnika, w jaki wyposażony był Z1.
Duży reflektor LED o średnicy 170 mm świeci jasnym, białym światłem, zapewniając doskonałą widoczność w nocy. Lampki pozycyjne w komorach świetlnych sprawiają, że świeci się cała lampa - jak żarówka w lampach w stylu retro. Szczegóły, takie jak soczewka wypukła i chromowany pierścień reflektora zwiększają efekt stylu retro.
Projekt opływowego tyłu motocykla zainspirowany został ogonem torbacza dziobaka, a owalny kształt tylnych świateł LED jest hołdem dla pierwowzoru Z900RS - modelu Z1. W przeciwieństwie do standardowych tylnych świateł LED, które pojawiają się jako zbiór kropek, w modelu Z900RS emitujący światło LED podświetla się jak jednolita powierzchnia.
Prędkościomierz i obrotomierz w analogowym stylu są uzupełnieniem wielofunkcyjnego ekranu LCD z ciemnym, czytelnym wyświetlaczem.
Oryginalne odlewane koła wyposażone są w płaskie szprychy zaprojektowane tak, aby wyglądały, jak klasyczne koła ze szprychami z drutu. Te lekkie koła znacznie zmniejszają ciężar, ułatwiając jego obsługę, a stylowy wygląd motocykla zwiększa wrażenie stylu retro zastosowanego w modelu.
Do pokrycia zbiornika paliwa wybrano farbę najwyższej jakości, a do pokrycia śrub zastosowano wysokiej jakości powłokę. Szczególna uwaga poświęcona nawet najmniejszym szczegółom, starannie przemyślane ułożenie przewodów, precyzyjnie dopracowane wykończenie sprawiają, że Z900RS charakteryzuje się wysoką jakością.
Wiele oryginalnych akcesoriów oferowanych przez Kawasaki pozwala nadać Z900RS ponadczasowy wygląd lub oferuje użytkownikowi tej niezwykłej maszyny dodatkowy komfort i wygodę podczas długich przejażdżek.

 Technologie KAWASAKI zastosowane w pojeździe:

SPRZĘGŁO ANTYHOPPINGOWE- Kawasaki przeniosło technologię z maszyn wyścigowych do motocykli seryjnych. Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła. W normalnych warunkach pracy, sprzęgło działa w trybie autowspomagania minimalizując siłę niezbędną do naciśnięcia dźwigni. W przypadku pojawienia się wysokiego momentu obrotowego działającego w przeciwną stronę (momentu hamującego od strony tylnego kola wywołanego np. redukcją biegu) zapobiega poślizgowi tylnego kola. Podobnie sprzęgło działa w drugą stronę,  gdy następuje silny wzrost momentu przenoszonego z silnika. Sprzęgło ogranicza wówczas możliwość uślizgu tylnego koła.

TYLNY AMORTYZATOR "Back-Link" - w porównaniu z tradycyjnym zawieszeniem Kawasaki Uni-Track nowy system Back- Link oferuje lepszy rozkład masy. Tłumienie w poziomie i umiejscowienie amortyzatora skupia się w okolicach środka ciężkości motocykla. Uzyskana przestrzeń nad wahaczem jest wykorzystana dla większej komory rozprężnej w układzie wydechowym, skoncentrowanej bliżej środka ciężkości. Większa komora rozprężna umożliwiła zastosowanie mniejszego i lżejszego tłumika końcowego. Taki układ elementów umożliwia odseparowanie amortyzatora od elementów układu wydechowego, dzięki czemu pracuje w stabilnej temperaturze, co zwiększa jego żywotność i poprawia komfort oraz bezpieczeństwo jazdy.

PODWÓJNA PRZEPUSTNICA - Nowoczesne rozwiązanie z podwójną przepustnicą sterowaną przez komputer silnika pozwala zoptymalizować dawkę mieszanki dostarczanej silnikowi, co umożliwia liniowe dodawanie mocy. Taka kombinacja wspomaga kontrolę trakcji i dostosowuje ją do aktualnych możliwości, jakie panują na drodze.

