Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

FAQ Pomoc


Najczęściej zadawane pytania

Kiedy dostanę produkt?

Od czego to zależy?

Co, jeśli produkt jest niedostępny?

Czy mogę zrezygnować z zamówienia, jeśli produkt nie jest dostępny od ręki?

Jak mogę zwrócić zamówione produkty?

Który kod modelowy wybrać?

Skąd mam wiedzieć czy część będzie pasować?

Część dobrana po roku produkcji nie pasuje, dlaczego?

Część dobrana po numerze VIN nie pasuje, dlaczego?

Co to jest numer VIN? Gdzie go mogę znaleźć?

Jak dobrać rozmiar pokrowca/kurtki/skarpet?

Czy można osobiście odebrać zamówienie?

Czy posiadacie część o konkretnym numerze katalogowym?

Chciałbym sprawdzić status przesyłki

Gdzie jest wasz sklep stacjonarny?

Jaki jest czas realizacji?

Kiedy będzie moja przesyłka?

Czy części, które sprzedajecie są oryginalne?


W ofercie KawasakiSklep.pl posiadamy oryginalne części zamienne do wszystkich pojazdów mechanicznych marki Kawasaki. Dzięki schematom technicznym, na których każdy element jest dokładnie opisany i pokazany, w łatwy sposób można dobrać oraz kupić potrzebne podzespoły.

Oryginalne części zamienne zamawiane są z magazynu centralnego Kawasaki, który znajduje się w zachodniej części Europy. Z uwagi na ilość dostępnych części zamiennych, żaden sprzedawca części w Polsce nie utrzymuje stanów magazynowych takich produktów, przez co termin realizacji takich zamówień jest nieco dłuższy niż w przypadku elementów, które są dostępne w lokalnym magazynie w Polsce.

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane jak najszybciej. Zdarzające się czasem lekkie opóźnienia spowodowane są wydłużonym terminem wysyłki zamówień z magazynu centralnego lub tymczasową niedostępnością części, na którą trzeba dłużej poczekać. W takich sytuacjach zawsze informujemy naszych Klientów, aby mieć pewność, że zamówienia są poprawnie realizowane i zamawiający posiada pełną wiedzę o statusie swojego zamówienia.

Standardowy termin realizacji zamówień na oryginalne części zamienne w KawasakiSklep.pl to 4-7 dni roboczych. Taki termin realizacji podawany jest zakładając, że dany element jest dostępny w europejskim magazynie Kawasaki.

Tyle czasu zajmuje wysłanie zamówienia systemowego od nas do producenta, skompletowanie naszego zamówienia (jeden magazyn europejski obsługuje każdego dnia tysiące zamówień z całej Europy) oraz następnie wysłanie kurierem takiej przesyłki do nas, tak aby została dostarczona do Klienta jego preferowaną metodą dostawy.

W przypadku niedostępności w magazynie europejskim, istnieje możliwość złożenia zamówienia w magazynie Kawasaki, który zazwyczaj znajduje się w kraju, w którym produkowane są pojazdy oraz części Kawasaki. Szacowany termin realizacji zamówień realizowanych z magazynów centralnych to około 4-6 tygodni, ponieważ części zazwyczaj są wysyłane transportem morskim, tak aby ograniczyć koszty logistyczne. Zdarzają się również sytuacje, w których zamówiony element jest niedostępny i nie ma możliwości zamówienia go. Oznacza to, że taka część została już wycofana z produkcji, a wszystkie stany magazynowe we wszystkich dostępnych magazynach zostały wyczerpane.

W przypadku wydłużonego terminu realizacji zamówienia na daną część (4-6 tygodni) lub całkowitego braku dostępności części, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo, aby poinformować Cię o zaistniałej sytuacji. Nigdy nie rozpoczniemy realizacji zamówienia na części z wydłużonym terminem realizacji bez wcześniejszego kontaktu z Tobą i akceptacji nowego czasu dostawy.


Kiedy dostanę produkt?


