Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

Kawasaki Ninja 400 WSBK Green

  • Kawasaki Ninja 400 WSBK Green
  • Kawasaki Ninja 400 WSBK Green
  • Kawasaki Ninja 400 WSBK Green
  • Kawasaki Ninja 400 WSBK Green
  • Kawasaki Ninja 400 WSBK Green
  • Kawasaki Ninja 400 WSBK Green
Kawasaki Ninja 400 WSBK Green
Ninja 400 to wyjątkowy oraz agresywnie wyglądający motocykl sportowy charakteryzujący się stabilnością, wydajnością oraz przyjemnością z jazdy.

Elementy stylizacyjne inspirowane flagową maszyną Kawasaki

Ciężko przejść obok modelu Ninja bez chwili podziwu, bez względu na pojemność motocykla. Budowa oraz wygląd nowej Ninji 400 zostały zainspirowane Ninją H2. Dzięki specyficznej konstrukcji owiewek, Ninja 400 wygląda na dużo większy motocykl. Efekt jest jeszcze bardziej widoczny dzięki agresywnemu wyglądowi oraz wyjątkowemu wykończeniu.

Podwójne reflektory LED

Oprócz poprawy wyglądu nowej Ninji 400, wąskie reflektory LED, są doskonale widoczne i oferują jasne światło i znacząco poprawiają widoczność (każdy reflektor posiada światła drogowe, mijania oraz pozycyjne LED).

Wysokiej klasy kokpit

Ninja 400 posiada praktycznie identyczne oprzyrządowanie jak w modelu Ninja 650. Kokpit wyposażony jest w duży obrotomierz analogowy otoczony lampkami ostrzegawczymi z jednej strony oraz wskaźnik położenia biegów i wielofunkcyjny ekran LCD z drugiej strony.

Silnik

Potężny, przyjazny dla kierowcy silnik w układzie równoległym
Nowa Ninja 400 posiada silnik o pojemności 399 cm3, oferujący moc maksymalną 35 kW. Jest to w dużej mierze uzyskane dzięki nowym dolotom powietrza do większej komory powietrznej oferującej większą wydajność dolotową. Płynne dostarczanie mocy dostępne już od niskich obrotów ułatwia sterowanie przepustnicą.

Zwarty, lekki i wydajny

Nowa Ninja 400 została zaprojektowana od podstaw. Aby maksymalnie zredukować jej ciężar, zmniejszono wagę silnika do minimum. Nowy projekt pozbawiony został niepotrzebnych elementów, a zreorganizowanie układu umożliwił wąski silnik i system chłodzenia ze zminimalizowanym zewnętrznym orurowaniem.

Lekka kratownicowa rama

Model Ninja 400 wyposażony jest w kratownicową ramę podobną do tej z Ninji H2. Silnik jest sztywno zamontowany w ramie i został użyty jako element naprężający. Nowy projekt ramy przyczynia się w znaczący sposób do ograniczenia masy motocykla.

Koła i hamulce

Przednie hamulce - największa tarcza hamulcowa w klasie
Średnica 310 mm (ten sam rozmiar tarczy został użyty w modelu ZZR1400), pół-pływająca przednia tarcza o obrysie falistym zapewnia NinjI 400 mocne hamowanie. Sztywny, nowy cylinder przedniego hamulca pomaga wyeliminować jałowe uderzenie, podczas gdy starannie dobierane wymiary i materiał przewodu hamulcowego sprawiają, że hamulce działają od pierwszego dotyku. Ninja 400 wyposażona jest również w najnowszą wersję układu ABS firmy Nissin.

Tylne hamulce

Tylna, pojedyncza tarcza hamulcowa 220 mm o obrysie falistym została uzupełniona o zacisk z podwójnym tłoczkiem.

Koła

Stylowe, 5-szprychowe koła są bardzo podobne do tych w Ninji 650. Przyczyniają się do niższej wagi motocykla zachowując swoje główne właściowości: przyczepność oraz stabilność podczas jazdy w zakręcie.

