Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

Kawasaki Z1000SX GREEN 2018

Nr katalogowy: ZX1000WJF_GN2

Oceń ten produkt jako pierwszy

57 990,00 zł

Dostępność: Produkt dostępny

Moc która Cię zmieni...


ZX1000SX (18MY)


Z1000 SX jest definicją litrowego motocykla stworzonego do sportowej turystyki. Dzięki wykończeniu w stylu Ninja, usprawnieniom w elektronice, wielu opcjom bagażowym oraz zmodyfikowanemu zawieszeniu, Z1000 SX to motocykl dla fanów wysokich osiągów, dobrej zabawy, jak i przyjemnej, komfortowej jeździe w trasę.
Z1000 SX to moc, która Cię zmieni.


Kolor: szmaragdowa błyszcząca zieleń / metaliczny carbonowy szary / metaliczny grafitowy szary

Dostępność: Produkt dostępny

  • Kawasaki Z1000SX GREEN 2018
  • Kawasaki Z1000SX GREEN 2018
  • Kawasaki Z1000SX GREEN 2018
  • Kawasaki Z1000SX GREEN 2018
  • Kawasaki Z1000SX GREEN 2018
  • Kawasaki Z1000SX GREEN 2018
  • Kawasaki Z1000SX GREEN 2018
  • Kawasaki Z1000SX GREEN 2018
  • Kawasaki Z1000SX GREEN 2018
Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.
technology_561
ERGO-FIT to system, który umożliwia wielu kierowcom dostosowanie motocykla do swojego wzrostu.
technology_559
Dzięki zastosowaniu IMU i najnowszej odsłonie zaawansowanego oprogramowania Kawasaki, elektroniczna technologia zarządzania silnikiem i nadwoziem wstępuje na nowy, jeszcze wyższy poziom - zmieniając system ustawień w system sprzężenia zwrotnego - dostarczając jeszcze więcej emocji podczas jazdy.
technology_893
KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI) - kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie.
technology_898
Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.
technology_563
Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.
technology_882
System oferuje możliwość ustawienia trzech trybów pracy, przy czym jeden z nich działa elastycznie w zależności od reakcji manetki gazu.
technology_887
Bazujący na rozwiązaniach z MotoGP system kontroli trakcji dla motocykli sportowych
technology_892
Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.
technology_890
Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.
technology_568
W pełni elektronicznie sterowany zespół przepustnic Kawasaki umożliwia Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU), sterowanie zarówno dawkowaniem paliwa ( poprzez wtryskiwacze) jak i powietrzem ( poprzez zespół przepustnic) dostarczanym do silnika w czasie jego pracy.
technology_880

