FacebookTab
Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

O Kawasaki

KAWASAKI - ŚWIATOWA MARKA

 

“Naszym celem jest umożliwienie kierowcom wiekszej kontroli nad wysoko wydajnymi motocyklami Kawasaki nie zapominając o satysfakcji z jazdy.”

 
Oddział Kawasaki produkujący motocykle i silniki jest jedyną częścią Kawasaki Heavy Industries, Ltd. która dostarcza produkty bezpośrednio do odbiorców indywidualnych. 


Firma produkuje szeroką gamę produktów w tym motocykle, pojazdy czterokołowe (pojazdy przeprawowe - ATV, pojazdy użytkowe - UTV, pojazdy rekreacyjne - RUV), skutery wodne (Jet Ski®), silniki spalinowe szerokiego zastosowanie które dostarczane są do producentów na przykład sprzętu ogrodniczego na całym świecie.

Twórcą marki Kawasaki był Shozo Kawasaki. Wszystko zaczęło się w 1878 roku.

KAWASAKI HEAVY INDUSTRIES to firma o zasięgu globalnym działająca w wielu branżach, będąca w czołówce firm tworzących i wdrażających nowoczesne technologie.

Kawasaki rozpoczęło seryjną produkcję motocykli w 1962 roku modelem B8125. Silnik do tego pojazdu został zbudowany na bazie wiedzy technicznej zdobytej podczas projektowania silników lotniczych. Ciągły rozwój nowych technologii pozwolił płynnie rozszerzyć działalności o branżę motocyklową. Przez te lata Kawasaki zaprojektowało wiele modeli kształtujących rynek, które stały się legendami mocy i prędkości. 1996 rok był przełomowy dla Kawasaki, wyprodukowano 10 000 000 pojazd, który stał się symbolem zdolności KHI do zaspokajania szerokiej gamy potrzeb zawodników i klientów marki. Misja Kawasaki to “tworzenia lepszego jutra”, a najnowsze pojazdy uzyskały już miano legendy.

Kawasaki dziś to:

  • przemysł lotniczy, stoczniowy;
  • transport  morski, kolejowy;
  • energetyka i usługi;
  • ekologia i recykling;
  • park maszynowy i robotyka; 
  • infrastruktura;
  • motoryzacja - pasja, styl i moc jednośladów. 


Kawasaki Heavy Industries Ltd. (KHI) buduje nowoczesne systemy transportu XXI wieku. Pomaga w tym ponad 100-letnie wszechstronne doświadczenie oraz dziedzictwo myśli technologicznej. Flota morska jest coraz większa, szybsza i zautomatyzowana, z mniejszym apetytem na energię. Kawasaki to prekursor rozwoju technologii zasilania statków skroplonym gazem ziemnym LPGD. Inne technologie  stosowane w lotnictwie odnalazły zastosowanie w rozwoju transportu morskiego, a znakomitym przykładem jest „Jetfoil” – TurboJET, który przyspiesza nad wodą do 45 węzłów. Kolejny projekt, który został zrealizowany w Japońskiej stoczni nosi nazwę „Techno Superliner”. Nowy statek zaprojektowano tak, by przenosił ładunki o masie do 1 000 ton z prędkością 50 węzłów.

KHI od wielu lat produkuje pociągi słynnej kolei Shinkansen Bullet. Obecnie pracuje nad nową generacją szybkich pociągów Shinkansen, która ma się poruszać ze średnią prędkością 240 km/h. Doświadczenie Kawasaki wykracza poza rozwój i produkcję taboru. Inżynierowie Kawasaki zintegrowali systemy, umożliwiając kontrolę przebiegu, zapasów i naprawę taboru.

W technologii lotniczej Kawasaki zaangażowane jest w projekty silników statków powietrznych. Kawasaki produkuje śmigłowiec MBB K117 oraz części do współczesnych samolotów pasażerskich Boeing. KHI bierze udział w badaniach i rozwoju przyjaznego środowisku małego silnika samolotowego. Kawasaki jest wiodącym graczem w projekcie transportu Supersonic (SST). Statki powietrzne będą podróżować na wysokościach 60 000 – 90 000 metrów z prędkością 2,5 Mach, z przedziałem pasażerskim na 200 – 300 osób.

Technologie Kawasaki wykraczają poza atmosferę Ziemską.
Kawasaki kooperuje również z agencją NASDA, obecnie Japonia Aerospace Exploration Agency (JAXA). Na terenie kompleksu „N” bazy startowej rakiet kosmicznych Kawasaki współpracuje nad eksperymentalnym projektem satelity geodezyjnej.

Dział Inżynierii lądowej Kawasaki przyczynił się do rozbudowy miast, nowych mostów i budynków wysokościowych. Sukcesem jest udział przy budowie Euro-tunelu łączącego Francję i Anglię, gdzie budowniczowie wykorzystali dwie wiertnice zaprojektowane i wybudowane przez KHI. Firma zbudowała największą na świecie maszynę do budowy mostu autostrady Trans-Tokyo Bay o średnicy 46 m. Po zakończeniu budowy trasy będzie to najdłuższy most wiszący na świecie.

Kawasaki w swojej działalności robi wszystko, aby pozostać w zgodzie z naturą. Propaguje rozwiązania proekologiczne, skupiając się na technologii i alternatywnych źródłach pozyskiwania energii przyczyniających się do ochrony środowiska.

Znakomitym przykładem jest Combined Cycle Power Plant (CCPP) używające gazu ziemnego do rozruchu turbin napędzających generatory mocy, ciepło spalin jest używane do produkowania dodatkowej energii elektrycznej. System recyklingu wykorzystuje ciepło miejskie do podgrzewania wody i do agregatów chłodzących w celu ograniczenia emisji spalin generowanych przez elektrownię.