Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł
  • Kawasaki VERSYS® 650 COVERT GREEN 2018
  • Kawasaki VERSYS® 650 COVERT GREEN 2018
  • Kawasaki VERSYS® 650 COVERT GREEN 2018
  • Kawasaki VERSYS® 650 COVERT GREEN 2018
  • Kawasaki VERSYS® 650 COVERT GREEN 2018
  • Kawasaki VERSYS® 650 COVERT GREEN 2018
  • Kawasaki VERSYS® 650 COVERT GREEN 2018
  • Kawasaki VERSYS® 650 COVERT GREEN 2018
  • Kawasaki VERSYS® 650 COVERT GREEN 2018
  • Kawasaki VERSYS® 650 COVERT GREEN 2018
  • Kawasaki VERSYS® 650 COVERT GREEN 2018
  • Kawasaki VERSYS® 650 COVERT GREEN 2018
  • Kawasaki VERSYS® 650 COVERT GREEN 2018
  • Kawasaki VERSYS® 650 COVERT GREEN 2018
  • Kawasaki VERSYS® 650 COVERT GREEN 2018
Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.
technology_561
Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.
technology_882
Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.
technology_889

Kawasaki VERSYS® 650 COVERT GREEN 2018

Nr katalogowy: KLE650FJF_GN2

Oceń ten produkt jako pierwszy

34 900,00 zł

Dostępność: Produkt dostępny

Wiele dróg, jeden motocykl


VERSYS 650 (18MY)


Co trudne do wyjaśnienia i niemożliwe do skategoryzowania, Versys po prostu przewyższa sumę swoich części. Zawieszenie o długim skoku i sportowe 17-calowe koła, plus smukła sylwetka tego modelu oraz wyprostowana pozycja jazdy kierowcy powodują, że odnowiony Versys 650 jest odpowiedni zarówno do sportowej jak i miejskiej jazdy, aczkolwiek nie straszne mu również górskie szlaki.


Kolor: oliwkowo brązowy matowy metalik / matowa połyskująca czerń


Dostępność: Produkt dostępny

Szczegóły

VERSYS 650 posiada udoskonalony silnik 649 cm3  (Parallel Twin) o parametrach przepustnic równoważących wrażenie mocy i szybkiego wzrostu prędkości obrotowej silnika. Udoskonalony silnik wpływa na polepszenie osiągów przy wyższym momencie obrotowym, jak również niższe zużycie paliwa.
Kluczem do eleganckiej sylwetki nowego Versysa jest kompaktowy silnik umieszczony w smukłej, lekkiej ramie a zmieniona pozycja podnóżków pozwala kierowcy na bardziej rozluźnioną pozycję, zwiększając wygodę podczas długich podróży. W połączeniu ze smukłą sylwetką pojazdu oraz wyprostowaną pozycją jazdy kierowcy, szersza kierownica zapewnia doskonałą kontrolę nad maszyną. W modelu Versys 650 2018 wskaźnik biegów jest standardowym wyposażeniem.
Zmieniona stylizacja łączy w sobie wyjątkowy design: ochronę przed wiatrem, aerodynamikę i regulację przepływu powietrza. Podwójny przedni reflektor podkreśla drapieżny wygląd Kawasaki Versys 650, odzwierciedlając bogate możliwości zabawy oraz sportowej jazdy tym modelem.
Przednie zawieszenie silnika osadzone zostało na gumowych poduszkach, co pozwoliło na redukcję wibracji na kierownicy, siedzeniu oraz zbiorniku paliwa. Tłumik umieszczony pod silnikiem wypośrodkowuje środek ciężkości, zwalnia miejsce pod siedzeniem i pomaga utrzymać ciepło z dala od kierowcy i pasażera. Widelec przedni o średnicy Ø41 mm złożony ze sztywnych sprężyn jest kluczem do aktywnego sterowania przód-tył oraz sprawnego przenoszenia ciężaru. Możliwość regulacji zwiększa łatwość obsługi i komfort jazdy. Układ typu offset z pojedynczym amortyzatorem, ze zdalnym regulowaniem napięcia wstępnego sprężyny w tylnym zawieszeniu sprawi, że nawet podróż z pasażerem i dużym bagażem nie będzie uciążliwa. Trzyczęściowe hamulce tarczowe nie tylko świetnie wyglądają, ale zapewniają też dużą siłę hamowania. Nowe zaciski, zmienione ustawienia pompy hamulcowej oraz nowy materiał okładzin hamulcowych i większa średnica (Ø250 mm) tylnych tarcz zapewni wzrost sterowności, silniejsze hamowania w początkowej fazie, a także większą ogólną siłę hamowania. System ABS w nowym Versysie jest bardziej kompaktowy — lżejszy i zajmujący mniej miejsca.
Zmieniona pozycja siedziska i tłumik pod silnikiem zapewniają wysoce scentralizowany rozkład masy, co przyczynia się większej zwinności maszyny. 17-calowe przednie i tylne koła znacznie ułatwiają obsługę oraz dają możliwość użycia różnych wariantów opon. Wzmocniona tylna rama i mocniejsze koła umożliwiają zwiększenie ładowności, a zwiększona pojemność zbiornika paliwa zwiększy zasięg na jednym baku.
Nowy system mocowania kufrów umożliwia używanie w tym samym czasie kufra centralnego mieszczącego dwa integralne kaski i kufrów bocznych oraz powoduje, że pojazd po ich założeniu zachowuje swoją zwartą sylwetkę. Zdjęcie kufrów przywraca modelowi drapieżny, sportowy wygląd.
Wyższa szyba przednia może być regulowana bez użycia narzędzi, umożliwiając łatwe dostosowanie jej wysokości do potrzeb kierowcy. Dopasowane kolorystycznie nakładki na kufry oraz inne oryginalne akcesoria sprzyjają możliwości stworzenia własnej, unikalnej wersji tego modelu. Niektóre poprawiają komfort jazdy na dłuższych dystansach. Wyjątkowa grafika odróżnia ten model od innych w swojej grupie.

