Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

Kawasaki KX250 2019

Nr katalogowy: KX252AKF_GN1

Oceń ten produkt jako pierwszy

35 600,50 zł

Dostępność: Produkt dostępny

KX250 na rok 2019 to definicja szybkości, mocy oraz niesamowitej
lekkości. Motocykl otrzymał lżejszą ramę oraz mniej ważący
silnik przy uwzględnieniu nowatorskich rozwiązań
technologicznych. KX250 zachwyca i ma zamiar
dominować na torze!

Dostępność: Produkt dostępny
Nowość
  • Kawasaki KX250 2019
  • Kawasaki KX250 2019
  • Kawasaki KX250 2019
  • Kawasaki KX250 2019
  • Kawasaki KX250 2019
  • Kawasaki KX250 2019
  • Kawasaki KX250 2019
  • Kawasaki KX250 2019
  • Kawasaki KX250 2019
  • Kawasaki KX250 2019
  • Kawasaki KX250 2019
  • Kawasaki KX250 2019
  • Kawasaki KX250 2019
  • Kawasaki KX250 2019
  • Kawasaki KX250 2019
  • Kawasaki KX250 2019
System kontroli startu pozwala zawodnikom motocrossowym zredukować poślizg kola przy starcie.
technology_886

Szczegóły

KLUCZOWE CECHY KAWASAKI KX250 2019

 

 
Przednie zawieszenie 
 Przednie zawieszenie

Super twarda tytanowa powłoka chroni widelec przed ścieraniem.

 

 

ECU   
ECU

Lekki ECU został specjalnie zaprojektowany, aby wytrzymać trudy wyścigów motocrossowych.ECU zawiera trzy mapy silnika (plus czwarty dla trybu sterowania uruchamianiem).Ustawienia dla trzech map można przeprogramować za pomocą opcjonalnego zestawu KX FI kalibracji.

 

 

Przedni widelec 
 Przedni widelec

Przedni amortyzator na sezon 2019 charakteryzują się lepszym tłumieniem odbicia i lepszą pracą. Dzięki temu motocykl jest łatwiejszy w prowadzeniu i pozwala na agresywniejszą jazdę. 

 

 
 
Cieńsza i lżejsza rama   
Cieńsza i lżejsza rama

Aluminiowa rama obwodowa to lekka konstrukcja składająca się z wyciskanych i odlewanych części. Jej konstrukcja zwiększa przyjazną kierowcy ergonomię eksploatacji. 

 
 
 
249 cm3 chłodzony cieczą, 4-suwowy   
249 cm3 chłodzony cieczą, 4-suwowy silnik

Wykorzystane po raz pierwszy w seryjnie produkowanym motocyklu, podwójne wtryskiwacze są kluczowym elementem wysokich osiągów wtrysku paliwa w tym motocyklu. Stworzony do osiągania najlepszych wyników, KX250 to pojazd, któremy możesz zaufać i oddać się przyjemności z jazdy. 

 
 
Bardziej płaskie siedzisko 
Bardziej płaskie siedzisko

Płaskie, głądkie i wąskie nadwozie ułatwia zawodnikowi poruszanie się podczas jazdy. Jest ono również wygodniejsze co zwiększa komfort podczas jazdy. 

  

  

Regulowane podnóżki   
Regulowane podnóżki

Regulacja podnóżków umożliwia ich obniżenie o 5mm, co pomaga obniżyć środek ciężkości i zapewnia zawodnikowi lepszą stabilność.

 

Sportowe zmiany   
Sportowe zmiany

Jedną z wielu zmiań zainspirowanych jazdą naszych zawodników to całkowice nowy, wzmocniony oraz lżejszy tłok. 

 

 

Stylizacja   
Stylizacja

Nowe, bardziej agresywne w wyglądzie nadwozie sprawia, że pojazd wydaje się być bardziej zwarty.
Charakterystyczna kolorystyka nawiązuje do stylu Kawasaki.

 

 

Regulowanie położenie kierownicy   
Regulowane położenie kierownicy

Górna potrójna klamra z dwoma zestawami otworów w manetkach oraz dwustronnych mocowań oferuje jeźdźcom wybór 4 pozycji kierownicy: 25 mm FWD, 15 mm FWD, STD oraz 10 mm BK.

