Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

jak kupić motor

4 lata gwarancji Kawasaki

Kawasaki KX™85 II BIG WHEEL 2018

  • Kawasaki KX™85 II BIG WHEEL 2018
  • Kawasaki KX™85 II BIG WHEEL 2018
  • Kawasaki KX™85 II BIG WHEEL 2018
  • Kawasaki KX™85 II BIG WHEEL 2018
  • Kawasaki KX™85 II BIG WHEEL 2018
  • Kawasaki KX™85 II BIG WHEEL 2018
  • Kawasaki KX™85 II BIG WHEEL 2018
  • Kawasaki KX™85 II BIG WHEEL 2018
Kawasaki KX™85 II BIG WHEEL 2018
KX85 II – motocykl, który tworzy zwycięzców. Model KX85 II jest stworzony do wygrywania i dominowania podczas rywalizacji. Posiada 19’’ przednie i 16’’ tylne koło. Tłok o obniżonym tarciu, nowy system KIPS oraz wiele unowocześnień pozwala temu, 2-suwowemu, chłodzonemu cieczą rajdowemu silnikowi uzyskiwać większą moc w każdym przedziale obrotów. Sztywna, wytrzymała na rozciąganiagania stalowa rama obwodowa umożliwia młodym zawodnikom mocną terenową jazdę. Tylne zawieszenie UNI-TRAK zwiększa poczucie stabilności jazdy, a także pozwala na lepsze dopasowanie motocykla i zmniejszaja jego masę, a 36 mm odwrócony widelec oferuje lepsze tłumienie, lepszą odporność, umożliwiając szybszą jazdę przy wysokim komforcie. Motocykl został wyposażony w przednie i tylne tarcze hamulcowe zapewniające skuteczną moc hamowania w połączeniu z doskonałą kontrolą. Motocykl został wyposażony w hamulce płatkowe, tak jak ma to miejsce w większych modelach KX. Zaprojektowana na nowo minimalistyczna konstrukcja, bardziej płaski bak oraz węższe siodło, oraz grafiki w rajdowym stylu sprawiają, że motocykle KX85 x świetnie prezentują się wśród zwycięzców.
Model KX jest stworzony do wygrywania i dominowania podczas rywalizacji. Został stworzony dla zwycięzców. Najnowszy model KX85 II jest w pełni przygotowany by stawić czoła wyzwaniom i pozwala rozwijać talent młodym kierowcom, pomagając im równocześnie zdobywać wysokie noty w zawodach i wyścigach. Kierowca ma do wyboru sześć ustawień kierownicy, dzięki którym możne przyjąć wygodną pozycję jazdy. Brzegi wykonane z materiału alumite1, czarne osłony widelca oraz zrobione z niebieskiego materiału alumite1 wykończenie regulatorów zawieszenia nadają tej maszynie mocny fabryczny sznyt.
Kawasaki KX™85 II BIG WHEEL 2018
Specyfikacja

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 2-suwowy, silnik jednocylindrowy
Pojemność silnika
84 cm³
Średnica x skok tłoka
48.5 x 45.8 mm
Stopień sprężania
10.9:1 (low speed); 9.0:1 (high speed)
Układ rozrządu/ilość zaworów
Zawór tłokowy membranowy
Układ zasilania
Gaźnik: Keihin PWK 28
Rozrusznik
Główny nożny
Smarowanie
Mieszanka benzyny

Rama

Typ ramy
Obwód, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Skok przedniego zawieszenia
275 mm
Skok tylnego zawieszenia
275 mm
Opony przód
70/100-19 42M
Opony tył
90/100-16 52M
Kąt skrętu, lewy / prawy
45˚ / 45˚

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa
Przełożenia napędu
Łańcuch
Przełozenie podstawowe
3.400 (68/20)
Przełożenie biegu 1
2.538 (33/13)
Przełożenie biegu 2
1.875 (30/16)
Przełożenie biegu 3
1.500 (27/18)
Przełożenie biegu 4
1.250 (25/20)
Przełożenie biegu 5
1.090 (24/22)
Przełożenie biegu 6
0.956 (22/23)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe

Hamulce

Hamulce przednie
Pojedyncza tarcza 220 mm. Zacisk: dwutłoczkowy
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 184 mm. Zacisk: jednotłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec teleskopowy odwrócony, 36 mm, z 20-stopniowym tłumieniem dobicia
Tylne zawieszenie
Uni-Trak Bottom-Link z regulowanym napięciem wstępnym, 24-stopniowe tłumienie dobicia i 21-stopniowe tłumienie odbicia

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
1,920 x 765 x 1,150 mm
Rozstaw osi
1,310 mm
Prześwit
330 mm
Pojemność zbiornika paliwa
5 litrów
Wysokość siedzenia
870 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
77 kg
Rok modelowy
2018
Kolor
limonkowa zieleń
Recenzje

Testuj Kawasaki

Interesuje Cię ten model? Wyślij zgłoszenie i umów się na jazdę testową.

2019 KawasakiSklep.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.