Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0.00 zł

W800 Zielony 2020

  • W800 Zielony 2020
  • W800 Zielony 2020
  • W800 Zielony 2020
  • W800 Zielony 2020
W800 Zielony 2020
Podobnie jak W800 STREET i W800 CAFE, W800 jest motocyklem adresowanym do szerokiego grona odbiorców, oferującym łatwe prowadzenie i wysoki poziom rzemieślniczego wykonania (jap. kodawari). Spośród trzech modeli serii W, W800 jest najbliższe oryginałowi, pozwalając motocykliście zrozumieć przyjemność i satysfakcję posiadania motocykla wzorowanym na maszynie z lat 60-tych. Wraz z nadejściem W800 kierowcy mogą się cieszyć pełną gamą serii W.

Rama kołyskowa

Kołyskowa rama modelu W800 wygląda pozornie na niezmienioną w porównaniu do swojego poprzednika. W rzeczywistości została całkowicie przeprojektowana. Sztywność każdego elementu została poprawiona. Przy zachowaniu niezmienionej średnicy zewnętrznej rur ramy, ich grubość została odpowiednio dopasowana, aby sztywność konstrukcji dopasować do nowoczesnych, wyśrubowanych standardów.

Tradycyjny zestaw wskaźników

Niezależny zestaw obrotomierza oraz prędkościomierza został uzupełniony o prosty wyświetlacz LCD oraz komplet lampek kontrolnych.

LED

Dzięki połączeniu klasycznego stylu i nowej technologii, przednia lampa LED zapewnia jasne, białe światło oraz wspaniałą widoczność w nocy.


Siedzenie

Długie, nisko wyprofilowane siedzenie zapewnia dużą przestrzeń zarówno dla kierowcy jak i pasażera. Uretanowe wypełnienie przedniej części siedziska umożliwia łatwy dostęp do podłoża, a klasyczne wykończenie wokół krawędzi siedzenia sprawia, że siedzenie jest eleganckim dopełnieniem tego nowoczesnego i jednocześnie klasycznego projektu.

Pozycja jazdy

Klasyczna kierownica umożliwia wyższe położenie rąk oraz przyjęcie wyprostowanej sylwetki, co sprawia, że pozycja podczas jazdy jest podobna jak w modelu W1.

W800 Zielony 2020
technology_561
ABS

Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

  • technology_561
    ABS

    Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

Specyfikacja

Silnik

Typ silnika
Chłodzony powietrzem, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie pionowym
Pojemność silnika
773 cm³
Średnica x skok tłoka
77 x 83 mm
Stopień sprężania
8.4:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
8 zaworów SOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 34 mm x 2 z podprzepustnicami
Zapłon
Elektroniczny
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa

Rama

Typ ramy
Typu double-cradle, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Skok przedniego zawieszenia
130 mm
Skok tylnego zawieszenia
107 mm
Opony przód
100/90-19M/C 57H
Opony tył
130/80-18M/C 66H

Osiągi

Moc maksymalna
35 kW {48 KM} / 6,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
62.9 N•m {6.4 kgf•m} / 4,800 obr./min

Hamulce

Hamulce przednie
Pojedyncza tarcza 300 mm. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce tylne
Bęben, 160 mm

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec teleskopowy 39 mm
Tylne zawieszenie
Dwa amortyzatory. Napięcie wstępne sprężyny: 5-stopniowe

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,190 x 790 x 1,075 mm
Rozstaw osi
1,465 mm
Prześwit
125 mm
Pojemność zbiornika paliwa
15 litrów
Wysokość siedzenia
790 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
221 kg
Rok modelowy
2020
Kod modelowy
EJ800BKF_BK1
ABS
TAK
Recenzje

Testuj Kawasaki

Interesuje Cię ten model? Wyślij zgłoszenie i umów się na jazdę testową.

2021 KawasakiSklep.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.