Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

Kawasaki KX450 2019

Nr katalogowy: KX450JKF

Oceń ten produkt jako pierwszy

40 450,50 zł

Dostępność: Produkt dostępny

KX450 zawsze był budowany z jednym głównym założeniem inżynierów Kawasaki: aby zawodnicy
jeżdżący na Kawasaki zawsze stawali na najwyższym stopniu podium i wygrywali wyścigi.
Dziedzictwo crossowych modeli KX sięga prawie 40 lat.

Teraz, producent z Akashi przedstawia bezkonkurencyjny motocykl klasy MX1 z jeszcze mocniejszym
silnikiem zamontowanym w lżejszej ramie.
Dostępność: Produkt dostępny na zamówienie
Nowość
  • Kawasaki KX450 2019
  • Kawasaki KX450 2019
  • Kawasaki KX450 2019
  • Kawasaki KX450 2019
  • Kawasaki KX450 2019
  • Kawasaki KX450 2019
  • Kawasaki KX450 2019
  • Kawasaki KX450 2019
  • Kawasaki KX450 2019
  • Kawasaki KX450 2019
  • Kawasaki KX450 2019
System kontroli startu pozwala zawodnikom motocrossowym zredukować poślizg kola przy starcie.
technology_886

Szczegóły

KLUCZOWE CECHY KAWASAKI KX450 2019

Łatwy tuning silnika: Ustawienie DFI Wyboru Danych (3 mapy do wyboru)

Łatwy tuning silnika: Ustawienie DFI Wyboru Danych (3 mapy do wyboru)

Podstawowe ustawienia 3 map to: Standardowe, Trudne (warunki), Łagodne (warunki). Korzystając z zainstalowanych sprzęgaczy DFI, jeźdźcy mogą z łatwością przełączać pomiędzy tymi trzema mapami aby dostosować je do warunków jazdy. Podłączenie do każdego ze sprzęgieł o 4 trzpieniach aktywuje odpowiednią mapę silnika. Każda z trzech map może zostać na nowo zaprogramowana za pomocą opcjonalnego Zestawu do Kalibracji KX FI.

Pneumatyczna Sprężyna Widelca (PSF)

Pneumatyczna Sprężyna Widelca (PSF)

KX450 jest pierwszą, masowo produkowaną motocrossówką, która zawiera technologię widelca nowej generacji. Funkcję amortyzatora przejmuje sprężone powietrze, zamiast sprężyn. Obniżona waga, łatwiejsza regulacja i szerszy zakres ustawień to tylko niektóre z zalet.

Fabryczna Stylizacja

Fabryczna Stylizacja

Dopełnieniem nowego kształtu przedniego błotnika oraz białego, tylnego błotnika, są: grafika fabrycznego stylu, czarne – ałunitowe felgi, czarne ochraniacze na przedni widelec, wykończenia z niebieskiego ałunitu na regulatorach zawieszenia oraz niebieskie wykończenia na dekoracji silnika, które nadają modelowi KX450 wygląd, w pełni odzwierciedlający jego stuningowane osiągi.

Zwiększona przyczepność Przód/Tył

Zwiększona przyczepność Przód/Tył

KX450 na sezon 2019 charakteryzuje się zwiększoną mocą a większa przyczepność przodu i tyłu motocykla umożliwia łatwiejsze oraz szybsze pokonywanie zakrętów. Zwiększona średnica przedniej osi (sugestia od naszych zespołów wyścigowych) umożliwia zwiększoną przyczpeność przedniego koła a zmodyfikowane tylne zawieszenie przyczynia się do poprawy tylnej części pojazdu. 

Konstrukcja przyjazna kierowcy

Komputer ECU

Lekki ECU został specjalnie zaprojektowany, aby wytrzymać trudy wyścigów motocrossowych. Zawiera trzy mapy silnika (plus czwarty dla trybu sterowania uruchamianiem).Ustawienia dla trzech map można przeprogramować za pomocą opcjonalnego zestawu KX FI kalibracji.

