Nie masz produktów w koszyku.
Ninja ZX-10RR Czarny 2017

Ninja ZX-10RR wyposażony jest w silnik chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy, czterocylindrowy o pojemności 998 cm3. oferujący fantastyczne dostarczenie mocy. Aby zwiększyć wydajność z jazdy na torze, dużo uwagi poświęcono zachowaniu motocykla na wejściu w zakręt, jeździe w samym zakręcie oraz na wyjściu z niego. Maksymalny moment obrotowy jest osiągalny przy wyższych obrotach silnika, co eliminuje problem z używaniem gazu w pełni możliwości. W pełni elektroniczny system uruchomiania zaworów przepustnicy pozwala systemowi ECU na kontrolę ilości dostarczanego paliwa oraz powietrza do silnika. Optymalny wtrysk paliwa oraz ustawienie zaworów przepustnicy pozwalają na łagodną, naturalną reakcję silnika.
System również znacząco zmniejsza emisję dwutlenku węgla. Ninja ZX-10RR posiada nowe przednie zawieszenie BFRC od firmy SHOWA. Jest ono lżejsze, bardziej kompaktowe w porównaniu z poprzednikiem oferuje zwiększony komfort jazdy, poprawia trakcję, tłumi dobicia, zmniejsza wagę. Tylne zawieszenie poziome typu Back-Link oferuje doskonałą wydajność przy poprawie ześrodkowania masy motocykla, dłuższy tylny wahacz zaś zwiększa ciężar z przodu motocykla, co poprawia stabilność podczas wchodzenia w zakręt na torze.
7-szprychowe, aluminiowe koła zostały zaprojektowane przy współpracy z firmą Marchesini. Oferują zwiększoną przyczepność w szczególności podczas zmiany kierunku jazdy. Ninja ZX-10RR została wyposażona w opony Pirelli Diablo Supercorsa SP. Wysoko wydajne opony przyczyniają się do szybszych czasów okrążeń na torze. Podwójne zaciski Brembo M50 współpracują z tarczami o średnicy 330 mm. Specjalnie zaprojektowana pompa hamulcowa oraz profesjonalne linki w stalowym oplocie zapewniają bardzo wysoką jakość hamowania. Zastosowanie IMU (system pomiaru bezwładności) pozwoliło na wdrożenie nowej funkcji. Funkcja zażądania zakrętami, wykorzystując KIBS oraz S-KTRC, pomaga kierowcy w utrzymaniu zamierzonej linii skrętu. Specjalnie zaprojektowany przez firmę Öhlins, elektronicznie sterowany system tłumienia drgań pozwala na odpowiednią ilość tłumienia, biorąc pod uwagę prędkość pojazdu oraz przyspieszanie lub zwalnianie.
Ustawienia techniczne zostały zoptymalizowane dla jazdy na torze oraz krętych drogach. Bezdotykowy rodzaj Quick Shifter'a pozwala na szybką zmianę biegów. System rozpoznaje, że dźwignia zmiany biegów została uruchomiona i wysyła sygnał do ECU, aby wyłączyć zapłon, co umożliwia wbicie wyższego biegu bez potrzeby używania sprzęgła. Zastosowane w Ninja ZX-10RR większe owiewki dają lepszą aerodynamikę, a kierowcy zapewniają zwiększoną osłonę przed wiatrem. Dzięki temu łatwiej balansować ciałem podczas jazdy na torze.


Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.
-
ABS
Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

Dzięki zastosowaniu IMU i najnowszej odsłonie zaawansowanego oprogramowania Kawasaki, elektroniczna technologia zarządzania silnikiem i nadwoziem wstępuje na nowy, jeszcze wyższy poziom - zmieniając system ustawień w system sprzężenia zwrotnego - dostarczając jeszcze więcej emocji podczas jazdy.
-
Inercyjny Zespół Pomiarowy
Dzięki zastosowaniu IMU i najnowszej odsłonie zaawansowanego oprogramowania Kawasaki, elektroniczna technologia zarządzania silnikiem i nadwoziem wstępuje na nowy, jeszcze wyższy poziom - zmieniając system ustawień w system sprzężenia zwrotnego - dostarczając jeszcze więcej emocji podczas jazdy.

System Kawasaki Engine Break Control pozwala kierowcy wybrać w jakim stopniu chce hamować silnikiem.
-
Kawasaki Engine Break Control
System Kawasaki Engine Break Control pozwala kierowcy wybrać w jakim stopniu chce hamować silnikiem.

KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI) - kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie.
-
KCMF (Kontrolka Skręcania Kawasaki)
KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI) - kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie.

Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.
-
KIBS
Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.

KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optymalizuje przyspieszenie podczas startu poprzez elektroniczne zarządzanie mocą silnika tak aby nie zerwać przyczepności koła.
-
KLCM (Kawasaki Launch Control Mode)
KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optymalizuje przyspieszenie podczas startu poprzez elektroniczne zarządzanie mocą silnika tak aby nie zerwać przyczepności koła.

Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.
-
Kontrolka ECO
Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń) umożliwia zmianę przełożeń na wyższe lub niższe bez użycia sprzęgła.
-
KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń)
KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń) umożliwia zmianę przełożeń na wyższe lub niższe bez użycia sprzęgła.

System oferuje możliwość ustawienia trzech trybów pracy, przy czym jeden z nich działa elastycznie w zależności od reakcji manetki gazu.
-
Power Modes
System oferuje możliwość ustawienia trzech trybów pracy, przy czym jeden z nich działa elastycznie w zależności od reakcji manetki gazu.

Bazujący na rozwiązaniach z MotoGP system kontroli trakcji dla motocykli sportowych
-
S-KTRC
Bazujący na rozwiązaniach z MotoGP system kontroli trakcji dla motocykli sportowych

Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.
-
Tylny amortyzator Back-Link
Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

W pełni elektronicznie sterowany zespół przepustnic Kawasaki umożliwia Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU), sterowanie zarówno dawkowaniem paliwa ( poprzez wtryskiwacze) jak i powietrzem ( poprzez zespół przepustnic) dostarczanym do silnika w czasie jego pracy.
-
Zespół przepustnic sterowanych elektronicznie
W pełni elektronicznie sterowany zespół przepustnic Kawasaki umożliwia Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU), sterowanie zarówno dawkowaniem paliwa ( poprzez wtryskiwacze) jak i powietrzem ( poprzez zespół przepustnic) dostarczanym do silnika w czasie jego pracy.