Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

Kawasaki Ninja ZX-10RR 2017

Nr katalogowy: ZX1000ZHF_BK1

Oceń ten produkt jako pierwszy

86 900,50 zł

Dostępność: Produkt dostępny

Zadzwoń po specjalną ofertę    22 250 21 51


Kredyt - Kup dziś! Zacznij spłacać z wiosną 2018.                                                                          OC - od 150** PLN Zadzwoń


Dostawa za darmo w 3 dni. Dodaj do koszyka, wybierz darmową dostawę, płatność przelewem bankowy - a my zadzwonimy i wspólnie ustalimy szczegóły dostawy twojego nowego motocykla.


*codziennie nowa oferta, dopasuj ją do swoich potrzeb; ** cena za OC w pakiecie z AC - 5, 5% i NNW 66PLN dla osób powyżej 26roku życia.  

Dostępność: Produkt dostępny
  • Kawasaki Ninja ZX-10RR 2017
  • Kawasaki Ninja ZX-10RR 2017
  • Kawasaki Ninja ZX-10RR 2017
  • Kawasaki Ninja ZX-10RR 2017
  • Kawasaki Ninja ZX-10RR 2017
  • Kawasaki Ninja ZX-10RR 2017
Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.
technology_561
Dzięki zastosowaniu IMU i najnowszej odsłonie zaawansowanego oprogramowania Kawasaki, elektroniczna technologia zarządzania silnikiem i nadwoziem wstępuje na nowy, jeszcze wyższy poziom - zmieniając system ustawień w system sprzężenia zwrotnego - dostarczając jeszcze więcej emocji podczas jazdy.
technology_893
System Kawasaki Engine Break Control pozwala kierowcy wybrać w jakim stopniu chce hamować silnikiem.
technology_894
KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI) - kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie.
technology_898
Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.
technology_563
KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optymalizuje przyspieszenie podczas startu poprzez elektroniczne zarządzanie mocą silnika tak aby nie zerwać przyczepności koła.
technology_895
Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.
technology_882
KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń) umożliwia zmianę przełożeń na wyższe lub niższe bez użycia sprzęgła.
technology_897
System oferuje możliwość ustawienia trzech trybów pracy, przy czym jeden z nich działa elastycznie w zależności od reakcji manetki gazu.
technology_887
Bazujący na rozwiązaniach z MotoGP system kontroli trakcji dla motocykli sportowych
technology_892
Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.
technology_568
W pełni elektronicznie sterowany zespół przepustnic Kawasaki umożliwia Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU), sterowanie zarówno dawkowaniem paliwa ( poprzez wtryskiwacze) jak i powietrzem ( poprzez zespół przepustnic) dostarczanym do silnika w czasie jego pracy.
technology_880

Szczegóły

Ninja ZX-10RR wyposażony jest w silnik chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy, czterocylindrowy o pojemności 998 cm3oferujący fantastyczne dostarczenie mocy. Aby zwiększyć wydajność z jazdy na torze, dużo uwagi poświęcono zachowaniu motocykla na wejściu w zakręt, jeździe w samym zakręcie oraz na wyjściu z niego. Maksymalny moment obrotowy jest osiągalny przy wyższych obrotach silnika, co eliminuje problem z używaniem gazu w pełni możliwości. W pełni elektroniczny system uruchomiania zaworów przepustnicy pozwala systemowi ECU na kontrolę ilości dostarczanego paliwa oraz powietrza do silnika. Optymalny wtrysk paliwa oraz ustawienie zaworów przepustnicy pozwalają na łagodną, naturalną reakcję silnika. System również znacząco zmniejsza emisję dwutlenku węgla.
Ninja ZX-10RR posiada nowe przednie zawieszenie BFRC od firmy SHOWA. Jest ono lżejsze, bardziej kompaktowe w porównaniu z poprzednikiem oferuje zwiększony komfort jazdy, poprawia trakcję, tłumi dobicia, zmniejsza wagę. Tylne zawieszenie poziome typu Back-Link oferuje doskonałą wydajność przy poprawie ześrodkowania masy motocykla, dłuższy tylny wahacz zaś zwiększa ciężar z przodu motocykla, co poprawia stabilność podczas wchodzenia w zakręt na torze. 7-szprychowe, aluminiowe koła zostały zaprojektowane przy współpracy z firmą Marchesini. Oferują zwiększoną przyczepność w szczególności podczas zmiany kierunku jazdy. Ninja ZX-10RR została wyposaźona w opony Pirelli Diablo Supercorsa SP. Wysoko wydajne opony przyczyniają się do szybszych czasów okrążeń na torze. Podwójne zaciski Brembo M50 współpracują z tarczami o średnicy 330 mm. Specjalnie zaprojektowana pompa hamulcowa oraz profesjonalne linki w stalowym oplocie zapewniają bardzo wysoką jakość hamowania. Zastosowanie IMU  (system pomiaru bezwładności) pozwoliło na wdrożenie nowej funkcji. Funkcja zarządania zakrętami, wykorzystując KIBS oraz S-KTRC, pomaga kierowcy w utrzymaniu zamierzonej linii skrętu. Specjalnie zaprojektowany przez firmę Öhlins, elektronicznie sterowany system tłumienia drgań pozwala na odpowiednią ilość tłumienia, biorąc pod uwagę prędkość pojazdu oraz przyspieszanie lub zwalnianie. Ustawienia techniczne zostały zoptymalizowane dla jazdy na torze oraz krętych drogach. Bezdotykowy rodzaj Quick Shifter'a pozwala na szybką zmianę biegów. System rozpoznaje, że dźwignia zmiany biegów została uruchomiona i wysyła sygnał do ECU, aby wyłączyć zapłon, co umożliwia wbicie wyższego biegu bez potrzeby używania sprzęgła. Zastosowane w Ninja ZX-10RR większe owiewki dają lepszą aerodynamikę, a kierowcy zapewniają zwiększoną osłonę przed wiatrem. Dzięki temu łatwiej balansować ciałem podczas jazdy na torze.

