Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

Kawasaki Ninja H2R

  • Kawasaki Ninja H2R
  • Kawasaki Ninja H2R
  • Kawasaki Ninja H2R
  • Kawasaki Ninja H2R
  • Kawasaki Ninja H2R
  • Kawasaki Ninja H2R
  • Kawasaki Ninja H2R
Kawasaki Ninja H2R
Punktem wyjścia dla stworzenia Ninja H2R było dążenie do zaoferowania motocyklistom czegoś, czego nigdy wcześniej nie doświadczyli. Ninja H2R wymaga szacunku i przyciąga najbardziej utalentowanych i zaangażowanych zawodników. Projektanci poświęcili się stworzeniu najnowocześniejszego motocykla od podstaw. Zaktualizowana wersja Ninja H2R zawiera wiele ulepszeń, w tym najbardziej zaawansowany pakiet elektroniczny Kawasaki oraz jeszcze sprawniejszy, najwyższej klasy amortyzator tylny Öhlins TTX. Fani Ninja mogę się spodziewać jeszcze intensywniejszych wrażeń.

KQS (Kawasaki Quick Shifter)

Ninja H2 jets pierwszym motocyklem Kawasaki standardowo wyposażonym w quickshifter. Uzupełniając wielką moc silnika i działanie kłowej skrzyni biegów, bezkontaktowy quickshifter pozwala na szybkie podnoszenie biegów dla osiągnięcia płynnego przyspieszenia.

Oznaczenie River Mark

Kawasaki uzyskało zezwolenie na oznaczenie modelu Ninja H2 znakiem "River Mark", zarezerowanym dla modeli o historycznym znaczeniu.

Elektroniczny amortyzator skrętu Öhlins

Elektroniczny amortyzator skrętu został stworzony we współpracy z Öhlins, jedną z najbardziej popularnych i szanowanych firm produkujących amortyzatory skrętu.

Jednostka napędowa

Pomimo swojej znanej już konfiguracji rzędowej czterosuwowej, układ zasilania Ninja H2 jest naszpikowany technologicznymi nowościami stworzonymi specjalnie dla jego doładowanego silnika; niektóre z nich są całkiem nowe, inne opierają się na fachowej wiedzy Grupy Kawasaki.

Hamulce Brembo

Para masywnych pół-pływających tarcz hamulcowch o średnicy 330 mm firmy Brembo o grubości 5,5mm oferuje wyjątkową moc hamowania.

IMU Bosch (moduł pomiaru bezwładności)

Użycie kompaktowego modułu pomiaru bezwładności pozwala wspiąć się na jeszcze wyższy poziom precyzji, który jest krokiem naprzód w stosunku do już znakomitych KTRC, KLCM oraz KIBS.
IMU umożliwia monitorowanie bezwładności z uwzględnieniem 6 stopni swobody(DOF). Mierzone jest przyspieszenie w płaszczyźnie wzdłużnej, poprzecznej i pionowej oraz parametry roll-rate i pitch rate. Odchylenie jest obliczane przez ECU przy wykorzystaniu oryginalnego oprogramowania Kawasaki.

Kratownicowa rama

Wykorzystanie lekkiej kratownicowej konstrukcji ramy umożliwiło eleganckie rozwiązanie tego, jak sprostać wymaganiom wobec działania podwozia.

Wskaźniki

Nowymi funkcjami są: rzędowe wyświetlanie kąta oraz funkcja nagrywania
maksymalnego kąta (możliwie dzięki dodaniu Modułu pomiaru bezwładności – IMU)

Ergonomiczna pozycja jazdy

Pozycja jazdy została zaprojektowana przy uwzględnieniu bardzo dużych prędkości osiąganych przez ten motocykl oraz faktu, iż jest on przystosowany wyłącznie do jazdy po torze.

Jednostronny wahacz

Jednostronny wahacz pozwala na zamontowanie tłumika bliżej osi motocykla, co z kolei pozwala na zapewnienie odpowiedniej pozycji przy pokonywaniu sportowych zakrętów.

Öhlins TTX36 Tylne zawieszenie:

Amortyzator Öhlins TTX oferuje kierowcom wiele udogodnień:

  • Zwiększoną stabilność tyłu, co przyczynia się do udoskonalonego skręcania.
  • Łagodne działanie zawieszenia daje uczucie niesamowitego tłumienia oraz podnosi komfort jazdy i lepsze prowadzenie.
  • Stabilne tylne zawieszenie powoduje, że mamy lepsze wyczucie przodu. Zwiększa to pewność kierowców podczas wyścigów.
  • Niesamowita przyczepność i wyczucie podłoża.
  • >> Motocykl daje poczucie większej stabilności przy jeździe z dużą prędkością.

Lustrzane malowanie Kawasaki

Srebrna, lustrzana farba została opracowana specjalnie dla tego modelu Kawasaki. Ta gładka, odbijająca powłoka nadaje motocyklowi niezwykłej głębi. Tego typu malowanie po raz pierwszy zastosowane zostało w pojeździe masowej produkcji.

