Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

jak kupić motor

4 lata gwarancji Kawasaki

Kawasaki Z900 RED 2018

  • Kawasaki Z900 RED 2018
  • Kawasaki Z900 RED 2018
  • Kawasaki Z900 RED 2018
  • Kawasaki Z900 RED 2018
  • Kawasaki Z900 RED 2018
  • Kawasaki Z900 RED 2018
  • Kawasaki Z900 RED 2018
Kawasaki Z900 RED 2018
Z900 - Kawasaki od dawna wierzy, że modele Supernaked powinny być czymś więcej niż maszynami supersportowymi, pozbawionymi większości owiewek. Ten wyjątkowy motocykl zaprojektowany w duchu Sugomi dla maksymalnej radości z jazdy, posiada unikalny czterocylindrowy silnik w układzie rzędowym o pojemności 948 cm3 oraz nową, ultralekką ramę. Potężny, chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy o pojemności 948 cm3 posiada momentalne przyspieszenie oraz wybuchowy charakter. Odlewane cylindry oferują równowagę sztywności oraz wagi. Kształt filtra powietrza został zaprojektowany na bazie testów, które zostały wykonane w pomieszczeniu dźwiękowym. Wlot powietrza jest czysty oraz łagodny. Częstotliwość różni się w zależności od prędkości. Filtr powietrza jest skierowany ku górze, co pozwala kierowcy lepiej słyszeć wlot powietrza. Jednym z kluczowych elementów, przyczyniających się do niskiej wagi i lepszej przyczepności modelu Z900 jest całkowicie nowa ważąca jedynie 13.5 kg kratowa rama o dużej wytrzymałości na rozciąganie. Przedni odwrócony widelec 41 mm posiada bezstopniowe tłumienie odbicia i dobicia oraz regulację napięcia wstępnego sprężyny. Tylne zawieszenie przyczynia się do centralizacji masy oraz jest zlokalizowane wystarczająco daleko od tłumików, aby ciepło nie miało wpływu na jego pracę.
Z900 to agresywna stylistyka „Z" Supernaked łącząca elementy „Sugomi" z eleganckim, zgrabnym nadwoziem i zwartym, kompaktowym silnikiem zamkniętym w nowej ultra lekkiej ramie. Wszystkie te elementy dają smukły, zwinny wygląd motocykla sprawiając, że Z900 wyróżnia się funkcjonalną pięknością, nie tracąc sportowego wizerunku, gwarantując niezapomniane wrażenia z jazdy zarezerwowane dla prawdziwych fanów adrenaliny. Jedno spojrzenie i od razu się zakochasz... Łagodne dostarczenie mocy i zmniejszenie wagi całego motocykla zwiększa nad nim kontrolę, potęgując przyjemność z jazdy oraz pewność siebie kierowcy. Szeroka oraz płaska kierownica umożliwiają kierowcy przyjęcie wygodnej, a zarazem sportowej pozycji na motocyklu. Dzięki temu kierowca może w pełni doświadczyć możliwości nowego Z900. Naturalna pozycja na motocyklu również zwiększa kontrolę oraz komfort podczas jazdy.
Kawasaki Z900 RED 2018
technology_561
ABS

Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

  • technology_561
    ABS

    Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

technology_559
ERGO-FIT

ERGO-FIT to system, który umożliwia wielu kierowcom dostosowanie motocykla do swojego wzrostu.

  • technology_559
    ERGO-FIT

    ERGO-FIT to system, który umożliwia wielu kierowcom dostosowanie motocykla do swojego wzrostu.

technology_882
Kontrolka ECO

Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

  • technology_882
    Kontrolka ECO

    Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

technology_889
Podwójna przepustnica

Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.

  • technology_889
    Podwójna przepustnica

    Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.

technology_890
Sprzęgło antyhoppingowe

Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

  • technology_890
    Sprzęgło antyhoppingowe

    Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

technology_568
Tylny amortyzator Back-Link

Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

  • technology_568
    Tylny amortyzator Back-Link

    Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

Specyfikacja

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność silnika
948 cm³
Średnica x skok tłoka
73.4 x 56 mm
Stopień sprężania
11.8:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
16 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 4 z owalnymi podprzepustnicami,
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa

Rama

Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
140 mm
Opony przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony tył
180/55ZR17M/C (73W)

Osiągi

Moc maksymalna
92.2 kW {125 KM} / 9,500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
98.6 N•m {10.1 kgf•m} / 7,700 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
1.627 (83/51)
Przełożenie biegu 1
2.692 (35/13)
Przełożenie biegu 2
2.059 (35/17)
Przełożenie biegu 3
1.650 (33/20)
Przełożenie biegu 4
1.409 (31/22)
Przełożenie biegu 5
1.222 (33/27)
Przełożenie biegu 6
1.034 (30/29)
Przełożenie całkowite
Łańcuch uszczelniony
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 41 mm, z tłumieniem odbicia i regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Tylne zawieszenie
Poziome Back-link. Tłumienie odbicia i regulacja napięcia wstępnego sprężyny

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,065 x 825 x 1,065 mm
Rozstaw osi
1,450 mm
Prześwit
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
795 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
210 kg
Emisja C02
138 g/km
Zużycie paliwa
5.5 l/100 km
Rok modelowy
2018
Kod modelowy
z900-red-2018
Kolor
czerwona persymona / czarny połyskujący metalik
ABS
TAK
Recenzje

Testuj Kawasaki

Interesuje Cię ten model? Wyślij zgłoszenie i umów się na jazdę testową.

2019 KawasakiSklep.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.