Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

Kawasaki Z1000SX Blue

  • Kawasaki Z1000SX Blue
  • Kawasaki Z1000SX Blue
Kawasaki Z1000SX Blue
Znajdź w sobie siłę, która pozwoli Ci się zakochać w nowym Z1000SX. Usprawnienia w elektronice oraz praktyczność turystycznych cech motocykla zaspokoją Twoje marzenie o komfortowej jeździe w trasę nie zapominając o sportowym zacięciu. Nowy Z1000 SX to moc, która Cię zmieni.

Z mocą, która Cię zmieni, Z1000SX jest definicją litrowego motocykla stworzonego do sportowej turystyki. Dzięki wykończeniu w stylu Ninja, wielu opcjom bagażowym oraz zmodyfikowanemu zawieszeniu na rok 2017, Z1000SX to motocykl dla fanów wysokich osiągów, dobrej zabawy jak i przyjemnej, turystycznej jazdy.

Moc

Wyjątkowy, rzędowy silnik
Silnik o pojemności 1,043 cm3 chłodzony cieczą, 4-suwowy, 4-cylindrowy w układzie rzędowym. Potężny silnik dostarcza dużą moc w całym zakresie obrotów. To co ucieszy kierowców, to doskonała reakcja silnika, duża moc w średnim zakresie oraz hipnotyzujący odgłos dolotu. Bardziej bezpośrednia reakcja, będąca zasługą poprawionych ustawień silnika, wzmaga sportowo-uliczny potencjał Z1000SX.

Wlot powietrza

Zaprojektowany specjalnie tak aby lepiej doświadczyć przyspieszenie motocykla, wlot powietrza jest kluczowym elementem do odczucia przyjemności z jazdy Z1000SX w miejskich warunkach.

Ochrona przed wiatrm

Nowa, wyższa przednia szyba zwiększa ochronę przed wiatrem. Regulacji można dokonać ręcznie (bez żadnych narzędzi). Szyba posiada trzy ustawienia regulacji.

System kufrów bocznych

Akcesoryjne kufry zwiększają turystyczne możliwości tego motocykla. Ulepszony system montowania umożliwia lepszą integrację kufrów z tylną częścią motocykla. Nadaje Z1000SX szykownego, sportowego wyglądu po zdjęciu kufrów. (dostepne jako akcesoria).

Wielofunkcyjne oprzyrządowanie

Całkowicie odnowione, zaawansowane oprzyrządowanie posiada analogowy obrotomierz. Po lewej stronie zainstalowany jest wskaźnik biegu a po prawej widać wielofunkcyjny ekran typu LED.

Światła LED

Światła typu LED dodają Z1000SX bardziej agresywnego oraz sportowego wyglądu. Znacząco poprawiają widoczność, rzucająć swiatło dalej oraz szerzej.

Ergonomia

Zrelaksowana pozycja jazdy w modelu Z1000SX została zaprojektowana z myślą o spełnieniu potrzeb zarówno kierowców poruszających się po terenie miejskim, poprzez jazdę turystyczną, po sportowe użytkowanie. To połączenie wygody i kontroli pozwala kierowcy na korzystanie w pełni z różnych warunków jazdy. Stosunkowo wyprostowana pozycja jazdy oferuje zarówno kontrolę jak i wygodę. Kanapa pasażera jest o 25 mm dłuższa od kanapy kierowcy.

Zawieszenie

41 mm odwrócony widelec z regulacją tłumienia odbicia i dobicia oraz napięcia wstępnego sprężyny. Bardziej sportowe ustawienia zapewniają szybsze prowadzenie z zachowaniem doskonałego komfortu jazdy, jednocześnie oferując reakcję i prowadzenie gwarantujące przyjemność zarówno podczas poruszania się po miejskich ulicach, jak i poza miastem.

Kawasaki Cornering Management Function

KCMF monitoruje zachowanie motocykla przy wejściu w zakręt, podczas jazdy w zakręcie oraz podczas wyjścia z zakrętu. Umożliwia on na łagodne przejście z przyszpieszenia do hamowania oraz ponownie do przyszpieszenia. System KCMF również pomaga kierowcom w utrzymaniu idealnej linii przejazdu w zakręcie.

Kontrola Trakcji Kawasaki

systemów kontroli trakcji: KTRC (1-mode) i S-KTRC. Dzięki tej kombinacji kierowca może wybrać optymalne ustawienie poślizgu tylnego kola. Wygodny przełącznik pozwala wybrać jeden z trzech trybów pracy nawet podczas jazdy. Poziomy 1 i 2 zapewniają optymalną trakcję podczas pokonywania zakrętów, w zależności od nawierzchni i potrzeb można wybrać tryb odpowiadający aktualnym potrzebom i umiejętnościom kierowcy. Tryb trzeci działający jak KTRC (1-mode) jest idealnym rozwiązaniem do poruszania się po mokrej i śliskiej nawierzchni. KTRC (3-mode) jest najbardziej zaawansowanym systemem kontroli trakcji w Kawasaki.

Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System

Kawasaki opracowało KIBS mając na uwadze bardzo szczególne warunki jazdy motocykli sportowych. Jest to pierwszy system integrujący komputer sterujący silnikiem z komputerem zarządzającym systemem ABS. KIBS oferuje bardzo precyzyjna prace, biorąc pod uwagę takie dane jak polożenie przepustnicy, prędkość motocykla, obroty silnika, ciśnienie w układzie hamulcowym. Rozwiązanie to pozwala zredukować duże spadki ciśnienia hydraulicznego podczas hamowania, stabilizuje proces hamowania i redukuje efekt unoszenia się tylnego kola i utraty jego przyczepności podczas redukcji biegów.

Stylistyka przednich owiewek

Przednie owiewki zostały zainspirowane motocyklami z serii "Ninja". Dają one Z1000SX bardziej sportowy i agresywny wygląd i nawiązują do bliskości z rodziną motocykli "Ninja".

Kawasaki Z1000SX Blue
technology_561
ABS

Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

  • technology_561
    ABS

    Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

technology_559
ERGO-FIT

ERGO-FIT to system, który umożliwia wielu kierowcom dostosowanie motocykla do swojego wzrostu.

  • technology_559
    ERGO-FIT

    ERGO-FIT to system, który umożliwia wielu kierowcom dostosowanie motocykla do swojego wzrostu.

technology_893
Inercyjny Zespół Pomiarowy

Dzięki zastosowaniu IMU i najnowszej odsłonie zaawansowanego oprogramowania Kawasaki, elektroniczna technologia zarządzania silnikiem i nadwoziem wstępuje na nowy, jeszcze wyższy poziom - zmieniając system ustawień w system sprzężenia zwrotnego - dostarczając jeszcze więcej emocji podczas jazdy.

  • technology_893
    Inercyjny Zespół Pomiarowy

    Dzięki zastosowaniu IMU i najnowszej odsłonie zaawansowanego oprogramowania Kawasaki, elektroniczna technologia zarządzania silnikiem i nadwoziem wstępuje na nowy, jeszcze wyższy poziom - zmieniając system ustawień w system sprzężenia zwrotnego - dostarczając jeszcze więcej emocji podczas jazdy.

technology_898
KCMF (Kontrolka Skręcania Kawasaki)

KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI) - kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie.

  • technology_898
    KCMF (Kontrolka Skręcania Kawasaki)

    KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI) - kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie.

technology_563
KIBS

Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.

  • technology_563
    KIBS

    Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.

technology_882
Kontrolka ECO

Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

  • technology_882
    Kontrolka ECO

    Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

technology_884
KTRC (3-mode)

System kontroli trakcji oferujący trzy poziomy ustawień dostosowane do jazdy od sportowej do turystycznej.

  • technology_884
    KTRC (3-mode)

    System kontroli trakcji oferujący trzy poziomy ustawień dostosowane do jazdy od sportowej do turystycznej.

technology_889
Podwójna przepustnica

Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.

  • technology_889
    Podwójna przepustnica

    Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.

technology_887
Power Modes

System oferuje możliwość ustawienia trzech trybów pracy, przy czym jeden z nich działa elastycznie w zależności od reakcji manetki gazu.

  • technology_887
    Power Modes

    System oferuje możliwość ustawienia trzech trybów pracy, przy czym jeden z nich działa elastycznie w zależności od reakcji manetki gazu.

technology_890
Sprzęgło antyhoppingowe

Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

  • technology_890
    Sprzęgło antyhoppingowe

    Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

technology_568
Tylny amortyzator Back-Link

Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

  • technology_568
    Tylny amortyzator Back-Link

    Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

Specyfikacja

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność silnika
1,043 cm³
Średnica x skok tłoka
78 x 56 mm
Stopień sprężania
11.8:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
16 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 4 z owalnymi podprzepustnicami
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa

Rama

Typ ramy
Dwururowy, aluminiowy
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
144 mm
Opony przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony tył
190/50ZR17M/C (73W)

Osiągi

Moc maksymalna
104.5 kW {142 KM} / 10,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
111 N•m {11.3 kgf•m} / 7,300 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
1.627 (83/51)
Przełożenie biegu 1
2.600 (39/15)
Przełożenie biegu 2
1.950 (39/20)
Przełożenie biegu 3
1.600 (24/15)
Przełożenie biegu 4
1.389 (25/18)
Przełożenie biegu 5
1.238 (26/21)
Przełożenie biegu 6
1.107 (31/28)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 41 mm z bezstopniowym tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Tylne zawieszenie
Back-Link poziomy, gazowy amortyzator, z bezstopniowym tłumieniem odbicia i zdalną regulacją napięcia wstępnego sprężyny

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,100 x 790 x 1,185 (1,235 - wyższa pozycja) mm
Rozstaw osi
1,440 mm
Prześwit
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
19 litrów
Wysokość siedzenia
815 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
235 kg
Rok modelowy
2019
Kod modelowy
Z1000SX
ABS
TAK
Recenzje

Testuj Kawasaki

Interesuje Cię ten model? Wyślij zgłoszenie i umów się na jazdę testową.

2019 KawasakiSklep.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.