Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

Kawasaki VERSYS®-X 300 black 2018

Nr katalogowy: KLE300CJF_BK1

Oceń ten produkt jako pierwszy

24 900,00 zł

Dostępność: Produkt dostępny

Motocykl na wszystkie drogi...


Versys X 300 (MY18)


Versys X 300 łączy w sobie wspaniałą zabawę z niskimi kosztami eksploatacji. Turystyczne zawieszenie, szeroka kierownica oraz stosunkowo nisko osadzone siedzisko poprawiają sterowność tego motocykla. Ta dwucylindrowa maszyna doskonale się sprawdzi i zapewni komfort jazdy tak na turystycznej wyprawie po bezdrożach, jak i przy dojazdach do pracy w mieście.


Kolor: czarny

Dostępność: Produkt dostępny
  • Kawasaki VERSYS®-X 300 black 2018
  • Kawasaki VERSYS®-X 300 black 2018
  • Kawasaki VERSYS®-X 300 black 2018
  • Kawasaki VERSYS®-X 300 black 2018
  • Kawasaki VERSYS®-X 300 black 2018
  • Kawasaki VERSYS®-X 300 black 2018
  • Kawasaki VERSYS®-X 300 black 2018
  • Kawasaki VERSYS®-X 300 black 2018
  • Kawasaki VERSYS®-X 300 black 2018
Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.
technology_561
ERGO-FIT to system, który umożliwia wielu kierowcom dostosowanie motocykla do swojego wzrostu.
technology_559
Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.
technology_882
Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.
technology_889
Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.
technology_890

Szczegóły

 Versys X 300 - wyposażony został w niezawodny, wydajnie skonstruowany rzędowy silnik 249/296 cm3 płynnie dostarczający moc na niskich i średnich obrotach oraz charakteryzujący się szybkim przyspieszeniem na wysokich obrotach. Sprzęgło antyhoppingowe zamontowane w Versys X 300 działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni. Jest to rozwiązanie poprawiające komfort jazdy, przydatne podczas długich podróży.

Zawieszenie stworzone do długodystansowych podróży zostało zaprojektowane tak, aby z łatwością pokonywać nierówności na nieutwardzonych drogach oraz podczas najróżniejszych warunków pogodowych.
Kompletnie odnowiona, wytrzymalsza rama została zaprojektowana, by radzić sobie ze wstrząsami, co zwiększa komfort jazdy po nieutwardzonych drogach. Mocniejsza rama również jest w stanie wytrzymać dodatkowy ciężar pasażera oraz bagażu. Smukły design 17-litrowego zbiornika paliwa pozwala kierowcy na komfortowe postawienie nóg na ziemi.
Mimo iż Versys-X nie został zaprojektowany do jazdy w terenie to 19" koła z przodu oraz 17" z tyłu dają mu przewagą na nierównych drogach w porównaniu z jego starszymi, miejskimi braćmi.
Stalowe orurowanie osłania silnik oraz boczne części motocykla w chwili wypadku lub przewrócenia się motocykla.
Podwyższona konstrukcja przedniej części motocykla została zainspirowana typowo turystycznymi modelami. Duża przednia szyba oferuje zwiększoną ochronę przed wiatrem, co poprawia komfort jazdy podczas długodystansowych wyjazdów, a osłony na dłonie chronią przed wiatrem, pomagając kierowcy w zachowaniu odpowiedniej temperatury rąk w niekorzystnych warunkach pogodowych.
Dzięki swojej konstrukcji Versys-X 300 oferuje kierowcy dopasowaną, wysoką oraz wygodną pozycję na motocyklu. Szeroka kierownica umożliwia pełną kontrolę nad motocyklem.
LED-owe światła przeciwmgielne firmy PIAA z żarówkami o średnicy ø84 mm, łatwo montowane do osłon silnika, znacznie zwiększają widoczność w nocy.
Versys X 300 oferuje nie tylko wygodne siedzisko dla kierowcy, ale również tylną szeroką i wygodną kanapę dla pasażera. Ergonomiczne zaprojektowane uchwyty dla pasażera zapewniają komfort podczas jazdy, a tylny bagażnik zapewnia odpowiednią ilość miejsca na zabezpieczenie bagażu.
Zaawansowany komputer pokładowy w X 300 posiada rejestrator parametrów jazdy i kontrolki ostrzegające po jednej stronie, po drugiej zaś wskaźnik biegów oraz wielofunkcyjny ekran LED umożliwiając kontrolę przydatnych parametrów motocykla, oraz jego pracy.
Versys-X wydaje się o wiele większym oraz mocniejszym motocyklem niż faktycznie jest. Jest to spowodowane jego imponującym designem oraz turystycznym wyglądem. W przeciwieństwie do innych modeli Versys'ów, wygląd X 300 pokazuje, że ten motocykl czuje się bardzo komfortowo na drodze, jak i na bezdrożach.