Kompresor

Kompresor użyty w Ninja H2R został zaprojektowany przez projektantów silników motocyklowych Kawasaki przy pomocy innych działów z grupy KHI, mianowicie Gas Turbine & Machinery Company, Aerospace Company oraz Corporate Technology Division.

Układ wydechowy

System wydechowy wykonany całkowicie z tytanu ma bardzo prosty układ, składający się z kolektora wydechowego, przewodów zbiorczych, rury wydechowej i prostego tłumika o kształcie megafonu.

Gwarancja docisku

W miejscu lusterek Ninja H2R posiada specjalnie zaprojektowane aerodynamiczne skrzydła CFRP.

Kłowa skrzynia biegów

Aby umożliwić szybką i sprawną zmianę biegów zastosowano skrzynię kłową. Jest to rodzaj transmisji powszechnie stosowany w MotoGP, opracowany przy wykorzystaniu informacji płynących od członków zespołu Kawasaki Racing.

Układ zasilania

W pełni elektroniczny układ zasilania przepustnicy Kawasaki umożliwia sterowanie zarówno objętością paliwa (poprzez wtryskiwacze paliwa) jak i powietrza (poprzez zawory przepustnicy) podawanego do silnika.

KCMF (Kontrola skręcania Kawasaki)

KCMF kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie. Służy to również śledzeniu linii, jaką kierowcy kreślą podczas skręcania. W modelu Ninja H2R KCMG nadzoruje następujące układy:

  • KTRC (w tym kontrolę trakcji oraz kontrolę ślizgu i unoszenia się przedniego koła)
  • KLCM
  • KIBS (z kontrolą przechyłów)
  • Sterowanie hamowania silnikiem Kawasaki

Hydrauliczne sprzęgło

Wysokiej jakości sprzęgło hydrauliczne wymaga mniej prac konserwacyjnych, dzięki można dłużej zachować początkowe czucie. A dzięki komponentom Brembo, najwyższa linearność i gładkie ruszanie z miejsca są dodatkowymi zaletami.

Głowica cylindra

Długo rozważano jak zaprojektować głowicę, aby zapewnić wydajność chłodzenia potrzebną dla silnika z doładowaniem. Duże przepływy cieczy chłodzącej doprowadzają do idealnego chłodzenia komory spalania.

Aerodynamicznie zaprojektowane podowzie

To nie przypadek, że gdy przyglądamy się NIinja H2R z boku, to odnosimy wrażenia, że jest on na pierwszym miejscu wśród modeli klasy supersport.

Wloty powietrza

Powietrze dostarczane do doładowania przechodzi poprzez podwójne wloty Ram Air, których łączna powierzchnia wynosi 13.000 mm. To obrazuje ile powietrza jest potrzebne aby osiągnąć moc 300 KM.

Chłodzenie silnika

Sumienne dążenie do wysokiej wydajności systemu chłodzenia doprowadziło do bardzo kompleksowego układu silnika, zarówno dla systemu smarowania (olej jest wykorzystywany do chłodzenia jak i do smarowania) oraz systemu chłodzenia.

Kawasaki Ninja H2R
Specyfikacja

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy ze sprężarką doładowującą
Pojemność silnika
998 cm³
Średnica x skok tłoka
76 x 55 mm
Stopień sprężania
8.3:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
16 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 50 mm x 4 z podwójnym wtryskiem
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju

Rama

Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie z płytą montażową wahacza
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
135 mm
Opony przód
120/600 R17
Opony tył
190/650 R17
Kąt skrętu, lewy / prawy
27° / 27°

Osiągi

Moc maksymalna
228 kW {310 KM} / 14,000 obr./min
Moc maksymalna z doładowaniem dynamicznym - RAM Air
240 kW {326 KM} / 14,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
165 N•m {16.8 kgf•m} / 12,500 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
1.551 (76/49)
Przełożenie biegu 1
3.188 (51/16)
Przełożenie biegu 2
2.526 (48/19)
Przełożenie biegu 3
2.045 (45/22)
Przełożenie biegu 4
1.727 (38/22)
Przełożenie biegu 5
1.524 (32/21)
Przełożenie biegu 6
1.348 (31/23)
Przełożenie całkowite
2.333 (42/18)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 330 mm. Zacisk: podwójny montowany radialnie, Brembo M50 monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk: 2-tłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 43 mm z tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i sprężyny top-out
Tylne zawieszenie
Nowy Uni-Trak, Öhlins TTX36 z gazowym amortyzatorem, zbiornikiem kombinowanym, dwuzakresowe (prędkość duża/ mała) tłumienie dobicia, tłumienie odbicia, regulacja napięcia wstępnego i sprężyny top-out

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,070 x 850 x 1,160 mm
Rozstaw osi
1,450 mm
Prześwit
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
830 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
216 kg
Rok modelowy
2019
Kod modelowy
NINJA H2R
ABS
TAK
Recenzje

Testuj Kawasaki

Interesuje Cię ten model? Wyślij zgłoszenie i umów się na jazdę testową.

2019 KawasakiSklep.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.