Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

Kawasaki KLX® 450R 2017

  • Kawasaki KLX® 450R 2017
  • Kawasaki KLX® 450R 2017
  • Kawasaki KLX® 450R 2017
  • Kawasaki KLX® 450R 2017
  • Kawasaki KLX® 450R 2017
  • Kawasaki KLX® 450R 2017
  • Kawasaki KLX® 450R 2017
  • Kawasaki KLX® 450R 2017
  • Kawasaki KLX® 450R 2017
  • Kawasaki KLX® 450R 2017
  • Kawasaki KLX® 450R 2017
  • Kawasaki KLX® 450R 2017
  • Kawasaki KLX® 450R 2017
  • Kawasaki KLX® 450R 2017
  • Kawasaki KLX® 450R 2017
  • Kawasaki KLX® 450R 2017
  • Kawasaki KLX® 450R 2017
  • Kawasaki KLX® 450R 2017
  • Kawasaki KLX® 450R 2017
  • Kawasaki KLX® 450R 2017
  • Kawasaki KLX® 450R 2017
  • Kawasaki KLX® 450R 2017
Kawasaki KLX® 450R 2017
KLX450 otrzymał chłodzony cieczą, 4-suwowy jednocylindrowy silnik o pojemności skokowej 449 cm3 z 5 begową skrzynią biegów. Model wyposażono w elektryczny rozrusznik. Mając do dyspozycji i rozrusznik i tradycyjny kopniak, łatwo wrócić do gry, jeśli silnik zgaśnie podczas zawodów. Zawieszenie tylne Uni Trak z 22-stopniowym odbiciem przy małej i dużej prędkości i przedni 48 mm odwrócony widelec typu AOS z 18 i 22-stopniowym odbiciem zapewniają stabilne i pewne prowadzenie maszyny. Hamulce przednie z tarczą pół-pływakową 250 o falistym obrysie i tylne o falistym obrysie skutecznie chronią klocki przed zanieczyszczeniem na każdym okrążeniu toru Enduro i gwarantują skuteczne hamowanie. Oprzyrządowanie KLX450R pokazuje kierowcy parametry pracy motocykla.
Prawdziwy zawodnik enduro. Połączenie osiągów pojazdu motocrossowego z wygodą rozrusznika elektrycznego. Lekki przyrząd cyfrowy obejmuje prędkościomierz, podwójny licznik kilometrów z możliwością zerowania, licznik przebiegu całkowitego i zegar. Motocykl został wyposażony w tylne światło hamowania, które wspomaga orientację rywali podczas wyścigu.
Kawasaki KLX® 450R 2017
Specyfikacja

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik jednocylindrowy
Pojemność silnika
449 cm³
Średnica x skok tłoka
96 x 62.1 mm
Stopień sprężania
12.0:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
4 zawory DOHC
Układ zasilania
Gaźnik: Keihin FCR-MX40
Zapłon
Elektroniczny AC-CDI
Rozrusznik
Elektryczny i nożny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa

Rama

Typ ramy
Obwód, aluminium
Skok przedniego zawieszenia
305 mm
Skok tylnego zawieszenia
315 mm
Opony przód
80/100-21M/C 51P
Opony tył
120/90-18M/C 65P

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
Skrzynia 5-biegowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe

Hamulce

Hamulce przednie
Tarcza pół-pływakowa, 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 240 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec teleskopowy odwrócony, 48 mm, typu AOS z 22-stopniowym tłumieniem dobicia i 18-stopniowym tłumieniem odbicia
Tylne zawieszenie
Uni-Trak z tłumieniem dobicia 22-stopniowym (mała prędkość), 2 lub więcej obrotów (duża prędkość), tłumieniem odbicia 22-stopniowym i regulacją napięcia wstępnego sprężyny

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,175 x 820 x 1,250 mm
Rozstaw osi
1,480 mm
Prześwit
315 mm
Pojemność zbiornika paliwa
8 litrów
Wysokość siedzenia
935 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
126 kg
Rok modelowy
2017
Kolor
limonkowa zieleń
Recenzje

Testuj Kawasaki

Interesuje Cię ten model? Wyślij zgłoszenie i umów się na jazdę testową.

2019 KawasakiSklep.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.