Szczegóły

Z1000SX zaprojektowany został, aby stworzyć pojazd sportowo — turystyczny z imponującym osiągami i praktycznymi funkcjami. Z1000SX został wyposażony w potężny silnik 1, 043 cm3, chłodzony cieczą, rzędowy, 4-suwowy, 4-cylindrowy, dostarczający dużą moc w całym zakresie obrotów. To, co ucieszy kierowców, to doskonała reakcja silnika, duża moc w średnim zakresie oraz hipnotyzujący odgłos dolotu. Bardziej bezpośrednia reakcja, będąca zasługą poprawionych ustawień silnika, wzmaga sportowo-uliczny potencjał Z1000SX. Wykorzystanie wstępnej komory spalania umieszczonej pod silnikiem pozwala na użycie mniejszych tłumików, przyczyniając się do bardziej skoncentrowanej stylistyki. Ulepszony cokół tłumika dodaje sportowej nuty w wyglądzie tego modelu. Przewody dolotowe z przodu owiewek kierują równomierną dostawę chłodnego do airboxa, minimalizując straty w osiągach. Wyjątkowo sztywna aluminiowa rama zapewnia wysoki stopień centralizacji masy, zapewniając równowagę pomiędzy ostrym zakręcaniem i pewnym prowadzeniem, biegnące zaś ponad silnikiem belki, umożliwiają zachowanie wąskiej konstrukcji, którą łatwo objąć kolanami. Smukła sylwetka pojazdu ułatwia kierowcy dostęp nóg do podłoża, jednocześnie oferując wygodę podczas jazdy w tandemie oraz miejsce bagażowe pod siedziskiem. Zawieszenie tylne poziome typu BACK-LINK zapewnia doskonałe osiągi. Sztywniejsza sprężyna oraz ulepszone ustawienia tłumienia przyczyniają się do bardziej bezpośredniego prowadzenia, podczas gdy nowy, zdalny regulator napięcia wstępnego umożliwia regulację pod kątem jazdy z pasażerem lub bagażem. 41 mm odwrócony widelec z regulacją tłumienia odbicia i dobicia oraz napięcia wstępnego sprężyny posiada bardziej sportowe ustawienia, zapewnia szybsze prowadzenie z zachowaniem doskonałego komfortu jazdy podczas poruszania się po miejskich ulicach i poza miastem. Ustawienia zawieszenia Z1000SX pozwalają na szybką reakcję i działania kierowcy w przypadku najechania na nierówności, koleiny czy wodę. Lekkie koła zaopatrzone są w pakiet hamulców w stylu supersport obejmujący potrójne tarcze o obrysie falistym, zaciski monobloc montowane radialnie oraz radialną pompę główną przedniego hamulca. Nowe zaciski monobloc od Tokico oraz nowy materiał, z którego wykonano klocki hamulcowe, przyczyniają się do pewniejszego działania, doskonałej kontroli i siły hamowania. Z1000SX otrzymał również od Kawasaki inteligentny system zapobiegający blokowaniu hamulców, będący standardowym wyposażeniem Ninja H2 i ZX-10R. Wstępna komora spalania pod silnikiem, nieduży ciężar, poziome, tylne zawieszenie typu Back-link, skierowane do dołu korpusy przepustnicy to kluczowe elementy wpływające na centralizację masy motocykla, czego rezultatem jest lekkie i zwinne prowadzenie. Dobrze zintegrowana stylistyka pełnych owiewek podkreśla sportowy charakter tego motocykla, jest bardzo śmiała, a jednocześnie subtelna. Nadwozie z pełnymi owiewkami nadaje modelowi Z1000SX wyjątkowego, przykuwającego uwagę wyglądu. Przednie osłony inspirowane stylistyką Ninja dają mu ostry, jeszcze bardziej sportowy wygląd, upodabniając Z1000SX do rodziny Ninja. Konstrukcja oferuje również dobrą ochronę przed wiatrem, ułatwiając krótkie, turystyczne podróże. Wąska i kompaktowa konstrukcja tylnej osłony przenosi zarówno fizycznie, jak i wizualnie środek ciężkości do przodu. LED-owe światło hamulca z czerwonymi żarówkami i przyciemnianymi soczewkami nadają klasy tyłowi motocykla. Przednia szyba posiada trzy ustawienia regulacji w obrębie 20 stopni, począwszy od jazdy sportowej po maksymalną ochronę przed wiatrem, zależnie od preferencji kierowcy. Wygodna pozycja jazdy w modelu Z1000SX została zaprojektowana z myślą o spełnieniu potrzeb zarówno kierowców poruszających się po terenie miejskim, poprzez jazdę turystyczną, po sportowe użytkowanie. To połączenie wygody i kontroli pozwala kierowcy na korzystanie w pełni z różnych warunków jazdy. Stosunkowo wyprostowana pozycja jazdy oferuje zarówno kontrolę, jak i wygodę. Dynamiczna konstrukcja 19-litrowego zbiornika paliwa z wysoką górną powierzchnią posiada rozszerzane ku dołowi brzegi z krótszym tyłem, który to kształt jest łatwiejszy do objęcia kolanami. Kufry boczne, kufer centralny i liczne inne akcesoria zwiększają turystyczny potencjał tego modelu. Ulepszony system montowania umożliwia lepszą integrację kufrów z tylną częścią motocykla i nadaje Z1000SX szykownego, sportowego wyglądu po zdjęciu kufrów.

Technologie KAWASAKI zastosowane w pojeździe:

ZESPÓŁ PRZEPUSTNIC STEROWANYCH ELEKTRONICZNIE KAWASAKI - umożliwia w pełni Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU), sterowanie poprzez wtryskiwacze dawkowaniem paliwa, oraz przez zespół przepustnic ilościa dostarczanego do silnika powietrza. Rezultatem idealnie zgranych obydwu parametrów jest moc i równa, płynna praca silnika. W istotny sposób system przyczynia się do redukcji emisji spalin. Zespół elektronicznie sterowanych przepustnic umożliwia rownież bardziej precyzyjną kontrolę nad układami: S-KTRC ( Sport Kawasaki Traction Control), KTRC (Kawasaki Traction Control), a także pozwala na wdrożenie systemów elektronicznych: KLCM (Kawasaki Launch Control Mode), Kawasaki Engine Brake Control, oraz systememu Cruise Control.

