Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

Kawasaki Ninja ZX-10RR 2017

  • Kawasaki Ninja ZX-10RR 2017
  • Kawasaki Ninja ZX-10RR 2017
  • Kawasaki Ninja ZX-10RR 2017
  • Kawasaki Ninja ZX-10RR 2017
  • Kawasaki Ninja ZX-10RR 2017
  • Kawasaki Ninja ZX-10RR 2017
Kawasaki Ninja ZX-10RR 2017

Ninja ZX-10RR wyposażony jest w silnik chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy, czterocylindrowy o pojemności 998 cm3. oferujący fantastyczne dostarczenie mocy. Aby zwiększyć wydajność z jazdy na torze, dużo uwagi poświęcono zachowaniu motocykla na wejściu w zakręt, jeździe w samym zakręcie oraz na wyjściu z niego. Maksymalny moment obrotowy jest osiągalny przy wyższych obrotach silnika, co eliminuje problem z używaniem gazu w pełni możliwości. W pełni elektroniczny system uruchomiania zaworów przepustnicy pozwala systemowi ECU na kontrolę ilości dostarczanego paliwa oraz powietrza do silnika. Optymalny wtrysk paliwa oraz ustawienie zaworów przepustnicy pozwalają na łagodną, naturalną reakcję silnika.

System również znacząco zmniejsza emisję dwutlenku węgla. Ninja ZX-10RR posiada nowe przednie zawieszenie BFRC od firmy SHOWA. Jest ono lżejsze, bardziej kompaktowe w porównaniu z poprzednikiem oferuje zwiększony komfort jazdy, poprawia trakcję, tłumi dobicia, zmniejsza wagę. Tylne zawieszenie poziome typu Back-Link oferuje doskonałą wydajność przy poprawie ześrodkowania masy motocykla, dłuższy tylny wahacz zaś zwiększa ciężar z przodu motocykla, co poprawia stabilność podczas wchodzenia w zakręt na torze. 

7-szprychowe, aluminiowe koła zostały zaprojektowane przy współpracy z firmą Marchesini. Oferują zwiększoną przyczepność w szczególności podczas zmiany kierunku jazdy. Ninja ZX-10RR została wyposażona w opony Pirelli Diablo Supercorsa SP. Wysoko wydajne opony przyczyniają się do szybszych czasów okrążeń na torze. Podwójne zaciski Brembo M50 współpracują z tarczami o średnicy 330 mm. Specjalnie zaprojektowana pompa hamulcowa oraz profesjonalne linki w stalowym oplocie zapewniają bardzo wysoką jakość hamowania. Zastosowanie IMU  (system pomiaru bezwładności) pozwoliło na wdrożenie nowej funkcji. Funkcja zażądania zakrętami, wykorzystując KIBS oraz S-KTRC, pomaga kierowcy w utrzymaniu zamierzonej linii skrętu. Specjalnie zaprojektowany przez firmę Öhlins, elektronicznie sterowany system tłumienia drgań pozwala na odpowiednią ilość tłumienia, biorąc pod uwagę prędkość pojazdu oraz przyspieszanie lub zwalnianie.

Ustawienia techniczne zostały zoptymalizowane dla jazdy na torze oraz krętych drogach. Bezdotykowy rodzaj Quick Shifter'a pozwala na szybką zmianę biegów. System rozpoznaje, że dźwignia zmiany biegów została uruchomiona i wysyła sygnał do ECU, aby wyłączyć zapłon, co umożliwia wbicie wyższego biegu bez potrzeby używania sprzęgła. Zastosowane w Ninja ZX-10RR większe owiewki dają lepszą aerodynamikę, a kierowcy zapewniają zwiększoną osłonę przed wiatrem. Dzięki temu łatwiej balansować ciałem podczas jazdy na torze.

Kawasaki Ninja ZX-10RR 2017
technology_561
ABS

Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

  • technology_561
    ABS

    Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

technology_893
Inercyjny Zespół Pomiarowy

Dzięki zastosowaniu IMU i najnowszej odsłonie zaawansowanego oprogramowania Kawasaki, elektroniczna technologia zarządzania silnikiem i nadwoziem wstępuje na nowy, jeszcze wyższy poziom - zmieniając system ustawień w system sprzężenia zwrotnego - dostarczając jeszcze więcej emocji podczas jazdy.

  • technology_893
    Inercyjny Zespół Pomiarowy

    Dzięki zastosowaniu IMU i najnowszej odsłonie zaawansowanego oprogramowania Kawasaki, elektroniczna technologia zarządzania silnikiem i nadwoziem wstępuje na nowy, jeszcze wyższy poziom - zmieniając system ustawień w system sprzężenia zwrotnego - dostarczając jeszcze więcej emocji podczas jazdy.

technology_894
Kawasaki Engine Break Control

System Kawasaki Engine Break Control pozwala kierowcy wybrać w jakim stopniu chce hamować silnikiem.

