Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł
  • Kawasaki VERSYS® 1000 SE GREEN 2018
  • Kawasaki VERSYS® 1000 SE GREEN 2018
  • Kawasaki VERSYS® 1000 SE GREEN 2018
  • Kawasaki VERSYS® 1000 SE GREEN 2018
  • Kawasaki VERSYS® 1000 SE GREEN 2018
  • Kawasaki VERSYS® 1000 SE GREEN 2018
  • Kawasaki VERSYS® 1000 SE GREEN 2018
  • Kawasaki VERSYS® 1000 SE GREEN 2018
  • Kawasaki VERSYS® 1000 SE GREEN 2018
Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.
technology_561
Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.
technology_882
System kontroli trakcji oferujący trzy poziomy ustawień dostosowane do jazdy od sportowej do turystycznej.
technology_884
Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.
technology_889
Power Mode pozwala szybko zmienić moc oddawaną przez motocykl i dostosować ją do panujących warunków na drodze.
technology_891
Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.
technology_890
Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.
technology_568

Kawasaki VERSYS® 1000 SE GREEN 2018

Nr katalogowy: KLZ1000BJFA_GN2

Oceń ten produkt jako pierwszy

52 900,00 zł

Dostępność: Produkt dostępny

Zmień swoje widoki


VERSYS 1000 SE (18MY)


Versys 1000 oferuje maksymalną przyjemność z jazdy na każdej drodze. W pojedynkę czy z pasażerem, koło domu czy w dalekiej podróży, czuły silnik oraz  zwinne podwozie to przepis na dobrą zabawę.


Kolor: słodka limonkowa zieleń / czarny połyskujący metalik

Dostępność: Produkt niedostępny

Szczegóły

VERSYS 1000 - Aby osiągnąć maksymalny poziom zadowolenia i emocji z Versys 1000, Wybrano silnik o pojemności 1, 043 cm3, czterocylindrowy silnik rzędowy o dodatkowej elastyczności. Wspaniała odpowiedź na ustawienie zespołu przepustnic, wysoki moment obrotowy dla wszystkich prędkości obrotowych silnika powodują, że każdy ruch przepustnicy dostarcza rzeczywistych wrażeń. W nowym VERSYS 1000 zastosowano sprzęgło antyhoppingowe oferujące zarówno ograniczenie wstecznego momentu obrotowego, jak i dużo łatwiejsze uruchamianie dźwigni sprzęgła.niedostępne we wcześniejszych modelach. Lekka aluminiowa dwu rurowa rama o wysokiej sztywności przystosowana jest do dynamicznego użytkowana motocykla. Nowe górne mocowania silnika na gumowych tulejach zmniejsza efekt przenoszenia wibracji oraz przyczynia się do bardziej stabilnej pracy motocykla. Sztywniejszy tylny amortyzator sprężynowy (109 N / m) zapewnia zwiększoną stabilność i bardziej złożony ruch zawieszenia. Sztywniejsze sprężyny dostosowane są do większej masy pojazdu. Zdalna regulacja napięcia wstępnego ułatwia dostrojenie zawieszenia do charakteru jazdy oraz obciążenia pojazdu. Amortyzator ma również regulację tłumienia odbicia. Nowy widelec typu upside down oferuje lepsze tłumienie, doskonałe działanie w różnych nawierzchniach. Odświeżone parametry tłumienia znacząco zwiększają komfort jazdy. 17" koła ze stopów lekkich ułatwiają manewrowanie. Nowe opony przyczyniają się do polepszenia parametrów Większe przednie tarcze uzupełnione o nową część wykonaną z materiału zapewniającego krótszą drogę hamowania, a ABS — w standardzie zapewnia dodatkową pewność podczas hamowania na drodze o niskiej przyczepności lub nierównej nawierzchni. Szeroka kierownica zapewnia doskonałą kontrolę oraz łatwość manewrowania zwłaszcza przy małej prędkości. Jej ustawienie powoduje, że łokcie kierowcy mogą być lekko ugięte przy zachowaniu swobodnej, wyprostowanej pozycji jazdy. Przednia szyba posiada zwiększony zakres regulacji do 75 mm. Regulacja nie wymaga użycia narzędzi. Specjalnie zaprojektowany materiał oraz kształt siedzenia gwarantuje doskonałą komfort jazdy na długich dystansach, a centralny podnóżek zapewnia stabilne parkowanie pojazdu oraz ułatwia konserwację układu napędowego. Wielofunkcyjny kokpit zawiera w sobie analogowy obrotomierz, wyświetlacz LCD z prędkościomierzem, wskaźnikiem poziomu paliwa, licznikiem kilometrów, zegarem, aktualnym i średnim zużyciem paliwa, oraz pomiarem zewnętrznej temperatury powietrza. Zmieniony wygląd całości nadaje jej sportowego stylu. Solidna rurowa konstrukcja ramy Versysya 1000 umożliwia zwiększenie obciążenia motocykla, a zamontowanie zestawu kufrów bocznych i kufra centralnego przekłada się na zwiększenie przestrzeni ładunkowej. Zmieniony system montażu kufrów daje możliwość szybkiego zdjęcia lub zamocowania kufrów. Kufry są zaprojektowane tak, aby ich wygląd podkreślał sportowy charakter maszyny. Dostępne są również liczne akcesoria dodatkowe, dzięki którym możemy dostosować pojazd do indywidualnych potrzeb. Dostępne są: nakładki na kufry w kolorze motocykla,  ledowe halogeny przeciwmgielne, system zabezpieczający kask przed kradzieżą podczas postoju. Całkowicie zmieniony pakiet zewnętrznych owiewek łączących styl, ochronę przed wiatrem, aerodynamikę i kontrolę przepływu powietrza, oraz nowa podwójna lampa Kawasaki dodaje charakteru i wskazuje na ogromny potencjał Versysa 1000 jako pojazdu nadającego się do zabawy i prawdziwie sportowej jazdy.

