FacebookTab
Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

Kawasaki Ninja 650 ORANGE

Nr katalogowy: EX650KHF_OG1

Oceń ten produkt jako pierwszy

Normalna cena: 33 500,00 zł

Special Price 30 900,00 zł

Dostępność: Produkt dostępny

Ninja 650 (17MY)


Doskonale zrównoważony i budzący emocje, nowy model Ninja 650.
Wyposażony jest w dwucylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 650 cm3 o wysokim momencie obrotowym w średnim zakresie obrotów oraz nowe, lekkie nadwozie o zgrabnej sylwetce. Typowej dla klasy Supersport zwinności, szybkości reakcji i doskonałemu przyspieszeniu towarzyszy łatwość kontrolowania mocy oraz manewrowania, co daje razem doskonale wyważoną mieszankę sportowych osiągów i wszechstronności codziennego użytkowania, którą docenią zarówno początkujący, jak i doświadczeni kierowcy.


Kolor: cukierkowa pomarańcza


Promocja
  • Kawasaki Ninja 650 ORANGE
  • Kawasaki Ninja 650 ORANGE
Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.
Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.
Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.
Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.
Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

Szczegóły

Ninja 650 to zwarty design mocno nawiązujący do sportowych motocykli Kawasaki Ninja. Drapieżny i sportowy wygląd został zaprojektowany tak, aby dać motocyklowi lekkość oraz zwrotność, a ergonomia i wygoda, aby dopasować do wielu kierowców o różnych charakterach. Konstrukcja kierownicy pozwala na siedzenie w wygodnej, prostej pozycji co zwiększa kontrolę nad motocyklem. Niskie siedzisko (790 mm) oraz zwarte podwozie ułatwia oparcie nóg na ziemi. Nowa kratowa rama jest jednym z elementów, które pozwoliły uzyskać niższą wagę motocykla, co wraz z tylnym wahaczem przyczynia się do poprawienia przyczepności motocykla. Sportowa szyba posiada trzy poziomy regulacji w całkowitym zakresie 60 mm. Wielofunkcyjny kokpit zaopatrzony w analogowy obrotomierz, wyświetlacz LCD, kontrolki ostrzegające, wskaźnik biegu oraz inne przydatne parametry.

ELASTYCZNY SILNIK pozwalający na sportową jazdę pamięta również o komfortowym podróżowaniu w trasie lub w miejskim zgiełku. Silnik w modelu Ninja 650 oferuje krótki czas reakcji, wydajność i ekonomiczne zużycie paliwa. Jest to silnik chłodzony cieczą, 4-suwowy, dwucylindrowy, w układzie równoległym o pojemności 650 cm3. Charakteryzuje się wysokim momentem obrotowym w średnim zakresie obrotów. Zwiększa on kontrolę nad motocyklem, co buduje pewność siebie u początkujących kierowców.

 

 

Technologie KAWASAKI zastosowane w pojeździe:

 

SPRZĘGŁO ANTYHOPPINGOWE- Kawasaki przeniosło technologię z maszyn wyścigowych do motocykli seryjnych. Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła. W normalnych warunkach pracy sprzęgło działa w trybie auto, wspomagania minimalizując siłę niezbędną do naciśnięcia dźwigni. W przypadku pojawienia się wysokiego momentu obrotowego działającego w przeciwną stronę (momentu hamującego od strony tylnego kola wywołanego np. redukcją biegu) zapobiega poślizgowi tylnego kola. Podobnie sprzęgło działa w drugą stronę,  gdy następuje silny wzrost momentu przenoszonego z silnika. Sprzęgło ogranicza wówczas możliwość uślizgu tylnego koła.

