Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

Kawasaki Z1000 R Black

  • Kawasaki Z1000 R Black
  • Kawasaki Z1000 R Black
  • Kawasaki Z1000 R Black
  • Kawasaki Z1000 R Black
  • Kawasaki Z1000 R Black
Kawasaki Z1000 R Black
Wyprofilowane, agresywne nadwozie oraz brak elementów mogących przyćmić funkcjonalność to cechy charakterystyczne nowego modelu z serii Z, stworzonego z wykorzystaniem unikalnego podejścia zwanego "Sugomi". Zwiększenie kontroli nad pojazdem, nowy silnik oraz dynamika zawieszenia pozwalają na uzyskanie jeszcze lepszych odczuć podczas jazdy. Z1000 R to niekwestionowany lider klasy Supernaked.

System Chłodzenia

Airbox został zamontowany pomiędzy belkami ramy, wlot powietrza ma zdecydowany wpływ na temperaturę pracy silnika. Droga, którą przebywa powietrze używane do schłodzenia silnika jest pobierane do airboxa poprzez kanały zamieszczone w przedniej części owiewek bocznych, minimalizuje to utratę wydajności ze względu na podgrzewanie powietrza wlotowego.

Przednie lampy LED

Zwarta bryła przedniej lampy została umieszczona na możliwie najniższym poziomie tak, aby stanowić przedłużenie linii zaczynającej się u szczytu zbiornika.

Aluminiowe wykończenie

Idealnie nawiązuje do charakteru Supernaked, aluminiowy matowy pas nadaje rasowy wygląd. Dynamiczną formę zbiornika paliwa podkreślają rozszerzone brzegi w stylu Super Sport oraz ścięty tył, który ułatwia objęcie kolanami. Poprawiony kształt zbiornika oraz wąska pompa paliwowa minimalizują martwą przestrzeń wewnątrz baku.

Idealna pozycja jazdy

Dzięki obniżonej lampie i podniesionym tyle motocykla, pozycja motocyklisty stała się bardziej agresywna i ułatwia kontrole nad pojazdem. Poprawa reakcji przepustnicy motocykla w połączeniu ze zmienioną pozycją motocyklisty umożliwia pełne wykorzystanie potencjału Z1000.

Większy zbiornik paliwa

Nowe wzornictwo i wykończenie, zwiększona pojemność zbiornika do 17 litrów zapewnie większy zasięg.

Wstępna komora spalania i krótkie tłumiki

Układ wydechu stylizowany na rozwiązania stosowane w quadach pozostaje kluczowym elementem "designu" z poprzednich modeli. Krótszy tłumik (każdy to 2/3 objętości w porównaniu z modelem 09MY) odsłania sylwetkę koła. Zastosowanie krótkich tłumików było możliwe dzięki umieszczeniu komory spalania pod silnikiem.

Tylne światło LED

Nowa Ledowa lampa dodaje futurystycznego wyglądu tyłowi motocykla.

Centralizacja masy

System wydechowy, zmieniono duże tłumiki na małe sportowe agresywnie zadarte do góry, zawieszenie typu Back-Link, elektroniczna przepustnica to najważniejsze zmiany, które wpłynęły na uzyskanie wspaniałych właściwości jezdnych nowego Z1000.

Nowe lusterka

Nowe lusterka, o otrzejszych liniach podkreślają agresywny charakter modelu. Mniejsza ilość plastiku użyta do ich wykonania przyczynia się do podwyższenia ich jakości.

Przepustnica

Zmieniono układ dolotowy przepustnicy. Dzięki zastosowaniu jednakowej długości lejków, uzyskano lepszą reakcję na przepustnicę oraz zwiększenie mocy w średnim zakresie obrotów.

Przednie zawieszenie

Idealne dopasowane nowe zawieszenie SFF-BP łączy komfort i sportowy charakter jazdy ulicznej.
Odwrócony widelec 41 mm w Z1000 zyskał możliwość regulacji dobicia i tym samym stał się w pełni regulowany. Dostępne ustawienia gwarantują zarówno jego sportową sprawność (ułatwiającą prowadzenie i w mieście i w terenie). Nowy widelec posiada sprężyny po obu stronach, z regulację napięcia wstępnego w lewej rurze.

Silnik

Czterocylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, 16-zaworowy DOHC silnik o pojemności 1043 cm3 zapewnia większą moc (TBA PS) i wyższy moment obrotowy niż poprzednia wersja motocykla. Pojemność skokową dobrano po to, by zachować nazwę modelu Z1000.

Niesamowity odgłos

Zaprojektowany specjalnie tak aby przyśpieszanie sprawiało radość. Dźwięk wydechu jest kluczowym elementem wpływającym na zadowolenie z jazdy Z1000. Zapewnia go wyjątkowo starannie wykonany profilowany wydech.

