Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

jak kupić motor

Kawasaki Ninja H2 CARBON

  • Kawasaki Ninja H2 CARBON
  • Kawasaki Ninja H2 CARBON
  • Kawasaki Ninja H2 CARBON
  • Kawasaki Ninja H2 CARBON
  • Kawasaki Ninja H2 CARBON
  • Kawasaki Ninja H2 CARBON
  • Kawasaki Ninja H2 CARBON
Kawasaki Ninja H2 CARBON
Odsłonie CARBON. Nadwozie wykonane jest z bardzo sztywnego, lekkiego CFRP (polimer wzmocniony włóknami węglowymi). Wersja Ninja H2 CARBON jest ograniczona do 120 sztuk. Każda ze 120 sztuk modelu Ninja H2 Carbon jest indywidualnie numerowana i zawiera numer seryjny umieszczony na płycie turbosprężarki po prawej stronie silnika. Ninja H2 - Czterocylindrowy rzędowy silnik zastosowany w modelu H2 doładowany kompresorem został zaprojektowanym całkowicie przez Kawasaki. Każdy element silnika został zaprojektowany tak aby zapewnić wysoką niezawodność tej ponad 300 konnej jednostki pochodzącej z modelu H2R. W rezultacie silnik H2 CARBON potrafi przenosić od 1, 5x do 2x większe obciążenia niż klasyczny silnik wolnossący. Wszystkie elementy silnika takie jak uszczelka głowicy, sprzęgło czy inne podzespoły są identyczne jak w silniku H2R. Kompresor zastosowany w Ninja H2 CARBON jest bardzo wydajny, jest kluczem do osiągnięcia maksymalnej mocy i niewiarygodnego przyspieszenia. Chcąc utrzymać kompaktowe wymiary silnika zaprojektowany został pojedynczy system chłodzący zapewniający olej dla silnika, sprężarki oraz skrzyni biegów. Aby umożliwić szybką i sprawną zmianę biegów zastosowano skrzynię kłową (jest to rodzaj transmisji powszechnie stosowany w MotoGP), oraz innowacyjny systemem KQS (Kawasaki Quick Shifter) umożliwiający szybką zmianę przełożeń. 
Jest to rodzaj transmisji powszechnie stosowany w MotoGP. Wysokiej jakości hydrauliczne sprzęgło na komponentach Brembo zapewnia możliwość utrzymania go w dobrym stanie przez długi czas. Ninja H2 otrzymała zawieszenie przednie KYB AOS-II , używane dotąd w motocyklach wyścigowych, tylny w pełni regulowany amortyzator KYB oferujący doskonałą stabilność, oraz odlewane, aluminiowe specjalnie zaprojektowane koła, zaopatrzone w parę masywnych, półpływających tarcz Brembo zapewniających doskonała siłę hamowania. Zaawansowany, nowoczesny projekt oprzyrządowania nawiązuje do stylistyki stosowanej w samolotach myśliwskich. Wszystkie przełączniki sterujące, opcje wyboru oraz tryby wyświetlania znajdując się w zasięgu ręki kierowcy. Aerodynamiczne nadwozie zamontowane na lekkiej kratownicowej ramie pokryte jest lustrzaną, chromowo czarną farbą opracowaną specjalnie dla tego modelu. Ta gładka powłoka nadaje motocyklowi niezwykłej głębi. Ninja H2 CARBON wyposażony jest we wszystkie wymagane przez przepisy światła umożliwiające uczestniczenie w ruchu ulicznym. Wszystkie światła za wyjątkiem żarówki oświetlającej tablicę rejestracyjną są światłami typu LED. Kawasaki uzyskało zezwolenie na oznaczenie modelu Ninja H2 CARBON znakiem "River Mark", zarezerowanym dla modeli o historycznym znaczeniu.
Kawasaki Ninja H2 CARBON
technology_561
ABS

Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

  • technology_561
    ABS

    Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

technology_559
ERGO-FIT

ERGO-FIT to system, który umożliwia wielu kierowcom dostosowanie motocykla do swojego wzrostu.

  • technology_559
    ERGO-FIT

    ERGO-FIT to system, który umożliwia wielu kierowcom dostosowanie motocykla do swojego wzrostu.

technology_893
Inercyjny Zespół Pomiarowy

Dzięki zastosowaniu IMU i najnowszej odsłonie zaawansowanego oprogramowania Kawasaki, elektroniczna technologia zarządzania silnikiem i nadwoziem wstępuje na nowy, jeszcze wyższy poziom - zmieniając system ustawień w system sprzężenia zwrotnego - dostarczając jeszcze więcej emocji podczas jazdy.

  • technology_893
    Inercyjny Zespół Pomiarowy

    Dzięki zastosowaniu IMU i najnowszej odsłonie zaawansowanego oprogramowania Kawasaki, elektroniczna technologia zarządzania silnikiem i nadwoziem wstępuje na nowy, jeszcze wyższy poziom - zmieniając system ustawień w system sprzężenia zwrotnego - dostarczając jeszcze więcej emocji podczas jazdy.

technology_894
Kawasaki Engine Break Control

System Kawasaki Engine Break Control pozwala kierowcy wybrać w jakim stopniu chce hamować silnikiem.