Technologie KAWASAKI zastosowane w pojeździe:

PODWÓJNA PRZEPUSTNICA - Nowoczesne rozwiązanie z podwójną przepustnicą sterowaną przez komputer silnika pozwala zoptymalizować dawkę mieszanki dostarczanej silnikowi, co umożliwia liniowe dodawanie mocy. Taka kombinacja wspomaga kontrolę trakcji i dostosowuje ją do aktualnych możliwości, jakie panują na drodze.

KONTROLKA ECO znajdująca się na desce rozdzielczej połączona z komputerem kontrolka wspomaga kierowcę w ekonomicznej jeździe. Precyzyjne zarządzanie silnikiem Kawasaki umożliwia równie dokładne zarządzenie zużyciem paliwa. Komputer precyzyjnie monitoruje wiele parametrów m.in. położenie przepustnicy, prędkość, numer wbitego biegu. Gdy zinterpretuje styl jazdy jako ekonomiczny (gdy zużycie paliwa jest niskie), pojawia się kontrolka ECO.

ABS - w klasycznym układzie hamulcowym nagłe hamowanie lub najechanie na nawierzchnię o niższym współczynniku tarcia (olej, piasek, woda) może spowodować zablokowanie koła i poślizg. System Kawasaki ABS eliminuje to zagrożenie. Bardzo dokładna praca układu, setki testów w różnych warunkach pogodowych i drogowych dają gwarancję niezawodności i precyzji działania. Dla spełnienia wymagań profesjonalistów, Kawasaki opracowało KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) dedykowany modelom sportowym. W odpowiedzi na oczekiwania użytkowników cięższych motocykli turystycznych Kawasaki opracowało i wdrożyło do produkcji K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology), system współpracy hamulców przedniego i tylnego kola. Pozwala to podróżować jeszcze bezpieczniej i wygodniej. Kawasaki nie ustaje w poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań dla systemów ABS.

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność silnika
649 cm³
Średnica x skok tłoka
83 x 60 mm
Stopień sprężania
10.8:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
8 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 2 (Keihin)
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa

Rama

Typ ramy
Rurowa typu diamond, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Skok przedniego zawieszenia
150 mm
Skok tylnego zawieszenia
145 mm
Opony przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony tył
160/60ZR17M/C (69W)
Kąt skrętu, lewy / prawy
35° / 35°

Osiągi

Moc maksymalna
51 kW {69 KM} / 8,500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
64 N•m {6.5 kgf•m} / 7,000 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
2.095 (88/42)
Przełożenie biegu 1
2.438 (39/16)
Przełożenie biegu 2
1.714 (36/21)
Przełożenie biegu 3
1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 4
1.111 (30/27)
Przełożenie biegu 5
0.966 (28/29)
Przełożenie biegu 6
0.852 (23/27)
Przełożenie całkowite
3.067 (46/15)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 41 mm, z bezstopniowym tłumieniem odbicia (po prawej stronie) i regulacja napięcia wstępnego (po lewej stronie)
Tylne zawieszenie
Układ typu offset z pojedynczym amortyzatorem, ze zdalnym regulowaniem napięcia wstępnego sprężyny

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,165 x 840 x 1,400 (1,450 z podwyższoną szybą) mm
Rozstaw osi
1,415 mm
Prześwit
170 mm
Pojemność zbiornika paliwa
21 litrów
Wysokość siedzenia
840 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
217 kg
Emisja C02
110 g/km
Rok modelowy
2018
Kod modelowy
versys-650-Covert-Green-2018
Kolor
oliwkowo brązowy matowy metalik / matowa połyskująca czerń
ABS
TAK

Informacje dodatkowe

SKU KLE650FJF_GN2
Producent Kawasaki
Technologia ABS, Kontrolka ECO, Podwójna przepustnica
Masa N/D
Moc silników N/D
Wodoodporność N/D
Min wymagane obciążenie N/D
Max dozwolone obciążenie N/D
Czas ładowania baterii N/D
Napięcie baterii N/D
Bateria N/D
Zasięg maksymalny N/D
Prędkość maksymalna N/D
Kąt natarcia (wzniosu) N/D
Średnica kół N/D
Zabezpieczenie przed przeładowaniem N/D
Wysokość podstawy N/D
Wiek N/D
Wskaźnik naładowania N/D
Gwarancja N/D

Recenzje klientów

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Kawasaki VERSYS® 650 COVERT GREEN 2018

Jak oceniasz ten produkt? *

Cena
Jakość