Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

Kawasaki Ninja ZX-6R Black

  • Kawasaki Ninja ZX-6R Black
  • Kawasaki Ninja ZX-6R Black
  • Kawasaki Ninja ZX-6R Black
  • Kawasaki Ninja ZX-6R Black
  • Kawasaki Ninja ZX-6R Black
  • Kawasaki Ninja ZX-6R Black
  • Kawasaki Ninja ZX-6R Black
Kawasaki Ninja ZX-6R Black
Kawasaki prezentuje wspaniały model Ninja ZX-6R – supersportowy pakiet na rok 2019. Model ten łączy w sobie kultową jednostkę Ninja 636ccm, KQS (quick shifter „w górę”), ustawialną kontrolkę zmiany biegów, widelec Showa BFF z dużymi tłoczkami oraz godnymi zaufania zaciskami hamulcowymi typu Monoblock. Ten wyjątkowy, supersportowy model z pewnością przyciągnie uwagę wszystkich fanów tego typu motocykli. Podczas weekendowych, długodystansowych wycieczek przyda się ekonomiczny tryb jazdy, inteligentny system ABS (KIBS) oraz kontrolę trakcji Kawasaki (KTRC). Dodaj zupełnie nowy pakiet stylistyczny oraz reflektory w technologii LED i nowa Ninja osiągnie nowy poziom: WYSUBLIMOWANY DROGOWY SUPERSPORT.

KIBS (Inteligentny system ABS Kawasaki)

Supersportowy, precyzyjny system zarządzania hamulcami Kawasaki, zaprojektowany z myślą o właściwościach jezdnych właściwym motocyklom klasy Supersport, zapewnia bardzo skuteczne hamowanie przy minimalnym wysiłku podczas sportowej jazdy.

Światło tylne w technologii LED

Tylne światło inspirowane modelem Ninja ZX-10R dodaje wyrafinowanego, wysokiej jakości wyglądu tyłu motocykla.

Układ wydechowy o sportowym wyglądzie

Tłumik posiadający nowe wykończenie oraz zaprojektowaną na nowo końcówkę dodaje motocyklowi jeszcze bardziej sportowy wygląd.

Sprzęgło antyhoppingowe

Sprzęgło inspirowane technologią wyścigową oferuje zarówno ograniczenie momentu hamującego z tylnego koła oraz lekkie wyczucie dźwigni zmiany biegów.

Regulowana dźwignia hamulca i sprzęgła

Uzupełnieniem regulowanej dźwigni hamulca jest nowa, regulowana dźwignia sprzęgła (w 5-cio stopniowej skali), która pozwala dostosować pozycję dźwigni do rozmiaru dłoni kierowcy.

Naturalna, agresywna ergonomia

Supersportowa geometria Kawasaki pomiędzy siedziskiem, podnóżkami i manetkami oferuje przyjęcie naturalnej pozycji do sportowej jazdy. Smukły, zwężony kształt zbiornika paliwa umożliwia oparcie łokci, objęcie go nogami oraz pochylanie motocykla na zakrętach.

KQS (System szybkiej zmiany biegów Kawasaki)

System szybkiej zmiany biegów, stanowiący standardowe wyposażenie motocykla umożliwia bezsprzęgłową zmianę biegów (w górę), uzupełniając sportowe doznania podczas jazdy.

Unikalna stylistyka tyłu

Zachodzące na siebie oraz przeplatane sekcje stanowią kluczowy element projektowy nowej tylnej osłony, przyczyniając się do wyjątkowej konstrukcji modelu Ninja ZX-6R. Tylne światło wykonane w technologii LED, inspirowane stylistyką Ninja ZX-10R dodaje wyrafinowanego, wysokiej klasy wyglądu tyłowi motocykla.

Ochrona przed wiatrem

Przednia osłona w połączeniu z przednią szybą zapewniają dobrą ochronę przed wiatrem podczas sportowej jazdy.

