Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

jak kupić motor

4 lata gwarancji Kawasaki

Kawasaki Ninja® ZX™-10R Special Edition 2018

  • Kawasaki Ninja® ZX™-10R Special Edition 2018
  • Kawasaki Ninja® ZX™-10R Special Edition 2018
  • Kawasaki Ninja® ZX™-10R Special Edition 2018
  • Kawasaki Ninja® ZX™-10R Special Edition 2018
  • Kawasaki Ninja® ZX™-10R Special Edition 2018
  • Kawasaki Ninja® ZX™-10R Special Edition 2018
  • Kawasaki Ninja® ZX™-10R Special Edition 2018
  • Kawasaki Ninja® ZX™-10R Special Edition 2018
  • Kawasaki Ninja® ZX™-10R Special Edition 2018
  • Kawasaki Ninja® ZX™-10R Special Edition 2018
  • Kawasaki Ninja® ZX™-10R Special Edition 2018
  • Kawasaki Ninja® ZX™-10R Special Edition 2018
  • Kawasaki Ninja® ZX™-10R Special Edition 2018
Kawasaki Ninja® ZX™-10R Special Edition 2018
Ninja ZX-10R SE otrzymał chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik o mocy 998 cm3. Łączy on w sobie moc z łatwością prowadzenia oraz oferuje większy zakres niskich i średnich obrotów i możliwość szybszego wychodzenia z zakrętów. NAJBARDZIEJ ZAAWANSOWANE ELEKTRONICZNE ZAWIESZENIE KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension), w które zaopatrzony został nowy Ninja ZX-10R SE opracowane zostało wspólnie z firmą Showa. KECS dodaje elektronicznie kontrolowane tłumienie do wysoko wyspecjalizowanego Przedniego Widelca Bez Balansu i BFRC lite (Tylnego Amortyzatora Bez Balansu), w jaki jest wyposażony Ninja ZX-10R SE. Półaktywny system dostosowuje się do warunków drogowych i jezdnych w czasie rzeczywistym, zapewniając odpowiednie tłumienie. Łączy zaawansowane, opracowane podczas wyścigów komponenty mechaniczne z najnowszą elektroniczną technologią sterowania. KECS oferuje zarówno elastyczność obsługi szerokiej gamy sytuacji jazdy ulicznej, jak i mocne tłumienie potrzebne do jazdy po torze. Opony dobrze przylegają do nawierzchni, zapewniając pewność podczas pokonywania zakrętów. Tłumienie jest regulowane elektronicznie, aby dostosować prędkość pojazdu i prędkość skoku zawieszenia. Zwolnienie jest również brane pod uwagę, pozwalając na kontrolowanie przechyłu, który występuje podczas hamowania.
W uzupełnieniu standardowej Ninji ZX-10R oraz wyścigowej Ninji ZX-10RR, Kawasaki z przyjemnością prezentuje nowy, innowacyjny motocykl w klasie litrowych motocykli sportowych na rok 2018. Ninja ZX-10R SE posiada nowe, technicznie zaawansowane elektroniczne zawieszenie. Zarówno na ulicy i na torze wyścigowym, wyjątkowy charakter amortyzacji zawieszenia zapewnia wysoki komfort. Kierowca niemal zapomina, że jedzie motocyklem wyposażonym w zawieszenie przystosowane do wyścigów a wyjątkowa reakcja na tłumienie dostarcza poczucie łatwości prowadzenia i pewność kierowcy podczas jazdy nową Ninją ZX-10R SE. Jeźdźcy mogą wybierać spośród trzech trybów: Road, Track i Manual. Tryby drogowe i torowy zapewniają bardziej miękkie lub mocniejsze ustawienia podstawy, odpowiednio dostosowane do jazdy po ulicach lub podczas jazdy po torze. Tryb ręczny pozwala motocyklistom na dostosowanie ustawień podstawy tłumienia odbicia i kompresji w zależności od preferencji i / lub stylu jazdy. Ustawienia ręczne (każdy z 15 poziomów) są wybierane elektronicznie za pomocą panelu wskaźników. We wszystkich trzech trybach KECS dostosowuje tłumienie do prędkości pojazdu, prędkości skoku i hamowania. Oprócz nowego innowacyjnego zawieszenia nowy Ninja ZX-10R SE posiada elektroniczny amortyzator kierownicy Ohlins zapewniający odpowiednią ilość tłumienia w zależności od prędkości pojazdu i stopnia przyspieszenia lub hamowania. Podwójne zaciski Brembo M50 współpracujące z tarczami o średnicy 330 mm oraz ze specjalnie zaprojektowaną pompą hamulcową i profesjonalne linki w stalowym oplocie zapewniają bardzo wysoką jakość hamowania. Przekładnia kasetowa jest umieszczona na tyle wysoko, że dostęp do niej mamy bez konieczności spuszczania oleju. Wzmocniona aluminiowa rama ze zmienioną geometrią w połączeniu z wydłużonym wahaczem dała większą stabilność podczas wchodzenia w zakręty i jeździe po okręgu. Większe owiewki dają lepszą aerodynamikę i osłonę przed wiatrem, dzięki czemu łatwiej jest balansować ciałem podczas jazdy po torze.
Kawasaki Ninja® ZX™-10R Special Edition 2018
technology_561
ABS

Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

  • technology_561
    ABS

    Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

technology_893
Inercyjny Zespół Pomiarowy

Dzięki zastosowaniu IMU i najnowszej odsłonie zaawansowanego oprogramowania Kawasaki, elektroniczna technologia zarządzania silnikiem i nadwoziem wstępuje na nowy, jeszcze wyższy poziom - zmieniając system ustawień w system sprzężenia zwrotnego - dostarczając jeszcze więcej emocji podczas jazdy.

