Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition

Nr katalogowy: ZX1002BJF_GN1

Oceń ten produkt jako pierwszy

97 900,50 zł

Dostępność: Produkt dostępny

TURBODOŁADOWANIE TWOJEJ PODRÓŻY


Ninja H2 SX  SPECIAL EDITION (18MY)


Zostaw wszystko co wiedziałeś o sportowej turystyce za sobą dzięki nowej turbodoładowanej Ninji H2 SX. Przemierzaj kontynenty po autostradach oraz górskich przełęczach. Jedź dalej, jedź szybciej. Ninja H2 SX – Turbodoładowanie Twojej podróży.


Kolor: szmaragdowy połyskujący metalic / czarny metalik diablo

Dostępność: Produkt dostępny

  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
  • Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition
Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.
technology_561
ERGO-FIT to system, który umożliwia wielu kierowcom dostosowanie motocykla do swojego wzrostu.
technology_559
Dzięki zastosowaniu IMU i najnowszej odsłonie zaawansowanego oprogramowania Kawasaki, elektroniczna technologia zarządzania silnikiem i nadwoziem wstępuje na nowy, jeszcze wyższy poziom - zmieniając system ustawień w system sprzężenia zwrotnego - dostarczając jeszcze więcej emocji podczas jazdy.
technology_893
KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI) - kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie.
technology_898
Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.
technology_563
Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.
technology_882
System kontroli trakcji oferujący trzy poziomy ustawień dostosowane do jazdy od sportowej do turystycznej.
technology_884
System oferuje możliwość ustawienia trzech trybów pracy, przy czym jeden z nich działa elastycznie w zależności od reakcji manetki gazu.
technology_887
Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.
technology_890
Opierając się o wiedzę i technologię zdobytą przez KHI Group, doładowany silnik Kawasaki dostarcza wysoką moc, jednocześnie zachowując kompaktowość.
technology_896
Elektroniczny tempomat jest urządzeniem umożliwiającym zaprogramowanie określonej prędkości jazdy.
technology_1662
W pełni elektronicznie sterowany zespół przepustnic Kawasaki umożliwia Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU), sterowanie zarówno dawkowaniem paliwa ( poprzez wtryskiwacze) jak i powietrzem ( poprzez zespół przepustnic) dostarczanym do silnika w czasie jego pracy.
technology_880

Szczegóły

Ninja H2 SX SPECIAL EDITION został wyposażony w chłodzony cieczą, 4 - suwowy, rzędowy, zrównoważony, turbodoładowany silnik o pojemności cm³ zapewniający maksymalną moc 200 PS. Chociaż silnik wygląda tak samo, jak w poprzednim modelu H2, jest zasadniczo nowy: wirnik i system dolotowy zostały całkowicie przeprojektowane tak jak tłoki, głowica, cylinder, wał korbowy i wałki rozrządu. Również korpusy przepustnicy, system wydechowy i przełożenia biegów występują w tym modelu w nowej odsłonie. Uniwersalny charakter silnika pozwala na swobodną jazdę na długich dystansach, prostą obsługę na niskich prędkościach i niewiarygodne przyspieszenie, które może dostarczyć tylko ten turbodoładowany kompresorem silnik. Efektywności w zużyciu paliwa przez turbodoładowany silnik nowej Ninja H2 SX w porównaniu z poprzednim modelem znacząco wzrosła i jest porównywalna do modeli Z100SX i Versys 100. 19-litrowy zbiornik paliwa umożliwia Ninja H2 SX przejechanie dystansu przekraczającego 330 km. W Ninja H SX w porównaniu z poprzednim modelem Ninja H2, przez silnik płynie mniej powietrza , co oznacza cichszą pracę i lżejszy i mniejszy układ wydechowy. Nowy silnik łącznie z układem wydechowym waży tylko około 3, 5 kg. Nowa kratowana rama Ninja H2 SX charakteryzuje się nowatorsko przebudowaną konstrukcją bagażnika, która może pomieścić pasażera i bagaż, a jego ładowność wynosi 195 kg. 