POWER MODES - system pozwalającw w prosty i szybki sposób zredukować oddawaną przez Kawasaki moc o 20-25%. Kierowca może zredukować moc podczas spokojnej jazdy rekreacyjnej lub w gorszych warunkach pogodowych. Poza wyższym poziomem bezpieczeństwa system pozwala zredukować zużycie paliwa. W połączeniu z KTRC (3-mode) system pozwala ustawić aż 8 różnych kombinacji pracy, co w znacznym stopniu wpływa na komfort podróżowania i bezpieczeństwo jazdy.

ABS - w klasycznym układzie hamulcowym nagłe hamowanie lub najechanie na nawierzchnię o niższym współczynniku tarcia (olej, piasek, woda) może spowodować zablokowanie koła i poślizg. System Kawasaki ABS eliminuje to zagrożenie. Dla spełnienia wymagań profesjonalistów Kawasaki opracowało KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) dedykowany modelom sportowym. W odpowiedzi na oczekiwania użytkowników cięższych motocykli turystycznych Kawasaki opracowało i wdrożyło do produkcji K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology), system współpracy hamulców przedniego i tylnego koła. Pozwala to podróżować jeszcze bezpieczniej i wygodniej

S-KTRC - układ który w sposób ciągły monitoruje poślizg kola tylnego, gdy przekazywana jest na nie moc. Podczas przyspieszania tylne koło obraca się o ok. 20-30% szybciej niż koło przednie. Żeby zoptymalizować poślizg tylnego koła i utrzymać różnicę w obrotach kół w optymalnej wartości system S-KTRC zarządza mocą oddawaną na tylne koło. System aktualizuje co 5ms dane spływające z czujników m.in. położenia przepustnicy, prędkości kół, prędkości obrotowej silnika. Następnie dane są przeliczane i analizowane. System sprawdza również tendencje co pozwala prognozować zachowanie się motocykla za kilka kolejnych milisekund. W przeciwieństwie do pierwszej wersji KTRC, która odcinała moc, gdy tylko poślizg został wykryty, system S-KTRC pozwala utrzymać poślizg.

TYLNY AMORTYZATOR "Back-Link" - w porównaniu z tradycyjnym zawieszeniem Kawasaki Uni-Track nowy system Back- Link oferuje lepszy rozkład mas. Tłumienie w poziomie i umiejscowienie amortyzatora skupia się w okolicach środka ciężkości motocykla. Uzyskana przestrzeń nad wahaczem jest wykorzystana dla większej komory rozprężnej w układzie wydechowym, skoncentrowanej bliżej środka ciężkości. Większa komora rozprężna umożliwiła zastosowanie mniejszego i lżejszego tłumika końcowego. Taki układ elementów umożliwia odseparowanie amortyzatora od elementów układu wydechowego, dzięki czemu pracuje w stabilnej temperaturze, co zwiększa jego żywotność i poprawia komfort oraz bezpieczeństwo jazdy.

IMU - Inercyjny Zespół Pomiarowy dzięki któremu do jednostki ECU w czasie rzeczywistym dostarczane są informacje o aktualnym położeniu motocykla. Program modelowania dynamicznego Kawasaki umiejętnie wykorzystuje formułę „Magic Tyre” analizując zmiany wielu parametrów, umożliwiających uwzględnienie zmiennych warunków nawierzchni, przyczepności oraz stanu opon. Zastosowanie modułu IME umożliwia monitorowanie inercji względem 6 stopni swobody. Mierzone jest przyśpieszenie wzdłużne, poprzeczne i pionowe, jak również przechył boczny i wzdłużny.  Wskaźnik odchylenia obliczany jest przez ECU. Program modelowania dynamicznego Kawasaki w połączeniu z sygnałami wejściowymi z IMU umożliwiają bardziej precyzyjne określenie położenia pojazdu.

SPRZĘGŁO ANTYHOPPINGOWE- Kawasaki przeniosło technologię z maszyn wyścigowych do motocykli seryjnych. Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła. W normalnych warunkach pracy sprzęgło działa w trybie auto, wspomagania minimalizując siłę niezbędną do naciśnięcia dźwigni. W przypadku pojawienia się wysokiego momentu obrotowego działającego w przeciwną stronę (momentu hamującego od strony tylnego kola wywołanego np. redukcją biegu) zapobiega poślizgowi tylnego kola. Podobnie sprzęgło działa w drugą stronę, gdy następuje silny wzrost momentu przenoszonego z silnika. Sprzęgło ogranicza wówczas możliwość uślizgu tylnego koła.

