Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

Kawasaki Versys 1000 Orange

  • Kawasaki Versys 1000 Orange
  • Kawasaki Versys 1000 Orange
  • Kawasaki Versys 1000 Orange
  • Kawasaki Versys 1000 Orange
Kawasaki Versys 1000 Orange

Kluczowym czynnikiem wpływającym na przyjemność jazdy motocyklem Versys 1000 jest jego ekscytujący silnik, który dostarcza coś więcej niż tylko osiągi. Rzędowy, 4-cylindrowy silnik dostrojony pod względem elastyczności oferuje wspaniałą reakcję przepustnicy, wysoki moment obrotowy dostępny w całym zakresie obrotów silnika (szczególnie w niskim i średnim zakresie) zapewniając użytkownikowi fizyczne i dźwiękowe doznania przy każdym odkręceniu manetki.

Elektroniczne zawory przepustnicy pozwalają systemowi ECU na kontrolowanie doprowadzanej ilości paliwa oraz powietrza do silnika. Odpowiednie ustawienie wtrysku paliwa oraz pozycji zaworów przepustnicy umożliwia łagodną oraz naturalną rekację silnika. 

Nawierzchnie dróg, pokonywanych przez Versys’a 1000 zazwyczaj nie będą miały wiele wspólnego z przysłowiową gładkością nawierzchni torowej. Niedoskonałości takie jak garby czy dziury, czy też nawierzchnie wykonane z kostki brukowej staną się codziennością. Biorąc to pod uwagę, inżynierowie Kawasaki wybrali zawieszenie sprzyjające długim podróżom w każdych warunkach, tak by użytkownik Versys’a mógł pokonywać wszelkie zakręty z całkowitą pewnością siebie. Zdolność zawieszenia do radzenia sobie z nie zawsze idealnymi warunkami na drodze zezwala użytkownikowi na pełne bezpieczeństwo w sytuacjach, gdzie motocykle ze sztywniejszym zawieszeniem wymagają odpuszczenia manetki. Dopełnieniem tego są lekkie 17'' calowe koła.

Technologia sprzęgła inspirowana wyścigami oferuje zarówno ograniczenie momentu hamującego przenoszonego z tylnego koła ( np. podczas redukcji biegów) jak i lekką pracę dźwigni podczas zmiany biegów.

 

Wyprostowana pozycja kierującego zapewnia bardzo dobrą kontrolę nad motocyklem przyczyniając się jednocześnie do dużego komfortu podróżowania.

Używając najnowszego oprogramowania Kawasaki oraz jednostki pomiarowej Bosch IMU (Inertial Measurement Unit), KCMF monitoruje parametry pracy silnika i nadwozia od wejścia w zakręt do jego wyjścia, modulując siłę hamowania i dostarczenie mocy w celu gładkiego przechodzenia z przyspieszania do hamowania i odwrotnie, pomagając kierowcy w obraniu zamierzonego toru jazdy. W modelu Versys 1000 system KCMF nadzoruje następujące systemy:

KIBS (uwzględniając zarządzanie hamowaniem w zakrętach)

KTRC (System kontroli trakcji Kawasaki)

Trzy tryby kontroli trakcji obejmują szeroki zakres sytuacji na drodze, oferując zarówno sportowe osiągi jak i spokój ducha podczas pewnego pokonywania śliskich odcinków dróg.

KIBS (Inteligentny system ABS Kawasaki)

Najnowocześniejszy układ hamulcowy klasy sportowej jest standardowym wyposażeniem modelu Versys 1000. Jest to ten sam system bazowy, jaki został użyty w modelu Ninja H2 oraz Ninja ZX-10R z oprogramowaniem oraz ustawieniami dostosowanymi do warunków drogowych oraz zawieszenia Versys 1000.

Precyzyjny układ hamulcowy Kawasaki najwyżej klasy jest teraz dostępny w standardowym wyposażeniu Versys'a 1000. Ten sam system jest wykorzystywany przy takich modelach jak Ninja H2 czy Ninja ZX-10R. Dla potrzeb Versys'a 1000 został on odpowiednio dostosowany aby zachować najlepsze działanie podczas jazdy w miejskim zgiełku lub długich wycieczkach. 

Nowa szyba oraz szersze osłony w modelu Versys 1000 oferują lepszą ochronę przed wiatrem. Bezstopniowe ustawienie szyby może być dostosowane do preferencji użytkownika zapewniając komfortowe podróżowanie na autostradach. Wysokość szyby może w łatwy sposób zostać ustawiona z siedzenia kierowcy.
Wysoka szyba jest standardowym wyposażeniem w modelu SE.