Technologie KAWASAKI zastosowane w pojeździe:

Zespół przepustnic sterowanych elektronicznie Kawasaki — umożliwia w pełni Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU), sterowanie poprzez wtryskiwacze dawkowaniem paliwa, oraz przez zespół przepustnic ilością dostarczanego do silnika powietrza. Rezultatem idealnie zgranych obydwu parametrów jest moc i równa, płynna praca silnika. W istotny sposób system przyczynia się do redukcji emisji spalin. Zespół elektronicznie sterowanych przepustnic umożliwia również bardziej precyzyjną kontrolę nad układami: S-KTRC  (Sport Kawasaki Traction Control),  KTRC  (Kawasaki Traction Control), a także pozwala na wdrożenie systemów elektronicznych: KLCM  (Kawasaki Launch Control Mode), Kawasaki Engine Brake Control, oraz systemu Cruise Control.

IMU — Inercyjny Zespół Pomiarowy, dzięki któremu do jednostki ECU w czasie rzeczywistym dostarczane są informacje o aktualnym położeniu motocykla. Program modelowania dynamicznego Kawasaki umiejętnie wykorzystuje formułę „Magic Tyre”, analizując zmiany wielu parametrów, umożliwiających uwzględnienie zmiennych warunków nawierzchni, przyczepności oraz stanu opon. Zastosowanie modułu IME umożliwia monitorowanie inercji względem 6 stopni swobody. Mierzone jest przyśpieszenie wzdłużne, poprzeczne i pionowe, jak również przechył boczny i wzdłużny. Wskaźnik odchylenia obliczany jest przez ECU. Program modelowania dynamicznego Kawasaki w połączeniu z sygnałami wejściowymi z IMU umożliwiają bardziej precyzyjne określenie położenia pojazdu.

KQS — Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń został zaprojektowany, by pomóc kierowcom zmaksymalizować przyśpieszenie na torze poprzez zmianę przełożeń bez sprzęgła przy całkiem otwartej przepustnicy. Mechanizm KQS wykrywa, że dźwignia zmiany biegów została aktywowana i wysyła sygnał do ECU. Na jego podstawie ECU odcina zapłon, co umożliwia zmianę przełożenia na wyższe bez konieczności użycia sprzęgła. W zależności od ustawień ECU (lub wtedy gdy używane są ustawienia torowe do wyścigu) zmiana przełożeń na niższe bez użycia sprzęgła również jest możliwa.

KCMF — monitoruje parametry silnika i podwozia modulując siłę hamowania i moc silnika, aby ułatwić płynne przejście od przyspieszenia do hamowania i z powrotem, a także pomaga kierowcy w utrzymaniu zamierzonej linki skrętu.

S-KTRC - układ, który w sposób ciągły monitoruje poślizg kola tylnego, gdy przekazywana jest na nie moc. Podczas przyspieszania tylne koło obraca się o ok. 20-30% szybciej niż koło przednie. Żeby zoptymalizować poślizg tylnego koła i utrzymać różnicę w obrotach kół w optymalnej wartości system S-KTRC zarządza mocą oddawaną na tylne koło. System aktualizuje co 5ms dane spływające z czujników m.in. położenia przepustnicy, prędkości kół, prędkości obrotowej silnika. Następnie dane są przeliczane i analizowane. System sprawdza również tendencje, co pozwala prognozować zachowanie się motocykla za kilka kolejnych milisekund. W przeciwieństwie do pierwszej wersji KTRC, która odcinała moc, gdy tylko poślizg został wykryty, system S-KTRC pozwala utrzymać poślizg.

POWER MODES — system pozwalający w prosty i szybki sposób zredukować oddawaną przez Kawasaki moc o 20-25%. Kierowca może zredukować moc podczas spokojnej jazdy rekreacyjnej lub w gorszych warunkach pogodowych. Poza wyższym poziomem bezpieczeństwa system pozwala zredukować zużycie paliwa. W połączeniu z KTRC  (3-mode) system pozwala ustawić aż 8 różnych kombinacji pracy, co w znacznym stopniu wpływa na komfort podróżowania i bezpieczeństwo jazdy.

