Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

Kawasaki VULCAN S SE Green

  • Kawasaki VULCAN S SE Green
  • Kawasaki VULCAN S SE Green
  • Kawasaki VULCAN S SE Green
  • Kawasaki VULCAN S SE Green
  • Kawasaki VULCAN S SE Green
  • Kawasaki VULCAN S SE Green
  • Kawasaki VULCAN S SE Green
Kawasaki VULCAN S SE Green
Vulcan S nie jest typowym cruiserem. Jego dwucylindrowy silnik oraz unikalny układ zawieszenia czynią z niego maszynę przeznaczoną nie tylko dla zagorzałych chopperowców. Możliwość personalizacji ustawień powoduje, że jest tak samo odpowiedni dla doświadczonych jak i dla początkujących motocyklistów.

Duży rozstaw osi

Duży rozstaw osi (1575 mm) zapewnia równowagę i stabilność, co sprawia, że Vulcan S jest przyjazny dla początkujących kierowców, a doświadczonym daje dużo radości z jazdy.

Duże tarcze hamulcowe

Duże tarcze hamulcowe łączą dużą siłę hamowania z łatwością panowania nad motocyklem.

Chłodzony cieczą, 4-suwowy silnik 649 cm3

Chłodzony cieczą, 8-zaworowy, silnik DOHC o pojemności 649 cm3 z wtryskiem paliwa zapewnia płynne, dynamiczne osiągi, zwłaszcza w niskim i średnim zakresie obrotów.

Niskie siedzisko

Używając Vulcana S z pewnością nie będziesz miał problemu z postawieniem stóp na ziemi podczas postoju. Nisko zawieszone siedzisko (705 mm) powoduje, że kierowca czuje się bezpiecznie i komfortowo.

Daleki zasięg

Dzięki zbiornikowi o pojemności 14 litrów oraz niskiemu zużyciu paliwa Vulcan S ma wyjątkowo duży zasięg. Ta cecha przyda się zarówno podczas jazdy miejskiej jak i w czasie wycieczek poza miasto.

Wąska tylna rama

Konstrukcja ramy, tylne zawieszenie i wahacz tworzą zintegrowaną linię biegnącą od przodu motocykla ku tylnej piaście.
Rama ze stalowych rur o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie daje pojazdowi lekki wygląd.

Amortyzator o długim skoku

Układ tylnego zawieszenia pozwala na kompaktową sylwetkę Vulcana S oraz daje miejsce na masywny tłumik. Amortyzator o długim skoku oraz możliwości ustawienia go w siedmiu pozycjach w zależności od wielkości obciążenia przyczynia się do poprawienia komfortu jazdy.

Nowoczesna, miejska stylizacja

Miejski wygląd i nowoczesne elementy stylizacji takie jak oryginalny reflektor oraz charakterystyczne, odlewane koła powodują, że model ten jest wyjątkowo nietuzinkowy.

Tłumik pod silnikiem

Umieszczony pod silnikiem tłumik przyczynia się do obniżenia środka ciężkości oraz do jeszcze łatwiejszego sięgania stopami do ziemi poczas postoju.

Intuicyjne oprzyrządowanie

Oryginalna deska rozdzielcza zawiera między innymi analogowy obrotomierz oraz wielofunkcyjny wyświetlacz LCD.
Dzięki czytelnym informacjom kierowca ma wszystko pod kontrolą.

Komfortowe siedzenie

Wyprofilowane siedzisko obszyte gruba wyściółką zapewnia wyjątkowy komfort podczas jazdy.

Regulowane dźwignie sprzęgła i hamulca

Regulacja dźwigni sprzęgła i hamulca pozwala na jeszcze lepszą personalizację tego modelu.

Regulowane podnóżki

3-stopniowa regulacja podnóżków pozwala na dostosowanie pozycji siedzącej do wzrostu kierowcy oraz jego indywidualnych preferencji.

Wygodna pozycja jazdy

Kompaktowy silnik oraz wąska rama przyczyniają się wyjątkowo wygodnej pozycji podczas jazdy. Możliwość wyciągnięcia nóg do przodu powoduje, iż nawet długa jazda jest przyjemna i relaksująca.

Intuicyna obsługa

Niewielka waga, dopracowany balans oraz 18 i 17-calowe radialne opony poprawiają łatwość prowadzenia i manewrowania.

Kawasaki VULCAN S SE Green
technology_561
ABS

Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

  • technology_561
    ABS

    Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

technology_559
ERGO-FIT

ERGO-FIT to system, który umożliwia wielu kierowcom dostosowanie motocykla do swojego wzrostu.

  • technology_559
    ERGO-FIT

    ERGO-FIT to system, który umożliwia wielu kierowcom dostosowanie motocykla do swojego wzrostu.

technology_882
Kontrolka ECO

Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

  • technology_882
    Kontrolka ECO

    Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

technology_889
Podwójna przepustnica

Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.

  • technology_889
    Podwójna przepustnica

    Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.

Specyfikacja

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność silnika
649 cm³
Średnica x skok tłoka
83 x 60 mm
Stopień sprężania
10:08:01
Układ rozrządu/ilość zaworów
8 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: 38 mm x 2 z podprzepustnicami
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa

Rama

Typ ramy
Rurowa typu diamond, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Skok przedniego zawieszenia
130 mm
Skok tylnego zawieszenia
80 mm
Opony przód
120/70 R18M/C 59H
Opony tył
160/60 R17M/C 69H
Kąt skrętu, lewy / prawy
35° / 35°

Osiągi

Moc maksymalna
45 kW {61 KM} / 7,500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
63 N•m {6.4 kgf•m} / 6,600 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
2.095 (88 / 42)
Przełożenie biegu 1
2.438 (39 / 16)
Przełożenie biegu 2
1.714 (36 / 21)
Przełożenie biegu 3
1.333 (32 / 24)
Przełożenie biegu 4
1.111 (30 / 27)
Przełożenie biegu 5
0.966 (28 / 29)
Przełożenie biegu 6
0.852 (23 / 27)
Przełożenie całkowite
3.067 (46 / 15)
Sprzęgło
3.067 (46 / 15)

Hamulce

Hamulce przednie
Pojedyncza tarcza 300 mm. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk: jednotłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec teleskopowy 41 mm
Tylne zawieszenie
Układ typu offset z pojedynczym amortyzatorem, z układem cięgnowym, z 7-stopniową regulacją napięcia wstępnego

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,310 x 880 x 1,100 mm
Rozstaw osi
1,575 mm
Prześwit
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
14 litrów
Wysokość siedzenia
705 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
229 kg
Emisja C02
109 g/km
Rok modelowy
2019
Kod modelowy
EN650DKFA_GN1
ABS
TAK
Recenzje

Testuj Kawasaki

Interesuje Cię ten model? Wyślij zgłoszenie i umów się na jazdę testową.

2019 KawasakiSklep.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.