Nie masz produktów w koszyku.
Ninja ZX-10R SE 2018

Ninja ZX-10R SE otrzymał chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik o mocy 998 cm3. Łączy on w sobie moc z łatwością prowadzenia oraz oferuje większy zakres niskich i średnich obrotów i możliwość szybszego wychodzenia z zakrętów. NAJBARDZIEJ ZAAWANSOWANE ELEKTRONICZNE ZAWIESZENIE KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension), w które zaopatrzony został nowy Ninja ZX-10R SE opracowane zostało wspólnie z firmą Showa. KECS dodaje elektronicznie kontrolowane tłumienie do wysoko wyspecjalizowanego Przedniego Widelca Bez Balansu i BFRC lite (Tylnego Amortyzatora Bez Balansu), w jaki jest wyposażony Ninja ZX-10R SE. Półaktywny system dostosowuje się do warunków drogowych i jezdnych w czasie rzeczywistym, zapewniając odpowiednie tłumienie. Łączy zaawansowane, opracowane podczas wyścigów komponenty mechaniczne z najnowszą elektroniczną technologią sterowania. KECS oferuje zarówno elastyczność obsługi szerokiej gamy sytuacji jazdy ulicznej, jak i mocne tłumienie potrzebne do jazdy po torze. Opony dobrze przylegają do nawierzchni, zapewniając pewność podczas pokonywania zakrętów. Tłumienie jest regulowane elektronicznie, aby dostosować prędkość pojazdu i prędkość skoku zawieszenia. Zwolnienie jest również brane pod uwagę, pozwalając na kontrolowanie przechyłu, który występuje podczas hamowania.
W uzupełnieniu standardowej Ninji ZX-10R oraz wyścigowej Ninji ZX-10RR, Kawasaki z przyjemnością prezentuje nowy, innowacyjny motocykl w klasie litrowych motocykli sportowych na rok 2018. Ninja ZX-10R SE posiada nowe, technicznie zaawansowane elektroniczne zawieszenie. Zarówno na ulicy i na torze wyścigowym, wyjątkowy charakter amortyzacji zawieszenia zapewnia wysoki komfort. Kierowca niemal zapomina, że jedzie motocyklem wyposażonym w zawieszenie przystosowane do wyścigów a wyjątkowa reakcja na tłumienie dostarcza poczucie łatwości prowadzenia i pewność kierowcy podczas jazdy nową Ninją ZX-10R SE. Jeźdźcy mogą wybierać spośród trzech trybów: Road, Track i Manual. Tryby drogowe i torowy zapewniają bardziej miękkie lub mocniejsze ustawienia podstawy, odpowiednio dostosowane do jazdy po ulicach lub podczas jazdy po torze. Tryb ręczny pozwala motocyklistom na dostosowanie ustawień podstawy tłumienia odbicia i kompresji w zależności od preferencji i / lub stylu jazdy. Ustawienia ręczne (każdy z 15 poziomów) są wybierane elektronicznie za pomocą panelu wskaźników. We wszystkich trzech trybach KECS dostosowuje tłumienie do prędkości pojazdu, prędkości skoku i hamowania. Oprócz nowego innowacyjnego zawieszenia nowy Ninja ZX-10R SE posiada elektroniczny amortyzator kierownicy Ohlins zapewniający odpowiednią ilość tłumienia w zależności od prędkości pojazdu i stopnia przyspieszenia lub hamowania. Podwójne zaciski Brembo M50 współpracujące z tarczami o średnicy 330 mm oraz ze specjalnie zaprojektowaną pompą hamulcową i profesjonalne linki w stalowym oplocie zapewniają bardzo wysoką jakość hamowania. Przekładnia kasetowa jest umieszczona na tyle wysoko, że dostęp do niej mamy bez konieczności spuszczania oleju. Wzmocniona aluminiowa rama ze zmienioną geometrią w połączeniu z wydłużonym wahaczem dała większą stabilność podczas wchodzenia w zakręty i jeździe po okręgu. Większe owiewki dają lepszą aerodynamikę i osłonę przed wiatrem, dzięki czemu łatwiej jest balansować ciałem podczas jazdy po torze.


Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.
-
ABS
Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

Dzięki zastosowaniu IMU i najnowszej odsłonie zaawansowanego oprogramowania Kawasaki, elektroniczna technologia zarządzania silnikiem i nadwoziem wstępuje na nowy, jeszcze wyższy poziom - zmieniając system ustawień w system sprzężenia zwrotnego - dostarczając jeszcze więcej emocji podczas jazdy.
-
Inercyjny Zespół Pomiarowy
Dzięki zastosowaniu IMU i najnowszej odsłonie zaawansowanego oprogramowania Kawasaki, elektroniczna technologia zarządzania silnikiem i nadwoziem wstępuje na nowy, jeszcze wyższy poziom - zmieniając system ustawień w system sprzężenia zwrotnego - dostarczając jeszcze więcej emocji podczas jazdy.

KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI) - kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie.
-
KCMF (Kontrolka Skręcania Kawasaki)
KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI) - kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie.

Elektronicznie sterowane zawieszenie KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension) dopasowujące się do zaistniałych warunków jazdy i dostarczające wymaganą ilość tłumienia.
-
KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension)
Elektronicznie sterowane zawieszenie KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension) dopasowujące się do zaistniałych warunków jazdy i dostarczające wymaganą ilość tłumienia.

Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.
-
KIBS
Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.

KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optymalizuje przyspieszenie podczas startu poprzez elektroniczne zarządzanie mocą silnika tak aby nie zerwać przyczepności koła.
-
KLCM (Kawasaki Launch Control Mode)
KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optymalizuje przyspieszenie podczas startu poprzez elektroniczne zarządzanie mocą silnika tak aby nie zerwać przyczepności koła.

Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.
-
Kontrolka ECO
Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń) umożliwia zmianę przełożeń na wyższe lub niższe bez użycia sprzęgła.
-
KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń)
KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń) umożliwia zmianę przełożeń na wyższe lub niższe bez użycia sprzęgła.

Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.
-
Podwójna przepustnica
Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.

Power Mode pozwala szybko zmienić moc oddawaną przez motocykl i dostosować ją do panujących warunków na drodze.
-
Power Mode
Power Mode pozwala szybko zmienić moc oddawaną przez motocykl i dostosować ją do panujących warunków na drodze.

Bazujący na rozwiązaniach z MotoGP system kontroli trakcji dla motocykli sportowych
-
S-KTRC
Bazujący na rozwiązaniach z MotoGP system kontroli trakcji dla motocykli sportowych

Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.
-
Tylny amortyzator Back-Link
Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.