Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

jak kupić motor

4 lata gwarancji Kawasaki

Kawasaki Z1000SX GREEN 2018

  • Kawasaki Z1000SX GREEN 2018
  • Kawasaki Z1000SX GREEN 2018
  • Kawasaki Z1000SX GREEN 2018
  • Kawasaki Z1000SX GREEN 2018
  • Kawasaki Z1000SX GREEN 2018
  • Kawasaki Z1000SX GREEN 2018
  • Kawasaki Z1000SX GREEN 2018
  • Kawasaki Z1000SX GREEN 2018
  • Kawasaki Z1000SX GREEN 2018
Kawasaki Z1000SX GREEN 2018
Z1000SX zaprojektowany został, aby stworzyć pojazd sportowo — turystyczny z imponującym osiągami i praktycznymi funkcjami. Z1000SX został wyposażony w potężny silnik 1, 043 cm3, chłodzony cieczą, rzędowy, 4-suwowy, 4-cylindrowy, dostarczający dużą moc w całym zakresie obrotów. To, co ucieszy kierowców, to doskonała reakcja silnika, duża moc w średnim zakresie oraz hipnotyzujący odgłos dolotu. Bardziej bezpośrednia reakcja, będąca zasługą poprawionych ustawień silnika, wzmaga sportowo-uliczny potencjał Z1000SX. Wykorzystanie wstępnej komory spalania umieszczonej pod silnikiem pozwala na użycie mniejszych tłumików, przyczyniając się do bardziej skoncentrowanej stylistyki. Ulepszony cokół tłumika dodaje sportowej nuty w wyglądzie tego modelu. Przewody dolotowe z przodu owiewek kierują równomierną dostawę chłodnego do airboxa, minimalizując straty w osiągach. Wyjątkowo sztywna aluminiowa rama zapewnia wysoki stopień centralizacji masy, zapewniając równowagę pomiędzy ostrym zakręcaniem i pewnym prowadzeniem, biegnące zaś ponad silnikiem belki, umożliwiają zachowanie wąskiej konstrukcji, którą łatwo objąć kolanami. Smukła sylwetka pojazdu ułatwia kierowcy dostęp nóg do podłoża, jednocześnie oferując wygodę podczas jazdy w tandemie oraz miejsce bagażowe pod siedziskiem. Zawieszenie tylne poziome typu BACK-LINK zapewnia doskonałe osiągi. Sztywniejsza sprężyna oraz ulepszone ustawienia tłumienia przyczyniają się do bardziej bezpośredniego prowadzenia, podczas gdy nowy, zdalny regulator napięcia wstępnego umożliwia regulację pod kątem jazdy z pasażerem lub bagażem. 41 mm odwrócony widelec z regulacją tłumienia odbicia i dobicia oraz napięcia wstępnego sprężyny posiada bardziej sportowe ustawienia, zapewnia szybsze prowadzenie z zachowaniem doskonałego komfortu jazdy podczas poruszania się po miejskich ulicach i poza miastem. 
Z1000 SX jest definicją litrowego motocykla stworzonego do sportowej turystyki. Dzięki wykończeniu w stylu Ninja, usprawnieniom w elektronice, wielu opcjom bagażowym oraz zmodyfikowanemu zawieszeniu, Z1000 SX to motocykl dla fanów wysokich osiągów, dobrej zabawy, jak i przyjemnej, komfortowej jeździe w trasę. Z1000 SX to moc, która Cię zmieni. Z1000SX została zaprojektowana z myślą o spełnieniu potrzeb zarówno kierowców poruszających się po terenie miejskim, poprzez jazdę turystyczną, po sportowe użytkowanie. To połączenie wygody i kontroli pozwala kierowcy na korzystanie w pełni z różnych warunków jazdy. Stosunkowo wyprostowana pozycja jazdy oferuje zarówno kontrolę, jak i wygodę. Dynamiczna konstrukcja 19-litrowego zbiornika paliwa z wysoką górną powierzchnią posiada rozszerzane ku dołowi brzegi z krótszym tyłem, który to kształt jest łatwiejszy do objęcia kolanami. Kufry boczne, kufer centralny i liczne inne akcesoria zwiększają turystyczny potencjał tego modelu. Ulepszony system montowania umożliwia lepszą integrację kufrów z tylną częścią motocykla i nadaje Z1000SX szykownego, sportowego wyglądu po zdjęciu kufrów.
Kawasaki Z1000SX GREEN 2018
technology_561
ABS

Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

  • technology_561
    ABS

    Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

technology_559
ERGO-FIT

ERGO-FIT to system, który umożliwia wielu kierowcom dostosowanie motocykla do swojego wzrostu.