Kawasaki Versys 1000 Orange
technology_561
ABS

Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

  • technology_561
    ABS

    Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

technology_898
KCMF (Kontrolka Skręcania Kawasaki)

KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI) - kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie.

  • technology_898
    KCMF (Kontrolka Skręcania Kawasaki)

    KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI) - kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie.

technology_882
Kontrolka ECO

Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

  • technology_882
    Kontrolka ECO

    Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

technology_884
KTRC (3-mode)

System kontroli trakcji oferujący trzy poziomy ustawień dostosowane do jazdy od sportowej do turystycznej.

  • technology_884
    KTRC (3-mode)

    System kontroli trakcji oferujący trzy poziomy ustawień dostosowane do jazdy od sportowej do turystycznej.

technology_889
Podwójna przepustnica

Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.

  • technology_889
    Podwójna przepustnica

    Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.

technology_887
Power Modes

System oferuje możliwość ustawienia trzech trybów pracy, przy czym jeden z nich działa elastycznie w zależności od reakcji manetki gazu.

  • technology_887
    Power Modes

    System oferuje możliwość ustawienia trzech trybów pracy, przy czym jeden z nich działa elastycznie w zależności od reakcji manetki gazu.

technology_890
Sprzęgło antyhoppingowe

Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

  • technology_890
    Sprzęgło antyhoppingowe

    Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

technology_1662
Elektroniczny tempomat

Elektroniczny tempomat jest urządzeniem umożliwiającym zaprogramowanie określonej prędkości jazdy.

  • technology_1662
    Elektroniczny tempomat

    Elektroniczny tempomat jest urządzeniem umożliwiającym zaprogramowanie określonej prędkości jazdy.

technology_568
Tylny amortyzator Back-Link

Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

  • technology_568
    Tylny amortyzator Back-Link

    Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

technology_880
Zespół przepustnic sterowanych elektronicznie

W pełni elektronicznie sterowany zespół przepustnic Kawasaki umożliwia Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU), sterowanie zarówno dawkowaniem paliwa ( poprzez wtryskiwacze) jak i powietrzem ( poprzez zespół przepustnic) dostarczanym do silnika w czasie jego pracy.

  • technology_880
    Zespół przepustnic sterowanych elektronicznie

    W pełni elektronicznie sterowany zespół przepustnic Kawasaki umożliwia Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU), sterowanie zarówno dawkowaniem paliwa ( poprzez wtryskiwacze) jak i powietrzem ( poprzez zespół przepustnic) dostarczanym do silnika w czasie jego pracy.

Specyfikacja

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność silnika
1,043 cm³
Średnica x skok tłoka
77 x 56 mm
Stopień sprężania
10.3:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
16 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 4 (Keihin) z owalnymi podprzepustnicami
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa

Rama

Typ ramy
Dwururowy, aluminiowy
Skok przedniego zawieszenia
150 mm
Skok tylnego zawieszenia
150 mm
Opony przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony tył
180/55ZR17M/C (73W)
Kąt skrętu, lewy / prawy
34° / 34°

Osiągi

Moc maksymalna
88.2 kW {120 KM} / 9,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
102 N•m {10.4 kgf•m} / 7,500 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
1.627 (83/51)
Przełożenie biegu 1
2.692 (35/13)
Przełożenie biegu 2
1.950 (39/20)
Przełożenie biegu 3
1.529 (26/17)
Przełożenie biegu 4
1.304 (30/23)
Przełożenie biegu 5
1.136 (25/22)
Przełożenie biegu 6
0.958 (23/24)
Przełożenie całkowite
2.867 (43/15)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 310 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 43 mm, z bezstopniowym tłumieniem odbicia (po prawej stronie) i regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Tylne zawieszenie
Back-Link poziomy, gazowy amortyzator, z bezstopniowym tłumieniem odbicia i zdalną regulacją napięcia wstępnego sprężyny

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,270 x 895 x 1,400 (1,465 z podwyższoną szybą) mm
Rozstaw osi
1,520 mm
Prześwit
150 mm
Pojemność zbiornika paliwa
21 litrów
Wysokość siedzenia
840 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
250 kg
Emisja C02
137 g/km
Rok modelowy
2019
Kod modelowy
VERSYS 1000
ABS
TAK
Recenzje

Testuj Kawasaki

Interesuje Cię ten model? Wyślij zgłoszenie i umów się na jazdę testową.

2019 KawasakiSklep.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.