TYLNY AMORTYZATOR "Back-Link" - w porównaniu z tradycyjnym zawieszeniem Kawasaki Uni-Track nowy system Back- Link oferuje lepszy rozkład mas. Tłumienie w poziomie i umiejscowienie amortyzatora skupia się w okolicach środka ciężkości motocykla. Uzyskana przestrzeń nad wahaczem jest wykorzystana dla większej komory rozprężnej w układzie wydechowym, skoncentrowanej bliżej środka ciężkości. Większa komora rozprężna umożliwiła zastosowanie mniejszego i lżejszego tłumika końcowego. Taki układ elementów umożliwia odseparowanie amortyzatora od elementów układu wydechowego, dzięki czemu pracuje w stabilnej temperaturze, co zwiększa jego żywotność i poprawia komfort oraz bezpieczeństwo jazdy.

PODWÓJNA PRZEPUSTNICA- Nowoczesne rozwiązanie z podwójną przepustnicą sterowaną przez komputer silnika pozwala zoptymalizować dawkę mieszanki dostarczanej silnikowi, co umożliwia liniowe dodawanie mocy. Taka kombinacja wspomaga kontrolę trakcji i dostosowuje ją do aktualnych możliwości, jakie panują na drodze.

 ABS - w klasycznym układzie hamulcowym nagłe hamowanie lub najechanie na nawierzchnię o niższym współczynniku tarcia (olej, piasek, woda) może spowodować zablokowanie koła i poślizg. System Kawasaki ABS eliminuje to zagrożenie. Dla spełnienia wymagań profesjonalistów Kawasaki opracowało KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) dedykowany modelom sportowym. W odpowiedzi na oczekiwania użytkowników cięższych motocykli turystycznych Kawasaki opracowało i wdrożyło do produkcji K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology), system współpracy hamulców przedniego i tylnego koła. Pozwala to podróżować jeszcze bezpieczniej i wygodniej. 

 KONTROLKA ECO - znajdujdująca się na desce rozdzielczej połączona z komputerem kontrolka wspomaga kierowcę w ekonomicznej jeździe. Precyzyjne zarządzanie silnikiem Kawasaki umożliwia równie dokładne zarządzenie zużyciem paliwa. Komputer precyzyjnie monitoruje wiele parametrów m.in. położenie przepustnicy, prędkość, numer wbitego biegu. Gdy zinterpretuje styl jazdy jako ekonomiczny (gdy zużycie paliwa jest niskie), pojawia się kontrolka ECO.

 

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność silnika
649 cm³
Średnica x skok tłoka
83 x 60 mm
Stopień sprężania
10.8:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
8 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 36 mm x 2 z podwójnymi zaworami dławiącymi
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa

Rama

Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Skok przedniego zawieszenia
125 mm
Skok tylnego zawieszenia
130 mm
Opony przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony tył
160/60ZR17M/C (69W)
Kąt skrętu, lewy / prawy
Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy

Osiągi

Moc maksymalna
50.2 kW {68 KM} / 8,000 obr./min
Moc maksymalna z doładowaniem dynamicznym - RAM Air
107 g/km
Maksymalny moment obrotowy
65.7 N•m {6.7 kgf•m} / 6,500 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
2.095 (88/42)
Przełożenie biegu 1
2.438 (39/16)
Przełożenie biegu 2
1.714 (36/21)
Przełożenie biegu 3
1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 4
1.111 (30/27)
Przełożenie biegu 5
0.966 (28/29)
Przełożenie biegu 6
0.852 (23/27)
Przełożenie całkowite
3.067 (46/15)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec teleskopowy 41 mm
Tylne zawieszenie
Back-link poziomy, wstępne napięcie sprężyny

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,055 x 740 x 1,135 mm
Rozstaw osi
1,410 mm
Prześwit
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
15 litrów
Wysokość siedzenia
790 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
193 kg
Emisja C02
107 g/km
Rok modelowy
2017
Kod modelowy
EX650KHF_OG1
Kolor
cukierkowa pomarańcza
ABS
TAK

Informacje dodatkowe

SKU EX650KHF_OG1
Producent Kawasaki
Technologia ABS, Kontrolka ECO, Podwójna przepustnica, Sprzęgło antyhoppingowe, Tylny Amortyzator "Back-Link"

Recenzje klientów

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Kawasaki Ninja 650 ORANGE

Jak oceniasz ten produkt? *

Jakość
Cena