Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

jak kupić motor

4 lata gwarancji Kawasaki

Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition

  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
Ninja H2 SX SPECIAL EDITION został wyposażony w chłodzony cieczą, 4 - suwowy, rzędowy, zrównoważony, turbodoładowany silnik o pojemności cm³ zapewniający maksymalną moc 200 PS. Chociaż silnik wygląda tak samo, jak w poprzednim modelu H2, jest zasadniczo nowy: wirnik i system dolotowy zostały całkowicie przeprojektowane tak jak tłoki, głowica, cylinder, wał korbowy i wałki rozrządu. Również korpusy przepustnicy, system wydechowy i przełożenia biegów występują w tym modelu w nowej odsłonie. Uniwersalny charakter silnika pozwala na swobodną jazdę na długich dystansach, prostą obsługę na niskich prędkościach i niewiarygodne przyspieszenie, które może dostarczyć tylko ten turbodoładowany kompresorem silnik. Efektywności w zużyciu paliwa przez turbodoładowany silnik nowej Ninja H2 SX w porównaniu z poprzednim modelem znacząco wzrosła i jest porównywalna do modeli Z100SX i Versys 100. 19-litrowy zbiornik paliwa umożliwia Ninja H2 SX przejechanie dystansu przekraczającego 330 km. W Ninja H SX w porównaniu z poprzednim modelem Ninja H2, przez silnik płynie mniej powietrza , co oznacza cichszą pracę i lżejszy i mniejszy układ wydechowy. Nowy silnik łącznie z układem wydechowym waży tylko około 3, 5 kg. Nowa kratowana rama Ninja H2 SX charakteryzuje się nowatorsko przebudowaną konstrukcją bagażnika, która może pomieścić pasażera i bagaż, a jego ładowność wynosi 195 kg.  W modelu SE zamontowano pierwsze LED-owe światła skrętu. W każdy z kierunkowskazów wbudowane są trzy światła w kształcie pasów aktywowanych na przez kąt nachylenia motocykla (10, 20 i 30 stopni). Gdy skręcający motocykl się przechyla, aktywują się kolejne światła w kierunku, w którym zmierza motocykl. Od przedniego reflektora do tylnych świateł, wszystkie światła na kokpicie Ninja H2 SX — nawet żarówka na tablicy rejestracyjnej — są LED-owe.
Zwiększona sztywność i dłuższy rozstaw osi zapewniają stabilność podczas szybkiej jazdy na autostradzie z kuframi, a 30-stopniowy kąt skrętu ułatwia manewrowanie przy niewielkich prędkościach. Prosty system stelaży do mocowania kufrów jest zamontowany w pobliżu osi motocykla, co sprawia, że tylna część motocykla nadal wygląda dobrze,  nawet przy zdjętych kufrach. Testy w Niemczech Autobahn potwierdziły skuteczność szybkiego i stabilnego montażu kufrów. W modelu SE zaprojektowana w zrównoważony sposób konstrukcja nadwozia skutecznie chroni motocyklistę przed wiatrem, nie tracąc nic ze swojej sportowej aerodynamiki. Wyższa szyba przednia dodatkowo chroni kierowcę przed wiatrem, zapewniając jeszcze większy komfort podczas jazdy.Zarówno przedni, jak i tylny amortyzator są w pełni regulowane, co pozwala na dostosowanie zawieszenia do warunków panujących na drodze i do indywidualnego stylu jazdy każdego motocyklisty. Zdalny tylny regulator wstępnego obciążenia znacznie ułatwia wprowadzanie zmian w celu dostosowania zawieszenia do przewozu bagażu, pasażera lub pasażera razem z bagażem.Nie tak mocno pochylona do przodu, jak w ZZR1400 ani nie tak pionowa, jak w Z1000SX, pozycja jazdy Ninja H2 SX zapewnia bardziej zrelaksowane ugięcie w łokciach i kolanach. Pozycja taka jest wygodna zarówno podczas jazdy po mieście, jak i podczas całodziennych podróżach trasie, umożliwiając jednocześnie delektowanie się sportową jazdą po wzniesieniach. Dostępne są dwa rodzaje siedzisk: Comfort Seat wykonane z grubego uretanu, amortyzowane, oferujące jazdę w zrelaksowanej pozycji, oraz niskie siedzenie (o 15 mm niższe), które umożliwia oparcie stóp o podłoże. Tylne siedzenie jest szersze i bardziej płaskie niż w modelu Z1000SX i zapewnia pasażerom komfort podróżowania.
Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
technology_561
ABS

Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

  • technology_561
    ABS

    Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

technology_559
ERGO-FIT

ERGO-FIT to system, który umożliwia wielu kierowcom dostosowanie motocykla do swojego wzrostu.

  • technology_559
    ERGO-FIT

    ERGO-FIT to system, który umożliwia wielu kierowcom dostosowanie motocykla do swojego wzrostu.

technology_893
Inercyjny Zespół Pomiarowy

Dzięki zastosowaniu IMU i najnowszej odsłonie zaawansowanego oprogramowania Kawasaki, elektroniczna technologia zarządzania silnikiem i nadwoziem wstępuje na nowy, jeszcze wyższy poziom - zmieniając system ustawień w system sprzężenia zwrotnego - dostarczając jeszcze więcej emocji podczas jazdy.

