Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

Kawasaki Ninja H2 SX Grey

  • Kawasaki Ninja H2 SX Grey
  • Kawasaki Ninja H2 SX Grey
  • Kawasaki Ninja H2 SX Grey
  • Kawasaki Ninja H2 SX Grey
  • Kawasaki Ninja H2 SX Grey
  • Kawasaki Ninja H2 SX Grey
Kawasaki Ninja H2 SX Grey
Nie ma znaczenia czy kochasz jazdę po górskich przełęczach, krajobrazowych równinach lub długich autostradach - Ninja H2 SX na zawsze zmieni Twoje doświadczenia jazdy turystycznej.

Jazda w zakręcie

Dzięki zastosowaniu zaawansowanego oprogramowania do modelowania dynamicznego Kawasaki i sprzężenia zwrotnego z kompaktowego urządzenia pomiarowego IMU firmy Bosch, jednostka KCMF monitoruje parametry silnika i podwozia w skręcie, modulującą siłę hamowania i moc silnika, ułatwiając płynne przejście od przyspieszenia do hamowania i z powrotem, a także wspomaganie motocyklistów w śledzeniu ich zamierzonego toru jazdy po wyjściu z zakrętu. W modelu Ninja H2 SX, KCMF nadzoruje następujące systemy:

- KTRC (w tym kontrola trakcji i kontrola uślizgu tylnego koła)
- KLCM (zapobiegający zerwaniu przyczepności — tylko model SE)
- KIBS (stabilizujący proces hamowania i redukujący efekt unoszenia się tylnego koła)
- Kawasaki Engine Brake Control (Kontrola hamowania silnikiem).

Power Mode (Tryb zasilania): Pełny, średni, niski

System pozwalający w prosty i szybki sposób ustawić zasilanie zgodnie z warunkami pogodowymi lub preferencjami kierowcy, wybierając tryb pełny, średni lub niski. Poza wyższym poziomem bezpieczeństwa system pozwala zredukować zużycie paliwa.

KIBS & KEBC

KIBS (Inteligentny System Kawasaki zapobiegający blokowaniu kół)
Precyzyjny system kontroli hamulców firmy Kawasaki stabilizuje proces hamowania, redukuje efekt unoszenia się tylnego koła i utraty jego przyczepności podczas redukcji biegów. Jest to pierwszy system integrujący komputer sterujący silnikiem z komputerem zarządzającym systemem ABS.

Kawasaki Engine Brake Control

System pozwalający kierowcy wybrać, w jakim stopniu chce hamować silnikiem w zależności od potrzeby.

Codzienna wszechstronność & turbodoładowane przyspieszenie

Uniwersalny charakter silnika pozwala na swobodną jazdę na długich dystansach, prostą obsługę na niskich prędkościach i niewiarygodne przyspieszenie, które może dostarczyć tylko ten turbodoładowany kompresorem silnik.

Chłodzenie & niższa waga

W nowym modelu Ninja H SX przez silnik płynie mniej powietrza w porównaniu z poprzednim modelem Ninja H2, co oznacza cichszą pracę i lżejszy układ wydechowy — mniej powietrza wchodzącego mniej powietrza wychodzącego, dzięki czemu mniejsza jest objętość wydechu. Nowy silnik łącznie z układem wydechowym jest o 3 kg lżejszy.

Efektywność Paliwowa

Efektywność w zużyciu paliwa przez turbodoładowany silnik nowej Ninja H2 SX w porównaniu z poprzednim modelem znacząco wzrosła i jest porównywalna do modeli Z1000SX i Versys 1000. 19-litrowy zbiornik paliwa umożliwia Ninji H2 SX przejechanie dystansu przekraczającego 330 km.

Sportowa stylistyka & ochrona przed wiatrem

W modelu SE zaprojektowana w zrównoważony sposób konstrukcja nadwozia skutecznie chroni motocyklistę przed wiatrem, nie tracąc nic ze swojej sportowej aerodynamiki dzięki wydajnemu silnikowmi. Wyższa szyba przednia dodatkowo chroni kierowcę przed wiatrem, zapewniając jeszcze większy komfort podczas jazdy. W modelu SE, wyższa szyba jeszcze bardziej chroni kierowcę przed wiatrem co zwiększa komfort podcxas jazdy.

