Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0.00 zł

Z H2 Czarny 2020

  • Z H2 Czarny 2020
  • Z H2 Czarny 2020
  • Z H2 Czarny 2020
  • Z H2 Czarny 2020
  • Z H2 Czarny 2020
  • Z H2 Czarny 2020
  • Z H2 Czarny 2020
  • Z H2 Czarny 2020
  • Z H2 Czarny 2020
  • Z H2 Czarny 2020
Z H2 Czarny 2020
Nasz najlepszy silnik 998 ccm został wzmocniony przez technologię znaną z Ninja H2. Styl serii Z został połączony z technologią H2. Ekran TFT i najbardziej zaawansowana technologia dopełnia obraz motocykla doskonałego.Seria Z to ponad 50 lat historii. Teraz, gdy pojawił się ZH2 możesz "doładować" swoje życie emocjami związanymi z turbodoładowanym silnikiem. Technologia Kawasaki zawarta w tym naked'zie poprowadzi serię Z w przyszłość.
technology_561
ABS

Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

  • technology_561
    ABS

    Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

technology_888
ECO

Aktywacja trybu ECO przełącza komputer na mapę zapłonu, przy której projektowaniu priorytetem było niskie zużycie paliwa.

  • technology_888
    ECO

    Aktywacja trybu ECO przełącza komputer na mapę zapłonu, przy której projektowaniu priorytetem było niskie zużycie paliwa.

technology_893
Inercyjny Zespół Pomiarowy

Dzięki zastosowaniu IMU i najnowszej odsłonie zaawansowanego oprogramowania Kawasaki, elektroniczna technologia zarządzania silnikiem i nadwoziem wstępuje na nowy, jeszcze wyższy poziom - zmieniając system ustawień w system sprzężenia zwrotnego - dostarczając jeszcze więcej emocji podczas jazdy.

  • technology_893
    Inercyjny Zespół Pomiarowy

    Dzięki zastosowaniu IMU i najnowszej odsłonie zaawansowanego oprogramowania Kawasaki, elektroniczna technologia zarządzania silnikiem i nadwoziem wstępuje na nowy, jeszcze wyższy poziom - zmieniając system ustawień w system sprzężenia zwrotnego - dostarczając jeszcze więcej emocji podczas jazdy.

technology_898
KCMF (Kontrolka Skręcania Kawasaki)

KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI) - kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie.

  • technology_898
    KCMF (Kontrolka Skręcania Kawasaki)

    KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI) - kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie.

technology_1814
KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension)

Elektronicznie sterowane zawieszenie KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension) dopasowujące się do zaistniałych warunków jazdy i dostarczające wymaganą ilość tłumienia.

  • technology_1814
    KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension)

    Elektronicznie sterowane zawieszenie KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension) dopasowujące się do zaistniałych warunków jazdy i dostarczające wymaganą ilość tłumienia.

technology_563
KIBS

Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.

  • technology_563
    KIBS

    Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.

technology_897
KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń)

KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń) umożliwia zmianę przełożeń na wyższe lub niższe bez użycia sprzęgła.

  • technology_897
    KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń)

    KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń) umożliwia zmianę przełożeń na wyższe lub niższe bez użycia sprzęgła.

Specyfikacja

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy ze sprężarką doładowującą
Pojemność silnika
998 cm³
Średnica x skok tłoka
76 x 55 mm
Układ rozrządu/ilość zaworów
16 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 4 z owalnymi podprzepustnicami,
Zapłon
Elektroniczny
Rozrusznik
Elektryczny

Rama

Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Opony przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony tył
190/55ZR17M/C (75W)

Osiągi

Moc maksymalna
147.1 kW {200 KM} / 11,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
137 N•m {14 kgf•m} / 8,500 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 41 mm z bezstopniowym tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Tylne zawieszenie
Back-Link poziomy, gazowy amortyzator, z bezstopniowym tłumieniem odbicia i zdalną regulacją napięcia wstępnego sprężyny

Wymiary

Pojemność zbiornika paliwa
19 litrów
Wysokość siedzenia
830 mm
ABS
TAK
Recenzje

Testuj Kawasaki

Interesuje Cię ten model? Wyślij zgłoszenie i umów się na jazdę testową.

2020 KawasakiSklep.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.