Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

jak kupić motor

4 lata gwarancji Kawasaki

Kawasaki Z1000 GREEN 2018

  • Kawasaki Z1000 GREEN 2018
  • Kawasaki Z1000 GREEN 2018
  • Kawasaki Z1000 GREEN 2018
  • Kawasaki Z1000 GREEN 2018
  • Kawasaki Z1000 GREEN 2018
  • Kawasaki Z1000 GREEN 2018
  • Kawasaki Z1000 GREEN 2018
  • Kawasaki Z1000 GREEN 2018
  • Kawasaki Z1000 GREEN 2018
  • Kawasaki Z1000 GREEN 2018
Kawasaki Z1000 GREEN 2018
Z1000 otrzymał czterocylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, 16-zaworowy silnik o pojemności 1043 cm3 zapewniający imponującą moc i wysoki moment obrotowy. Pojemność skokową dobrano po to, by zachować nazwę modelu Z1000. Bardzo sztywna rama aluminiowa daje wysoki stopień kontroli nad maszyną. Możliwość ostrej jazdy i stabilnego przenoszenia masy podczas balansowania uzyskano dzięki konstrukcji składającej się z 5 jednoczęściowych odlewanych w przekroju litery "C" z aluminium elementów. Idealne dopasowane przednie zawieszenie SFF-BP łączy komfort i sportowy charakter jazdy ulicznej. Odwrócony widelec 41 mm w Z1000 posiada sprężyny po obu stronach, z regulacją napięcia wstępnego w lewej rurze. Dostępne ustawienia gwarantują zarówno jego sportową sprawność (ułatwiającą prowadzenie i w mieście i w terenie). Hamulce przednie Z1000 to 300 mm tarcze o obrysie falistym i 4-tłoczkowe zaciski montowane radialnie. Cylinder główny przedniej pompy hamulcowej zapewnia wyjątkową skuteczność nowych zacisków, a nowy materiał okładzin hamulcowych gwarantuje jeszcze lepsze osiągi układu hamulcowego. Koła w stylu Supersport lżejsze o 1, 5 kg. od standardowych poprawiają prowadzenie pojazdu.Dynamiczną formę zbiornika paliwa podkreślają rozszerzone brzegi w stylu Super Sport oraz ścięty tył, który ułatwia objęcie go kolanami. Aluminiowy matowy szeroki pas ze szczotkowanym wykończeniem i powłoką z czarnego aluminium idealnie nawiązuje do charakteru Supernaked i nadaje Ninja 650 bardziej rasowy wygląd. 
Poprawiony kształt zbiornika oraz wąska pompa paliwowa minimalizują martwą przestrzeń wewnątrz baku, zwiększają jego pojemność do 17 litrów i zapewniają większy zasięg. System chłodzenia Airbox został zamontowany pomiędzy belkami ramy. Powietrze używane do schłodzenia silnika jest pobierane do airboxa poprzez kanały zamieszczone w przedniej części owiewek bocznych, minimalizuje to utratę wydajności ze względu na podgrzewanie powietrza wlotowego. Dźwięk wydechu jest kluczowym elementem wpływającym na zadowolenie z jazdy Z1000. Zapewnia go wyjątkowo starannie wykonany, profilowany wydech. Układ wydechu stylizowany na rozwiązania stosowane w quadach pozostaje kluczowym elementem "designu" Z1000. Zastosowanie krótkich tłumików odsłaniających sylwetkę koła było możliwe dzięki umieszczeniu komory spalania pod silnikiem. Centralizacja masy, którą uzyskano dzięki zamianie dużych tłumików na małe sportowe agresywnie zadarte do góry, zastosowaniu zawieszenia typu Back-Link i elektrycznej przepustnicy wpłynęły na uzyskanie wspaniałych właściwości jezdnych Z1000. Kompaktowy nowoczesny wyświetlacz jest montowany bezpośrednio do kierownicy. Dzięki takiemu rozwiązaniu udało się obniżyć reflektor przedni, uzyskując wyjątkową linię nadwozia i znakomitą widoczność przed nami. Zwarta bryła przedniej lampy została umieszczona na możliwie najniższym poziomie tak, aby stanowić przedłużenie linii zaczynającej się u szczytu zbiornika. Futurystyczny design ekranu LCD, ledowej lampy przedniej i tylnej odzwierciedla potencjał nowego Z. Nowe lusterka wysokiej jakości, o ostrzejszych liniach podkreślają agresywny charakter modelu.
Kawasaki Z1000 GREEN 2018
technology_561
ABS

Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

  • technology_561
    ABS

    Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

technology_882
Kontrolka ECO

Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

  • technology_882
    Kontrolka ECO

    Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

technology_889
Podwójna przepustnica

Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.

  • technology_889
    Podwójna przepustnica

    Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.

technology_890
Sprzęgło antyhoppingowe

Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

  • technology_890
    Sprzęgło antyhoppingowe

    Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

technology_568
Tylny amortyzator Back-Link

Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

  • technology_568
    Tylny amortyzator Back-Link

    Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

Specyfikacja

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność silnika
1,043 cm³
Średnica x skok tłoka
77 x 56 mm
Stopień sprężania
11.8:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
16 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 4 (Keihin) z owalnymi podprzepustnicami
Zapłon
Cyfrowy
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju

Rama

Typ ramy
Dwururowy, aluminiowy
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
135 mm
Opony przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony tył
190/50ZR17M/C (73W)
Kąt skrętu, lewy / prawy
29° / 29°

Osiągi

Moc maksymalna
104.5 kW {142 KM} / 10,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
111 N•m {11.3 kgf•m} / 7,300 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa, z biegiem wstecznym
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
1.627 (83/51)
Przełożenie biegu 1
2.600 (39/15)
Przełożenie biegu 2
1.950 (39/20)
Przełożenie biegu 3
1.600 (24/15)
Przełożenie biegu 4
1.389 (25/18)
Przełożenie biegu 5
1.238 (26/21)
Przełożenie biegu 6
1.107 (31/28)
Przełożenie całkowite
2.867 (43/15)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 310 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 41 mm ze sprężynami top-out, bezstopniowe tłumienie odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Tylne zawieszenie
Back-Link poziomy, gazowy amortyzator, z bezstopniowym tłumieniem odbicia

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,045 mm x 790 mm x 1,055 mm
Rozstaw osi
1,435 mm
Prześwit
125 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
815 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
221 kg
Emisja C02
151 g /km
Rok modelowy
2018
Kod modelowy
z1000-green-2018
Kolor
szmaragdowa, błyszcząca zieleń / czarny metalik
ABS
TAK
Recenzje

Testuj Kawasaki

Interesuje Cię ten model? Wyślij zgłoszenie i umów się na jazdę testową.

2019 KawasakiSklep.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.