Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł
  • Kawasaki Ninja® 400 KRT EDITION 2018
  • Kawasaki Ninja® 400 KRT EDITION 2018
  • Kawasaki Ninja® 400 KRT EDITION 2018
  • Kawasaki Ninja® 400 KRT EDITION 2018
  • Kawasaki Ninja® 400 KRT EDITION 2018
  • Kawasaki Ninja® 400 KRT EDITION 2018
  • Kawasaki Ninja® 400 KRT EDITION 2018
  • Kawasaki Ninja® 400 KRT EDITION 2018
  • Kawasaki Ninja® 400 KRT EDITION 2018
  • Kawasaki Ninja® 400 KRT EDITION 2018
  • Kawasaki Ninja® 400 KRT EDITION 2018
  • Kawasaki Ninja® 400 KRT EDITION 2018
  • Kawasaki Ninja® 400 KRT EDITION 2018
  • Kawasaki Ninja® 400 KRT EDITION 2018
  • Kawasaki Ninja® 400 KRT EDITION 2018
  • Kawasaki Ninja® 400 KRT EDITION 2018
  • Kawasaki Ninja® 400 KRT EDITION 2018
  • Kawasaki Ninja® 400 KRT EDITION 2018
  • Kawasaki Ninja® 400 KRT EDITION 2018
  • Kawasaki Ninja® 400 KRT EDITION 2018
  • Kawasaki Ninja® 400 KRT EDITION 2018
  • Kawasaki Ninja® 400 KRT EDITION 2018
Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.
technology_561
Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.
technology_882
Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.
technology_889
Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.
technology_890

Kawasaki Ninja® 400 KRT EDITION 2018

Nr katalogowy: EX400GJFA_GN2

Oceń ten produkt jako pierwszy

26 990,50 zł

Dostępność: Produkt dostępny

Ninja 400 KRT (18MY)


Kawasaki dumnie prezentuje nowy model sportowy konkurencyjny w tej kategorii. Wyposażony w ostry styl Ninja, nowy Ninja 400 zapewnia lepszą sprawność dzięki nowemu silnikowi i ramie, mocniejszym i lżejszym niż w poprzedniej wersji. Podobnie jak poprzedni Ninja 300, ten nowy model ma dużo więcej atutów niż wysoka wydajność. Nowy Ninja 400 oferuje oszałamiający, niesamowity wygląd, lepsze osiągi silnika, lekką, intuicyjną obsługę i komfortową, sportową pozycję jazdy. Wszystkie te nowości sprawiają, że jazda nowym Ninja 400 to łatwe prowadzenie, a przede wszystkim świetna zabawa.