  • technology_893
    Inercyjny Zespół Pomiarowy

    Dzięki zastosowaniu IMU i najnowszej odsłonie zaawansowanego oprogramowania Kawasaki, elektroniczna technologia zarządzania silnikiem i nadwoziem wstępuje na nowy, jeszcze wyższy poziom - zmieniając system ustawień w system sprzężenia zwrotnego - dostarczając jeszcze więcej emocji podczas jazdy.

technology_898
KCMF (Kontrolka Skręcania Kawasaki)

KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI) - kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie.

  • technology_898
    KCMF (Kontrolka Skręcania Kawasaki)

    KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI) - kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie.

technology_1814
KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension)

Elektronicznie sterowane zawieszenie KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension) dopasowujące się do zaistniałych warunków jazdy i dostarczające wymaganą ilość tłumienia.

  • technology_1814
    KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension)

    Elektronicznie sterowane zawieszenie KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension) dopasowujące się do zaistniałych warunków jazdy i dostarczające wymaganą ilość tłumienia.

technology_563
KIBS

Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.

  • technology_563
    KIBS

    Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.

technology_895
KLCM (Kawasaki Launch Control Mode)

KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optymalizuje przyspieszenie podczas startu poprzez elektroniczne zarządzanie mocą silnika tak aby nie zerwać przyczepności koła.

  • technology_895
    KLCM (Kawasaki Launch Control Mode)

    KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optymalizuje przyspieszenie podczas startu poprzez elektroniczne zarządzanie mocą silnika tak aby nie zerwać przyczepności koła.

technology_882
Kontrolka ECO

Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

  • technology_882
    Kontrolka ECO

    Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

technology_897
KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń)

KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń) umożliwia zmianę przełożeń na wyższe lub niższe bez użycia sprzęgła.

  • technology_897
    KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń)

    KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń) umożliwia zmianę przełożeń na wyższe lub niższe bez użycia sprzęgła.

technology_889
Podwójna przepustnica

Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.

  • technology_889
    Podwójna przepustnica

    Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.

technology_891
Power Mode

Power Mode pozwala szybko zmienić moc oddawaną przez motocykl i dostosować ją do panujących warunków na drodze.

  • technology_891
    Power Mode

    Power Mode pozwala szybko zmienić moc oddawaną przez motocykl i dostosować ją do panujących warunków na drodze.

technology_892
S-KTRC

Bazujący na rozwiązaniach z MotoGP system kontroli trakcji dla motocykli sportowych

  • technology_892
    S-KTRC

    Bazujący na rozwiązaniach z MotoGP system kontroli trakcji dla motocykli sportowych

technology_568
Tylny amortyzator Back-Link

Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

  • technology_568
    Tylny amortyzator Back-Link

    Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

Specyfikacja

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność silnika
998 cm³
Średnica x skok tłoka
76 x 55 mm
Stopień sprężania
13.0:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
16 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 47 mm x 4 (Keihin) z owalnymi podprzepustnicami, podwójny wtrysk
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju

Rama

Typ ramy
Podwójna belka nośna, aluminium lane
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
114 mm
Opony przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony tył
190/55ZR17M/C (75W)
Kąt skrętu, lewy / prawy
27° / 27°

Osiągi

Moc maksymalna
147.1 kW {200 KM} / 13,000 obr./min
Moc maksymalna z doładowaniem dynamicznym - RAM Air
154.4 kW {210 KM} / 13,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
113.5 N•m {11.6 kgf•m} / 11,500 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa, kasetowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
1.681 (79/47)
Przełożenie biegu 1
2.600 (39/15)
Przełożenie biegu 2
2.214 (31/14)
Przełożenie biegu 3
1.944 (35/18)
Przełożenie biegu 4
1.722 (31/18)
Przełożenie biegu 5
1.550 (31/20)
Przełożenie biegu 6
1.391 (32/23)
Przełożenie całkowite
Łańcuch uszczelniony
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 330 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, Brembo M50, przeciwstawny 4-tłoczkowy.
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednootworowy z palcem prowadzącym, tłoczek aluminiowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 43 mm z tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i sprężyny top-out
Tylne zawieszenie
Tylne zawieszenie poziome typu Back-Link z amortyzatorem gazowym i sprężyną top-out. Tłumienie dobicia: bezstopniowe, dwuzakresowe (duża/ mała prędkość). Tłumienie odbicia: bezstopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane.

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,090 x 740 x 1,145 mm
Rozstaw osi
1,440 mm
Prześwit
145 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
835 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
208 kg
Emisja C02
162 g/km
Zużycie paliwa
5.9 l/100 km
Rok modelowy
2018
Kod modelowy
Ninja-zx-10r-se-2018
Kolor
czarny satynowy metalik / grafitowo szary matowy metalik
ABS
TAK
Recenzje

Testuj Kawasaki

Interesuje Cię ten model? Wyślij zgłoszenie i umów się na jazdę testową.

2019 KawasakiSklep.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.