KONTROLKA ECO - znajdujdująca się na desce rozdzielczej połączona z komputerem kontrolka wspomaga kierowcę w ekonomicznej jeździe. Precyzyjne zarządzanie silnikiem Kawasaki umożliwia równie dokładne zarządzenie zużyciem paliwa. Komputer precyzyjnie monitoruje wiele parametrów m.in. położenie przepustnicy, prędkość, numer wbitego biegu. Gdy zinterpretuje styl jazdy jako ekonomiczny (gdy zużycie paliwa jest niskie), pojawia się kontrolka ECO.

KIBS - jest to pierwszy system integrujący komputer sterujący silnikiem z komputerem zarządzającym systemem ABS. KIBS oferuje bardzo precyzyjna prace, biorąc pod uwagę takie dane jak polożenie przepustnicy, prędkość motocykla, obroty silnika, ciśnienie w układzie hamulcowym. Rozwiązanie to pozwala zredukować duże spadki ciśnienia hydraulicznego podczas hamowania, stabilizuje proces hamowania i redukuje efekt unoszenia się tylnego kola i utraty jego przyczepności podczas redukcji biegów.

KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI) - kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie. Służy to również śledzeniu linii, jaką kierowcy kreślą podczas skręcania. Zależnie od modelu KCMG nadzoruje układy: KTRC (w tym kontrolę trakcji oraz kontrolę ślizgu i unoszenia się przedniego koła), KLCM, KIBS (z kontrolą przechyłów), Sterowanie hamowania silnikiem Kawasaki.

ERGO-FIT to system, umożliwiający kierowcy odnalezienie idealnej pozycji do jazdy. Różne elmenty podwozia (kierownica, podnóżki, siedzenie itp.) można regulować za pomocą kombinacji wymiennych części i elementów z regulowanymi pozycjami. Pozwala to na dostosowanie motocykla do odpowiedniej pozycji dla kierowcy co zapewnia komfort oraz kontrolę nad nim.

 

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność silnika
1,043 cm³
Średnica x skok tłoka
77 x 56 mm
Stopień sprężania
11.8:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
16 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 4 (Keihin) z owalnymi podprzepustnicami
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa

Rama

Typ ramy
Dwururowy, aluminiowy
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
144 mm
Opony przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony tył
190/50ZR17M/C (73W)

Osiągi

Moc maksymalna
104.5 kW {142 KM} / 10,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
111 N•m {11.3 kgf•m} / 7,300 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
1.627 (83/51)
Przełożenie biegu 1
2.600 (39/15)
Przełożenie biegu 2
1.950 (39/20)
Przełożenie biegu 3
1.600 (24/15)
Przełożenie biegu 4
1.389 (25/18)
Przełożenie biegu 5
1.238 (26/21)
Przełożenie biegu 6
1.107 (31/28)
Przełożenie całkowite
Łańcuch uszczelniony
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 41 mm z bezstopniowym tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Tylne zawieszenie
Back-Link poziomy, gazowy amortyzator, z bezstopniowym tłumieniem odbicia i zdalną regulacją napięcia wstępnego sprężyny

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,100 x 790 x 1,185 (1,235 mm - wyższa pozycja) mm
Rozstaw osi
1,440 mm
Prześwit
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
19 litrów
Wysokość siedzenia
815 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
235 kg
Emisja C02
159 g/km
Rok modelowy
2018
Kod modelowy
z1000sx-green-2018
Kolor
szmaragdowa błyszcząca zieleń / metaliczny carbonowy szary / metaliczny grafitowy szary
ABS
TAK

Informacje dodatkowe

SKU ZX1000WJF_GN2
Producent Kawasaki
Technologia ABS, ERGO-FIT, IMU, KCMF, KIBS, Kontrolka ECO, Power Modes, S-KTRC, Sprzęgło antyhoppingowe, Tylny Amortyzator "Back-Link", Zespół przepustnic sterowanych elektronicznie

Recenzje klientów

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Kawasaki Z1000SX GREEN 2018

Jak oceniasz ten produkt? *

Cena
Jakość