Zrelaksowana, sportowa pozycja jazdy

Nie tak mocno pochylona do przodu, jak w ZZR1400 ani nie tak wyprostowana jak w Z1000SX, pozycja jazdy Ninja H2 SX zapewnia bardziej zrelaksowane ugięcie w łokciach i kolanach. Pozycja taka jest wygodna zarówno podczas jazdy po mieście, jak i podczas całodziennych podróżach trasie, umożliwiając jednocześnie delektowanie się sportową jazdą po wzniesieniach.

W pełni regulowane zawieszenie

Zarówno przedni, jak i tylny amortyzator są w pełni regulowane, co pozwala na dostosowanie zawieszenia do warunków panujących na drodze i do indywidualnego stylu jazdy każdego motocyklisty. Zdalny tylny regulator wstępnego obciążenia znacznie ułatwia wprowadzanie zmian w celu dostosowania zawieszenia do przewozu bagażu, pasażera lub pasażera razem z bagażem.

Komfortowo zaprojektowane siedzenie

Dostępne są dwa rodzaje siedzisk: Comfort Seat wykonane z grubego uretanu, amortyzowane, oferujące jazdę w zrelaksowanej pozycji oraz niskie siedzenie (o 15 mm niższe), które umożliwia oparcie stóp o podłoże. Tylne siedzenie jest szersze i bardziej płaskie niż w modelu Z1000SX i zapewnia pasażerom komfort podróżowania.

System montażu kufrów bocznych

Prosty system stelaży do mocowania kufrów jest zamontowany w pobliżu osi motocykla, co sprawia, że tylna część motocykla nadal wygląda dobrze, nawet przy zdjętych kufrach. Testy na niemieckich autostradach potwierdziły skuteczność szybkiego i stabilnego montażu kufrów.

Nowa kratownicowa rama

Ninja H2 SX charakteryzuje się nowatorsko przebudowaną konstrukcją bagażnika, która może pomieścić pasażera i bagaż, a jego ładowność wynosi 195 kg. Zwiększona sztywność i dłuższy rozstaw osi zapewniają stabilność podczas szybkiej jazdy na autostradzie z kuframi, a 30-stopniowy kąt skrętu ułatwia manewrowanie przy niewielkich prędkościach.

Kawasaki Ninja H2 SX Grey
technology_561
ABS

Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

  • technology_561
    ABS

    Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

technology_559
ERGO-FIT

ERGO-FIT to system, który umożliwia wielu kierowcom dostosowanie motocykla do swojego wzrostu.

  • technology_559
    ERGO-FIT

    ERGO-FIT to system, który umożliwia wielu kierowcom dostosowanie motocykla do swojego wzrostu.

technology_893
Inercyjny Zespół Pomiarowy

Dzięki zastosowaniu IMU i najnowszej odsłonie zaawansowanego oprogramowania Kawasaki, elektroniczna technologia zarządzania silnikiem i nadwoziem wstępuje na nowy, jeszcze wyższy poziom - zmieniając system ustawień w system sprzężenia zwrotnego - dostarczając jeszcze więcej emocji podczas jazdy.

  • technology_893
    Inercyjny Zespół Pomiarowy

    Dzięki zastosowaniu IMU i najnowszej odsłonie zaawansowanego oprogramowania Kawasaki, elektroniczna technologia zarządzania silnikiem i nadwoziem wstępuje na nowy, jeszcze wyższy poziom - zmieniając system ustawień w system sprzężenia zwrotnego - dostarczając jeszcze więcej emocji podczas jazdy.

technology_894
Kawasaki Engine Break Control

System Kawasaki Engine Break Control pozwala kierowcy wybrać w jakim stopniu chce hamować silnikiem.

  • technology_894
    Kawasaki Engine Break Control

    System Kawasaki Engine Break Control pozwala kierowcy wybrać w jakim stopniu chce hamować silnikiem.

technology_898
KCMF (Kontrolka Skręcania Kawasaki)

KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI) - kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie.

  • technology_898
    KCMF (Kontrolka Skręcania Kawasaki)

    KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI) - kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie.

technology_563
KIBS

Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.