  • technology_559
    ERGO-FIT

    ERGO-FIT to system, który umożliwia wielu kierowcom dostosowanie motocykla do swojego wzrostu.

technology_893
Inercyjny Zespół Pomiarowy

Dzięki zastosowaniu IMU i najnowszej odsłonie zaawansowanego oprogramowania Kawasaki, elektroniczna technologia zarządzania silnikiem i nadwoziem wstępuje na nowy, jeszcze wyższy poziom - zmieniając system ustawień w system sprzężenia zwrotnego - dostarczając jeszcze więcej emocji podczas jazdy.

  • technology_893
    Inercyjny Zespół Pomiarowy

    Dzięki zastosowaniu IMU i najnowszej odsłonie zaawansowanego oprogramowania Kawasaki, elektroniczna technologia zarządzania silnikiem i nadwoziem wstępuje na nowy, jeszcze wyższy poziom - zmieniając system ustawień w system sprzężenia zwrotnego - dostarczając jeszcze więcej emocji podczas jazdy.

technology_898
KCMF (Kontrolka Skręcania Kawasaki)

KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI) - kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie.

  • technology_898
    KCMF (Kontrolka Skręcania Kawasaki)

    KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI) - kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie.

technology_563
KIBS

Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.

  • technology_563
    KIBS

    Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.

technology_882
Kontrolka ECO

Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

  • technology_882
    Kontrolka ECO

    Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

technology_887
Power Modes

System oferuje możliwość ustawienia trzech trybów pracy, przy czym jeden z nich działa elastycznie w zależności od reakcji manetki gazu.

  • technology_887
    Power Modes

    System oferuje możliwość ustawienia trzech trybów pracy, przy czym jeden z nich działa elastycznie w zależności od reakcji manetki gazu.

technology_892
S-KTRC

Bazujący na rozwiązaniach z MotoGP system kontroli trakcji dla motocykli sportowych

  • technology_892
    S-KTRC

    Bazujący na rozwiązaniach z MotoGP system kontroli trakcji dla motocykli sportowych

technology_890
Sprzęgło antyhoppingowe

Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

  • technology_890
    Sprzęgło antyhoppingowe

    Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

technology_568
Tylny amortyzator Back-Link

Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

  • technology_568
    Tylny amortyzator Back-Link

    Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

technology_880
Zespół przepustnic sterowanych elektronicznie

W pełni elektronicznie sterowany zespół przepustnic Kawasaki umożliwia Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU), sterowanie zarówno dawkowaniem paliwa ( poprzez wtryskiwacze) jak i powietrzem ( poprzez zespół przepustnic) dostarczanym do silnika w czasie jego pracy.

  • technology_880
    Zespół przepustnic sterowanych elektronicznie

    W pełni elektronicznie sterowany zespół przepustnic Kawasaki umożliwia Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU), sterowanie zarówno dawkowaniem paliwa ( poprzez wtryskiwacze) jak i powietrzem ( poprzez zespół przepustnic) dostarczanym do silnika w czasie jego pracy.

Specyfikacja

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność silnika
1,043 cm³
Średnica x skok tłoka
77 x 56 mm
Stopień sprężania
11.8:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
16 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 4 (Keihin) z owalnymi podprzepustnicami
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa

Rama

Typ ramy
Dwururowy, aluminiowy
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
144 mm
Opony przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony tył
190/50ZR17M/C (73W)

Osiągi

Moc maksymalna
104.5 kW {142 KM} / 10,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
111 N•m {11.3 kgf•m} / 7,300 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
1.627 (83/51)
Przełożenie biegu 1
2.600 (39/15)
Przełożenie biegu 2
1.950 (39/20)
Przełożenie biegu 3
1.600 (24/15)
Przełożenie biegu 4
1.389 (25/18)
Przełożenie biegu 5
1.238 (26/21)
Przełożenie biegu 6
1.107 (31/28)
Przełożenie całkowite
Łańcuch uszczelniony
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 41 mm z bezstopniowym tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Tylne zawieszenie
Back-Link poziomy, gazowy amortyzator, z bezstopniowym tłumieniem odbicia i zdalną regulacją napięcia wstępnego sprężyny

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,100 x 790 x 1,185 (1,235 mm - wyższa pozycja) mm
Rozstaw osi
1,440 mm
Prześwit
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
19 litrów
Wysokość siedzenia
815 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
235 kg
Emisja C02
159 g/km
Rok modelowy
2018
Kod modelowy
z1000sx-green-2018
Kolor
szmaragdowa błyszcząca zieleń / metaliczny carbonowy szary / metaliczny grafitowy szary
ABS
TAK
Recenzje

Testuj Kawasaki

Interesuje Cię ten model? Wyślij zgłoszenie i umów się na jazdę testową.

2019 KawasakiSklep.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.