 

 

Technologie KAWASAKI zastosowane w pojeżdzie: 

SPRZĘGŁO ANTYHOPPINGOWE- Kawasaki przeniosło technologię z maszyn wyścigowych do motocykli seryjnych. Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła. W sprzęgle zastosowano dwa rodzaje krzywek, które łączą lub rozdzielają kosz sprzęgła z tarczami. W normalnych warunkach pracy sprzęgło działa w trybie auto wspomagania minimalizując siłę niezbędną do naciśnięcia dźwigni. W przypadku pojawienia się wysokiego momentu obrotowego działającego w przeciwną stronę (momentu hamującego od strony tylnego kola wywołanego np. redukcją biegu) krzywki powodują rozłączenie sprzęgła, dzięki czemu nie dochodzi do poślizgu tylnego kola. Podobnie sprzęgło działa w drugą stronę - gdy następuje silny wzrost momentu przenoszonego z silnika. Sprzęgło ogranicza wówczas możliwość uślizgu tylnego koła.

PODWÓJNA PRZEPUSTNICA - sportowe motocykle często posiadały przepustnicę o dużej średnicy. Po jej otwarciu następował bardzo gwałtowny wzrost mocy, nad którą kierowca nie zawsze mógł zapanować. Nowe rozwiązanie z podwójną przepustnicą sterowaną przez komputer silnika pozwala zoptymalizować dawkę mieszanki dostarczanej silnikowi. Podczas gdy jedna przepustnica jest kontrolowana przez kierowcę, druga sterowana jest przez ECU. Dzieki takiej kombinacji oddanie mocy jest liniowe i, dzięki wspomaganiu kontroli trakcji, dostosowane do aktualnych możliwosci jakie panują na drodze.

ERGO-FIT- odpowiednia pozycja za kierownicą jest kluczem do komfortowej jazdy oraz poprawnej kontroli pojazdu. Idealne dopasowanie wpływa na styl jazdy i zależy od fizycznych wymiarów kierowcy. ERGO-FIT jest to system, który umożliwia kierowcy odnalezienie idealnej pozycji do jazdy. Różne elementy podwozia (kierownica, podnóżki, siedzenie itp.) można regulować za pomocą kombinacji wymiennych części i elementów z regulowanymi pozycjami. Pozwala to na dostosowanie motocykla do odpowiedniej pozycji dla kierowcy co zapewnia komfort oraz kontrolę nad nim. Czując motocykl, kierowcy będą mogli doświadczyć tego co maszyny Kawasaki mają do zaoferowania - przyjemność z jazdy.

ABS - w klasycznym układzie hamulcowym nagłe hamowanie lub najechanie na nawierzchnię o niższym współczynniku tarcia (olej, piasek, woda) może spowodować zablokowanie koła i poślizg. System Kawasaki ABS eliminuje to zagrożenie. Bardzo dokładna praca układu, setki testów w różnych warunkach pogodowych i drogowych dają gwarancję niezawodności i precyzji działania. Dla spełnienia wymagań profesjonalistów, Kawasaki opracowało KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) dedykowany modelom sportowym. W odpowiedzi na oczekiwania użytkowników cięższych motocykli turystycznych Kawasaki opracowało i wdrożyło do produkcji K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology), system współpracy hamulców przedniego i tylnego kola. Pozwala to podróżować jeszcze bezpieczniej i wygodniej. Kawasaki nie ustaje w poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań dla systemów ABS.

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność silnika
296 cm³
Średnica x skok tłoka
62 x 49 mm
Stopień sprężania
10.6:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
8 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 32 mm x 2 z podwójnymi zaworami dławiącymi
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa

Rama

Typ ramy
Rama centralna, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Kąt pochylenia główki ramy / Wyprzedzenie
108 mm
Skok przedniego zawieszenia
130 mm
Skok tylnego zawieszenia
148 mm
Opony przód
100/90-19M/C 57S
Opony tył
130/80-17M/C 65S

Osiągi

Moc maksymalna
29.3 kW {40 KM} / 11,500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
25.7 N•m {2.6 kgf•m} / 10,000 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
3.087 (71/23)
Przełożenie biegu 1
2.714 (38/14)
Przełożenie biegu 2
1.789 (34/19)
Przełożenie biegu 3
1.409 (31/22)
Przełożenie biegu 4
1.160 (29/25)
Przełożenie biegu 5
1.000 (27/27)
Przełożenie biegu 6
0.857 (24/28)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Pojedyncza tarcza 290 mm, o obrysie falistym. Zacisk: Podwójny tłoczek z pojedynczym wyważonym uruchamianiem
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec teleskopowy 41 mm
Tylne zawieszenie
Uni-Trak Bottom-Link z gazowym amortyzatorem i 5-stopniową regulacją napięcia wstępnego

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,170 x 860 x 1,390 mm
Rozstaw osi
1,450 mm
Prześwit
180 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
845 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
175 kg
Emisja C02
103 g/km
Zużycie paliwa
4.1 l/100 km
Rok modelowy
2018
Kod modelowy
versys-x-300-green-2018
Kolor
limonkowa zieleń
ABS
TAK

Informacje dodatkowe

SKU KLE300CJF_BK1
Producent Kawasaki
Technologia ABS, ERGO-FIT, Kontrolka ECO, Podwójna przepustnica, Sprzęgło antyhoppingowe

Recenzje klientów

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Kawasaki VERSYS®-X 300 black 2018

Jak oceniasz ten produkt? *

Cena
Jakość