  • technology_893
    Inercyjny Zespół Pomiarowy

    Dzięki zastosowaniu IMU i najnowszej odsłonie zaawansowanego oprogramowania Kawasaki, elektroniczna technologia zarządzania silnikiem i nadwoziem wstępuje na nowy, jeszcze wyższy poziom - zmieniając system ustawień w system sprzężenia zwrotnego - dostarczając jeszcze więcej emocji podczas jazdy.

technology_898
KCMF (Kontrolka Skręcania Kawasaki)

KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI) - kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie.

  • technology_898
    KCMF (Kontrolka Skręcania Kawasaki)

    KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI) - kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie.

technology_563
KIBS

Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.

  • technology_563
    KIBS

    Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.

technology_882
Kontrolka ECO

Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

  • technology_882
    Kontrolka ECO

    Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

technology_884
KTRC (3-mode)

System kontroli trakcji oferujący trzy poziomy ustawień dostosowane do jazdy od sportowej do turystycznej.

  • technology_884
    KTRC (3-mode)

    System kontroli trakcji oferujący trzy poziomy ustawień dostosowane do jazdy od sportowej do turystycznej.

technology_887
Power Modes

System oferuje możliwość ustawienia trzech trybów pracy, przy czym jeden z nich działa elastycznie w zależności od reakcji manetki gazu.

  • technology_887
    Power Modes

    System oferuje możliwość ustawienia trzech trybów pracy, przy czym jeden z nich działa elastycznie w zależności od reakcji manetki gazu.

technology_890
Sprzęgło antyhoppingowe

Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

  • technology_890
    Sprzęgło antyhoppingowe

    Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

technology_896
Doładowany silnik

Opierając się o wiedzę i technologię zdobytą przez KHI Group, doładowany silnik Kawasaki dostarcza wysoką moc, jednocześnie zachowując kompaktowość.

  • technology_896
    Doładowany silnik

    Opierając się o wiedzę i technologię zdobytą przez KHI Group, doładowany silnik Kawasaki dostarcza wysoką moc, jednocześnie zachowując kompaktowość.

technology_1662
Elektroniczny tempomat

Elektroniczny tempomat jest urządzeniem umożliwiającym zaprogramowanie określonej prędkości jazdy.

  • technology_1662
    Elektroniczny tempomat

    Elektroniczny tempomat jest urządzeniem umożliwiającym zaprogramowanie określonej prędkości jazdy.

technology_880
Zespół przepustnic sterowanych elektronicznie

W pełni elektronicznie sterowany zespół przepustnic Kawasaki umożliwia Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU), sterowanie zarówno dawkowaniem paliwa ( poprzez wtryskiwacze) jak i powietrzem ( poprzez zespół przepustnic) dostarczanym do silnika w czasie jego pracy.

  • technology_880
    Zespół przepustnic sterowanych elektronicznie

    W pełni elektronicznie sterowany zespół przepustnic Kawasaki umożliwia Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU), sterowanie zarówno dawkowaniem paliwa ( poprzez wtryskiwacze) jak i powietrzem ( poprzez zespół przepustnic) dostarczanym do silnika w czasie jego pracy.

Specyfikacja

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy ze sprężarką doładowującą
Pojemność silnika
998 cm³
Średnica x skok tłoka
76 x 55 mm
Stopień sprężania
11.2:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
16 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 40 mm x 4 z podwójnym wtryskiem
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju

Rama

Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie z płytą montażową wahacza
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
135 mm
Opony przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony tył
200/55ZR17M/C (78W)
Kąt skrętu, lewy / prawy
27˚ / 27˚

Osiągi

Moc maksymalna
147.1 kW {200 KM} / 13,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
137.3 N•m {14 kgf•m} / 9,500 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa, pierścieniowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
1.551 (76/49)
Przełożenie biegu 1
3.077 (40/13)
Przełożenie biegu 2
2.471 (42/17)
Przełożenie biegu 3
2.045 (45/22)
Przełożenie biegu 4
1.727 (38/22)
Przełożenie biegu 5
1.524 (32/21)
Przełożenie biegu 6
1.348 (31/23)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 330 mm. Zacisk: podwójny montowany radialnie, Brembo M50 monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk: Brembo, preciwstawny 2-tłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 43 mm z tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i sprężyny top-out
Tylne zawieszenie
Nowy Uni-Trak z gazowym amortyzatorem, zbiornikiem kombinowanym, dwuzakresowe (prędkość duża/ mała) tłumienie dobicia, tłumienie odbicia, regulacja napięcia wstępnego i sprężyny top-out

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,135 x 775 x 1,205 mm
Rozstaw osi
1,480 mm
Prześwit
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
19 litrów
Wysokość siedzenia
835 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
235 kg
Rok modelowy
2018
Kod modelowy
ninja-h2-sx-se-2018
Kolor
szmaragdowy połyskujący metalic / czarny metalik diablo
ABS
TAK
Recenzje
motorek niedosc ze piekny to i szybki na autostradzie 300setka leciałem
piekny motor
mateusz kuriata

Testuj Kawasaki

Interesuje Cię ten model? Wyślij zgłoszenie i umów się na jazdę testową.

2019 KawasakiSklep.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.