 ABS - w klasycznym układzie hamulcowym nagłe hamowanie lub najechanie na nawierzchnię o niższym współczynniku tarcia (olej, piasek, woda) może spowodować zablokowanie koła i poślizg. System Kawasaki ABS eliminuje to zagrożenie. Dla spełnienia wymagań profesjonalistów, Kawasaki opracowało KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) dedykowany modelom sportowym. W odpowiedzi na oczekiwania użytkowników cięższych motocykli turystycznych, Kawasaki opracowało i wdrożyło do produkcji K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology) - system współpracy hamulców przedniego i tylnego koła. Pozwala to podróżować jeszcze bezpieczniej i wygodniej. 

ERGO-FIT - to system, umożliwiający kierowcy odnalezienie idealnej pozycji do jazdy. Różne elementy podwozia (kierownica, podnóżki, siedzenie itp.) można regulować za pomocą kombinacji wymiennych części i elementów z regulowanymi pozycjami. Pozwala to na dostosowanie motocykla do odpowiedniej pozycji dla kierowcy, co zapewnia komfort oraz kontrolę nad nim.

KONTROLKA ECO - znajdujdująca się na desce rozdzielczej połączona z komputerem kontrolka wspomaga kierowcę w ekonomicznej jeździe. Precyzyjne zarządzanie silnikiem Kawasaki umożliwia równie dokładne zarządzenie zużyciem paliwa. Komputer precyzyjnie monitoruje wiele parametrów m.in. położenie przepustnicy, prędkość, numer wbitego biegu. Gdy zinterpretuje styl jazdy jako ekonomiczny (gdy zużycie paliwa jest niskie), pojawia się kontolka ECO.

 

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność silnika
948 cm³
Średnica x skok tłoka
73.4 x 56 mm
Stopień sprężania
10.8:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
16 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 4 z owalnymi podprzepustnicami,
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa

Rama

Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
140 mm
Opony przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony tył
180/55ZR17M/C (73W)

Osiągi

Moc maksymalna
82 kW {111 PS} / 8 500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
98,5 N • m (10 kgf m) / 6 500 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa, z biegiem wstecznym
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
1.627 (83/51)
Przełożenie biegu 1
2.917 (35/12)
Przełożenie biegu 2
2.059 (35/17)
Przełożenie biegu 3
1.650 (33/20)
Przełożenie biegu 4
1.409 (31/22)
Przełożenie biegu 5
1.222 (33/27)
Przełożenie biegu 6
0,967 (29/30)
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 240 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 41 mm, z tłumieniem odbicia i regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Tylne zawieszenie
Poziome Back-link. Tłumienie odbicia i regulacja napięcia wstępnego sprężyny

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,100 x 865 x 1150 mm
Rozstaw osi
1,470 mm
Prześwit
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
835 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
215 kg
Emisja C02
136 g /km
Zużycie paliwa
5,3 l/100 km
Rok modelowy
2018
Kod modelowy
z900rs-black-2018
Kolor
czarny połyskujący metalik
ABS
TAK

Informacje dodatkowe

SKU ZR900CJF_BK2
Producent Kawasaki
Technologia ABS, ERGO-FIT, Kontrolka ECO, KTRC (2-mode), Podwójna przepustnica, Sprzęgło antyhoppingowe, Tylny Amortyzator "Back-Link"
Masa N/D
Moc silników N/D
Wodoodporność N/D
Min wymagane obciążenie N/D
Max dozwolone obciążenie N/D
Czas ładowania baterii N/D
Napięcie baterii N/D
Bateria N/D
Zasięg maksymalny N/D
Prędkość maksymalna N/D
Kąt natarcia (wzniosu) N/D
Średnica kół N/D
Zabezpieczenie przed przeładowaniem N/D
Wysokość podstawy N/D
Wiek N/D
Wskaźnik naładowania N/D
Gwarancja N/D

Recenzje klientów

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Kawasaki Z900RS BLACK 2018

Jak oceniasz ten produkt? *

Cena
Jakość