Nie masz produktów w koszyku.
Ninja 650 Zielony 2019

Sportowy wygląd przedniej owiewki nawiązuje do innych sportowych modeli Kawasaki Ninja. Reszta motocykla prezentuje się bardzo smukle z wyszczególnieniem ramy oraz nadwozia.
Przyczepność
Rama w Kawasaki Ninja 650 została zauważalnie udoskonalona w sezonie 2020. Masa motocykla to 193 kg. Zaprojektowana została przy pomocy innowatorskiego system analiz Kawasaki.
Kratownicowa rama oraz wahacz są kluczowymi aspektami, które przyczyniają się do zwiększonej przyczepności motocykla.
Zawieszenie dostarcza sportową wydajność połączoną z komfortem jazdy. Sprzęgło antyhoppingowe działa jako ogranicznik momentu obrotowego i wspomaga pracę dźwigni. Również zwiększa komfort oraz przyjemność podczas jazdy.
Rama
Kratownicowa rama jest jednym z kluczowych elementów do uzyskania lżejszej wagi motocykla (momentalnie zauważalne po postawieniu motocykla z podnóżka). Odnowiona rama waży jedynie 15 kg i mocno przyczynia się do poprawionej przyczepności motocykla.
CODZIENNA WSZECHSTRONNOŚĆ
Sportowa szyba posiada trzy poziomy regulacji w całkowitym zakresie 60mm. Wielofunkcyjne oprzyrządowanie zawiera w sobie analogowy obrotomierz, wyświetlacz LCD, kontrolki ostrzegające wskaźnik biegu oraz inne przydatne parametry.
Połączenie kanapy o wysokości 790mm oraz smukłej ramy powoduje, że Ninja 650 to idealny motocykl dla wielu osób. Kierowca siedzi w wyprostowanej pozycji co zwiększa komfort jazdy oraz pozwala na dłuższe podróże na tym motocyklu.
Silnik ten oferuje krótki czas reakcji, wydajność i ekonomiczne zużycie paliwa. Jest to silnik chłodzony cieczą, 4-suwowy, dwucylindrowy, w układzie równoległym o pojemności 649 cm3. Charakteryzuje się wysokim momentem obrotowym w średnim zakresie obrotów z lekkim nadwoziem o zgrabnej sylwetce. Elastyczny silnik pozwala na sportową jazdę oraz również pamięta o komfortowym podróżowaniu w trasie lub w miejskim zgiełku. Zwiększa on kontrolę nad motocyklem co buduje pewność siebie u początkujących kierowców.


Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.
-
ABS
Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.
-
Kontrolka ECO
Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.
-
Podwójna przepustnica
Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.

Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.
-
Sprzęgło antyhoppingowe
Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.
-
Tylny amortyzator Back-Link
Poziomy układ amortyzatora Back-Link poprawia rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni.