Nie masz produktów w koszyku.
Ninja ZX-6R Zielony 2019

Prezentujemy wspaniały model Ninja ZX-6R – supersportowy pakiet na sezon 2019. Model ten łączy w sobie kultową jednostkę Ninja 636ccm, KQS (quick shifter „w górę”), regulowaną kontrolkę zmiany biegów, widelec Showa BFF z dużymi tłoczkami oraz godnymi zaufania zaciskami hamulcowymi typu Monoblock. Ten wyjątkowy, supersportowy model z pewnością przyciągnie uwagę wszystkich fanów tego typu motocykli.
Podczas weekendowych, długodystansowych wycieczek przyda się ekonomiczny tryb jazdy, inteligentny system ABS (KIBS) oraz kontrolę trakcji Kawasaki (KTRC).
Dodaj zupełnie nowy pakiet stylistyczny oraz reflektory w technologii LED -n nowa Ninja osiągnie nowy poziom.
WYSUBLIMOWANY DROGOWY SUPERSPORT
KIBS (Inteligentny system ABS Kawasaki)
Supersportowy, precyzyjny system zarządzania hamulcami Kawasaki, zaprojektowany z myślą o właściwościach jezdnych właściwym motocyklom klasy Supersport, zapewnia bardzo skuteczne hamowanie przy minimalnym wysiłku podczas sportowej jazdy.
Światło tylne w technologii LED
Tylne światło inspirowane modelem Ninja ZX-10R dodaje wyrafinowanego, wysokiej jakości wyglądu tyłu motocykla.
Układ wydechowy o sportowym wyglądzie
Tłumik posiadający nowe wykończenie oraz zaprojektowaną na nowo końcówkę dodaje motocyklowi jeszcze bardziej sportowy wygląd.
Sprzęgło antyhoppingowe
Sprzęgło inspirowane technologią wyścigową oferuje zarówno ograniczenie momentu hamującego z tylnego koła oraz lekkie wyczucie dźwigni zmiany biegów.
Regulowana dźwignia hamulca i sprzęgła
Uzupełnieniem regulowanej dźwigni hamulca jest nowa, regulowana dźwignia sprzęgła (w 5-cio stopniowej skali), która pozwala dostosować pozycję dźwigni do rozmiaru dłoni kierowcy.
Naturalna, agresywna ergonomia
Supersportowa geometria Kawasaki pomiędzy siedziskiem, podnóżkami i manetkami oferuje przyjęcie naturalnej pozycji do sportowej jazdy. Smukły, zwężony kształt zbiornika paliwa umożliwia oparcie łokci, objęcie go nogami oraz pochylanie motocykla na zakrętach.
KQS (System szybkiej zmiany biegów Kawasaki)
System szybkiej zmiany biegów, stanowiący standardowe wyposażenie motocykla umożliwia bezsprzęgłową zmianę biegów (w górę), uzupełniając sportowe doznania podczas jazdy.
Unikalna stylistyka tyłu
Zachodzące na siebie oraz przeplatane sekcje stanowią kluczowy element projektowy nowej tylnej osłony, przyczyniając się do wyjątkowej konstrukcji modelu Ninja ZX-6R.
Tylne światło wykonane w technologii LED, inspirowane stylistyką Ninja ZX-10R dodaje wyrafinowanego, wysokiej klasy wyglądu tyłowi motocykla.
Ochrona przed wiatrem
Przednia osłona w połączeniu z przednią szybą zapewniają dobrą ochronę przed wiatrem podczas sportowej jazdy.
KTRC (System kontroli trakcji Kawasaki)
Trzy tryby kontroli trakcji obejmują szeroki zakres sytuacji na drodze, oferując zarówno sportowe osiągi jak i spokój ducha podczas pewnego pokonywania śliskich odcinków nawierzchni.
Ewolucja stylistyki modelu Ninja
Całkowicie nowy design przedniej osłony stanowi kolejny krok w ewolucji kultowej „twarzy” modelu Ninja, tworząc zupełnie inny wygląd w porównaniu do konkurencji.
SFF-BP (oddzielny widelec przedni z dużymi tłoczkami)
Łącząc koncepcję Showa SFF oraz BPF, ten zaawansowany widelec zapewnia osiągi zarówno na torze wyścigowym, jak i codzienną użyteczność. Możliwość regulacji wstępnego napięcia oraz tłumienia (odbicia oraz dobicia) są rozdzielone, co znacznie ułatwia personalizację.
Hamulce, koła i opony
Ninja ZX-6R jest wyposażona w potężne, bardzo sztywne, montowane radialnie zaciski hamulcowe typu Monoblock, które oferują wspaniałą kontrolę oraz pewne wyczucie dźwigni hamulcowych. Pół-pływające przednie tarcze hamulcowe o zarysie falistym i średnicy ø310 mm, wykonanych z nierdzewnej stali zapewniają mocną siłę hamowania
