FacebookTab
Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

Kawasaki Z900 GRAY

Nr katalogowy: ZR900BHF_GY1

Oceń ten produkt jako pierwszy

Normalna cena: 39 119,62 zł

Special Price 37 901,00 zł

Dostępność: Produkt dostępny

DZIKOŚĆ WZYWA...


Z900 (17MY)


Kupując teraz Z900 otrzymasz za 1 zł zestaw akcesoryjny w skład którego wchodzą:
1. Crasch Pad - osłony silnika Nr.kat 999940836;
2. Pokrowiec wewnętrzny rozmiar M Nr.kat. 039PCU0007.


Kolor: szary perłowy / czarny metalik / zielona rama i malowania

Promocja
  • Kawasaki Z900 GRAY
  • Kawasaki Z900 GRAY
  • Kawasaki Z900 GRAY
  • Kawasaki Z900 GRAY
  • Kawasaki Z900 GRAY
  • Kawasaki Z900 GRAY
Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.
ERGO-FIT to system, który umożliwia wielu kierowcom dostosowanie motocykla do swojego wzrostu.
Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.
Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.
Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.
Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

Szczegóły

Z900 -  Kawasaki od dawna wierzy, że modele Supernaked powinny być czymś więcej niż maszynami supersportowymi, pozbawionymi większości owiewek. Ten wyjątkowy motocykl zaprojektowany w duchu Sugomi dla maksymalnej radości z jazdy, posiada unikalny czterocylindrowy silnik w układzie rzędowym o pojemności 948 cm3 oraz nową, ultralekką ramę.

Potężny, chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy o pojemności 948 cm3 posiada momentalne przyspieszenie oraz wybuchowy charakter. Odlewane cylindry oferują równowagę
sztywności oraz wagi.
Kształt filtra powietrza został zaprojektowany na bazie testów, które zostały wykonane w pomieszczeniu dźwiękowym. Wlot powietrza jest czysty oraz łagodny. Częstotliwość różni się w
zależności od prędkości. Filtr powietrza jest skierowany ku górze, co pozwala kierowcy lepiej słyszeć wlot powietrza.
Jednym z kluczowych elementów, przyczyniających się do niskiej wagi i lepszej przyczepności modelu Z900 jest całkowicie nowa ważąca jedynie 13.5 kg kratowa rama o dużej wytrzymałości na rozciąganie.
Przedni odwrócony widelec 41 mm posiada bezstopniowe tłumienie odbicia i dobicia oraz regulację napięcia wstępnego sprężyny. Tylne zawieszenie przyczynia się do centralizacji masy oraz jest zlokalizowane wystarczająco daleko od tłumików, aby ciepło nie miało wpływu na jego pracę.
Łagodne dostarczenie mocy i zmniejszenie wagi całego motocykla zwiększa nad nim kontrolę, potęgując przyjemność z jazdy oraz pewność siebie kierowcy.
Szeroka oraz płaska kierownica umożliwiają kierowcy przyjęcie wygodnej, a zarazem sportowej pozycji na motocyklu. Dzięki temu kierowca może w pełni doświadczyć możliwości nowego Z900.
Naturalna pozycja na motocyklu również zwiększa kontrolę oraz komfort podczas jazdy.
Dzięki niskiej pozycji kanapy oraz smukłemu i kompaktowemu wyglądowi motocykla każdy kierowca z łatwością możesz oprzeć nogi na ziemi podczas zatrzymywania, się co dla wielu jest bardzo ważne.
Tylna lampa LED podświetla się w kształcie litery „Z". Dodaje to sportowego wyglądu oraz pokazuje przywiązanie właściciela do rodziny „Z". Kokpit motocykla został zaprojektowany w bardzo przejrzysty sposób. Analogowy obrotomierz został uzupełniony o wskaźnik biegu oraz duży, wielofunkcyjny ekran LED. Obrotomierz posiada trzy tryby ustawień. Panele wykończeniowe zostały wykonane z włókna węglowego.

 Technologie KAWASAKI zastosowane w pojeździe:

SPRZĘGŁO ANTYHOPPINGOWE- Kawasaki przeniosło technologię z maszyn wyścigowych do motocykli seryjnych. Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła. W normalnych warunkach pracy sprzęgło działa w trybie auto, wspomagania minimalizując siłę niezbędną do naciśnięcia dźwigni. W przypadku pojawienia się wysokiego momentu obrotowego działającego w przeciwną stronę (momentu hamującego od strony tylnego kola wywołanego np. redukcją biegu) zapobiega poślizgowi tylnego kola. Podobnie sprzęgło działa w drugą stronę,  gdy następuje silny wzrost momentu przenoszonego z silnika. Sprzęgło ogranicza wówczas możliwość uślizgu tylnego koła.