Przednie i tylne zawieszenie

Przedni widelec
Bardziej sztywny teleskopowy przedni widelec o średnicy 41 mm zapewnia sprawniejsze działanie zawieszenia. Podczas jazdy czuje się, że przednie koło jest solidnie osadzone, co ułatwia skręcanie, a całe zawieszenie oferuje płynność i stabilność, jakie posiadają większe motocykle.

Tylne zawieszenie

Uni-Trak Bottom-Link z gazowym amortyzatorem przyczynia się do większego komfortu podczas jazdy. Istnieje możliwość 5-stopniowej regulacji napięcia wstępnego co pozwala kierowcom na ustawienie sztywności amortzatora a co za tym idzie wysokości motocykla do ich potrzeb. Amortyzator reguluje się bardzo łatwo przy użyciu zestawu narzędzi.

Ergonomia

Zrelaksowana, sportowa pozycja jazdy
Ustawienie względem siebie kierownicy, siedziska i podnóżków umożliwia komfortową jazdę Ninją 400 motocyklistom o różnym wzroście i różnych stylach jazdy. Podwyższona kierownica i lekko przesunięte do przodu podnóżki pozwalają kierowcy bez żadnego problemu kontrolować jazdę, zapewniając jednocześnie jej komfort.

Łatwe oparcie stóp o podłoże

Chociaż wysokość siedzenia wynosi 786 mm, wąska konstrukcja zarówno siedziska, jak i tylnej części silnika umożliwia kierowcom bez przeszkód oprzeć stopy o podłoże.

Komfort jazdy & doskonała ochrona przed wiatrem
Siedzenia kierowcy i pasażera pokryte grubym uretanem zaopatrzone w amortyzatory niwelujące niewielkie wibracje zapewniają doskonały komfort jazdy. Nadwozie Ninji 400 o większej powierzchni zapewnia znaczną ochronę przed wiatrem, co dodatkowo przyczynia się do komfortu jazdy.

Kawasaki Ninja 400 WSBK Green
technology_561
ABS

Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

  • technology_561
    ABS

    Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

technology_559
ERGO-FIT

ERGO-FIT to system, który umożliwia wielu kierowcom dostosowanie motocykla do swojego wzrostu.

  • technology_559
    ERGO-FIT

    ERGO-FIT to system, który umożliwia wielu kierowcom dostosowanie motocykla do swojego wzrostu.

technology_882
Kontrolka ECO

Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

  • technology_882
    Kontrolka ECO

    Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

technology_889
Podwójna przepustnica

Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.

  • technology_889
    Podwójna przepustnica

    Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.

Specyfikacja

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność silnika
399 cm³
Średnica x skok tłoka
70 x 51.8 mm
Stopień sprężania
11.5:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
8 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 32 mm x 2
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa

Rama

Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
130 mm
Opony przód
110/70R17 M/C 54H
Opony tył
150/60R17 M/C 66H

Osiągi

Moc maksymalna
33.4 kW {45 KM} / 10,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
38 N•m {3.9 kgf•m} / 8,000 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
2.219 (71/32)
Przełożenie biegu 1
2.929 (41/14)
Przełożenie biegu 2
2.056 (37/18)
Przełożenie biegu 3
1.619 (34/21)
Przełożenie biegu 4
1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 5
1.154 (30/26)
Przełożenie biegu 6
1.037 (28/27)
Przełożenie całkowite
2.929 (41/14)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Pojedyncza, pół-pływająca tarcza 310 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek z pojedynczym wyważonym uruchamianiem
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec teleskopowy 41mm
Tylne zawieszenie
Uni-Trak Bottom-Link z gazowym amortyzatorem i regulacją napięcia wstępnego

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
1,990 x 710 x 1,120 mm
Rozstaw osi
1,370 mm
Prześwit
140 mm
Pojemność zbiornika paliwa
14 litrów
Wysokość siedzenia
785 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
168 kg
Emisja C02
100 g/km
Rok modelowy
2019
Kod modelowy
NINJA 400 WSBK
Recenzje

Testuj Kawasaki

Interesuje Cię ten model? Wyślij zgłoszenie i umów się na jazdę testową.

2019 KawasakiSklep.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.