Nie masz produktów w koszyku.
Versys 1000 SE Zielony 2019

Model Versys 1000 SE jest wyposażony w KECS - system bazujący na pół-aktywnym systemie, który zadebiutował w sezonie 2018 w modelu Ninja ZX-10R SE.
KECS dostosowuje się do drogi oraz warunków jazdy w czasie rzeczywistym zapewniając idealne tłumienie, idealną pracę zawieszenia. Łącząc wysoko zaawansowane komponenty mechaniczne oraz najnowszą technologię sterowania elektroniką, KECS oferuje zarówno elastyczność, by poradzić sobie z szerokim zakresem sytuacji na drodze, jak i mocne tłumienie, które umożliwi sportową jazdę.
W modelu Versys 1000 SE, KECS zawiera również elektronicznie regulowane napięcie wstępne tylnego zawieszenia – pierwszy raz znajdziesz takie rozwiązanie w Kawasaki. Użytkownicy mogą wybierać spośród trzech trybów obciążenia (każdy z nich jest regulowany w skali +5/-5)
- Wyłącznie kierowca
- Kierowca wraz z bagażem
- Kierowca z pasażerem i bagażem
Uzupełnieniem zestawu wskaźników z TFT w modelu Versys 1000 SE jest wbudowany moduł Bluetooth, który umożliwia użytkownikowi bezprzewodowe połączenie z motocyklem. Użycie aplikacji “RIDEOLOGY THE APP” udostępnia szereg pomocnych funkcji pozwalających na kontrolę ustawień motocykla oraz zapis dziennika jazdy.
Nowe lakiery Kawasaki Highly Durable paint oraz Highly Durable matte paint w modelu Versys 1000 SE zawierają specjalną powłokę, która umożliwia samoregenerację powierzchni lakieru (usuwanie drobnych rys, zmatowień), dzięki czemu powierzchnia lakieru zachowuje swój pierwotny wygląd.
Zintegrowane tryby jazdy
- Sport,
- Droga,
- Deszcz,
- Kierowca (tryb manualny)
Wszystkie tryby, które łączą KTRC, Power Mode oraz KECS są dostępne wyłącznie w modelu SE i umożliwiają użytkownikowi skuteczne ustawianie kontroli trakcji, dostarczanie mocy oraz charakterystykę zawieszenia aby dostosować się do sytuacji na drodze.
Kluczowym czynnikiem wpływającym na przyjemność jazdy motocyklem Versys 1000 jest jego ekscytujący silnik, który dostarcza coś więcej niż tylko osiągi. Rzędowy, 4-cylindrowy silnik dostrojony pod względem elastyczności oferuje wspaniałą reakcję przepustnicy, wysoki moment obrotowy dostępny w całym zakresie obrotów silnika (szczególnie w niskim i średnim zakresie) zapewniając użytkownikowi fizyczne i dźwiękowe doznania przy każdym odkręceniu manetki.
Elektroniczne zawory przepustnicy pozwalają systemowi ECU na kontrolowanie doprowadzanej ilości paliwa oraz powietrza do silnika. Odpowiednie ustawienie wtrysku paliwa oraz pozycji zaworów przepustnicy umożliwia łagodną oraz naturalną reakcję silnika.
Nawierzchnie dróg, pokonywanych przez Versys’a zazwyczaj nie będą miały wiele wspólnego z przysłowiową gładkością nawierzchni torowej. Niedoskonałości takie jak garby czy dziury, czy też nawierzchnie wykonane z kostki brukowej staną się codziennością. Biorąc to pod uwagę, inżynierowie Kawasaki wybrali zawieszenie sprzyjające długim podróżom w każdych warunkach, tak by użytkownik Versys’a mógł pokonywać wszelkie zakręty z całkowitą pewnością siebie. Zdolność zawieszenia do radzenia sobie z nie zawsze idealnymi warunkami na drodze zezwala użytkownikowi na pełne bezpieczeństwo w sytuacjach, gdzie motocykle ze sztywniejszym zawieszeniem wymagają odpuszczenia manetki. Dopełnieniem tego są lekkie 17'' calowe koła.
Technologia sprzęgła inspirowana wyścigami oferuje zarówno ograniczenie momentu hamującego przenoszonego z tylnego koła (np. podczas redukcji biegów) jak i lekką pracę dźwigni podczas zmiany biegów.
Wyprostowana pozycja kierującego zapewnia bardzo dobrą kontrolę nad motocyklem przyczyniając się jednocześnie do dużego komfortu podróżowania.
Nowa szyba oraz szersze osłony w modelu Versys 1000 oferują lepszą ochronę przed wiatrem. Bezstopniowe ustawienie szyby może być dostosowane do preferencji użytkownika zapewniając komfortowe podróżowanie na autostradach. Wysokość szyby może w łatwy sposób zostać ustawiona z siedzenia kierowcy.
Wysoka szyba jest standardowym wyposażeniem w modelu SE.
Oba z modeli, zarówno standardowy jak i SE są wyposażone w komfortowe siedzenia które umożliwiają spędzanie wielu godzin w siodle, oferując wszystkim kierowcom wygodną pozycję kolana. Oba motocykle mogą być również opcjonalnie wyposażone w niższe o 20 mm siedzenia które umożliwiają niższym kierowcom łatwiejszy dostęp do podłoża.


Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.
-
ABS
Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI) - kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie.
-
KCMF (Kontrolka Skręcania Kawasaki)
KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI) - kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie.

Elektronicznie sterowane zawieszenie KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension) dopasowujące się do zaistniałych warunków jazdy i dostarczające wymaganą ilość tłumienia.
-
KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension)
Elektronicznie sterowane zawieszenie KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension) dopasowujące się do zaistniałych warunków jazdy i dostarczające wymaganą ilość tłumienia.

Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.
-
Kontrolka ECO
Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

System oferuje możliwość ustawienia trzech trybów pracy, przy czym jeden z nich działa elastycznie w zależności od reakcji manetki gazu.
-
Power Modes
System oferuje możliwość ustawienia trzech trybów pracy, przy czym jeden z nich działa elastycznie w zależności od reakcji manetki gazu.

Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.
-
Sprzęgło antyhoppingowe
Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

Elektroniczny tempomat jest urządzeniem umożliwiającym zaprogramowanie określonej prędkości jazdy.
-
Elektroniczny tempomat
Elektroniczny tempomat jest urządzeniem umożliwiającym zaprogramowanie określonej prędkości jazdy.

Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.
-
Tylny amortyzator Back-Link
Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

W pełni elektronicznie sterowany zespół przepustnic Kawasaki umożliwia Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU), sterowanie zarówno dawkowaniem paliwa ( poprzez wtryskiwacze) jak i powietrzem ( poprzez zespół przepustnic) dostarczanym do silnika w czasie jego pracy.
-
Zespół przepustnic sterowanych elektronicznie
W pełni elektronicznie sterowany zespół przepustnic Kawasaki umożliwia Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU), sterowanie zarówno dawkowaniem paliwa ( poprzez wtryskiwacze) jak i powietrzem ( poprzez zespół przepustnic) dostarczanym do silnika w czasie jego pracy.