Standardowy termin realizacji zamówień na oryginalne części zamienne to 4-7 dni roboczych. W momencie skompletowania zamówienia wysyłamy maila z informacją, że zamówienie zostało zrealizowane i przygotowane do wysyłki.


Istnieje możliwość, że kupiona część jest dostępna tylko na zamówienie, co wydłuża termin realizacji do 4-6 tygodni. Jednak przed akceptacją takiego zamówienia zawsze skontaktujemy się z Tobą, aby poinformować o zaistniałej sytuacji i ustalić dalsze działania związane z zamówieniem.


Od czego to zależy?


Termin dostawy części zależy od godziny, o której zamówienie zostało złożone. W przypadku wszystkich producentów części, wysyłka zamówień od nas do poszczególnych magazynów jest realizowana o godzinie 11:00. Oznacza to, że zamówienia złożone w dzień roboczy do godziny 10:30 zostaną wysłane do realizacji jeszcze tego samego dnia. Wszystkie zamówienia złożone po tej godzinie zostaną wysłane w następnym dniu roboczym o tej samej godzinie. Zamówienia są wysyłane i realizowane wyłącznie w dni robocze.


Co, jeśli produkt jest niedostępny?

(Jak się o tym dowiem? Jak wygląda obsługa?)


W przypadku całkowitego braku dostępności wybranej części, zmuszeni jesteśmy do anulowania takiego zamówienia. Niezwłocznie po otrzymaniu i zweryfikowaniu informacji o braku dostępności skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo, aby poinformować Cię o statusie zamówienia. W przypadku gdy zamówienie zostało opłacone z góry, prosimy o przesłanie numeru konta, na które mamy zwrócić pełną kwotę zamówienia. W przypadku wybrania płatności za pobraniem, anulujemy zamówienie z powodu braku dostępności towaru.


Czy mogę zrezygnować z zamówienia, jeśli produkt nie jest dostępny od ręki?


Tak, oczywiście. W przypadku gdy towar posiada wydłużony termin realizacji, można zrezygnować z zamówienia. Dlatego też zawsze kontaktujemy się z Tobą w takiej sytuacji, aby ustalić, czy mamy takie zamówienie anulować, czy też przejść do jego dalszej realizacji.


Jak mogę zwrócić zamówione produkty?


W KawasakiSklep.pl staramy się, aby procedura zwrotów przebiegała tak sprawnie, jak tylko jest to możliwe i tak, aby każda osoba zwracająca towar jak najszybciej otrzymała pieniądze.

Do każdego zamówienia oprócz dokumentu sprzedaży (paragon lub faktura) dołączany jest formularz zwrotu. Aby przyspieszyć proces zwrotu, bardzo prosimy o dokładne uzupełnienie tego formularza wypełniając wszystkie wymagane pola. Następnie prosimy o odesłanie przesyłki wraz z formularzem na adres, który jest podany jako adres do zwrotów. W przypadku części zamiennych oraz wszystkich innych produktów, które oferujemy w naszym sklepie, prosimy pamiętać o tym, że zgodnie z obowiązującym prawem zwracany towar nie może nosić śladów próby montażu, instalacji, czy też użytkowania, takich jak zabrudzenia, zniszczenia itp.

Zwroty są realizowane na konto, którego numer został podany w formularzu zwrotu lub na konto z którego złożone zostało pierwotne zamówienie.

W razie jakichkolwiek pytań zawsze możesz się skontaktować z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby dopytać o szczegóły zwrotów oraz o przebieg całego procesu.


Który kod modelowy wybrać?

Aby poprawnie i skutecznie dobrać oryginalne części zamienne marki Kawasaki, wymagane jest podanie kodu modelowego motocykla. Jest to rzadko wykorzystywany numer i ciężko go odnaleźć w książce gwarancyjnej, instrukcji obsługi czy dowodzie rejestracyjnym pojazdu.