Elektryczny rozrusznik

Elektryczny rozrusznik

Możliwość szybkiego odpalenia silnika po jego zgaśnięciu dzięki elektrycznemu rozrusznikowi robi ogromną różnice w momencie kiedy ważą się losy wyścigu. 

Przewaga przyspieszenia: Tryb Kontroli Doładowania Turbo

Przewaga przyspieszenia: Tryb Kontroli Doładowania Turbo

2014 KX450 posiada system kontroli doładowania turbo, podobny to tego, który występuje w fabrycznych ścigaczach. Za pomocą jednego przycisku, jeźdźcy mogą aktywować oddzielną mapę silnika, stworzoną by zapewnić skuteczny start w śliskich warunkach.

Nowe tylne zawieszenie typu uni-trak

Nowe tylne zawieszenie typu uni-trak

Połączenia zamontowane poniżej wahacza zapewniają większą precyzję zawieszenia. Podwójna regulacja dobicia oferuje szeroką gamę opcji tuningowych. Powłoka Kashima na zbiorniku paliwa usprawnia akcję kierowcy, a dodatkowo, ulepszone dla modelu na rok 2013 ustawienia tłumienia współgrają z nowym przednim widelcem.

Hydrauliczne sprzęgło

Hydrauliczne sprzęgło

Pierwsze hydrauliczne sprzęgło zastosowane w motocyklu crossowym Kawasaki oferuje bardziej bezpośrednie czucie motocykla oraz lżejsze używanie klamki.

Wyścigowe zawieszenie

Wyścigowe zawieszenie

Widelec KYB AOS (Air-Oil-Separate) utrzymuje olej i powietrze w oddzielnych komorach dla lepszego tłumienia podczas długich tras. Nisko-tarciowe uszczelki widelca ułatwiają łagodny mechanizm. Ulepszone zaciski w dolnej potrójnej klamrze otwierają się na końcu (wcześniej z boku). Większa sztywność usprawnia pracę widelca. Wyjątkowo twarda powłoka DLC (Diamond-Like-Carbon) na zewnętrznej powierzchni wewnętrznych rur widelca redukuje tarcie ślizgowe (oraz spoczynkowe) i przyczynia się do łagodniejszej jazdy. Powłoka jest jeszcze bardziej wydajna, gdy widelec zostaje wystawiony na działanie sił poprzecznych, które w innych warunkach utrudniałyby działanie ślizgowe, tak jak podczas jazdy w zakręcie. Zwiększona twardość powierzchni minimalizuje ryzyko zadrapań oraz zniszczenia rur.

Popychacz zaworowy

Popychacz zaworowy

Dzięki swojemu fabrycznemu wykończeniu i wykorzystaniu nowego popychacza zaworowego, silnik KX450 jest mocniejszy jak nigdy wcześniej z dodatkowymi 3.4 KM tak aby zawodnicy Kawasaki zawsze byli na czele stawki. 

Regulowana pozycja podnóżków

Regulowana pozycja podnóżków

Regulowane podnóżki umożliwiają jeźdźcom obniżenie ich pozycji o 5 mm. W niższej pozycji środek ciężkości jest obniżony, tak jak zasięg widzenia kierowcy, co zapewnia zarówno stabilność fizyczną jak i komfort psychiczny.

Sportowe zmiany

Sportowe zmiany

Odmieniony tłok to jedna z wielu zmian w tegorocznym modelu KX450F, która została zainspirowana doświadczeniem naszych zawodników na najwyższych poziomie. 

Szczupła aluminiowa rama obwodowa

Szczupła aluminiowa rama obwodowa

Aluminiowa rama obwodowa to lekka konstrukcja składająca się z wyciskanych i odlewanych części. Szczupła sylwetka zwiększa przyjazną kierowcy ergonomię eksploatacji. 