  • technology_894
    Kawasaki Engine Break Control

    System Kawasaki Engine Break Control pozwala kierowcy wybrać w jakim stopniu chce hamować silnikiem.

technology_898
KCMF (Kontrolka Skręcania Kawasaki)

KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI) - kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie.

  • technology_898
    KCMF (Kontrolka Skręcania Kawasaki)

    KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI) - kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie.

technology_563
KIBS

Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.

  • technology_563
    KIBS

    Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.

technology_895
KLCM (Kawasaki Launch Control Mode)

KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optymalizuje przyspieszenie podczas startu poprzez elektroniczne zarządzanie mocą silnika tak aby nie zerwać przyczepności koła.

  • technology_895
    KLCM (Kawasaki Launch Control Mode)

    KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optymalizuje przyspieszenie podczas startu poprzez elektroniczne zarządzanie mocą silnika tak aby nie zerwać przyczepności koła.

technology_882
Kontrolka ECO

Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

  • technology_882
    Kontrolka ECO

    Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

technology_897
KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń)

KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń) umożliwia zmianę przełożeń na wyższe lub niższe bez użycia sprzęgła.

  • technology_897
    KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń)

    KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń) umożliwia zmianę przełożeń na wyższe lub niższe bez użycia sprzęgła.

technology_884
KTRC (3-mode)

System kontroli trakcji oferujący trzy poziomy ustawień dostosowane do jazdy od sportowej do turystycznej.

  • technology_884
    KTRC (3-mode)

    System kontroli trakcji oferujący trzy poziomy ustawień dostosowane do jazdy od sportowej do turystycznej.

technology_565
Lustrzane malowanie

Oryginalna, wysokiej jakości farba Kawasaki ma wysoki połysk i nadaje metalowi szklany wygląd.

  • technology_565
    Lustrzane malowanie

    Oryginalna, wysokiej jakości farba Kawasaki ma wysoki połysk i nadaje metalowi szklany wygląd.

technology_890
Sprzęgło antyhoppingowe

Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

  • technology_890
    Sprzęgło antyhoppingowe

    Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

technology_896
Doładowany silnik

Opierając się o wiedzę i technologię zdobytą przez KHI Group, doładowany silnik Kawasaki dostarcza wysoką moc, jednocześnie zachowując kompaktowość.

  • technology_896
    Doładowany silnik

    Opierając się o wiedzę i technologię zdobytą przez KHI Group, doładowany silnik Kawasaki dostarcza wysoką moc, jednocześnie zachowując kompaktowość.

technology_880
Zespół przepustnic sterowanych elektronicznie

W pełni elektronicznie sterowany zespół przepustnic Kawasaki umożliwia Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU), sterowanie zarówno dawkowaniem paliwa ( poprzez wtryskiwacze) jak i powietrzem ( poprzez zespół przepustnic) dostarczanym do silnika w czasie jego pracy.

  • technology_880
    Zespół przepustnic sterowanych elektronicznie

    W pełni elektronicznie sterowany zespół przepustnic Kawasaki umożliwia Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU), sterowanie zarówno dawkowaniem paliwa ( poprzez wtryskiwacze) jak i powietrzem ( poprzez zespół przepustnic) dostarczanym do silnika w czasie jego pracy.

Specyfikacja

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy ze sprężarką doładowującą
Pojemność silnika
998 cm³
Średnica x skok tłoka
76 x 55 mm
Stopień sprężania
8.5:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
16 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 50 mm x 4 z podwójnym wtryskiem
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju

Rama

Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie z płytą montażową wahacza
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
135 mm
Opony przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony tył
200/55ZR17M/C (78W)
Kąt skrętu, lewy / prawy
27˚ / 27˚

Osiągi

Moc maksymalna
150.8 kW {205 KM} / 11,000 obr./min
Moc maksymalna z doładowaniem dynamicznym - RAM Air
158.3 kW {215 KM} / 11,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
133.5 N•m {13.6 kgf•m} / 10,500 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa, pierścieniowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
1.551 (76/49)
Przełożenie biegu 1
3.188 (51/16)
Przełożenie biegu 2
2.526 (48/19)
Przełożenie biegu 3
2.045 (45/22)
Przełożenie biegu 4
1.727 (38/22)
Przełożenie biegu 5
1.524 (32/21)
Przełożenie biegu 6
1.348 (31/23)
Przełożenie całkowite
2.444 (44/18)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 330 mm. Zacisk: podwójny montowany radialnie, Brembo M50 monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk: Brembo, preciwstawny 2-tłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 43 mm z tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i sprężyny top-out
Tylne zawieszenie
Nowy Uni-Trak, Öhlins TTX36 z gazowym amortyzatorem, zbiornikiem kombinowanym, dwuzakresowe (prędkość duża/ mała) tłumienie dobicia, tłumienie odbicia, regulacja napięcia wstępnego i sprężyny top-out

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,085 x 770 x 1,125 mm
Rozstaw osi
1,455 mm
Prześwit
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
825 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
238 kg
Emisja C02
198 g/km
Rok modelowy
2017
Kod modelowy
ZX1000NGF_GRY
Kolor
Czarno szary metalik/ lustrzane malowanie
ABS
TAK
Recenzje

Testuj Kawasaki

Interesuje Cię ten model? Wyślij zgłoszenie i umów się na jazdę testową.

2019 KawasakiSklep.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.