Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

jak kupić motor

4 lata gwarancji Kawasaki

Kawasaki KX450F 2018

  • Kawasaki KX450F 2018
  • Kawasaki KX450F 2018
  • Kawasaki KX450F 2018
  • Kawasaki KX450F 2018
  • Kawasaki KX450F 2018
  • Kawasaki KX450F 2018
  • Kawasaki KX450F 2018
  • Kawasaki KX450F 2018
  • Kawasaki KX450F 2018
  • Kawasaki KX450F 2018
  • Kawasaki KX450F 2018
  • Kawasaki KX450F 2018
Kawasaki KX450F 2018
KX450F wyposażony został w tryb kontroli i doładowania turbo, system podobny do tego, który montowany jest fabrycznym zawodnikom. Wystarczy nacisnąć przycisk, aby uruchomić osobną mapę silnika zaprojektowaną dla zapewnienia skutecznego wyścigu w śliskich warunkach. Mapa kontroli uruchamiania opóźnia zaprogramowanie zapłonu, pozwalając oponom złapać przyczepność w sytuacji niskiej przyczepności i umożliwiając kierowcom skoncentrowanie się na ich torach. Kawasaki ułatwiło tuning silnika w KX450F. Podstawowe ustawienia 3 map to: warunki standardowe, trudne i łagodne. Korzystając z zainstalowanych sprzęgaczy DFI, kierowcy mogą z łatwością przełączać się pomiędzy tymi trzema mapami, aby dostosować się do warunków jazdy. Każda map może zostać na nowo zaprogramowana za pomocą opcjonalnego Zestawu do Kalibracji KX FI. Górna potrójna klamra z dwoma zestawami otworów w manetkach oraz dwustronnych mocowań oferuje kierowcom wybór 4 pozycji kierownicy: STD, 10, 15, 25 mm FDW. Regulowane podnóżki umożliwiają obniżenie ich pozycji o 5 mm. W niższej pozycji środek ciężkości jest obniżony, tak jak zasięg widzenia kierowcy, co zapewnia zarówno stabilność fizyczną, jak i komfort psychiczny. Zastosowany w KX450F widelec KYB AOS  (Air-Oil-Separate) utrzymuje olej i powietrze w oddzielnych komorach dla lepszego tłumienia podczas długich tras. Wyjątkowo twarda powłoka DLC  (Diamond-Like-Carbon) na zewnętrznej powierzchni wewnętrznych rur widelca redukuje tarcie ślizgowe i nisko-tarciowe uszczelki widelca przyczyniają się do łagodniejszej jazdy. 
Nowy KX450F uwolni Twój potencjał łącząc najmocniejszy silnik i najtrwalsze podwozie w historii. Powłoka jest jeszcze bardziej wydajna, gdy widelec zostaje wystawiony na działanie sił poprzecznych, które w innych warunkach utrudniałyby działanie ślizgowe tak jak podczas jazdy w zakręcie. Zwiększona twardość powierzchni minimalizuje ryzyko zadrapań oraz zniszczenia rur. Nowe tylne zawieszenie Uni-Trak zwiększa tłumienie, co umożliwia szybszą i stabilniejszą jazdę. Zastosowane w KX450F tarcze o obrysie falistym lepiej odprowadzają ciepło i oferują doskonałą siłę hamowania. Jednocylindrowy, 4-suwowy, chłodzony cieczą silnik o pojemności 449 cm3, zasilany wtryskiwanym paliwem dostarcza efektywnej mocy od niskich po wysokie obroty. Szeroki zakres mocy oraz reagująca przepustnica zapewniają szeroką rozpiętość reakcji momentu obrotowego, która umożliwia rajdowcom złapać gaz i wydostać się nawet z głębokiego dołka. Nowa aluminiowa rama obwodowa to lekka konstrukcja składająca się z wyciskanych i odlewanych części. Jest o 4 mm węższa,  mierząc w poprzek głównych rur i sprawia, że całość korpusu staje się mniejsza i bardziej ergonomiczna. Węższa pozycja jazdy ułatwia kontrolę nad pojazdem. Dopełnieniem nowego kształtu przedniego błotnika oraz białego, tylnego błotnika, są: grafika fabrycznego stylu, czarne – ałunitowe felgi, czarne ochraniacze na przedni widelec, wykończenia z niebieskiego ałunitu na regulatorach zawieszenia oraz niebieskie wykończenia na dekoracji silnika, które nadają modelowi KX450F wygląd, w pełni odzwierciedlający jego tuningowane osiągi.
Kawasaki KX450F 2018
technology_886
LCM

System kontroli startu pozwala zawodnikom motocrossowym zredukować poślizg kola przy starcie.

  • technology_886
    LCM

    System kontroli startu pozwala zawodnikom motocrossowym zredukować poślizg kola przy starcie.

Recenzje

Testuj Kawasaki

Interesuje Cię ten model? Wyślij zgłoszenie i umów się na jazdę testową.

2019 KawasakiSklep.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.