 
 
Łatwe przełączanie map   
Łatwe przełączanie map

Korzystając z dołączaonych do motocykla przełączników, zawodnik w łatwy i szybki sposób może uzyskać dostęp do jednej z trzech map.

 

 

Wyścigowy system hamulców 
Wyścigowy system hamulców

Przednie i tylne tarcze hamulcowe o obrysie falistym są dopełnione za pomocą nowej pompy głównej przedniego hamulca i klocków hamulcowych przedniego hamulca, w celu zwiększenia kontroli i skuteczności hamowania.

 

 

Tylne zawieszenie Uni-Trak   
Tylne zawieszenie Uni-Trak

Podwójna regulacja kompresji oferuje szeroką gamę możliwości tuningowych. Tegoroczne zawieszenie jest lżejsze co znacząco obniża wagę motocykla. Dzięki temu jest on bardziej elastyczny oraz lepiej dostosowuje się do panujących warunków. 

 

 

Launch Control Mode   
Launch Control Mode

KX250 posiada system kontroli doładowania turbo, podobny to tego, który występuje w fabrycznych ścigaczach. Za pomocą jednego przycisku, jeźdźcy mogą aktywować oddzielną mapę silnika, stworzoną by zapewnić skuteczny start w śliskich warunkach.

 

 

TECHNOLOGIA


LCM

System kontroli startu pozwala zawodnikom motocrossowym zredukowac poslizg kola przy starcie.

 

PODWÓJNY WTRYSK

Kazdy z wtryskiwaczy pelni inna role i pracuje w innym zakresie obrotów zapewniajac wysoka moc i szybka reakcje silnika.


ERGO-FIT

ERGO-FIT to system, który umożliwia wielu kierowcom dostosować motocykl do swojego wzrostu.

SPECYFIKACJE TECHNICZNE

Engine   Silnik
Typ silnika - Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik jednocylindrowy
Pojemność skokowa silnika - 249 cm³
Średnica x skok - 77 x 53.6 mm
Stopień sprężania - 13.4:1
Układ zaworów - 4 zawory DOHC
Układ paliwowy - Wtrysk paliwa: Ø 43 mm x 1 (Keihin) z podwójnym wtryskiem
Zapłon - Digital DC-CDI
Układ rozruchowy - Główny nożny
Smarowanie - Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa
Gear   Osiągi & Przeniesienie Napędu
Przełożenie - 5-biegowa
Przeniesienie napędu - Łańcuch
Przełożenie podstawowe - 3.350 (67/20)
Przełożenie biegu 1 - 2.142 (30/14)
Przełożenie biegu 2 - 1.750 (28/16)
Przełożenie biegu 3 - 1.444 (26/18)
Przełożenie biegu 4 - 1.235 (21/17)
Przełożenie biegu 5 - 1.045 (23/22)
Sprzęgło - Mokre wielotarczowe, manualne
Suspensions   Hamulce & Zawieszenie
Hamulce, przednie - Tarcza pół-pływakowa, 270 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce, tylne - Pojedyncza tarcza 240 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie - Widelec teleskopowy odwrócony, 48 mm, przedni Separate Function Fork (SFF), typ 2. Tłumienie odbicia: 20-stopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: 40-stopniowe
Zawieszenie, tylne - Nowy Uni-Trak. Tłumienie dobicia: 19-stopniowe (z niską prędkością), 4-obroty (z dużą prędkością). Tłumienie odbicia: 22-stopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane
Dimensions   Rama & Wymiary
Typ ramy - Obwód, aluminium
Ślad - 123 mm
Skok zawieszenia, przednie - 310 mm
Skok zawieszenia, tylne - 310 mm
Opona, przednia - 80/100-21 51M
Opona, tylna - 100/90-19 57M
Kąt skrętu L/P - 42° / 42°
Dł x Szer x Wys - 2,172 x 825 x 1,270 mm
Rozstaw osi - 1,478 mm
Prześwit pod pojazdem - 324 mm
Pojemność zbiornika paliwa - 6.4 litrów
Wysokość siedzenia - 945 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku - 104.5 kg

Informacje dodatkowe

SKU KX252AKF_GN1
Producent Kawasaki
Technologia LCM

Recenzje klientów

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Kawasaki KX250 2019

Jak oceniasz ten produkt? *

Cena
Jakość