Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

Kawasaki Z400 Green

Promocja
  • Kawasaki Z400 Green
  • Kawasaki Z400 Green
  • Kawasaki Z400 Green
  • Kawasaki Z400 Green
  • Kawasaki Z400 Green
  • Kawasaki Z400 Green
  • Kawasaki Z400 Green
  • Kawasaki Z400 Green
  • Kawasaki Z400 Green
  • Kawasaki Z400 Green
  • Kawasaki Z400 Green
  • Kawasaki Z400 Green
  • Kawasaki Z400 Green
  • Kawasaki Z400 Green
Kawasaki Z400 Green

Uzupełnieniem rodziny serii Z jest model Z400, który został zaprojektowany jak prawdziwy Supernaked. Niezależnie od tego czy porusza się w miejskiej dżungli, czy jest zaparkowany na rogu ulicy, z pewnością zwróci na siebie uwagę!

Ergonomia dla aktywnej kontroli

Konstrukcja motocykla zapewnia zrelaksowaną pozycję dla każdego kierowcy, niezależnie od warunków jazdy. Wyprostowana pozycja podczas jazdy oraz szeroka kierownica zapewniają kierowcy idealną pozycję do aktywnej kontroli, ułatwiając jednocześnie dynamiczną, sportową jazdę.

Duża średnica przedniej tarczy hamulcowej

Pól-pływająca przednia tarcza hamulcowa modelu Z400 o średnicy ø310 mm (taka sama wielkość jak w modelu Z1000), gwarantuje absolutnie pewne hamowanie. Nowa pompa hamulcowa przedniego hamulca pomaga wyeliminować nieskuteczny (jałowy) skok, przyczyniając się do zwiększenia sterowalności. Z400 wyposażony jest w system ABS oparty o najnowszą jednostkę ABS firmy Nissin, która jest najbardziej kompaktową i najlżejszą spośród dostępnych na rynku.

Sztywniejszy przedni widelec

Sztywniejszy, teleskopowy widelec o średnicy ø41 mm zapewnia lepszą pracę zawieszenia. Dobrze osadzone przednie koło umożliwia łatwą zmianę kierunku jazdy (nawet przy wyprostowanym motocyklu – łatwe prowadzenie w korku), a ogólna charakterystyka zawieszenia gwarantuje „miękkość” typową dla większego motocykla.

Kompaktowy, lekki i wydajny

Zaprojektowanie silnika od podstaw pozwoliło na zoptymalizowanie go pod względem wielkości, masy i wydajności. Jego wielkość można porównać do silnika modelu Z250 z lat 2013-2018. Pomimo większej pojemności, udało się zmniejszyć masę silnika do minimum. Czysta stylistyka zmodernizowanego układu zapewnia odpowiednie chłodzenie przy zachowaniu minimalnej ilości zewnętrznych przewodów.

Znacznie niższa masa

Lekka konstrukcja nowego silnika oraz ramy, w połączeniu z działaniami projektowymi mającymi na celu zmniejszenie wagi motocykla, pozwoliły na osiągnięcie całkowitej masy Z400 na poziomie 167 kg (o 3 kg mniej w porównaniu do Z300) – co czyni go najlżejszym dwucylindrowym motocyklem w swojej klasie.

Mocny i przyjazny dla kierowcy silnik rzędowy

Nowy silnik o pojemności 399 cm2 dostarcza wyraźnie lepsze osiągi w porównaniu do swojego poprzednika: 33.4 kW (o 4.4 kW więcej niż w 2018r Z300). Wyższą sprawność silnika w dużej mierze można przypisać nowemu układowi dolotowemu powietrza oraz większej komorze powietrznej. Uzupełnieniem zwiększonych osiągów jest gładka reakcja przepustnicy oraz wysoki moment obrotowy, co sprawia, że motocykl jest przyjazny zarówno dla nowych jak i doświadczonych kierowców.

Łatwy dostęp do podłoża

Wysokość siedzenia wynosząca 785mm oraz wąska budowa zarówno siedziska (węższe o 30 mm), jak i tyłu silnika zapewniają kierowcy optymalne ułożenie nóg oraz możliwość łatwego oparcia stóp o podłoże.

Nowe sprzęgło antyhoppingowe

Bardziej kompaktowe sprzęgło (ø139 mm >> ø125 mm) z mniej sztywnymi tarczami zapewnia lżejszą pracę dźwigni. Nowe sprzęgło ma szerszy zakres załączania co ułatwia kontrolę nad zmianą biegów.

