Nie masz produktów w koszyku.
Ninja ZX-10R Zielony 2020

Współpraca Kawasaki Racing Team i japońskiej fabryki Kawasaki doprowadziła do stworzenia nowego modelu Ninja ZX-10R. Przetestowany, dopracowany i zatwierdzony przez mistrza świata - Jonathan'a Rea.
Wzmocniona aluminiowa rama
Zmiana geometrii przybliżyła kierownicę do prowadzącego, a w połączeniu z wydłużeniem wahacza dało to większą stabilność przy wchodzeniu w zakręty oraz podczas jazdy po okręgu.
Dobrze widoczny wyświetlacz
Centralne miejsce na zestawie wskaźników zajmuje podświetlany diodami LED słupkowy obrotomierz.
Bosch IMU (System pomiaru bezwładności)
Kompaktowy system IMU działa w 6 stopniach bezwładności. W połączeniu z oprogramowaniem daje jeszcze bardziej precyzyjną orientację względem podłoża.
Tylne zawieszenie
Tylne zawieszenie oferuje doskonałą wydajność przyczyniając się jednocześnie do centralizacji masy motocykla.
Elektronicznie sterowane zawory
Elektronicznie sterowane zawory dławiące pozwalają ECU dostarczyć doskonałą ilość paliwa i powietrza do silnika. System umożliwia również bardziej precyzyjną kontrolę S-KTRC, a także wykorzystanie systemów, takich jak KLCM i Kawasaki Engine Brake Control.
Elektroniczny amortyzator kierownicy
Specjalnie opracowany elektroniczny amortyzator kierownicy Ohlins
zapewnia odpowiednią ilość tłumienia w zależności od prędkości pojazdu i stopnia przyspieszania lub hamowania. Ustawienia zostały zmienione dla zoptymalizowania jazdy na torze i krętych drogach.
Funkcja zarządzania zakrętami
Zastosowanie IMU (system pomiaru bezwładności) pozwoliło na wdrożenie nowej funcji. Funkcja zarządzania zakrętami, wykorzystując KIBS i S-KTRC, pomaga kierowcy w utrzymaniu zamierzonej linii skrętu.
Tylny wahacz
Zaprojektowany z wykorzystaniem zaawansowanej analizy dynamicznej tylny wahacz cechuje się optymalną sztywnością.
Silnik 998 cm3 chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy
Zupełnie nowy, powstały w 2011 roku silnik łączy w sobie oszałamiającą moc z łatwością prowadzenia. W nowej Ninja jednostka napędowa utrzymuje ten charakter, oferując większy zakres niskich i średnich obrotów oraz możliwość szybszego wychodzenia z zakrętów.
Przekładnia kasetowa
Przekładnia kasetowa ułatwia użytkowanie w warunkach torowych. Jest umieszczona na tyle wysoko, że dostęp do niej mamy bez konieczności spuszczania oleju.
Amortyzator SHOWA
Nowy amortyzaror SHOWA jest lżejszy i bardziej kompaktowy od poprzednika. Przyczynia się do wzrostu przyczepności oraz do lepszego pochłaniania wstrząsów.
Wysokowydajny system hamulcowy Brembo
Podwójne zaciski Brembo M50 współpracują z tarczami o średnicy 330 mm. Specjalnie zaprojektowana pompa hamulcowa oraz profesjonalne linki w stalowym oplocie zapewniają bardzo wysoką jakość hamowania.
Aerodynamiczne nadwozie
Większe owiewki dają lepszą aerodynamikę, a kierowcy zapewniają większą osłonę przed wiatrem. Dzięki temu łatwiej balansować ciałem podczas jazdy na torze.
Opracowany przez WSB przedni widelec
Ninja ZX-10R wyposażona jest w nowy przedni widelec opracowany wspólnie z Showa na Światowe Mistrzostwa Superbike. Rozwiązanie pochodzące z maszyn typowo wyścigowych, testowane podczas zawodów debiutuje w masowej produkcji.
Tytanowy wydech
Tytanowy wydech to lepsza wydajność, większa trwałość oraz mniejsza masa.


Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.
-
ABS
Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

Dzięki zastosowaniu IMU i najnowszej odsłonie zaawansowanego oprogramowania Kawasaki, elektroniczna technologia zarządzania silnikiem i nadwoziem wstępuje na nowy, jeszcze wyższy poziom - zmieniając system ustawień w system sprzężenia zwrotnego - dostarczając jeszcze więcej emocji podczas jazdy.
-
Inercyjny Zespół Pomiarowy
Dzięki zastosowaniu IMU i najnowszej odsłonie zaawansowanego oprogramowania Kawasaki, elektroniczna technologia zarządzania silnikiem i nadwoziem wstępuje na nowy, jeszcze wyższy poziom - zmieniając system ustawień w system sprzężenia zwrotnego - dostarczając jeszcze więcej emocji podczas jazdy.

System Kawasaki Engine Break Control pozwala kierowcy wybrać w jakim stopniu chce hamować silnikiem.
-
Kawasaki Engine Break Control
System Kawasaki Engine Break Control pozwala kierowcy wybrać w jakim stopniu chce hamować silnikiem.

KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI) - kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie.
-
KCMF (Kontrolka Skręcania Kawasaki)
KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI) - kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie.

Elektronicznie sterowane zawieszenie KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension) dopasowujące się do zaistniałych warunków jazdy i dostarczające wymaganą ilość tłumienia.
-
KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension)
Elektronicznie sterowane zawieszenie KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension) dopasowujące się do zaistniałych warunków jazdy i dostarczające wymaganą ilość tłumienia.

Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.
-
KIBS
Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.

KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optymalizuje przyspieszenie podczas startu poprzez elektroniczne zarządzanie mocą silnika tak aby nie zerwać przyczepności koła.
-
KLCM (Kawasaki Launch Control Mode)
KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optymalizuje przyspieszenie podczas startu poprzez elektroniczne zarządzanie mocą silnika tak aby nie zerwać przyczepności koła.

Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.
-
Kontrolka ECO
Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń) umożliwia zmianę przełożeń na wyższe lub niższe bez użycia sprzęgła.
-
KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń)
KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń) umożliwia zmianę przełożeń na wyższe lub niższe bez użycia sprzęgła.

System oferuje możliwość ustawienia trzech trybów pracy, przy czym jeden z nich działa elastycznie w zależności od reakcji manetki gazu.
-
Power Modes
System oferuje możliwość ustawienia trzech trybów pracy, przy czym jeden z nich działa elastycznie w zależności od reakcji manetki gazu.

Bazujący na rozwiązaniach z MotoGP system kontroli trakcji dla motocykli sportowych
-
S-KTRC
Bazujący na rozwiązaniach z MotoGP system kontroli trakcji dla motocykli sportowych

Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.
-
Tylny amortyzator Back-Link
Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

W pełni elektronicznie sterowany zespół przepustnic Kawasaki umożliwia Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU), sterowanie zarówno dawkowaniem paliwa ( poprzez wtryskiwacze) jak i powietrzem ( poprzez zespół przepustnic) dostarczanym do silnika w czasie jego pracy.
-
Zespół przepustnic sterowanych elektronicznie
W pełni elektronicznie sterowany zespół przepustnic Kawasaki umożliwia Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU), sterowanie zarówno dawkowaniem paliwa ( poprzez wtryskiwacze) jak i powietrzem ( poprzez zespół przepustnic) dostarczanym do silnika w czasie jego pracy.