Technologie KAWASAKI zastosowane w pojeździe:

SPRZĘGŁO ANTYHOPPINGOWE- Kawasaki przeniosło technologię z maszyn wyścigowych do motocykli seryjnych. Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła. W normalnych warunkach pracy sprzęgło działa w trybie auto, wspomagania minimalizując siłę niezbędną do naciśnięcia dźwigni. W przypadku pojawienia się wysokiego momentu obrotowego działającego w przeciwną stronę (momentu hamującego od strony tylnego kola wywołanego np. redukcją biegu) zapobiega poślizgowi tylnego kola. Podobnie sprzęgło działa w drugą stronę, gdy następuje silny wzrost momentu przenoszonego z silnika. Sprzęgło ogranicza wówczas możliwość uślizgu tylnego koła.

KTRC (3-MODE) - układ który w sposób ciągły monitoruje poślizg kola tylnego, gdy przekazywana jest na nie moc. Podczas przyspieszania tylne koło obraca się o ok. 20-30% szybciej niż koło przednie. Żeby zoptymalizować poślizg tylnego koła i utrzymać różnicę w obrotach kół w optymalnej wartości system S-KTRC zarządza mocą oddawaną na tylne koło. System aktualizuje co 5ms dane spływające z czujników m.in. położenia przepustnicy, prędkości kół, prędkości obrotowej silnika. Następnie dane są przeliczane i analizowane. System sprawdza również tendencje co pozwala prognozować zachowanie się motocykla za kilka kolejnych milisekund. W przeciwieństwie do pierwszej wersji KTRC, która odcinała moc, gdy tylko poślizg został wykryty, system S-KTRC pozwala utrzymać poślizg.

POWER MODES - system pozwalającw w prosty i szybki sposób zredukować oddawaną przez Kawasaki moc o 20-25%. Kierowca może zredukować moc podczas spokojnej jazdy rekreacyjnej lub w gorszych warunkach pogodowych. Poza wyższym poziomem bezpieczeństwa system pozwala zredukować zużycie paliwa. W połączeniu z KTRC (3-mode) system pozwala ustawić aż 8 różnych kombinacji pracy, co w znacznym stopniu wpływa na komfort podróżowania i bezpieczeństwo jazdy.

PODWÓJNA PRZEPUSTNICA- Nowoczesne rozwiązanie z podwójną przepustnicą sterowaną przez komputer silnika pozwala zoptymalizować dawkę mieszanki dostarczanej silnikowi, co umożliwia liniowe dodawanie mocy. Taka kombinacja wspomaga kontrolę trakcji i dostosowuje ją do aktualnych możliwości, jakie panują na drodze.

KONTROLKA ECO - znajdujdująca się na desce rozdzielczej połączona z komputerem kontrolka wspomaga kierowcę w ekonomicznej jeździe. Precyzyjne zarządzanie silnikiem Kawasaki umożliwia równie dokładne zarządzenie zużyciem paliwa. Komputer precyzyjnie monitoruje wiele parametrów m.in. położenie przepustnicy, prędkość, numer wbitego biegu. Gdy zinterpretuje styl jazdy jako ekonomiczny (gdy zużycie paliwa jest niskie), pojawia się kontrolka ECO.