  • technology_563
    KIBS

    Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.

technology_882
Kontrolka ECO

Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

  • technology_882
    Kontrolka ECO

    Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

technology_884
KTRC (3-mode)

System kontroli trakcji oferujący trzy poziomy ustawień dostosowane do jazdy od sportowej do turystycznej.

  • technology_884
    KTRC (3-mode)

    System kontroli trakcji oferujący trzy poziomy ustawień dostosowane do jazdy od sportowej do turystycznej.

technology_887
Power Modes

System oferuje możliwość ustawienia trzech trybów pracy, przy czym jeden z nich działa elastycznie w zależności od reakcji manetki gazu.

  • technology_887
    Power Modes

    System oferuje możliwość ustawienia trzech trybów pracy, przy czym jeden z nich działa elastycznie w zależności od reakcji manetki gazu.

technology_890
Sprzęgło antyhoppingowe

Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

  • technology_890
    Sprzęgło antyhoppingowe

    Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

technology_896
Doładowany silnik

Opierając się o wiedzę i technologię zdobytą przez KHI Group, doładowany silnik Kawasaki dostarcza wysoką moc, jednocześnie zachowując kompaktowość.

  • technology_896
    Doładowany silnik

    Opierając się o wiedzę i technologię zdobytą przez KHI Group, doładowany silnik Kawasaki dostarcza wysoką moc, jednocześnie zachowując kompaktowość.

technology_1662
Elektroniczny tempomat

Elektroniczny tempomat jest urządzeniem umożliwiającym zaprogramowanie określonej prędkości jazdy.

  • technology_1662
    Elektroniczny tempomat

    Elektroniczny tempomat jest urządzeniem umożliwiającym zaprogramowanie określonej prędkości jazdy.

technology_880
Zespół przepustnic sterowanych elektronicznie

W pełni elektronicznie sterowany zespół przepustnic Kawasaki umożliwia Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU), sterowanie zarówno dawkowaniem paliwa ( poprzez wtryskiwacze) jak i powietrzem ( poprzez zespół przepustnic) dostarczanym do silnika w czasie jego pracy.

  • technology_880
    Zespół przepustnic sterowanych elektronicznie

    W pełni elektronicznie sterowany zespół przepustnic Kawasaki umożliwia Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU), sterowanie zarówno dawkowaniem paliwa ( poprzez wtryskiwacze) jak i powietrzem ( poprzez zespół przepustnic) dostarczanym do silnika w czasie jego pracy.

Specyfikacja

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy ze sprężarką doładowującą
Pojemność silnika
998 cm³
Średnica x skok tłoka
76 x 55 mm
Stopień sprężania
11.5:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
16 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 40 mm x 4 z podwójnym wtryskiem
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju

Rama

Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie z płytą montażową wahacza
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
139 mm
Opony przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony tył
190/55ZR17M/C (75W)

Osiągi

Moc maksymalna
147.1 kW {200 KM} / 11,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
137.3 N•m {14 kgf•m} / 9,500 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa, pierścieniowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie biegu 1
3.077 (40/13)
Przełożenie biegu 2
2.471 (42/17)
Przełożenie biegu 3
2.045 (45/22)
Przełożenie biegu 4
1.727 (38/22)
Przełożenie biegu 5
1.524 (32/21)
Przełożenie biegu 6
1.348 (31/23)
Przełożenie całkowite
2.929 (41/14)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 320 mm. Zacisk: podwójny montowany radialnie, monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk: 2-tłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 43 mm z tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i sprężyny top-out
Tylne zawieszenie
Nowy Uni-Trak z gazowym amortyzatorem, zbiornikiem kombinowanym, dwuzakresowe (prędkość duża/ mała) tłumienie dobicia, tłumienie odbicia, regulacja napięcia wstępnego i sprężyny top-out

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,135 x 775 x 1,205 mm
Rozstaw osi
1,480 mm
Prześwit
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
19 litrów
Wysokość siedzenia
835 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
256 kg
Rok modelowy
2019
Kod modelowy
ZX1002AKF_GY1
Recenzje

Testuj Kawasaki

Interesuje Cię ten model? Wyślij zgłoszenie i umów się na jazdę testową.

2019 KawasakiSklep.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.