TYLNY AMORTYZATOR "Back-Link" - w porównaniu z tradycyjnym zawieszeniem Kawasaki Uni-Track nowy system Back- Link oferuje lepszy rozkład mas. Tłumienie w poziomie i umiejscowienie amortyzatora skupia się w okolicach środka ciężkości motocykla. Uzyskana przestrzeń nad wahaczem jest wykorzystana dla większej komory rozprężnej w układzie wydechowym, skoncentrowanej bliżej środka ciężkości. Większa komora rozprężna umożliwiła zastosowanie mniejszego i lżejszego tłumika końcowego. Taki układ elementów umożliwia odseparowanie amortyzatora od elementów układu wydechowego, dzięki czemu pracuje w stabilnej temperaturze, co zwiększa jego żywotność i poprawia komfort oraz bezpieczeństwo jazdy.

PODWÓJNA PRZEPUSTNICA - Nowoczesne rozwiązanie z podwójną przepustnicą sterowaną przez komputer silnika pozwala zoptymalizować dawkę mieszanki dostarczanej silnikowi, co umożliwia liniowe dodawanie mocy. Taka kombinacja wspomaga kontrolę trakcji i dostosowuje ją do aktualnych możliwości, jakie panują na drodze.

 ABS - w klasycznym układzie hamulcowym nagłe hamowanie lub najechanie na nawierzchnię o niższym współczynniku tarcia (olej, piasek, woda) może spowodować zablokowanie koła i poślizg. System Kawasaki ABS eliminuje to zagrożenie. Dla spełnienia wymagań profesjonalistów Kawasaki opracowało KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) dedykowany modelom sportowym. W odpowiedzi na oczekiwania użytkowników cięższych motocykli turystycznych Kawasaki opracowało i wdrożyło do produkcji K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology), system współpracy hamulców przedniego i tylnego koła. Pozwala to podróżować jeszcze bezpieczniej i wygodniej. 

ERGO-FIT - to system, umożliwiający kierowcy odnalezienie idealnej pozycji do jazdy. Różne elementy podwozia (kierownica, podnóżki, siedzenie itp.) można regulować za pomocą kombinacji wymiennych części i elementów z regulowanymi pozycjami. Pozwala to na dostosowanie motocykla do odpowiedniej pozycji dla kierowcy, co zapewnia komfort oraz kontrolę nad nim.

KONTROLKA ECO - znajdujdująca się na desce rozdzielczej połączona z komputerem kontrolka wspomaga kierowcę w ekonomicznej jeździe. Precyzyjne zarządzanie silnikiem Kawasaki umożliwia równie dokładne zarządzenie zużyciem paliwa. Komputer precyzyjnie monitoruje wiele parametrów m.in. położenie przepustnicy, prędkość, numer wbitego biegu. Gdy zinterpretuje styl jazdy jako ekonomiczny (gdy zużycie paliwa jest niskie), pojawia się kontolka ECO.

 

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność silnika
948 cm³
Średnica x skok tłoka
73.4 x 56 mm
Stopień sprężania
11.8:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
16 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 4 z owalnymi podprzepustnicami,
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa

Rama

Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
140 mm
Opony przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony tył
180/55ZR17M/C (73W)
Kąt skrętu, lewy / prawy
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy

Osiągi

Moc maksymalna
92.2 kW {125 KM} / 9,500 obr./min
Moc maksymalna z doładowaniem dynamicznym - RAM Air
138 g/km
Maksymalny moment obrotowy
98.6 N•m {10.1 kgf•m} / 7,700 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
1.627 (83/51)
Przełożenie biegu 1
2.692 (35/13)
Przełożenie biegu 2
2.059 (35/17)
Przełożenie biegu 3
1.650 (33/20)
Przełożenie biegu 4
1.409 (31/22)
Przełożenie biegu 5
1.222 (33/27)
Przełożenie biegu 6
1.034 (30/29)
Przełożenie całkowite
Łańcuch uszczelniony
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 41 mm, z tłumieniem odbicia i regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Tylne zawieszenie
Poziome Back-link. Tłumienie odbicia i regulacja napięcia wstępnego sprężyny

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,065 x 825 x 1,065 mm
Rozstaw osi
1,450 mm
Prześwit
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
795 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
210 kg
Emisja C02
138 g/km
Zużycie paliwa
5.5 l/100 km
Rok modelowy
2017
Kod modelowy
ZR900BHF_GRY
Kolor
szary perłowy / czarny metalik
ABS
TAK

Informacje dodatkowe

SKU ZR900BHF_GY1
Producent Kawasaki
Technologia ABS, ERGO-FIT, Kontrolka ECO, Podwójna przepustnica, Sprzęgło antyhoppingowe, Tylny Amortyzator "Back-Link"

Recenzje klientów

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Kawasaki Z900 GRAY

Jak oceniasz ten produkt? *

Jakość
Cena