KIBS — jest to pierwszy system integrujący komputer sterujący silnikiem z komputerem zarządzającym systemem ABS. KIBS oferuje bardzo precyzyjna prace, biorąc pod uwagę takie dane jak położenie przepustnicy, prędkość motocykla, obroty silnika, ciśnienie w układzie hamulcowym. Rozwiązanie to pozwala zredukować duże spadki ciśnienia hydraulicznego podczas hamowania, stabilizuje proces hamowania i redukuje efekt unoszenia się tylnego kola i utraty jego przyczepności podczas redukcji biegów.

TYLNY AMORTYZATOR „Back-Link” - w porównaniu z tradycyjnym zawieszeniem Kawasaki Uni-Track nowy system Back- Link oferuje lepszy rozkład mas. Tłumienie w poziomie i umiejscowienie amortyzatora skupia się w okolicach środka ciężkości motocykla. Uzyskana przestrzeń nad wahaczem jest wykorzystana dla większej komory rozprężnej w układzie wydechowym, skoncentrowanej bliżej środka ciężkości. Większa komora rozprężna umożliwiła zastosowanie mniejszego i lżejszego tłumika końcowego. Taki układ elementów umożliwia odseparowanie amortyzatora od elementów układu wydechowego, dzięki czemu pracuje w stabilnej temperaturze, co zwiększa jego żywotność i poprawia komfort oraz bezpieczeństwo jazdy.

ABS — w klasycznym układzie hamulcowym nagłe hamowanie lub najechanie na nawierzchnię o niższym współczynniku tarcia (olej, piasek, woda) może spowodować zablokowanie koła i poślizg. System Kawasaki ABS eliminuje to zagrożenie. Dla spełnienia wymagań profesjonalistów Kawasaki opracowało KIBS  (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) dedykowany modelom sportowym. W odpowiedzi na oczekiwania użytkowników cięższych motocykli turystycznych Kawasaki opracowało i wdrożyło do produkcji K-ACT  (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology), system współpracy hamulców przedniego i tylnego koła. Pozwala to podróżować jeszcze bezpieczniej i wygodniej.

KONTROLKA ECO — znajdujdująca się na desce rozdzielczej połączona z komputerem kontrolka wspomaga kierowcę w ekonomicznej jeździe. Precyzyjne zarządzanie silnikiem Kawasaki umożliwia równie dokładne zarządzenie zużyciem paliwa. Komputer precyzyjnie monitoruje wiele parametrów m.in. położenie przepustnicy, prędkość, numer wbitego biegu. Gdy zinterpretuje styl jazdy jako ekonomiczny (gdy zużycie paliwa jest niskie), pojawia się kontrolka ECO.

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność silnika
998 cm³
Średnica x skok tłoka
76 x 55 mm
Stopień sprężania
13.0:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
16 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 47 mm x 4 (Keihin) z owalnymi podprzepustnicami, podwójny wtrysk
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju

Rama

Typ ramy
1.722 (31/18)
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
114 mm
Opony przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony tył
190/55ZR17M/C (75W)
Kąt skrętu, lewy / prawy
Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednootworowy z palcem prowadzącym, tłoczek aluminiowy

Osiągi

Moc maksymalna
147.1 kW {200 KM} / 13,000 obr./min
Moc maksymalna z doładowaniem dynamicznym - RAM Air
154.4 kW {210 KM} / 13,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
113.5 N•m {11.6 kgf•m} / 11,500 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa, kasetowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
1.681 (79/47)
Przełożenie biegu 1
2.600 (39/15)
Przełożenie biegu 2
2.214 (31/14)
Przełożenie biegu 3
1.944 (35/18)
Przełożenie biegu 4
1.722 (31/18)
Przełożenie biegu 5
1.550 (31/20)
Przełożenie biegu 6
1.391 (32/23)
Przełożenie całkowite
2.294 (39/17)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 330 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, Brembo M50, przeciwstawny 4-tłoczkowy (aluminiowe)
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednootworowy z palcem prowadzącym, tłoczek aluminiowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 43 mm z tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i sprężyny top-out
Tylne zawieszenie
Tylne zawieszenie poziome typu Back-Link z amortyzatorem gazowym i sprężyną top-out. Tłumienie dobicia: bezstopniowe, dwuzakresowe (duża/ mała prędkość). Tłumienie odbicia: bezstopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,090 x 740 x 1,145 mm
Rozstaw osi
1,440 mm
Prześwit
145 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
835 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
206 kg
Emisja C02
162 g/km
Rok modelowy
2017
Kod modelowy
ZX1000ZHF_BK1
Kolor
matowy heban
ABS
TAK

Informacje dodatkowe

SKU ZX1000ZHF_BK1
Producent N/D
Technologia ABS, IMU, Kawasaki Engine Brake Control, KCMF, KIBS, KLCM , Kontrolka ECO, KQS, Power Modes, S-KTRC, Tylny Amortyzator "Back-Link", Zespół przepustnic sterowanych elektronicznie

Recenzje klientów

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Kawasaki Ninja ZX-10RR 2017

Jak oceniasz ten produkt? *

Cena
Jakość