Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

Kawasaki Z900RS Black

Promocja
  • Kawasaki Z900RS Black
  • Kawasaki Z900RS Black
Kawasaki Z900RS Black

W Twoim stylu życia nie ma miejsca na podróbki. Kawasaki ma tradycję przekazywania dawnych wartości współczesnym motocyklistom w prawdziwie autentycznych, neoklasycznych motocyklach. Surowy duch legendy z lat siedemdziesiątych — oryginalnego chłodnego króla Z1 Kawasaki — znalazł wyraz w nowym Z900RS, aby w zdecydowany sposób zadowolić Cię, kierowcę, którym jesteś.

PONADCZASOWA STYLIZACJA

Z900RS został zainspirowany kultowym modelem Kawasaki Z1. Od zbiornika paliwa w kształcie łezki po innowacyjny LED'owy tylny reflektor. Ten motocykl oferuje ponadczasowy wygląd z dbałością o detale oraz unikalne wykończenie.

Prosta, niezmieniona konstrukcja silnika

Stylowe płetwy silnika wbudowane w głowicę cylindra tworzą replikę chłodzonego powietrzem silnika uzupełnionego wieloma motywami zaprojektowanego silnika, w jaki wyposażony był Z1.

Dopracowany kształt wydechu, konstrukcja, materiał, wykończenie

Dwustronne rozgałęzione rury sprawiają, że wygląd wydechu jest bardzo solidny.

Szprychowe koła & Zbiornik paliwa

Oryginalne odlewane koła wyposażone są w płaskie szprychy zaprojektowane tak, aby wyglądały, jak klasyczne koła ze szprychami z drutu.

Zbiornik paliwa w kształcie łezki

Głównym elementem projektu Z900RS jest piękny zbiornik paliwa w kształcie łezki, który przypomina ten z Z1.

Tył motocykla i tylne światła LED inspirowane Z1

Projekt opływowego tyłu motocykla zainspirowany został ogonem torbacza dziobaka, a owalny kształt tylnych świateł LED jest hołdem dla pierwowzoru Z900RS - modelu Z1.

Okrągły LED-owy reflektor

Duży reflektor LED o średnicy 170 mm świeci jasnym, białym światłem, zapewniając doskonałą widoczność w nocy.

Oprzyrządowanie z wielofunkcyjnym wyświetlaczem LCD

Prędkościomierz i obrotomierz w analogowym stylu są uzupełnieniem wielofunkcyjnego ekranu LCD z ciemnym czytelnym wyświetlaczem.

Mocny, rzędowy, czterocylindrowy silnik

Podobnie jak Z1, Z900RS oferuje rzędowy, czterocylindrowy, chłodzony cieczą, 4-suwowy silnik o pojemności 948cc, który zapewnia doskonałą równowagę mocy i większą kontrolę nad motocyklem, koncentrując się na niskich i średnich przedziałach mocy.

KTRC — System Kontroli Trakcji Kawasaki

KTRC oferuje dwa tryby pracy, które obejmują szeroki zakres warunków jazdy, zapewniając optymalną trakcję.

Przednie hamulce

Przednie tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm dzięki promieniowemu mocowaniu zapewniają silne i pewne hamowanie. Podwójne tarcze pół-pływające posiadają podwójny, przeciwstawny 4-tłoczkowy zacisk.

Hamulce

Bęben główny przedniej pompy hamulcowej umożliwia dotykowe, precyzyjne kontrolowanie hamulca. Aby zwiększyć bezpieczeństwo podczas jazdy, ABS jest dostępny w standardowym wyposażeniu Z900RS.

Lekka kratownicowa rama

Do tego modelu wybrano kratownicową ramę zapewniającą niewielki ciężar i doskonałą sztywność oraz dostrojoną geometrię, aby zapewnić lekkie, naturalne prowadzenie pojazdu. Zgodnie ze swoim charakterem retro, pozycja jeźdźca na Z900RS jest mniej pochylona do przodu niż w standardowym modelu Z900.

Odwrócony widelec o średnicy 41 mm

Wysokiej jakości odwrócony widelec o średnicy 41 mm zapewnia doskonały komfort jazdy oraz sportowy potencjał motocykla. Widelec posiada kompensację tłumienia i odbicia, umożliwiając precyzyjne ustawienia dostosowane do preferencji jeźdźców i stylu jazdy.

Poziome tylne zawieszenie "Back-Link"

W przeciwieństwie do podwójnych amortyzatorów, w które zaopatrzony był Z1, Z900RS posiada tylny poziomy układ amortyzatora "Back-Link", poprawiający rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni. Podobnie jak przedni widelec, tylne zawieszenie zapewnia równowagę komfortu jazdy i sportowej wydajności.

Pierwszy regulowany układ wydechowy Kawasaki

Zaprojektowany, aby wywoływać zachwyt u motocyklistów. Tuningowany dźwięk inicjowany jest już od pierwszego odgłosu silnika, na biegu jałowym, oraz na niskich obrotach, aby kierowca mógł cieszyć się głębokim rykiem silnika.

Kawasaki Z900RS Black
technology_561
ABS

Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

  • technology_561
    ABS

    Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

technology_882
Kontrolka ECO

Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

  • technology_882
    Kontrolka ECO

    Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

technology_885
KTRC (1-mode)

System zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania.

  • technology_885
    KTRC (1-mode)

    System zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania.

technology_889
Podwójna przepustnica

Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.

  • technology_889
    Podwójna przepustnica

    Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.

technology_890
Sprzęgło antyhoppingowe

Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

  • technology_890
    Sprzęgło antyhoppingowe

    Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

technology_568
Tylny amortyzator Back-Link

Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

  • technology_568
    Tylny amortyzator Back-Link

    Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

Specyfikacja

Silnik

Pojemność silnika
948 cm³
Średnica x skok tłoka
73.4 x 56 mm
Stopień sprężania
10.8:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
16 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 36 mm x 4 z podprzepustnicami
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa

Rama

Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
140 mm
Opony przód
120/70ZR17 M/C (58W)
Opony tył
180/55ZR17 M/C (73W)

Osiągi

Moc maksymalna
82 kW {111 KM} / 8,500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
98.5 N•m {10 kgf•m} / 6,500 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
1.627 (83/51)
Przełożenie biegu 1
2.917 (35/12)
Przełożenie biegu 2
2.059 (35/17)
Przełożenie biegu 3
1.650 (33/20)
Przełożenie biegu 4
1.409 (31/22)
Przełożenie biegu 5
1.222 (33/27)
Przełożenie biegu 6
0.967 (29/30)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm. Zacisk: Podwójny, przeciwstawny, monoblok, 4-tłoczkowy montowany radialnie
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk: jednotłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 41 mm, z tłumieniem odbicia i regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Tylne zawieszenie
Poziome Back-link. Tłumienie odbicia i regulacja napięcia wstępnego sprężyny

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,100 x 845 x 1,190 mm
Rozstaw osi
1,470 mm
Prześwit
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
820 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
216 kg
Emisja C02
136 g/km
Zużycie paliwa
5.3 l/100 km
Rok modelowy
2019
Kod modelowy
Z900RS
Recenzje

Testuj Kawasaki

Interesuje Cię ten model? Wyślij zgłoszenie i umów się na jazdę testową.

2019 KawasakiSklep.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.