Hamulce Brembo

Aby zwiększyć możliwości hamowania Z1000 R Edition, użyte zostały wysokiej jakości cześci jak te użyte przy Ninji H2R. Hamulce Brembo są jednymi z najlepszych, które można znaleźć na rynku. Duża precyzja działania zwiększa kontrolę nad motocyklem podczas hamowania.

Embossed seat material

Seat is embossed with “Z” mark further distinguishing the bike from the standard model.

Tylne zawieszenie Ohlins

Wysokiej jakości hamulce firmy Brembo zostały uzupełnione o najwyżej jakości tylne zawieszenie od Öhlins. Zawieszenie zwiększa komfort kierowcy podczas jazdy oraz satysfakcję kierowcy z tego, że motocykl posiada zawieszenie z najwyższej półki.

Nowoczesny wyświetlacz

Kompaktowy wyświetlacz jest montowany bezpośrednio do kierownicy. Dzięki takiemu rozwiązaniu udało się obniżyć reflektor przedni uzyskując wyjątkową linię nadwozia i znakomitą widoczność przed nami. Futurystyczny design ekranu LCD i ledowej lampy przedniej odzwierciedla potencjał nowego Z.

Styl Sugomi

Japońskie słowo "Sugomi" określa filozofię przyświecającą japońskim konstruktorom wspaniałych maszyn Kawasaki. Opisuje ono niesamowitą aurę tworzoną przez osobę lub przedmiot odczówaną przez obserwatora. Wrażenie takich doznań jest trudne do opisania ale budzi duży respekt. W Z1000 sugomi widać zarówno w zamuśle projektanta jak i dostarcza emocjonującej energii podczas urzytkowania. Motocykl przypomina bestię gotową do skoku.

Lekkie Koła

Koła w stylu Supersport lżejsze o 1,5 kg. od standardowych. Zmniejszenie wagi przyczynia się do lepszego prowadzenia pojazdu.

Rama

Bardzo sztywna rama aluminiowa zapewnia wysoki stopień kontroli nad maszyną, ostrą jazda i stabilne przenoszenie masy podczas balansowania uzyskano dzięki konstrukcji składającej się z 5 jednoczęściowych odlewanych w przekroju litery "C" z aluminium elementów.

Kawasaki Z1000 R Black
technology_561
ABS

Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

  • technology_561
    ABS

    Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

technology_888
ECO

Aktywacja trybu ECO przełącza komputer na mapę zapłonu, przy której projektowaniu priorytetem było niskie zużycie paliwa.

  • technology_888
    ECO

    Aktywacja trybu ECO przełącza komputer na mapę zapłonu, przy której projektowaniu priorytetem było niskie zużycie paliwa.

technology_889
Podwójna przepustnica

Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.

  • technology_889
    Podwójna przepustnica

    Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.

technology_890
Sprzęgło antyhoppingowe

Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

  • technology_890
    Sprzęgło antyhoppingowe

    Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

technology_568
Tylny amortyzator Back-Link

Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

  • technology_568
    Tylny amortyzator Back-Link

    Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

Specyfikacja

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność silnika
1,043 cm³
Średnica x skok tłoka
77 x 56 mm
Stopień sprężania
11.8:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
16 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 4 (Keihin) z owalnymi podprzepustnicami
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa

Rama

Typ ramy
Dwururowy, aluminiowy
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
131 mm
Opony przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony tył
190/50ZR17M/C (73W)
Kąt skrętu, lewy / prawy
29° / 29°

Osiągi

Moc maksymalna
104.5 kW {142 KM} / 10,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
111 N•m {11.3 kgf•m} / 7,300 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
1.627 (83/51)
Przełożenie biegu 1
2.600 (39/15)
Przełożenie biegu 2
1.950 (39/20)
Przełożenie biegu 3
1.600 (24/15)
Przełożenie biegu 4
1.389 (25/18)
Przełożenie biegu 5
1.238 (26/21)
Przełożenie biegu 6
1.107 (31/28)
Przełożenie całkowite
2.867 (43/15)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 310 mm. Zacisk: podwójny montowany radialnie, Brembo M50 monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk: jednotłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 41 mm ze sprężynami top-out, bezstopniowe tłumienie odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Tylne zawieszenie
Back-Link poziomy, Öhlins S46DR1S gazowy amortyzator, z tłumieniem odbicia i regulacją napięcia wstępnego sprężyny

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,045 x 790 x 1,055 mm
Rozstaw osi
1,435 mm
Prześwit
125 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
815 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
221 kg
Emisja C02
151 g/km
Zużycie paliwa
5.8 l/100 km
Rok modelowy
2019
Kod modelowy
Z1000 R
Recenzje

Testuj Kawasaki

Interesuje Cię ten model? Wyślij zgłoszenie i umów się na jazdę testową.

2019 KawasakiSklep.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.