Zachęcamy do skorzystania z ogólnodostępnego narzędzia, stworzonego przez Kawasaki, o nazwie K-TISC. Jest to platforma, na której można własnoręcznie sprawdzić wszystkie najważniejsze informacje dotyczące pojazdów Kawasaki. Wystarczy wpisać numer VIN lub ewentualnie typ pojazdu, modelu oraz kod modelu, aby otrzymać precyzyjną odpowiedź.

Sprawdź sam na https://www.ktisc.eu/k-tisc/vehicle/lookupForm

Jeśli nie jesteś pewien takich informacji o swoim pojeździe jak rok modelowy, wyślij numer VIN pojazdu na adres mailowy bok@kawasaki.pl, a my rozkodujemy dla Ciebie kod modelowy. Dzięki temu, będziesz mógł spokojnie dokończyć zakup części mając pewność, że wybrane podzespoły będą pasować do Twojego motocykla.


Skąd mam wiedzieć czy część będzie pasować?

Po pełnym oraz poprawnym przejściu ścieżki doboru części, możesz być w 99,9% pewnym, że części przedstawione na schematach graficznych będą pasować do wybranego przez Ciebie pojazdu. Sugerujemy dogłębnie zapoznać się z tymi schematami i lokalizacją poszczególnych elementów tak, aby mieć pewność, że dobierasz poprawne części zamienne.

Jeśli jednak nie masz pewności i obawiasz się tego, że błędnie dobierzesz części, wystarczy, że się z nami skontaktujesz. Napisz do nas e-maila na bok@kawasaki.pl. W jego treści wpisz numer VIN swojego pojazdu oraz części, których potrzebujesz. Zweryfikujemy poprawność doboru i ewentualnie przedstawimy Ci części, które będą pasowały do podanego numeru VIN.

Sprawdź wszystkie najważniejsze informacje dotyczące Twojego motocykla wchodząc na https://www.ktisc.eu/k-tisc/vehicle/lookupForm


Część dobrana po roku produkcji nie pasuje, dlaczego?

Często spotykamy się z sytuacją, gdzie faktyczny rocznik pojazdu różni się od tego, który jest wpisany w dowodzie rejestracyjnym - zwłaszcza przy pojazdach sprowadzanych zza granicy. Z uwagi na niedopatrzenia, które zdarzają się po stronie urzędników przy wypełnianiu danych w dowodzie rejestracyjnym, użytkownik pojazdu jest wprowadzony w błąd. Często dzieje się tak, że w polu gdzie domyślnie wpisany powinien zostać rok produkcji, wpisywana jest data pierwszej rejestracji pojazdu i stąd mogą wynikać pewne rozbieżności.

Aby uniknąć sytuacji, w których część dobrana po roku produkcji nie pasuje, prosimy o bezpośredni kontakt e-mailowy z nami na adres bok@kawasaki.pl. Prześlij nam numer VIN swojego pojazdu, a my potwierdzimy i poinformujemy Cię o faktycznym roku produkcji. Dzięki temu, będziesz miał potwierdzoną informację i pewność, jaki rocznik pojazdu musisz wybrać przy dobieraniu części.

Sprawdź wszystkie najważniejsze informacje dotyczące Twojego motocykla wchodząc na https://www.ktisc.eu/k-tisc/vehicle/lookupForm


Część dobrana po numerze VIN nie pasuje, dlaczego?

W większości przypadków dobór części po numerze VIN pojazdu gwarantuje idealne dopasowanie. W przypadku, kiedy część dobrana po numerze VIN nie pasuje może to oznaczać, że w motocyklu zostały wykonane modyfikacje. Musiała nastąpić ingerencja w wygląd, kształt lub wykonanie motocykla i dlatego części nie pasują. Czasami może się też zdarzyć, że w danym motocyklu zamontowany jest silnik od innego pojazdu i to również może powodować niezgodności oraz problemy z prawidłowym dopasowaniem części. Takie sytuacje najczęściej zdarzają się w przypadku starszych motocykli crossowych.