Lampa przednia w technologii LED

Uzupełnieniem eleganckiego wyglądu Z400, jest zaprojektowany na nowo reflektor LED, który zapewnia znacznie zwiększoną jasność oraz lepiej oświetloną ścieżkę jazdy.

Lekka rama kratowa

Z400 posiada ramę kratową, której konstrukcja jest podobna do ramy modelu Ninja H2. Dzięki zastosowaniu zaawansowanej dynamicznej analizy sztywności, Z400 zapewnia optymalną sztywność przy ograniczonej wadze. Nowa rama znacząco przyczynia się do zmniejszenia masy motocykla.

Wielofunkcyjny zestaw wskaźników

Z400 wyposażony jest w zestaw wskaźników o ułożeniu podobnym jak w modelu Z650. Obrotomierz w stylu analogowym jest łatwy do odczytania oraz posiada wskaźnik załączonego biegu, umiejscowiony na środku wielofunkcyjnego wyświetlacza.

Stylistyka Sugomi

Nowy Z400 łączy elegancką, agresywną stylistykę Modelu Z650, z wieloma elementami modelu legendarnego Z300 aby stworzyć agresywne, zwinne i typowo „męskie” wrażenie. Jego muskularna, atletyczna bryła odzwierciedla zwiększone osiągi, tworząc jednocześnie płynną konstrukcję, która wygląda, jakby unosiła się nad silnikiem. Podobnie jak pozostałe modele serii Z, elementy stylistyki Sugomi („przykucnięta” sylwetka, nisko umieszczona głowa oraz podniesiony ogon) tworzą sylwetkę natychmiast rozpoznawalną jako Supernaked Kawasaki.

Łatwe, przewidywalne prowadzenie

Oprócz zaprojektowania nowego silnika jak i ramy, zoptymalizowano również umiejscowienie silnika oraz opracowano nowe podwozie, które charakteryzuje się krótkim rozstawem kół oraz długim wahaczem. Ostry kąt pochylenia widelca zapewnia naturalne prowadzenie oraz łatwe manewrowanie motocyklem.

Kawasaki Z400 Green
technology_561
ABS

Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

  • technology_561
    ABS

    Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

technology_559
ERGO-FIT

ERGO-FIT to system, który umożliwia wielu kierowcom dostosowanie motocykla do swojego wzrostu.

  • technology_559
    ERGO-FIT

    ERGO-FIT to system, który umożliwia wielu kierowcom dostosowanie motocykla do swojego wzrostu.

technology_882
Kontrolka ECO

Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

  • technology_882
    Kontrolka ECO

    Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

technology_890
Sprzęgło antyhoppingowe

Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

  • technology_890
    Sprzęgło antyhoppingowe

    Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

Specyfikacja

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność silnika
399 cm³
Średnica x skok tłoka
70 x 51.8 mm
Stopień sprężania
11.5:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
8 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 32 mm x 2
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa

Rama

Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
130 mm
Opony przód
110/70R17 M/C 54H
Opony tył
150/60R17 M/C 66H

Osiągi

Moc maksymalna
33.4 kW {45 KM} / 10,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
38 N • m (3,9 kgf m m) / 8 000 obr / min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
2.219 (71/32)
Przełożenie biegu 1
2.929 (41/14)
Przełożenie biegu 2
2.056 (37/18)
Przełożenie biegu 3
1.619 (34/21)
Przełożenie biegu 4
1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 5
1.154 (30/26)
Przełożenie biegu 6
1.037 (28/27)
Przełożenie całkowite
2.929 (41/14)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe

Hamulce

Hamulce przednie
Pojedyncza, pół-pływająca tarcza 310 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek z pojedynczym wyważonym uruchamianiem
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec teleskopowy 41 mm
Tylne zawieszenie
Uni-Trak z gazowym amortyzatorem i regulacją napięcia wstępnego

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
1,990 x 800 x 1,055 mm
Rozstaw osi
1,370 mm
Prześwit
145 mm
Pojemność zbiornika paliwa
14 litrów
Wysokość siedzenia
785 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
168 kg
Emisja C02
136 g/km
Rok modelowy
2019
Kod modelowy
ER400DKF_GN1
Recenzje

Testuj Kawasaki

Interesuje Cię ten model? Wyślij zgłoszenie i umów się na jazdę testową.

2019 KawasakiSklep.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.