Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

jak kupić motor

Kawasaki Z1000 BLACK 2017

  • Kawasaki Z1000 BLACK 2017
  • Kawasaki Z1000 BLACK 2017
  • Kawasaki Z1000 BLACK 2017
Kawasaki Z1000 BLACK 2017
Z1000 wyposażono w czterocylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, 16-zaworowy silnik o pojemności 1043 cm3 zapewniający większą moc i wyższy moment obrotowy niż poprzednia wersja motocykla. Pojemność skokową dobrano po to, by zachować nazwę modelu Z1000. Zmieniono układ dolotowy przepustnicy, uzyskano lepszą jej reakcję oraz zwiększenie mocy w średnim zakresie obrotów, dzięki zastosowaniu jednakowej długości lejków.  System chłodzenia Airbox został zamontowany pomiędzy belkami ramy. Droga, którą przebywa powietrze używane do schłodzenia silnika jest pobierane do airboxa poprzez kanały zamieszczone w przedniej części owiewek bocznych. Minimalizuje to utratę wydajności ze względu na podgrzewanie powietrza wlotowego. Układ wydechu stylizowany na rozwiązania stosowane w quadach pozostaje kluczowym elementem "designu" z poprzednich modeli. Krótszy tłumik odsłania sylwetkę koła. Zastosowanie krótkich tłumików było możliwe dzięki umieszczeniu komory spalania pod silnikiem. Profil wydechu sprawia że jego dźwięk jest kluczowym elementem wpływającym na zadowolenie z jazdy Z1000. Przednie zawieszenie SFF-BP jest idealne dopasowane, łączy komfort i sportowy charakter jazdy ulicznej. Odwrócony widelec 41 mm w Z1000 posiada sprężyny po obu stronach z regulacją napięcia wstępnego w lewej rurze, przez co zyskał możliwość regulacji dobicia i tym samym stał się w pełni regulowany. Dostępne ustawienia gwarantują zarówno jego sportową sprawność w terenie jak i ułatwiają prowadzenie w mieście. Nowy Z1000 otrzymał również lżejsze koła w stylu Supersport wyposażone w przednie hamulce z tarczami 300 mm tarcze o obrysie falistym i 4-tłoczkowymi zaciskami montowane radialnie. Bardzo sztywna aluminiowa rama zapewnia wysoki stopień kontroli nad maszyną. Stabilne przenoszenie masy podczas balansowania uzyskano dzięki konstrukcji składającej się z 5 jednoczęściowych odlewanych elementów w przekroju litery "C". 
Nowe wzornictwo i wykończenie idealnie nawiązuje do charakteru Supernaked. Aluminiowy matowy pas nadaje mu rasowy wygląd. Dynamiczną formę większego o 17 litrów zbiornika paliwa podkreślają rozszerzone brzegi w stylu Super Sport oraz ścięty tył, który ułatwia objęcie go kolanami. Wąska, kompaktowa bryła przedniej lampy została umieszczona najniżej jak to możliwe, jednocześnie przedłużając linię zaczynającą się od szczytu zbiornika paliwa. To pierwszy przypadek w którym Kawasaki użyło projektu lampy LED bez reflektora. Użycie lamp LED zwiększa intensywność blasku, ponadto pozwala na wąskie ukształtowanie konstrukcji, uwydatniając drapieżny wygląd Z1000. Kompaktowy wyświetlacz jest montowany bezpośrednio do kierownicy. Zastosowano też dodatkowe, pozycyjne światła LED, które znajdują się na obudowie zestawu wskaźników. Dzięki takiemu rozwiązaniu udało się obniżyć reflektor przedni uzyskując wyjątkową linię nadwozia i znakomitą widoczność przed nami. Nowa Ledowa lampa dodaje futurystycznego wyglądu tyłowi motocykla. Nowe lusterka, o ostrzejszych liniach podkreślają agresywny charakter modelu.  Dzięki obniżonej lampie i podniesionym tyle motocykla, pozycja motocyklisty stała się bardziej agresywna i ułatwia kontrolę nad pojazdem. Poprawa reakcji przepustnicy motocykla w połączeniu ze zmienioną pozycją motocyklisty umożliwia pełne wykorzystanie potencjału Z1000
Kawasaki Z1000 BLACK 2017
technology_561
ABS

Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

  • technology_561
    ABS

    Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

technology_882
Kontrolka ECO

Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

  • technology_882
    Kontrolka ECO

    Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

technology_889
Podwójna przepustnica

Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.

  • technology_889
    Podwójna przepustnica

    Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.

technology_890
Sprzęgło antyhoppingowe

Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

  • technology_890
    Sprzęgło antyhoppingowe

    Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

technology_568
Tylny amortyzator Back-Link

Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

  • technology_568
    Tylny amortyzator Back-Link

    Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

Specyfikacja

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność silnika
1,043 cm³
Średnica x skok tłoka
77 x 56 mm
Stopień sprężania
11.8:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
16 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 4 (Keihin) z owalnymi podprzepustnicami
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju

Rama

Typ ramy
Dwururowy, aluminiowy
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
135 mm
Opony przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony tył
190/50ZR17M/C (73W)
Kąt skrętu, lewy / prawy
29° / 29°

Osiągi

Moc maksymalna
104.5 kW {142 KM} / 10,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
111 N•m {11.3 kgf•m} / 7,300 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa, z biegiem wstecznym
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
1.627 (83/51)
Przełożenie biegu 1
2.600 (39/15)
Przełożenie biegu 2
1.950 (39/20)
Przełożenie biegu 3
1.600 (24/15)
Przełożenie biegu 4
1.389 (25/18)
Przełożenie biegu 5
1.238 (26/21)
Przełożenie biegu 6
1.107 (31/28)
Przełożenie całkowite
2.867 (43/15)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 310 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 41 mm ze sprężynami top-out, bezstopniowe tłumienie odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Tylne zawieszenie
Back-Link poziomy, gazowy amortyzator, z bezstopniowym tłumieniem odbicia

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,045 mm x 790 mm x 1,055 mm
Rozstaw osi
1,435 mm
Prześwit
125 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
815 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
221 kg
Rok modelowy
2017
Kod modelowy
ZR1000HHF_BK2
Kolor
czarny metalik / połyskująca zieleń
ABS
TAK
Recenzje

Testuj Kawasaki

Interesuje Cię ten model? Wyślij zgłoszenie i umów się na jazdę testową.

2019 KawasakiSklep.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.