Kolor: limonkowa zieleń / hebanowy / malowania KRT

Dostępność: Produkt niedostępny

Szczegóły

Nowy Ninja 400 posiada czterosuwowy, chłodzony cieczą silnik o pojemności 399 cm3. W odróżnieniu od swojego poprzednika — modelu 300, silnik oferuje moc maksymalną 36 kW (7 kW mocy większą niż Ninja 300 z rocznika 2017). W dużej mierze uzyskano to dzięki nowym dolotom powietrza do większej komory powietrznej oferującej większą wydajność dolotową. Płynne dostarczanie mocy dostępne już od niskich obrotów ułatwia sterowanie przepustnicą.
Aby maksymalnie zredukować ciężar całkowity Ninja 400, zmniejszono ciężar silnika do minimum. Zaprojektowanie silnika od podstaw pozwoliło zoptymalizować układ silnika pod kątem wielkości,
wagi i efektywności. Nowa jednostka jest porównywalna rozmiarem do modelu Ninja 250 z lat 2013-2016, a wysiłki związane z redukcją wagi umożliwiły jej zmniejszenie do minimum. Czysty projekt pozbawiony został niepotrzebnych elementów, a zreorganizowanie układu umożliwił wąski silnik i system chłodzenia ze zminimalizowanym zewnętrznym orurowaniem.
Bardziej zwarte sprzęgło (φ139 mm >> φ125 mm) z mniej sztywnymi płytami roboczymi oferuje 20% lżejszą pracę dźwigni, w szerszym zakresie zwiększając kontrolę nad sprzęgłem.
Nowa osłona wiatraka chłodnicy kieruje ciepło z silnika z dala od kierowcy, zwiększając komfort podczas jazdy.
Ninja 400 wyposażony jest w ramę kratowaną podobną do tej z Ninja H2. Silnik jest sztywno zamontowany w ramie i został użyty jako element naprężający. Nowy projekt ramy wpływa w
znaczący sposób na ograniczenie masy motocykla. Podobnie jak Ninja H2, nowy Ninja 400 wyposażony jest w płytę montażową wahacza. Możliwość zamontowania wahacza z tyłu silnika poprawia stabilność i zwiększa oszczędność.
Nowe podwozie ma krótki rozstaw osi w supersportowym stylu, długą konstrukcję ramienia wahacza uzupełniono kołami zamontowanymi pod ostrym kontem. Wszystko to zapewnia lekką, naturalnąobsługę motocykla.
Lekka konstrukcja nowego silnika i ramy, a także pozostałe zabiegi konstrukcyjne, które miały na celu zminimalizowanie masy motocykla sprawiły, że masa Ninja 400 wynosi jedynie 164 kg (o 8kg lżejszy niż Ninja 300).
Bardziej sztywny teleskopowy przedni widelec o średnicy 41 mm zapewnia sprawniejsze działanie zawieszenia. Podczas jazdy czuje się, że przednie koło jest solidnie osadzone, co ułatwia skręcanie, a całe zawieszenie oferuje płynność i stabilność, jakie posiadają większe motocykle.
Przednia tarcza o ośrednicy 310 mm (ten sam rozmiar tarczy został użyty w modelu ZZR1400),  pół-pływająca o obrysie falistym zapewnia Ninja 400 mocne hamowanie. Sztywny, nowy cylinder przedniego hamulca pomaga wyeliminować jałowe uderzenie, podczas gdy starannie dobierane wymiary i materiał przewodu hamulcowego sprawiają, że hamulce działają od pierwszego dotyku. Ninja 400 wyposażony jest również w najnowszą wersję układu ABS firmy Nissin, najbardziej kompaktową i lekką.
Ustawienie względem siebie kierownicy, siedziska i podnóżków umożliwia komfortową jazdę tym modelem motocyklistom o różnym wzroście i różnych stylach jazdy. Podwyższona kierownica i lekko przesunięte do przodu podnóżki pozwalają kierowcy bez żadnego problemu kontrolować jazdę, zapewniając jednocześnie jej komfort.
Chociaż wysokość siedzenia wynosi 786 mm, wąska konstrukcja zarówno siedziska (o 30 mm węższy), jak i tylnej części silnika umożliwia kierowcom bez przeszkód oprzeć stopy o podłoże.
Siedzenia kierowcy i pasażera pokryte grubym uretanem zaopatrzone w amortyzatory niwelujące niewielkie wibracje zapewniają doskonały komfort jazdy. Nadwozie Ninja 400 o większej powierzchni zapewnia lepszą ochronę przed wiatrem, co dodatkowo poprawia komfort jazdy.
Elementy stylizacyjne inspirowane są flagową maszyną Kawasaki. Wpływ Ninja H2 widoczny jest w dolnych spoilerach, dole przedniej osłony i w projekcie osłony tylnej.
Oprócz poprawy wyglądu nowego Ninja 400, wąskie reflektory LED, są doskonale widoczne i oferują jasne światło i znacznie poprawiają widoczność.
Ninja 400 jest wyposażony w taki sam klaster instrumentów jak w modelu Ninja 650. Kokpit wyposażony jest w duży obrotomierz analogowy otoczony lampkami ostrzegawczymi z jednej strony oraz wskaźnik położenia biegów i wielofunkcyjny ekran LCD z drugiej strony.

 

 

 

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność silnika
399 cm³
Układ rozrządu/ilość zaworów
8 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 32 mm x 2 z podwójnymi zaworami dławiącymi
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa

Rama

Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie z płytą montażową wahacza
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
132 mm
Opony przód
110 / 70R17 M / C 54H
Opony tył
150 / 60R17 M / C 66H

Osiągi

Moc maksymalna
33,4 kW {45 PS} / 10000 rpm
Maksymalny moment obrotowy
38 N • m (3,9 kgf m m) / 8 000 obr / min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa, z biegiem wstecznym
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Pojedyncz tarcza pół-pływająca 310 mm, o obrysie falistym, Zacisk: jedno tłoczkowy
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec teleskopowy 41 mm
Tylne zawieszenie
Uni-Trak Bottom-Link z gazowym amortyzatorem i 5-stopniową regulacją napięcia wstępnego

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,015 x 715 x 1,110 mm
Rozstaw osi
1,405 mm
Prześwit
140 mm
Pojemność zbiornika paliwa
14 litrów
Wysokość siedzenia
785 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
168 kg
Rok modelowy
2018
Kod modelowy
ninja-400-krt-2018
Kolor
limonkowa zieleń
ABS
TAK

Informacje dodatkowe

SKU EX400GJFA_GN2
Producent Kawasaki
Technologia ABS, Kontrolka ECO, Podwójna przepustnica, Sprzęgło antyhoppingowe

Recenzje klientów

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Kawasaki Ninja® 400 KRT EDITION 2018

Jak oceniasz ten produkt? *

Jakość
Cena

Testuj Kawasaki

Interesuje Cię ten model? Wyślij zgłoszenie i umów się na jazdę testową.