Zwiększona sztywność i dłuższy rozstaw osi zapewniają stabilność podczas szybkiej jazdy na autostradzie z kuframi, a 30-stopniowy kąt skrętu ułatwia manewrowanie przy niewielkich prędkościach. Prosty system stelaży do mocowania kufrów jest zamontowany w pobliżu osi motocykla, co sprawia, że tylna część motocykla nadal wygląda dobrze,  nawet przy zdjętych kufrach. Testy w Niemczech Autobahn potwierdziły skuteczność szybkiego i stabilnego montażu kufrów. W modelu SE zaprojektowana w zrównoważony sposób konstrukcja nadwozia skutecznie chroni motocyklistę przed wiatrem, nie tracąc nic ze swojej sportowej aerodynamiki. Wyższa szyba przednia dodatkowo chroni kierowcę przed wiatrem, zapewniając jeszcze większy komfort podczas jazdy.Zarówno przedni, jak i tylny amortyzator są w pełni regulowane, co pozwala na dostosowanie zawieszenia do warunków panujących na drodze i do indywidualnego stylu jazdy każdego motocyklisty. Zdalny tylny regulator wstępnego obciążenia znacznie ułatwia wprowadzanie zmian w celu dostosowania zawieszenia do przewozu bagażu, pasażera lub pasażera razem z bagażem.Nie tak mocno pochylona do przodu, jak w ZZR1400 ani nie tak pionowa, jak w Z1000SX, pozycja jazdy Ninja H2 SX zapewnia bardziej zrelaksowane ugięcie w łokciach i kolanach. Pozycja taka jest wygodna zarówno podczas jazdy po mieście, jak i podczas całodziennych podróżach trasie, umożliwiając jednocześnie delektowanie się sportową jazdą po wzniesieniach. Dostępne są dwa rodzaje siedzisk: Comfort Seat wykonane z grubego uretanu, amortyzowane, oferujące jazdę w zrelaksowanej pozycji, oraz niskie siedzenie (o 15 mm niższe), które umożliwia oparcie stóp o podłoże. Tylne siedzenie jest szersze i bardziej płaskie niż w modelu Z1000SX i zapewnia pasażerom komfort podróżowania.

W modelu SE zamontowano pierwsze LED-owe światła skrętu. W każdy z kierunkowskazów wbudowane są trzy światła w kształcie pasów aktywowanych na przez kąt nachylenia motocykla (10, 20 i 30 stopni). Gdy skręcający motocykl się przechyla, aktywują się kolejne światła w kierunku, w którym zmierza motocykl. Od przedniego reflektora do tylnych świateł, wszystkie światła na kokpicie Ninja H2 SX — nawet żarówka na tablicy rejestracyjnej — są LED-owe.

Analogowy prędkościomierz jest uzupełniony pełnym cyfrowym po raz pierwszy użytym w motocyklu kolorowym ekranem TFT LCD wysokiej jakości. Do wyboru są dwa tryby wyświetlania (Touring lub Sport) umożliwiające kierowcom ustalanie priorytetów informacji, które chcą zobaczyć.
Pierwszy raz w modelu Sport Turer Kawasakizamontowano elektronicznie sterowany tempomat. Za pomocą jednego przycisku najnowszy system sterowania pojazdem Kawasaki pozwala na zachowanie żądanej prędkości podczas jazdy.  Model Ninja H2 SX SE został wyposażony w technologie :
KCMF (Kawasaki Cornering Management Function): wyposażony w IMU i Pakiet zarządzania podwoziem
Dzięki zastosowaniu zaawansowanego oprogramowania do modelowania dynamicznego Kawasaki i sprzężenia zwrotnego z kompaktowego urządzenia pomiarowego IMU firmy Bosch,   jednostka KCMF monitoruje parametry silnika i podwozia w skręcie, modulującą siłę hamowania i moc silnika, ułatwiając płynne przejście od przyspieszenia do hamowania i  z powrotem, a także wspomaganie motocyklistów w śledzeniu ich zamierzonego toru jazdy po wyjściu z zakrętu. W modelu Ninja H2 SX, KCMF nadzoruje następujące systemy:
- KTRC (w tym kontrola trakcji i kontrola uślizgu tylnego koła)
- KLCM (zapobiegający zerwaniu przyczepności)
- KIBS (stabilizujący proces hamowania i redukujący efekt unoszenia się tylnego koła)
- Kawasaki Engine Brake Control (Kontrola hamowania silnikiem).

Technologie KAWASAKI zastosowane w pojeździe:

SUPERCHARGED ENGINE - W przeciwieństwie do innych sprężarek, Kawasaki oferuje wysoką wydajność w szerokim zakresie ciśnień i stopni przepływu powietrza, czyli w dużym zakresie prędkości pojazdu oraz prędkości obrotowej silnika. Ten zakres wydajnego działania (podobny do szerokiego zakresu mocy) przekłada się na duże przyśpieszenie. Wysoka wydajność sprężarki oraz minimalny przyrost ciepła oznacza także zbędność użycia intercoolera, zmniejszając wagę i rozmiar silnika, wpływając tym samym na jego kompaktowość. Jednostka ta została zaprojektowana przez zespół inżynierów Kawasaki, opierając się na technologii Kawasaki Gas Turbine & Machinery Company, Kawasaki Aerospace Company oraz Kawasaki Corporate Technology Division. Ważnym elementem warunkującym wysoką wydajność sprężarki jest mały wzrost temperatury w czasie pracy, który obniża jej moc.