ABS - w klasycznym układzie hamulcowym nagłe hamowanie lub najechanie na nawierzchnię o niższym współczynniku tarcia (olej, piasek, woda) może spowodować zablokowanie koła i poślizg. System Kawasaki ABS eliminuje to zagrożenie. Dla spełnienia wymagań profesjonalistów Kawasaki opracowało KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) dedykowany modelom sportowym. W odpowiedzi na oczekiwania użytkowników cięższych motocykli turystycznych Kawasaki opracowało i wdrożyło do produkcji K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology), system współpracy hamulców przedniego i tylnego koła. Pozwala to podróżować jeszcze bezpieczniej i wygodniej.

TYLNY AMORTYZATOR "Back-Link" - w porównaniu z tradycyjnym zawieszeniem Kawasaki Uni-Track nowy system Back- Link oferuje lepszy rozkład mas. Tłumienie w poziomie i umiejscowienie amortyzatora skupia się w okolicach środka ciężkości motocykla. Uzyskana przestrzeń nad wahaczem jest wykorzystana dla większej komory rozprężnej w układzie wydechowym, skoncentrowanej bliżej środka ciężkości. Większa komora rozprężna umożliwiła zastosowanie mniejszego i lżejszego tłumika końcowego. Taki układ elementów umożliwia odseparowanie amortyzatora od elementów układu wydechowego, dzięki czemu pracuje w stabilnej temperaturze, co zwiększa jego żywotność i poprawia komfort oraz bezpieczeństwo jazdy.

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność silnika
1,043 cm³
Średnica x skok tłoka
77 x 56 mm
Stopień sprężania
10.3:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
16 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 4 (Keihin) z owalnymi podprzepustnicami
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa

Rama

Typ ramy
Dwururowy, aluminiowy
Skok przedniego zawieszenia
150 mm
Skok tylnego zawieszenia
150 mm
Opony przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony tył
180/55ZR17M/C (73W)
Kąt skrętu, lewy / prawy
34° / 34°

Osiągi

Moc maksymalna
88.2 kW {120 KM} / 9,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
102 N•m {10.4 kgf•m} / 7,500 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
1.627 (83/51)
Przełożenie biegu 1
2.692 (35/13)
Przełożenie biegu 2
1.950 (39/20)
Przełożenie biegu 3
1.529 (26/17)
Przełożenie biegu 4
1.304 (30/23)
Przełożenie biegu 5
1.136 (25/22)
Przełożenie biegu 6
0.958 (23/24)
Przełożenie całkowite
0.958 (23/24)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 310 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 43 mm, z bezstopniowym tłumieniem odbicia (po prawej stronie) i regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Tylne zawieszenie
Bottom-Link poziomy, gazowy amortyzator, z bezstopniowym tłumieniem odbicia i zdalną regulacją napięcia wstępnego sprężyny

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,270 x 895 x 1,400 mm
Rozstaw osi
1,520 mm
Prześwit
150 mm
Pojemność zbiornika paliwa
21 litrów
Wysokość siedzenia
840 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
250 kg
Emisja C02
137 g/km
Rok modelowy
2018
Kod modelowy
versys-1000-green-2018
Kolor
limonkowa zieleń / czarny połyskujący metalik
ABS
TAK

Informacje dodatkowe

SKU KLZ1000BJFA_GN2
Producent Kawasaki
Technologia ABS, Kontrolka ECO, KTRC (3-mode), Podwójna przepustnica, Power Mode, Sprzęgło antyhoppingowe, Tylny Amortyzator "Back-Link"
Masa N/D
Moc silników N/D
Wodoodporność N/D
Min wymagane obciążenie N/D
Max dozwolone obciążenie N/D
Czas ładowania baterii N/D
Napięcie baterii N/D
Bateria N/D
Zasięg maksymalny N/D
Prędkość maksymalna N/D
Kąt natarcia (wzniosu) N/D
Średnica kół N/D
Zabezpieczenie przed przeładowaniem N/D
Wysokość podstawy N/D
Wiek N/D
Wskaźnik naładowania N/D
Gwarancja N/D

Recenzje klientów

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Kawasaki VERSYS® 1000 SE GREEN 2018

Jak oceniasz ten produkt? *

Cena
Jakość

Testuj Kawasaki

Interesuje Cię ten model? Wyślij zgłoszenie i umów się na jazdę testową.