Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

Kawasaki Ninja ZX-10R Green

  • Kawasaki Ninja ZX-10R Green
  • Kawasaki Ninja ZX-10R Green
  • Kawasaki Ninja ZX-10R Green
  • Kawasaki Ninja ZX-10R Green
  • Kawasaki Ninja ZX-10R Green
  • Kawasaki Ninja ZX-10R Green
  • Kawasaki Ninja ZX-10R Green
  • Kawasaki Ninja ZX-10R Green
  • Kawasaki Ninja ZX-10R Green
  • Kawasaki Ninja ZX-10R Green
Kawasaki Ninja ZX-10R Green
Współpraca Kawasaki Racing Team i japońskiej fabryki Kawasaki doprowadziła do stworzenia nowego modelu Ninja ZX-10R. Przetestowany, dopracowany i zatwierdzony przez mistrzów świata - Jonathan'a Rea i Toma Sykes'a. Kawasaki ZX-10R - PODEJDŹ BLIŻEJ...

Wzmocniona aluminiowa rama

Zmiana geometrii przybliżyła kierownicę do prowadzącego, a w połączeniu z wydłużeniem wahacza dało to większą stabilność przy wchodzeniu w zakręty oraz podczas jazdy po okręgu.

Dobrze widoczny wyświetlacz

Centralne miejsce na zestawie wskaźników zajmuje podświetlany diodami LED słupkowy obrotomierz.

Bosch IMU (System pomiaru bezwładności)

Kompaktowy system IMU działa w 6 stopniach bezwładności. W połączeniu z oprogramowaniem daje jeszcze bardziej precyzyjną orientację względem podłoża.

Tylne zawieszenie

Tylne zawieszenie oferuje doskonałą wydajność przyczyniając się jednocześnie do centralizacji masy motocykla.

Elektronicznie sterowane zawory

Elektronicznie sterowane zawory dławiące pozwalają ECU dostarczyć doskonałą ilość paliwa i powietrza do silnika. System umożliwia również bardziej precyzyjną kontrolę S-KTRC, a także wykorzystanie systemów, takich jak KLCM i Kawasaki Engine Brake Control.

Elektroniczny amortyzator kierownicy

Specjalnie opracowany elektroniczny amortyzator kierownicy Ohlins
zapewnia odpowiednią ilość tłumienia w zależności od prędkości pojazdu i stopnia przyspieszania lub hamowania. Ustawienia zostały zmienione dla zoptymalizowania jazdy na torze i krętych drogach.

Funkcja zarządzania zakrętami

Zastosowanie IMU (system pomiaru bezwładności) pozwoliło na wdrożenie nowej funcji. Funkcja zarządzania zakrętami, wykorzystując KIBS i S-KTRC, pomaga kierowcy w utrzymaniu zamierzonej linii skrętu.

Tylny wahacz

Zaprojektowany z wykorzystaniem zaawansowanej analizy dynamicznej tylny wahacz cechuje się optymalną sztywnością.

Silnik 998 cm3 chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy

Zupełnie nowy, powstały w 2011 roku silnik łączy w sobie oszałamiającą moc z łatwością prowadzenia. W nowej Ninja jednostka napędowa utrzymuje ten charakter, oferując większy zakres niskich i średnich obrotów oraz możliwość szybszego wychodzenia z zakrętów.

Przekładnia kasetowa 

Przekładnia kasetowa ułatwia użytkowanie w warunkach torowych. Jest umieszczona na tyle wysoko, że dostęp do niej mamy bez konieczności spuszczania oleju.

Amortyzator SHOWA 

Nowy amortyzaror SHOWA jest lżejszy i bardziej kompaktowy od poprzednika. Przyczynia się do wzrostu przyczepności oraz do lepszego pochłaniania wstrząsów.

Wysokowydajny system hamulcowy Brembo

Podwójne zaciski Brembo M50 współpracują z tarczami o średnicy 330 mm. Specjalnie zaprojektowana pompa hamulcowa oraz profesjonalne linki w stalowym oplocie zapewniają bardzo wysoką jakość hamowania.

Aerodynamiczne nadwozie

Większe owiewki dają lepszą aerodynamikę, a kierowcy zapewniają większą osłonę przed wiatrem. Dzięki temu łatwiej balansować ciałem podczas jazdy na torze.

Opracowany przez WSB przedni widelec

Ninja ZX-10R wyposażona jest w nowy przedni widelec opracowany wspólnie z Showa na Światowe Mistrzostwa Superbike. Rozwiązanie pochodzące z maszyn typowo wyścigowych, testowane podczas zawodów debiutuje w masowej produkcji.

Tytanowy wydech

Tytanowy wydech to lepsza wydajność, większa trwałość oraz mniejsza masa.

Kawasaki Ninja ZX-10R Green
technology_561
ABS

Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

  • technology_561
    ABS

    Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

technology_893
Inercyjny Zespół Pomiarowy

Dzięki zastosowaniu IMU i najnowszej odsłonie zaawansowanego oprogramowania Kawasaki, elektroniczna technologia zarządzania silnikiem i nadwoziem wstępuje na nowy, jeszcze wyższy poziom - zmieniając system ustawień w system sprzężenia zwrotnego - dostarczając jeszcze więcej emocji podczas jazdy.