KTRC (System kontroli trakcji Kawasaki)

Trzy tryby kontroli trakcji obejmują szeroki zakres sytuacji na drodze, oferując zarówno sportowe osiągi jak i spokój ducha podczas pewnego pokonywania śliskich odcinków nawierzchni.

Ewolucja stylistyki modelu Ninja

Całkowicie nowy design przedniej osłony stanowi kolejny krok w ewolucji kultowej „twarzy” modelu Ninja, tworząc zupełnie inny wygląd w porównaniu do konkurencji.

SFF-BP (Oddzielny widelec przedni z dużymi tłoczkami)

Łącząc koncepcję Showa SFF oraz BPF, ten zaawansowany widelec zapewnia osiągi zarówno na torze wyścigowym, jak i codzienną użyteczność. Możliwość regulacji wstępnego napięcia oraz tłumienia (odbicia oraz dobicia) są rozdzielone, co znacznie ułatwia personalizację.

Hamulce, koła i opony

Ninja ZX-6R jest wyposażona w potężne, bardzo sztywne, montowane radialnie zaciski hamulcowe typu Monoblock, które oferują wspaniałą kontrolę oraz pewne wyczucie dźwigni.
Pół-pływające przednie tarcze hamulcowe o zarysie falistym i średnicy ø310 mm, wykonanych z nierdzewnej stali zapewniają mocną siłę hamowania.
Pompa hamulcowa zapewnia doskonałe wyczucie i oferuje wspaniałą kontrolę.
Tylna tarcza hamulcowa o obrysie falistym i średnicy ø220 mm jest odpowiedzialna za hamowanie tylnego koła.
Lekki zacisk hamulcowy tylnego koła, przejęty z modelu ZX-10R zapewnia dobrą kontrolę.
Dźwignia tylnego hamulca jest montowana współosiowo z podnóżkiem, co sprzyja dobrym osiągom hamowania od połowy jej skoku oraz zapewnia doskonałe wyczucie dźwigni hamulca.
Najnowsze opony sportowe Bridgestone BATTLAX HYPERSPORT S22 przyczyniają się do lżejszego prowadzenia, zapewniając jednocześnie doskonałą przyczepność zarówno na suchym jak i mokrym asfalcie, co przekłada się na większą pewność siebie oraz przyjemność z jazdy.

Wysokiej jakości zestaw wskaźników

Zaawansowana stylistyka zestawu wskaźników obejmuje duży, analogowy obrotomierz, sąsiadujące z nim lampki ostrzegawcze, wskaźnik załączonego biegu oraz wielofunkcyjny wyświetlacz LCD. Nowo dodane funkcje obejmują wskaźnik poziomu paliwa oraz wskazanie zasięgu.

Skrzynia biegów

Kasetowa skrzynia biegów ułatwia szybką zmianę przełożeń, zmniejszając czas potrzebny na konfigurację ustawień na torze Krótsze przełożenie 1 biegu (43/16>>43/15) dodatkowo podkreśla moc silnika od samego dołu. Dobre dopasowanie do ulicznego charakteru modelu Ninja ZX-6R jest obiecujące dla większej zabawy na ulicach oraz krętych drogach

Rama obwodowa z prasowanego aluminium

Rama modelu ZX-6R została opracowana do celów wyścigowych, oraz stanowi klucz do doskonałej równowagi pomiędzy bezbłędnym prowadzeniem, stabilnym pokonywaniem zakrętów oraz zdolnością do płynnej zmiany pasów, połączonych z doskonałą reakcją podwozia.

4-suwowy, rzędowy 4-cylindrowy silnik chłodzony cieczą

Silnik modelu ZX-6R gwarantuje prawdziwą radość z jazdy. Większe osiągi w całym zakresie obrotów są odczuwalne tak podczas jazdy sportowej w górzystym terenie, jak i na torze wyścigowym. Większy moment obrotowy w zakresie niskim i średnim, oferuje zwiększoną użyteczność podczas codziennych sytuacji jakie mogą nas spotkać na drodze (takich jak jazda w korkach lub przyspieszanie i omijanie innych pojazdów na autostradzie). Zmiany na rok 2019 zapewniają spełnienie norm Euro4 oraz znacznie lepsze odczucie mocy.

