Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

jak kupić motor

4 lata gwarancji Kawasaki

Kawasaki VERSYS® 1000 SE GREEN 2018

  • Kawasaki VERSYS® 1000 SE GREEN 2018
  • Kawasaki VERSYS® 1000 SE GREEN 2018
  • Kawasaki VERSYS® 1000 SE GREEN 2018
  • Kawasaki VERSYS® 1000 SE GREEN 2018
  • Kawasaki VERSYS® 1000 SE GREEN 2018
  • Kawasaki VERSYS® 1000 SE GREEN 2018
  • Kawasaki VERSYS® 1000 SE GREEN 2018
  • Kawasaki VERSYS® 1000 SE GREEN 2018
  • Kawasaki VERSYS® 1000 SE GREEN 2018
Kawasaki VERSYS® 1000 SE GREEN 2018
VERSYS 1000 - Aby osiągnąć maksymalny poziom zadowolenia i emocji z Versys 1000, Wybrano silnik o pojemności 1, 043 cm3, czterocylindrowy silnik rzędowy o dodatkowej elastyczności. Wspaniała odpowiedź na ustawienie zespołu przepustnic, wysoki moment obrotowy dla wszystkich prędkości obrotowych silnika powodują, że każdy ruch przepustnicy dostarcza rzeczywistych wrażeń. W nowym VERSYS 1000 zastosowano sprzęgło antyhoppingowe oferujące zarówno ograniczenie wstecznego momentu obrotowego, jak i dużo łatwiejsze uruchamianie dźwigni sprzęgła.niedostępne we wcześniejszych modelach. Lekka aluminiowa dwu rurowa rama o wysokiej sztywności przystosowana jest do dynamicznego użytkowana motocykla. Nowe górne mocowania silnika na gumowych tulejach zmniejsza efekt przenoszenia wibracji oraz przyczynia się do bardziej stabilnej pracy motocykla. Sztywniejszy tylny amortyzator sprężynowy (109 N / m) zapewnia zwiększoną stabilność i bardziej złożony ruch zawieszenia. Sztywniejsze sprężyny dostosowane są do większej masy pojazdu. Zdalna regulacja napięcia wstępnego ułatwia dostrojenie zawieszenia do charakteru jazdy oraz obciążenia pojazdu. Amortyzator ma również regulację tłumienia odbicia. Nowy widelec typu upside down oferuje lepsze tłumienie, doskonałe działanie w różnych nawierzchniach. Odświeżone parametry tłumienia znacząco zwiększają komfort jazdy. 17" koła ze stopów lekkich ułatwiają manewrowanie. Nowe opony przyczyniają się do polepszenia parametrów Większe przednie tarcze uzupełnione o nową część wykonaną z materiału zapewniającego krótszą drogę hamowania, a ABS — w standardzie zapewnia dodatkową pewność podczas hamowania na drodze o niskiej przyczepności lub nierównej nawierzchni. Szeroka kierownica zapewnia doskonałą kontrolę oraz łatwość manewrowania zwłaszcza przy małej prędkości. Jej ustawienie powoduje, że łokcie kierowcy mogą być lekko ugięte przy zachowaniu swobodnej, wyprostowanej pozycji jazdy. 
Versys 1000 oferuje maksymalną przyjemność z jazdy na każdej drodze. W pojedynkę czy z pasażerem, koło domu czy w dalekiej podróży, czuły silnik oraz  zwinne podwozie to przepis na dobrą zabawę. Przednia szyba posiada zwiększony zakres regulacji do 75 mm. Regulacja nie wymaga użycia narzędzi. Specjalnie zaprojektowany materiał oraz kształt siedzenia gwarantuje doskonałą komfort jazdy na długich dystansach, a centralny podnóżek zapewnia stabilne parkowanie pojazdu oraz ułatwia konserwację układu napędowego. Wielofunkcyjny kokpit zawiera w sobie analogowy obrotomierz, wyświetlacz LCD z prędkościomierzem, wskaźnikiem poziomu paliwa, licznikiem kilometrów, zegarem, aktualnym i średnim zużyciem paliwa, oraz pomiarem zewnętrznej temperatury powietrza. Zmieniony wygląd całości nadaje jej sportowego stylu. Solidna rurowa konstrukcja ramy Versysya 1000 umożliwia zwiększenie obciążenia motocykla, a zamontowanie zestawu kufrów bocznych i kufra centralnego przekłada się na zwiększenie przestrzeni ładunkowej. Zmieniony system montażu kufrów daje możliwość szybkiego zdjęcia lub zamocowania kufrów. Kufry są zaprojektowane tak, aby ich wygląd podkreślał sportowy charakter maszyny. Dostępne są również liczne akcesoria dodatkowe, dzięki którym możemy dostosować pojazd do indywidualnych potrzeb. Dostępne są: nakładki na kufry w kolorze motocykla, ledowe halogeny przeciwmgielne, system zabezpieczający kask przed kradzieżą podczas postoju.
Kawasaki VERSYS® 1000 SE GREEN 2018
technology_561
ABS

Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

  • technology_561
    ABS

    Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

technology_882
Kontrolka ECO

Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

  • technology_882
    Kontrolka ECO

    Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

technology_884
KTRC (3-mode)

System kontroli trakcji oferujący trzy poziomy ustawień dostosowane do jazdy od sportowej do turystycznej.

  • technology_884
    KTRC (3-mode)

    System kontroli trakcji oferujący trzy poziomy ustawień dostosowane do jazdy od sportowej do turystycznej.

technology_889
Podwójna przepustnica

Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.

  • technology_889
    Podwójna przepustnica

    Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.

technology_891
Power Mode

Power Mode pozwala szybko zmienić moc oddawaną przez motocykl i dostosować ją do panujących warunków na drodze.

  • technology_891
    Power Mode

    Power Mode pozwala szybko zmienić moc oddawaną przez motocykl i dostosować ją do panujących warunków na drodze.

technology_890
Sprzęgło antyhoppingowe

Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

  • technology_890
    Sprzęgło antyhoppingowe

    Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

technology_568
Tylny amortyzator Back-Link

Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

  • technology_568
    Tylny amortyzator Back-Link

    Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

Specyfikacja

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność silnika
1,043 cm³
Średnica x skok tłoka
77 x 56 mm
Stopień sprężania
10.3:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
16 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 4 (Keihin) z owalnymi podprzepustnicami
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa

Rama

Typ ramy
Dwururowy, aluminiowy
Skok przedniego zawieszenia
150 mm
Skok tylnego zawieszenia
150 mm
Opony przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony tył
180/55ZR17M/C (73W)
Kąt skrętu, lewy / prawy
34° / 34°

Osiągi

Moc maksymalna
88.2 kW {120 KM} / 9,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
102 N•m {10.4 kgf•m} / 7,500 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
1.627 (83/51)
Przełożenie biegu 1
2.692 (35/13)
Przełożenie biegu 2
1.950 (39/20)
Przełożenie biegu 3
1.529 (26/17)
Przełożenie biegu 4
1.304 (30/23)
Przełożenie biegu 5
1.136 (25/22)
Przełożenie biegu 6
0.958 (23/24)
Przełożenie całkowite
0.958 (23/24)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 310 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 43 mm, z bezstopniowym tłumieniem odbicia (po prawej stronie) i regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Tylne zawieszenie
Bottom-Link poziomy, gazowy amortyzator, z bezstopniowym tłumieniem odbicia i zdalną regulacją napięcia wstępnego sprężyny

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,270 x 895 x 1,400 mm
Rozstaw osi
1,520 mm
Prześwit
150 mm
Pojemność zbiornika paliwa
21 litrów
Wysokość siedzenia
840 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
250 kg
Emisja C02
137 g/km
Rok modelowy
2018
Kod modelowy
versys-1000-green-2018
Kolor
limonkowa zieleń / czarny połyskujący metalik
ABS
TAK
Recenzje

Testuj Kawasaki

Interesuje Cię ten model? Wyślij zgłoszenie i umów się na jazdę testową.

2019 KawasakiSklep.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.