  • technology_893
    Inercyjny Zespół Pomiarowy

    Dzięki zastosowaniu IMU i najnowszej odsłonie zaawansowanego oprogramowania Kawasaki, elektroniczna technologia zarządzania silnikiem i nadwoziem wstępuje na nowy, jeszcze wyższy poziom - zmieniając system ustawień w system sprzężenia zwrotnego - dostarczając jeszcze więcej emocji podczas jazdy.

technology_894
Kawasaki Engine Break Control

System Kawasaki Engine Break Control pozwala kierowcy wybrać w jakim stopniu chce hamować silnikiem.

  • technology_894
    Kawasaki Engine Break Control

    System Kawasaki Engine Break Control pozwala kierowcy wybrać w jakim stopniu chce hamować silnikiem.

technology_898
KCMF (Kontrolka Skręcania Kawasaki)

KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI) - kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie.

  • technology_898
    KCMF (Kontrolka Skręcania Kawasaki)

    KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI) - kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie.

technology_1814
KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension)

Elektronicznie sterowane zawieszenie KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension) dopasowujące się do zaistniałych warunków jazdy i dostarczające wymaganą ilość tłumienia.

  • technology_1814
    KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension)

    Elektronicznie sterowane zawieszenie KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension) dopasowujące się do zaistniałych warunków jazdy i dostarczające wymaganą ilość tłumienia.

technology_563
KIBS

Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.

  • technology_563
    KIBS

    Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.

technology_895
KLCM (Kawasaki Launch Control Mode)

KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optymalizuje przyspieszenie podczas startu poprzez elektroniczne zarządzanie mocą silnika tak aby nie zerwać przyczepności koła.

  • technology_895
    KLCM (Kawasaki Launch Control Mode)

    KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optymalizuje przyspieszenie podczas startu poprzez elektroniczne zarządzanie mocą silnika tak aby nie zerwać przyczepności koła.

technology_882
Kontrolka ECO

Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

  • technology_882
    Kontrolka ECO

    Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

technology_897
KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń)

KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń) umożliwia zmianę przełożeń na wyższe lub niższe bez użycia sprzęgła.

  • technology_897
    KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń)

    KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń) umożliwia zmianę przełożeń na wyższe lub niższe bez użycia sprzęgła.

technology_887
Power Modes

System oferuje możliwość ustawienia trzech trybów pracy, przy czym jeden z nich działa elastycznie w zależności od reakcji manetki gazu.

  • technology_887
    Power Modes

    System oferuje możliwość ustawienia trzech trybów pracy, przy czym jeden z nich działa elastycznie w zależności od reakcji manetki gazu.

technology_892
S-KTRC

Bazujący na rozwiązaniach z MotoGP system kontroli trakcji dla motocykli sportowych

  • technology_892
    S-KTRC

    Bazujący na rozwiązaniach z MotoGP system kontroli trakcji dla motocykli sportowych

technology_568
Tylny amortyzator Back-Link

Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

  • technology_568
    Tylny amortyzator Back-Link

    Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

technology_880
Zespół przepustnic sterowanych elektronicznie

W pełni elektronicznie sterowany zespół przepustnic Kawasaki umożliwia Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU), sterowanie zarówno dawkowaniem paliwa ( poprzez wtryskiwacze) jak i powietrzem ( poprzez zespół przepustnic) dostarczanym do silnika w czasie jego pracy.

  • technology_880
    Zespół przepustnic sterowanych elektronicznie

    W pełni elektronicznie sterowany zespół przepustnic Kawasaki umożliwia Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU), sterowanie zarówno dawkowaniem paliwa ( poprzez wtryskiwacze) jak i powietrzem ( poprzez zespół przepustnic) dostarczanym do silnika w czasie jego pracy.

Specyfikacja

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność silnika
998 cm³
Średnica x skok tłoka
76 x 55 mm
Stopień sprężania
13.0:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
16 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 47 mm x 4 z podwójnym wtryskiem
Zapłon
Elektroniczny
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju

Rama

Typ ramy
Podwójna belka nośna, aluminium lane
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
114 mm
Opony przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony tył
190/55ZR17M/C (75W)
Kąt skrętu, lewy / prawy
27° / 27°

Osiągi

Moc maksymalna
149.3 kW {203 KM} / 13,500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
114.9 N•m {11.7 kgf•m} / 11,200 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa, pierścieniowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
1.681 (79/47)
Przełożenie biegu 1
2.600 (39/15)
Przełożenie biegu 2
2.222 (40/18)
Przełożenie biegu 3
1.944 (35/18)
Przełożenie biegu 4
1.722 (31/18)
Przełożenie biegu 5
1.550 (31/20)
Przełożenie biegu 6
1.391 (32/23)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 330 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, Brembo M50, przeciwstawny 4-tłoczkowy.
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 220 m. Zacisk: Jednotłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 43 mm z tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i sprężyny top-out
Tylne zawieszenie
Tylne zawieszenie poziome typu Back-Link z amortyzatorem gazowym i sprężyną top-out. Tłumienie dobicia: bezstopniowe, dwuzakresowe (duża/ mała prędkość). Tłumienie odbicia: bezstopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane.

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,085 x 740 x 1,145 mm
Rozstaw osi
1,440 mm
Prześwit
145 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
835 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
206 kg
Rok modelowy
2019
Kod modelowy
ZX1002EKFA_GN1
Recenzje

Testuj Kawasaki

Interesuje Cię ten model? Wyślij zgłoszenie i umów się na jazdę testową.

2019 KawasakiSklep.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.