Jeśli planujesz zakup pojazdu z rynku wtórnego, przed zakupem, zawsze sugerujemy o dopytanie i dokładne sprawdzenie stanu technicznego pojazdu, tak aby mieć komplet informacji. Czasami osoba chcąca sprzedać dany pojazd przerabiała go i próbuje zataić pewne informacje tak, aby sprzedać go na korzystniejszych warunkach.

Sprawdź wszystkie najważniejsze informacje dotyczące Twojego motocykla wchodząc na https://www.ktisc.eu/k-tisc/vehicle/lookupForm


Co to jest numer VIN? Gdzie go mogę znaleźć?

Numer VIN (Vehicle Identification Numer) to nic innego jak numer seryjny Twojego pojazdu. Jest to unikalny numer (ciąg kilkunastu liter oraz cyfr) przypisywany do każdego pojazdu dzięki czemu jest on zewidencjonowany. W większości przypadków, po rozkodowaniu numeru VIN, jesteśmy w stanie ustalić model, rok produkcji, kolor oraz docelowy rynek sprzedaży danego pojazdu.

W przypadku większości motocykli, numer VIN najłatwiej i najszybciej jest znaleźć w dwóch miejscach: na główce ramy, gdzie widoczna powinna być mała tabliczka z wyrytym numerem VIN lub numer powinien być nabity bezpośrednio na ramie. Drugim miejscem, w którym łatwo ten numer odszukać to dowód rejestracyjny pojazdu, pole "E".

W przypadku pojazdów typu ATV/Quad oraz pojazdów użytkowych Mule numeru VIN pojazdu należy szukać na przednim, lewym, dolnym wahaczu.

W skuterach wodnych Jet Ski, odpowiednikiem numeru VIN jest numer HIN (Hull Identification Numer). Jest to numer kadłuba skutera i najłatwiej znaleźć go w tylnej, bocznej części pojazdu.

 


Jak dobrać rozmiar pokrowca/kurtki/skarpet?

Przed zakupem produktów, które są dostępne w różnych rozmiarach, sugerujemy dokładne zmierzenie poszczególnych partii ciała lub obszarów motocykla, tak aby zobaczyć jaki rozmiar będzie najlepiej pasował. Wystarczy wykorzystać metr krawiecki lub najprostszą miarkę i wykonać pomiary. Zawsze trzeba mieć na względzie komfort użytkowania i potencjalne zastosowanie danego produktu w przyszłości.

Dodatkowo, we wszystkich kartach produktów posiadamy tabelę rozmiarów. Pozwala to na sprawdzenie i zmierzenie wymiarów, co umożliwia łatwe dopasowanie gabarytu ciała lub wymiarów pojazdu do konkretnego rozmiaru.

 


Czy można osobiście odebrać zamówienie?

Tak, oferujemy możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru w siedzibie firmy. Przy składaniu zamówienia istnieje możliwość wyboru odbioru osobistego jako formy dostawy zamówienia. Prosimy pamiętać, że w przypadku odbioru osobistego, również obowiązuje podany w karcie produktu termin realizacji zamówienia. W momencie, kiedy skompletujemy całe zamówienie, niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo w celu uzgodnienia terminu odbioru. Odbiory osobiste są realizowane od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00.

Odbiór osobisty jest możliwy wyłącznie po wcześniejszym opłaceniu zamówienia. Nie posiadamy sklepu stacjonarnego, a co za tym idzie nie mamy możliwości przyjmowania płatności gotówką i zakupu towaru na miejscu. Zakup oraz płatność muszą odbyć się drogą elektroniczną poprzez witrynę naszego sklepu.

 


Czy posiadacie część o konkretnym numerze katalogowym?

Mamy dostęp do ponad 200 000 oryginalnych części zamiennych do różnych pojazdów Kawasaki. Aby upewnić się, że posiadamy daną część, bardzo prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Będziemy w stanie udzielić wiążącej odpowiedzi dotyczącej ceny, dostępności jak i szacowanego terminu realizacji zamówienia.