Tylna tarcza hamulcowa o obrysie falistym i średnicy ø220 mm jest odpowiedzialna za hamowanie tylnego koła. Pompa hamulcowa zapewnia doskonałe wyczucie i oferuje wspaniałą kontrolę. Lekki zacisk hamulcowy tylnego koła, zapożyczony z modelu ZX-10R zapewnia dobrą kontrolę. Dźwignia tylnego hamulca jest montowana współosiowo z podnóżkiem, co sprzyja dobrym osiągom hamowania od połowy jej skoku oraz zapewnia doskonałe wyczucie dźwigni hamulca.
Najnowsze opony sportowe Bridgestone BATTLAX HYPERSPORT S22 przyczyniają się do lżejszego prowadzenia, zapewniając jednocześnie doskonałą przyczepność zarówno na suchym jak i mokrym asfalcie, co przekłada się na większą pewność siebie oraz przyjemność z jazdy.
Wysokiej jakości zestaw wskaźników
Zaawansowana stylistyka zestawu wskaźników obejmuje duży, analogowy obrotomierz, sąsiadujące z nim lampki ostrzegawcze, wskaźnik załączonego biegu oraz wielofunkcyjny wyświetlacz LCD. Nowo dodane funkcje obejmują wskaźnik poziomu paliwa oraz wskazanie zasięgu.
Skrzynia biegów
Kasetowa skrzynia biegów ułatwia szybką zmianę przełożeń, zmniejszając czas potrzebny na konfigurację ustawień na torze Krótsze przełożenie 1. biegu dodatkowo podkreśla moc silnika z samego dołu. Dobre dopasowanie do ulicznego charakteru modelu Ninja ZX-6R jest obiecujące dla większej zabawy na ulicach oraz krętych drogach
Rama obwodowa z prasowanego aluminium
Rama modelu ZX-6R została opracowana do celów wyścigowych, oraz stanowi klucz do doskonałej równowagi pomiędzy bezbłędnym prowadzeniem, stabilnym pokonywaniem zakrętów oraz zdolnością do płynnej zmiany pasów, połączonych z doskonałą reakcją podwozia.
4-suwowy, rzędowy 4-cylindrowy silnik chłodzony cieczą
Silnik modelu ZX-6R gwarantuje prawdziwą radość z jazdy. Większe osiągi w całym zakresie obrotów są odczuwalne tak podczas jazdy sportowej w górzystym terenie, jak i na torze wyścigowym. Większy moment obrotowy w zakresie niskim i średnim, oferuje zwiększoną użyteczność podczas codziennych sytuacji jakie mogą nas spotkać na drodze (takich jak jazda w korkach lub przyspieszanie i omijanie innych pojazdów na autostradzie). Zmiany w sezonie 2019 zapewniają spełnienie norm Euro4 oraz znacznie lepsze odczucie mocy.
Udoskonalone czucie mocy
Krótsze przełożenia jeszcze bardziej podkreślają mocny „dół” silnika. Dobrze dopasowany i skupiony na ulicy ZX-6R obiecuje jeszcze więcej zabawy na ulicy oraz krętych drogach.
Podwójne lampy przednie w technologii LED
Każda z nowych lamp przednich LED zawiera światła krótkie, długie oraz pozycyjne. Nowe lampy są wyraźnie widoczne oraz oferują zwiększoną jasność i lepiej doświetloną ścieżkę podczas nocnej jazdy.


Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.
-
ABS
Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.
-
KIBS
Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.

Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.
-
Kontrolka ECO
Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń) umożliwia zmianę przełożeń na wyższe lub niższe bez użycia sprzęgła.
-
KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń)
KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń) umożliwia zmianę przełożeń na wyższe lub niższe bez użycia sprzęgła.

System kontroli trakcji oferujący trzy poziomy ustawień dostosowane do jazdy od sportowej do turystycznej.
-
KTRC (3-mode)
System kontroli trakcji oferujący trzy poziomy ustawień dostosowane do jazdy od sportowej do turystycznej.

System oferuje możliwość ustawienia trzech trybów pracy, przy czym jeden z nich działa elastycznie w zależności od reakcji manetki gazu.
-
Power Modes
System oferuje możliwość ustawienia trzech trybów pracy, przy czym jeden z nich działa elastycznie w zależności od reakcji manetki gazu.

Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.
-
Sprzęgło antyhoppingowe
Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.