Udoskonalone czucie mocy

Krótsze przełożenia jeszcze bardziej podkreślają mocny „dół” silnika. Dobrze dopasowany i skupiony na ulicy ZX-6R obiecuje jeszcze więcej zabawy na ulicy oraz krętych drogach.

Podwójne lampy przednie w technologii LED

Każda z nowych lamp przednich LED zawiera światła krótkie, długie oraz pozycyjne. Nowe lampy są wyraźnie widoczne oraz oferują zwiększoną jasność i lepiej doświetloną ścieżkę podczas nocnej jazdy.

Kawasaki Ninja ZX-6R Black
technology_561
ABS

Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

  • technology_561
    ABS

    Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

technology_563
KIBS

Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.

  • technology_563
    KIBS

    Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.

technology_882
Kontrolka ECO

Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

  • technology_882
    Kontrolka ECO

    Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

technology_897
KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń)

KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń) umożliwia zmianę przełożeń na wyższe lub niższe bez użycia sprzęgła.

  • technology_897
    KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń)

    KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń) umożliwia zmianę przełożeń na wyższe lub niższe bez użycia sprzęgła.

technology_884
KTRC (3-mode)

System kontroli trakcji oferujący trzy poziomy ustawień dostosowane do jazdy od sportowej do turystycznej.

  • technology_884
    KTRC (3-mode)

    System kontroli trakcji oferujący trzy poziomy ustawień dostosowane do jazdy od sportowej do turystycznej.

technology_887
Power Modes

System oferuje możliwość ustawienia trzech trybów pracy, przy czym jeden z nich działa elastycznie w zależności od reakcji manetki gazu.

  • technology_887
    Power Modes

    System oferuje możliwość ustawienia trzech trybów pracy, przy czym jeden z nich działa elastycznie w zależności od reakcji manetki gazu.

technology_890
Sprzęgło antyhoppingowe

Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

  • technology_890
    Sprzęgło antyhoppingowe

    Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

Specyfikacja

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność silnika
636 cm³
Średnica x skok tłoka
76 x 55 mm
Stopień sprężania
12.9:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
16 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø38 mm x 4
Zapłon
Digital DC-CDI
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju

Rama

Typ ramy
Podwójna belka nośna, aluminium lane
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
150 mm
Opony przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony tył
180/55ZR17M/C (73W)
Kąt skrętu, lewy / prawy
27° / 27°

Osiągi

Moc maksymalna
95.4 kW {130 KM} / 13,500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
70.8 N•m {7.2 kgf•m} / 11,000 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
1.900 (76/40)
Przełożenie biegu 1
2.846 (37/13)
Przełożenie biegu 2
2.200 (33/15)
Przełożenie biegu 3
1.850 (37/20)
Przełożenie biegu 4
1.600 (32/20)
Przełożenie biegu 5
1.421 (27/19)
Przełożenie biegu 6
1.300 (26/20)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 310 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 220 m. Zacisk: Jednotłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 41 mm z tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i sprężyny top-out
Tylne zawieszenie
Tylne zawieszenie poziome typu Back-Link z amortyzatorem gazowym i sprężyną top-out. Tłumienie dobicia: bezstopniowe, dwuzakresowe (duża/ mała prędkość). Tłumienie odbicia: bezstopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane.

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,085 x 740 x 1,145 mm
Rozstaw osi
1,440 mm
Prześwit
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
830 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
196 kg
Zużycie paliwa
5.5 l/100 km
Rok modelowy
2019
Kod modelowy
ZX636GKF_BK2
Recenzje

Testuj Kawasaki

Interesuje Cię ten model? Wyślij zgłoszenie i umów się na jazdę testową.

2019 KawasakiSklep.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.