Z uwagi na specyfikę sprzedaży części zamiennych do motocykli, praktycznie żaden sprzedawca nie trzyma ich u siebie na stanie. W większości przypadków części są zamawiane z magazynu centralnego Kawasaki, który znajduje się w zachodniej części Europy. Części są na bieżąco ściągane pod konkretne zamówienia. Jeżeli chcesz potwierdzić dostępność części przed jej zamówieniem, prosimy o kontakt.

 


Chciałbym sprawdzić status przesyłki

W momencie skompletowania zamówienia, generowany jest list przewozowy, dzięki któremu możesz śledzić status swojej przesyłki i monitorować, gdzie się aktualnie znajduje i kiedy do Ciebie dotrze. W momencie, kiedy kurier odbierze od nas Twoją przesyłkę, na podany adres mailowy powinieneś otrzymać informację z numerem przesyłki i możliwością jej śledzenia.

Oprócz tego, na stronie naszego sklepu w zakładce "Śledzenie paczki" masz możliwość śledzenia Twojej przesyłki wybierając odpowiednią metodę dostawy oraz wpisując numer przesyłki, który został wygenerowany.

Link: https://www.kawasakisklep.pl/pl/sledzenie-paczki


Gdzie jest wasz sklep stacjonarny?

Nie prowadzimy sklepu stacjonarnego. Zajmujemy się wyłącznie sprzedażą internetową i wszystkie zamówienia realizujemy drogą wysyłkową. Cała oferta jest dostępna na stronie naszego sklepu internetowego.

Oferujemy jednak możliwość odbioru osobistego towaru zakupionego poprzez nasz sklep internetowy po wcześniejszym ustaleniu wszystkich szczegółów z konsultantem BOK.

 


Jaki jest czas realizacji?

Czas realizacji zamówień może się różnić w zależności od wybranego produktu. Zawsze staramy się podawać realny termin realizacji zamówień. Najdokładniejsza informacja przedstawiona jest w karcie produktu. W przypadku, kiedy zamówionych zostanie kilka produktów, domyślnie czekamy na skompletowanie całego zamówienia przed jego wysłaniem.

Czasami zdarzają się sytuacje, w których termin wysyłki zamówienia jest wydłużony z powodu chwilowej niedostępności towaru. W takiej sytuacji, przed realizacją zamówienia, zawsze skontaktujemy się z Tobą, aby poinformować o zaistniałej sytuacji i ustalić, czy przechodzimy do realizacji zamówienia czy nie.

 


Kiedy będzie moja przesyłka?

Najdokładniejsza informacja o czasie realizacji na stronie sklepu KawasakiSklep.pl znajduje się w karcie produktu. Tam przedstawiony jest termin wysyłki zamówienia od nas do Ciebie. Dodatkowo, trzeba mieć na uwadze wybraną formę dostawy. Standardowo, najszybsza forma wysyłki to kurier, który zazwyczaj dostarcza przesyłkę w następnym dniu roboczym. Dostawa do Paczkomatu InPost lub do punktu odbioru potrafi zająć od 1 do 4 dni roboczych.

Do każdego zamówienia, które jest wysyłane z naszego sklepu generowany jest list przewozowy. Informacja z numerem przesyłki, jest wysyłana w formie SMS'a lub e-maila, tak abyś mógł na bieżąco śledzić status swojej paczki.

Jeżeli masz problem z ustaleniem szczegółów dotyczących swojej przesyłki skontaktuj się z nami, a konsultant działu BOK udzieli Ci rzetelnej odpowiedzi.

 


Czy części, które sprzedajecie są oryginalne?

Tak, oczywiście. Wszystkie części, które sprzedajemy w naszym sklepie są oryginalnymi produktami Kawasaki. Części są bezpośrednio sprowadzane z autoryzowanej sieci dystrybucji Kawasaki w Polsce.

Wszystkie oryginalne części zamienne Kawasaki są również produkowane przez Kawasaki. Dzięki temu, jesteśmy w stanie oferować części najwyższej jakości o idealnym dopasowaniu do konkretnego pojazdu.

 

2019 KawasakiSklep.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.