FacebookTab
Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

Kawasaki Z650 GRAY

Nr katalogowy: ER650HHF_SL1

Oceń ten produkt jako pierwszy

Normalna cena: 30 500,00 zł

Special Price 27 900,00 zł

Dostępność: Produkt dostępny

Dzikość wzywa !!!


Z650 (17MY)


Kolor: szary tytanowy / czarny metalik


 


Może być Twój już od 368,12 PLN netto miesięcznie*


Dodatkowe korzyści:


- PRZEGLĄD DO 1000 KM ZA 1 ZŁ


- 15% RABATU NA AKCESORIA  

Promocja
  • Kawasaki Z650 GRAY
  • Kawasaki Z650 GRAY
  • Kawasaki Z650 GRAY
Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.
Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.
Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.
Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.
Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

Szczegóły

Z650 to motocykl wyjątkowy i unikalny. Nowe, ultralekkie podwozie oraz agresywne wykończenie Z650 pięknie wkomponowuje się w design "Sugomi". Od przedniej owiewki po sam tył motocykla widoczne są detale, które nawiązują do wyglądu motocykli z rodziny "Z". Smukłe oraz zgrabne nadwozie daje wyobrażenie motocykla, który jest lekki, poręczny, oraz ma sportowe możliwości. Tylna lampa LED w kształcie litery "Z" sprawia, że tego motocykla nie można pomylić z żadnym innym modelem ze stajni pojazdów Kawasaki. Niskie siedzenie (790 mm) oraz smukłe podwozie pozwala na swobodne oparcie nóg na ziemi, co w połączeniu z nową, lekką, kratowaną ramą zwiększa manewrowość przy przemieszczaniu motocykla po parkingu lub w innych zatłoczonych miejscach, a silnik posiadający duży moment obrotowy ułatwia manewrowość przy małych prędkościach. Klamki sprzęgła oraz hamulca posiadają 5-stopniową regulację tak, aby każdy mógł je ustawić wedle swoich preferencji.

ZAWIESZENIE - Przedni widelec teleskopowy 41 mm znakomicie radzi sobie z zadaniami w przedniej części motocykla. Tylne, poziome, zawieszenie typu Back-Link, ze wstępnym napięciem sprężyny dodaje unikalnego charakteru i dużej płynności zwiększającej komfort kierowcy podczas jazdy.

DWUCYLINDROWY SILNIK W UKŁADZIE RÓWNOLEGŁYM chłodzony cieczą, 8-zaworowy, dwucylindrowy silnik DOHC w układzie równoległym o pojemności 649 cm3 z wtryskiem paliwa jest bardzo wydajny, w szczególności przy niskich oraz średnich obrotach. Pozwala to na sportową jazdę oraz przekłada się na zwiększoną kontrolę nad motocyklem, co również buduje pewność siebie u kierowców.

 

 

Technologie KAWASAKI zastosowane w pojeździe:

 

SPRZĘGŁO ANTYHOPPINGOWE- Kawasaki przeniosło technologię z maszyn wyścigowych do motocykli seryjnych. Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła. W normalnych warunkach pracy sprzęgło działa w trybie auto, wspomagania minimalizując siłę niezbędną do naciśnięcia dźwigni. W przypadku pojawienia się wysokiego momentu obrotowego działającego w przeciwną stronę (momentu hamującego od strony tylnego kola wywołanego np. redukcją biegu) zapobiega poślizgowi tylnego kola. Podobnie sprzęgło działa w drugą stronę,  gdy następuje silny wzrost momentu przenoszonego z silnika. Sprzęgło ogranicza wówczas możliwość uślizgu tylnego koła.

TYLNY AMORTYZATOR "Back-Link" - w porównaniu z tradycyjnym zawieszeniem Kawasaki Uni-Track nowy system Back- Link oferuje lepszy rozkład mas. Tłumienie w poziomie i umiejscowienie amortyzatora skupia się w okolicach środka ciężkości motocykla. Uzyskana przestrzeń nad wahaczem jest wykorzystana dla większej komory rozprężnej w układzie wydechowym, skoncentrowanej bliżej środka ciężkości. Większa komora rozprężna umożliwiła zastosowanie mniejszego i lżejszego tłumika końcowego. Taki układ elementów umożliwia odseparowanie amortyzatora od elementów układu wydechowego, dzięki czemu pracuje w stabilnej temperaturze, co zwiększa jego żywotność i poprawia komfort oraz bezpieczeństwo jazdy.