KQS - Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń został zaprojektowany by pomóc kierowcom zmaksymalizować przyśpieszenie na torze poprzez zmianę przełożeń bez sprzęgła przy całokowcicie otwartej przepustnicy. Mechanizm KQS wykrywa, że dźwignia zmiany biegów została aktywowana i wysyła sygnał do ECU. Na jego podstawie ECU odcina zapłon, co umożliwia zmianę przełożenia na wyższe bez konieczności użycia sprzegła. W zależności od ustawień ECU (lub wtedy gdy używane są ustawienia torowe do wyścigu) zmiana przełożeń na niższe bez użycia sprzęgła również jest możliwa.

KAWASAKI ENGINE BRAKE CONTROL- pozwala kierowcy wybrać w jakim stopniu chce hamować silnikiem. Gdy system jest aktywny, efekt hamowania silnikiem jest redukowany, zmniejszając interferencje podczas jazdy po torze.

ZESPÓŁ PRZEPUSTNIC STEROWANYCH ELEKTRONICZNIE KAWASAKI - umożliwia w pełni Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU), sterowanie poprzez wtryskiwacze dawkowaniem paliwa, oraz przez zespół przepustnic ilościa dostarczanego do silnika powietrza. Rezultatem idealnie zgranych obydwu parametrów jest moc i równa, płynna praca silnika. W istotny sposób system przyczynia się do redukcji emisji spalin. Zespół elektronicznie sterowanych przepustnic umożliwia rownież bardziej precyzyjną kontrolę nad układami: S-KTRC ( Sport Kawasaki Traction Control), KTRC (Kawasaki Traction Control), a także pozwala na wdrożenie systemów elektronicznych: KLCM (Kawasaki Launch Control Mode), Kawasaki Engine Brake Control, oraz systememu Cruise Control.

ABS - w klasycznym układzie hamulcowym nagłe hamowanie lub najechanie na nawierzchnię o niższym współczynniku tarcia (olej, piasek, woda) może spowodować zablokowanie koła i poślizg. System Kawasaki ABS eliminuje to zagrożenie. Dla spełnienia wymagań profesjonalistów Kawasaki opracowało KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) dedykowany modelom sportowym. W odpowiedzi na oczekiwania użytkowników cięższych motocykli turystycznych Kawasaki opracowało i wdrożyło do produkcji K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology), system współpracy hamulców przedniego i tylnego koła. Pozwala to podróżować jeszcze bezpieczniej i wygodniej.

K-ACT (technologia zaawansowanego hamowania Kawasaki) ABS - to zaawansowany system hamulców, który łączy hamulce przednie i tylne, zapewniające stabilne hamowanie.

KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) - poprzez elektroniczne zarządzanie mocą silnika zapobiega zerwaniu przyczepności koła. Każdy kolejny trzech dostępnych trybów oferuje coraz wyższy poziom, umożliwiając jazdę z pozycji startowej do chwili, gdy przepustnice są całkowicie otwarte. Gdy sprzęgło jest zwolnione, prędkość silnika może wzrastać, natomiast moc jest regulowana, zapobiegając obrotowi koła tylnego (zerwaniu przyczepności) i utrzymaniu koła przedniego na podłożu. Ustawienie w trybie nr 1 umożliwia nieznaczne uniesienie koła przedniego. System przestaje być aktywny automatycznie po przekroczeniu prędkości 150 [km/h] lub włączeniu 3-go biegu. Aktywowanie systemu wymaga, aby motocykl został zatrzymany.

IMU - Inercyjny Zespół Pomiarowy dzięki któremu do jednostki ECU w czasie rzeczywistym dostarczane są informacje o aktualnym położeniu motocykla. Program modelowania dynamicznego Kawasaki umiejętnie wykorzystuje formułę „Magic Tyre” analizując zmiany wielu parametrów, umożliwiających uwzględnienie zmiennych warunków nawierzchni, przyczepności oraz stanu opon. Zastosowanie modułu IME umożliwia monitorowanie inercji względem 6 stopni swobody. Mierzone jest przyśpieszenie wzdłużne, poprzeczne i pionowe, jak również przechył boczny i wzdłużny.  Wskaźnik odchylenia obliczany jest przez ECU. Program modelowania dynamicznego Kawasaki w połączeniu z sygnałami wejściowymi z IMU umożliwiają bardziej precyzyjne określenie położenia pojazdu.