  • technology_894
    Kawasaki Engine Break Control

    System Kawasaki Engine Break Control pozwala kierowcy wybrać w jakim stopniu chce hamować silnikiem.

technology_898
KCMF (Kontrolka Skręcania Kawasaki)

KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI) - kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie.

  • technology_898
    KCMF (Kontrolka Skręcania Kawasaki)

    KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI) - kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie.

technology_563
KIBS

Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.

  • technology_563
    KIBS

    Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.

technology_895
KLCM (Kawasaki Launch Control Mode)

KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optymalizuje przyspieszenie podczas startu poprzez elektroniczne zarządzanie mocą silnika tak aby nie zerwać przyczepności koła.

  • technology_895
    KLCM (Kawasaki Launch Control Mode)

    KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optymalizuje przyspieszenie podczas startu poprzez elektroniczne zarządzanie mocą silnika tak aby nie zerwać przyczepności koła.

technology_882
Kontrolka ECO

Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

  • technology_882
    Kontrolka ECO

    Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

technology_897
KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń)

KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń) umożliwia zmianę przełożeń na wyższe lub niższe bez użycia sprzęgła.

  • technology_897
    KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń)

    KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń) umożliwia zmianę przełożeń na wyższe lub niższe bez użycia sprzęgła.

technology_887
Power Modes

System oferuje możliwość ustawienia trzech trybów pracy, przy czym jeden z nich działa elastycznie w zależności od reakcji manetki gazu.

  • technology_887
    Power Modes

    System oferuje możliwość ustawienia trzech trybów pracy, przy czym jeden z nich działa elastycznie w zależności od reakcji manetki gazu.

technology_892
S-KTRC

Bazujący na rozwiązaniach z MotoGP system kontroli trakcji dla motocykli sportowych

  • technology_892
    S-KTRC

    Bazujący na rozwiązaniach z MotoGP system kontroli trakcji dla motocykli sportowych

technology_568
Tylny amortyzator Back-Link

Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

  • technology_568
    Tylny amortyzator Back-Link

    Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

technology_880
Zespół przepustnic sterowanych elektronicznie

W pełni elektronicznie sterowany zespół przepustnic Kawasaki umożliwia Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU), sterowanie zarówno dawkowaniem paliwa ( poprzez wtryskiwacze) jak i powietrzem ( poprzez zespół przepustnic) dostarczanym do silnika w czasie jego pracy.

  • technology_880
    Zespół przepustnic sterowanych elektronicznie

    W pełni elektronicznie sterowany zespół przepustnic Kawasaki umożliwia Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU), sterowanie zarówno dawkowaniem paliwa ( poprzez wtryskiwacze) jak i powietrzem ( poprzez zespół przepustnic) dostarczanym do silnika w czasie jego pracy.

Specyfikacja

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność silnika
998 cm³
Średnica x skok tłoka
76 x 55 mm
Stopień sprężania
13.0:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
16 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 47 mm x 4 (Keihin) z owalnymi podprzepustnicami, podwójny wtrysk
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju

Rama

Typ ramy
1.722 (31/18)
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
114 mm
Opony przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony tył
190/55ZR17M/C (75W)
Kąt skrętu, lewy / prawy
Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednootworowy z palcem prowadzącym, tłoczek aluminiowy

Osiągi

Moc maksymalna
147.1 kW {200 KM} / 13,000 obr./min
Moc maksymalna z doładowaniem dynamicznym - RAM Air
154.4 kW {210 KM} / 13,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
113.5 N•m {11.6 kgf•m} / 11,500 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa, kasetowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
1.681 (79/47)
Przełożenie biegu 1
2.600 (39/15)
Przełożenie biegu 2
2.214 (31/14)
Przełożenie biegu 3
1.944 (35/18)
Przełożenie biegu 4
1.722 (31/18)
Przełożenie biegu 5
1.550 (31/20)
Przełożenie biegu 6
1.391 (32/23)
Przełożenie całkowite
2.294 (39/17)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 330 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, Brembo M50, przeciwstawny 4-tłoczkowy (aluminiowe)
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednootworowy z palcem prowadzącym, tłoczek aluminiowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 43 mm z tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i sprężyny top-out
Tylne zawieszenie
Tylne zawieszenie poziome typu Back-Link z amortyzatorem gazowym i sprężyną top-out. Tłumienie dobicia: bezstopniowe, dwuzakresowe (duża/ mała prędkość). Tłumienie odbicia: bezstopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,090 x 740 x 1,145 mm
Rozstaw osi
1,440 mm
Prześwit
145 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
835 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
206 kg
Emisja C02
162 g/km
Rok modelowy
2017
Kod modelowy
ZX1000ZHF_BK1
Kolor
matowy heban
ABS
TAK
Recenzje

Testuj Kawasaki

Interesuje Cię ten model? Wyślij zgłoszenie i umów się na jazdę testową.

2019 KawasakiSklep.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.