PODWÓJNA PRZEPUSTNICA- Nowoczesne rozwiązanie z podwójną przepustnicą sterowaną przez komputer silnika pozwala zoptymalizować dawkę mieszanki dostarczanej silnikowi, co umożliwia liniowe dodawanie mocy. Taka kombinacja wspomaga kontrolę trakcji i dostosowuje ją do aktualnych możliwości, jakie panują na drodze.

 ABS - w klasycznym układzie hamulcowym nagłe hamowanie lub najechanie na nawierzchnię o niższym współczynniku tarcia (olej, piasek, woda) może spowodować zablokowanie koła i poślizg. System Kawasaki ABS eliminuje to zagrożenie. Dla spełnienia wymagań profesjonalistów Kawasaki opracowało KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) dedykowany modelom sportowym. W odpowiedzi na oczekiwania użytkowników cięższych motocykli turystycznych Kawasaki opracowało i wdrożyło do produkcji K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology), system współpracy hamulców przedniego i tylnego koła. Pozwala to podróżować jeszcze bezpieczniej i wygodniej. 

 KONTROLKA ECO - znajdujdująca się na desce rozdzielczej połączona z komputerem kontrolka wspomaga kierowcę w ekonomicznej jeździe. Precyzyjne zarządzanie silnikiem Kawasaki umożliwia równie dokładne zarządzenie zużyciem paliwa. Komputer precyzyjnie monitoruje wiele parametrów m.in. położenie przepustnicy, prędkość, numer wbitego biegu. Gdy zinterpretuje styl jazdy jako ekonomiczny (gdy zużycie paliwa jest niskie), pojawia się kontrolka ECO.

 

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność silnika
649 cm³
Średnica x skok tłoka
83 x 60 mm
Stopień sprężania
10.8:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
8 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 36 mm x 2 z podwójnymi zaworami dławiącymi
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa

Rama

Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Skok przedniego zawieszenia
125 mm
Skok tylnego zawieszenia
130 mm
Opony przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony tył
160/60ZR17M/C (69W)
Kąt skrętu, lewy / prawy
Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy

Osiągi

Moc maksymalna
50.2 kW {68 KM} / 8,000 obr./min
Moc maksymalna z doładowaniem dynamicznym - RAM Air
103 g/km
Maksymalny moment obrotowy
65.7 N•m {6.7 kgf•m} / 6,500 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
2.095 (88/42)
Przełożenie biegu 1
2.438 (39/16)
Przełożenie biegu 2
1.714 (36/21)
Przełożenie biegu 3
1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 4
1.111 (30/27)
Przełożenie biegu 5
0.966 (28/29)
Przełożenie biegu 6
0.852 (23/27)
Przełożenie całkowite
Łańcuch uszczelniony
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec teleskopowy 41 mm
Tylne zawieszenie
Back-link poziomy, wstępne napięcie sprężyny

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,055 x 775 x 1,080 mm
Rozstaw osi
1,410 mm
Prześwit
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
15 litrów
Wysokość siedzenia
790 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
187 kg
Emisja C02
103 g/km
Zużycie paliwa
4.3 l/100 km
Rok modelowy
2017
Kod modelowy
ER650HHF_SL1
Kolor
szary tytanowy / czarny metalik
ABS
TAK

Informacje dodatkowe

SKU ER650HHF_SL1
Producent Kawasaki
Technologia ABS, Kontrolka ECO, Podwójna przepustnica, Sprzęgło antyhoppingowe, Tylny Amortyzator "Back-Link"

Recenzje klientów

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Kawasaki Z650 GRAY

Jak oceniasz ten produkt? *

Jakość
Cena