Litowo-jonowy akumulator

Litowo-jonowy akumulator

Lekki oraz kompaktowy litowo-jonowy akumulator pomaga zmniejszyć wagę motocykla do minimum.

Skuteczna moc z wtryskiwanego paliwa

Skuteczna moc z wtryskiwanego paliwa

Jednocylindrowy, 4-suwowy, chłodzony cieczą silnik o pojemności 449cm3, zasilany wtryskiwanym paliwem dostarcza efektywnej mocy od niskich po wysokie obroty. Szeroki zakres mocy oraz reagująca przepustnica zapewniają szeroką rozpiętość reakcji momentu obrotowego, która umożliwia rajdowcom złapać gaz i wydostać się nawet z głębokiego dołka.

Regulowana pozycja kierownicy

Regulowana pozycja kierownicy

Górna potrójna klamra z dwoma zestawami otworów w manetkach oraz dwustronnych mocowań oferuje jeźdźcom wybór 4 pozycji kierownicy: 25 mm FWD, 15 mm FWD, STD and 10 mm BK.

Większa średnica cewki amortyzatora

Większa średnica cewki amortyzatora

Za przyczepność przedniej części tego motocykla odpowiada nowy, odwrócony widelec o średnicy ø49 mm. Większa wewnętrzna średnica lag amortyzatora pozwala na użycie dużych tłoków tłumienia co przyczynia się do płynniejszej jazdy i silniejszego tłumienia.

SPECYFIKACJE TECHNICZNE

Engine   Silnik
Typ silnika - Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik jednocylindrowy
Pojemność skokowa silnika - 449 cm³
Średnica x skok - 96 x 62.1 mm
Stopień sprężania - 12.5:1
Układ zaworów - 4 zawory DOHC
Układ paliwowy - Wtrysk paliwa: Ø 44 mm x 1
Zapłon - Digital DC-CDI
Układ rozruchowy - Elektryczny
Smarowanie - Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa
Gear   Osiągi & Przeniesienie Napędu
Przełożenie - 5-biegowa
Przeniesienie napędu - Łańcuch
Przełożenie podstawowe - 2.727 (60/22)
Przełożenie biegu 1 - 1.750 (28/16)
Przełożenie biegu 2 - 1.412 (24/17)
Przełożenie biegu 3 - 1.188 (19/16)
Przełożenie biegu 4 - 1.000 (19/19)
Przełożenie biegu 5 - 0.875 (21/24)
Przełożenie całkowite - 3.846 (50/13)
Sprzęgło - Mokre wielotarczowe, manualne
Suspensions   Hamulce & Zawieszenie
Hamulce, przednie - Tarcza pół-pływająca, 270 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójne tłoczki
Hamulce, tylne - Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie - Widelec odwrócony teleskopowy, ø49 mm, z tłumieniem dobicia i odbicia.
Zawieszenie, tylne - Nowy Uni-Trak. Tłumienie dobicia: 19-stopniowe (z niską prędkością). Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane
Dimensions   Rama & Wymiary
Typ ramy - Obwód, aluminium
Ślad - 122 mm
Skok zawieszenia, przednie - 305 mm
Skok zawieszenia, tylne - 307 mm
Opona, przednia - 80/100-21 51M
Opona, tylna - 120/80-19 63M
Kąt skrętu L/P - 42° / 42°
Dł x Szer x Wys - 2,185 x 830 x 1,275 mm
Rozstaw osi - 1485 mm
Prześwit pod pojazdem - 340 mm
Pojemność zbiornika paliwa - 6.2 litrów
Wysokość siedzenia - 955 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku - 110.0 kg

Informacje dodatkowe

SKU KX450JKF
Producent Kawasaki
Technologia LCM

Recenzje klientów

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Kawasaki KX450 2019

Jak oceniasz ten produkt? *

Jakość
Cena