SPRZĘGŁO ANTYHOPPINGOWE- Kawasaki przeniosło technologię z maszyn wyścigowych do motocykli seryjnych. Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła. W normalnych warunkach pracy sprzęgło działa w trybie auto, wspomagania minimalizując siłę niezbędną do naciśnięcia dźwigni. W przypadku pojawienia się wysokiego momentu obrotowego działającego w przeciwną stronę (momentu hamującego od strony tylnego kola wywołanego np. redukcją biegu) zapobiega poślizgowi tylnego kola. Podobnie sprzęgło działa w drugą stronę, gdy następuje silny wzrost momentu przenoszonego z silnika. Sprzęgło ogranicza wówczas możliwość uślizgu tylnego koła.

KONTROLKA ECO - znajdujdująca się na desce rozdzielczej połączona z komputerem kontrolka wspomaga kierowcę w ekonomicznej jeździe. Precyzyjne zarządzanie silnikiem Kawasaki umożliwia równie dokładne zarządzenie zużyciem paliwa. Komputer precyzyjnie monitoruje wiele parametrów m.in. położenie przepustnicy, prędkość, numer wbitego biegu. Gdy zinterpretuje styl jazdy jako ekonomiczny (gdy zużycie paliwa jest niskie), pojawia się kontrolka ECO.

KIBS - jest to pierwszy system integrujący komputer sterujący silnikiem z komputerem zarządzającym systemem ABS. KIBS oferuje bardzo precyzyjna prace, biorąc pod uwagę takie dane jak polożenie przepustnicy, prędkość motocykla, obroty silnika, ciśnienie w układzie hamulcowym. Rozwiązanie to pozwala zredukować duże spadki ciśnienia hydraulicznego podczas hamowania, stabilizuje proces hamowania i redukuje efekt unoszenia się tylnego kola i utraty jego przyczepności podczas redukcji biegów.

KCMF (KONTROLA SKRĘCANIA KAWASAKI) - kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie. Służy to również śledzeniu linii, jaką kierowcy kreślą podczas skręcania. Zależnie od modelu KCMG nadzoruje układy: KTRC (w tym kontrolę trakcji oraz kontrolę ślizgu i unoszenia się przedniego koła), KLCM, KIBS (z kontrolą przechyłów), Sterowanie hamowania silnikiem Kawasaki.

 

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy ze sprężarką doładowującą
Pojemność silnika
998 cm³
Średnica x skok tłoka
76 x 55 mm
Stopień sprężania
11.2:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
16 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 40 mm x 4 z podwójnym wtryskiem
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju

Rama

Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie z płytą montażową wahacza
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
135 mm
Opony przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony tył
200/55ZR17M/C (78W)
Kąt skrętu, lewy / prawy
27˚ / 27˚

Osiągi

Moc maksymalna
147.1 kW {200 KM} / 13,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
137.3 N•m {14 kgf•m} / 9,500 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa, pierścieniowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
1.551 (76/49)
Przełożenie biegu 1
3.077 (40/13)
Przełożenie biegu 2
2.471 (42/17)
Przełożenie biegu 3
2.045 (45/22)
Przełożenie biegu 4
1.727 (38/22)
Przełożenie biegu 5
1.524 (32/21)
Przełożenie biegu 6
1.348 (31/23)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 330 mm. Zacisk: podwójny montowany radialnie, Brembo M50 monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk: Brembo, preciwstawny 2-tłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 43 mm z tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i sprężyny top-out
Tylne zawieszenie
Nowy Uni-Trak z gazowym amortyzatorem, zbiornikiem kombinowanym, dwuzakresowe (prędkość duża/ mała) tłumienie dobicia, tłumienie odbicia, regulacja napięcia wstępnego i sprężyny top-out

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,135 x 775 x 1,205 mm
Rozstaw osi
1,480 mm
Prześwit
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
19 litrów
Wysokość siedzenia
835 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
235 kg
Rok modelowy
2018
Kod modelowy
ninja-h2-sx-se-2018
Kolor
szmaragdowy połyskujący metalic / czarny metalik diablo
ABS
TAK

Informacje dodatkowe

SKU ZX1002BJF_GN1
Producent Kawasaki
Technologia ABS, ERGO-FIT, IMU, KCMF, KIBS, Kontrolka ECO, KTRC (3-mode), Power Modes, Sprzęgło antyhoppingowe, Supercharged engine, Tempomat, Zespół przepustnic sterowanych elektronicznie

Recenzje klientów

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Kawasaki Ninja H2™ SX Special Edition

Jak oceniasz ten produkt? *

Cena
Jakość