Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

Kawasaki Ninja 650 Green

  • Kawasaki Ninja 650 Green
  • Kawasaki Ninja 650 Green
  • Kawasaki Ninja 650 Green
Kawasaki Ninja 650 Green

DNA NINJA

Sportowy wygląd przedniej owiewki nawiązuje do inncyh sportowych modeli Kawasaki Ninja. Reszta motocykla prezentuje się bardzo smukle z wyszczególnieniem ramy oraz nadwozia.

Przyczepność

Rama w Ninji 650 została zauważalnie udoskonalona na sezon 2019. Nowa waży 193 kg. Zaprojektowania zostały przy pomocy innowatorskiego system analiz Kawasaki. Kratownicowa rama oraz wahacz są kluczowymi aspektami, które przyczyniają się do zwiększonej przyczepności motocykla.
Zawieszenie dostarcza sportową wydajność połączoną z komfortem jazdy. Sprzęgło antyhoppingowe działo jako ogranicznik momentu obrotowego i wspomaga pracę dźwigni. Również zwiększa komfort oraz przyjemność podczas jazdy

RAMA

CODZIENNA WSZECHSTRONNOŚĆ

Sportowa szyba posiada trzy poziomy regulacji w całkowitym zakresie 60mm. Wielofunkcyjne oprzyrządowanie zawiera w sobie analogowy obrotomierz, wyświetlacz LCD, kontrolki ostrzegające wskaźnik biegu oraz inne przydatne parametry.
Połączenie kanapy o wysokości 790mm oraz smukłej ramy powoduje, że Ninja 650 to idealny motocykl dla wielu osób. Kierowca siedzi w wyprostowanej pozycji co zwiększa komfort jazdy oraz pozwala na dłuższe podróże na tym motocyklu.
SILNIK

Silnik ten oferuje krótki czas reakcji, wydajność i ekonomiczne zużycie paliwa. Jest to silnik chłodzony cieczą, 4-suwowy, dwucylindrowy, w układzie równoległym o pojemności 649 cm3. Charakteryzuje się wysokim momentem obrotowym w średnim zakresie obrotów z lekkim nadwoziem o zgrabnej sylwetce. Elastyczny silnik pozwala na sportową jazdę oraz również pamięta o komfortowym podróżowaniu w trasie lub w miejskim zgiełku. Zwiększa on kontrolę nad motocyklem co budje pewność siebie u początkujących kierowców.

Kawasaki Ninja 650 Green
technology_561
ABS

Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

  • technology_561
    ABS

    Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

technology_882
Kontrolka ECO

Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

  • technology_882
    Kontrolka ECO

    Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

technology_889
Podwójna przepustnica

Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.

  • technology_889
    Podwójna przepustnica

    Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.

technology_890
Sprzęgło antyhoppingowe

Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

  • technology_890
    Sprzęgło antyhoppingowe

    Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

technology_568
Tylny amortyzator Back-Link

Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

  • technology_568
    Tylny amortyzator Back-Link

    Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.

Specyfikacja

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność silnika
649 cm³
Średnica x skok tłoka
83 x 60 mm
Stopień sprężania
10.8:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
8 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 36 mm x 2 z podwójnymi zaworami dławiącymi
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa

Rama

Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Skok przedniego zawieszenia
125 mm
Skok tylnego zawieszenia
130 mm
Opony przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony tył
160/60ZR17M/C (69W)

Osiągi

Moc maksymalna
50.2 kW {68 KM} / 8,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
65.7 N•m {6.7 kgf•m} / 6,500 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
2.095 (88/42)
Przełożenie biegu 1
2.438 (39/16)
Przełożenie biegu 2
1.714 (36/21)
Przełożenie biegu 3
1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 4
1.111 (30/27)
Przełożenie biegu 5
0.966 (28/29)
Przełożenie biegu 6
0.852 (23/27)
Przełożenie całkowite
3.067 (46/15)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec teleskopowy 41 mm
Tylne zawieszenie
Back-link poziomy, wstępne napięcie sprężyny

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,055 x 740 x 1,135 mm
Rozstaw osi
1,410 mm
Prześwit
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
15 litrów
Wysokość siedzenia
790 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
193 kg
Emisja C02
107 g/km
Rok modelowy
2019
Kod modelowy
NINJA 650
ABS
TAK
Recenzje

Testuj Kawasaki

Interesuje Cię ten model? Wyślij zgłoszenie i umów się na jazdę testową.

2019 KawasakiSklep.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.