Nie masz produktów w koszyku.
J125 Special Edition 2019

Połączenie automatycznej skrzyni biegów i silnika o dużej mocy, sprawia że J125 mogą bez problemu poruszać się dwie osoby po miejskiej dżungli. Tylna lampa nadaje J125 charakterystyczny wygląd Kawasaki. Ostry design zaczerpnięty z naszych modeli "Z" pomaga J125 wyróżnić się od reszty skuterów w zatłoczonym ruchu miejskim.
Wysokiej jakości instrumenty pomiarowe składają się z prędkościomierza i obrotomierza oraz wielofunkcyjnego panelu LCD zawierającego:
Każdy element perfekcyjnie komponuje się w unikalny całokształt tego skutera. Wiele detali takich jak: emblematy modelu oraz marki czy srebrne przeszycia siedziska powodują, że J125 jest tak unikalnym skuterem. J125 posiada wklęsłe wycięcia po bokach podłogi, tak aby ułatwić kierowcy dosięgnięcie nogami do ziemi podczas zatrzymywania się.
Chowany hak ładunkowy w wewnętrznej cześci J125 to wygodny sposób na transportowanie torebki lub zakupów. Maksymalne obciążenie wynosi 3 kg. Stylistyka opiera się na nowatorskim projekcie skutera J300 Kawasaki. Stylizacja J125 odróżnia się od innych dostępnych na rynku skuterów 125 ccm.
Duża dbałość o szczegóły i perfekcyjne wykończenie sprawiają że wygląd J125 jest najwyższej jakości. Jak J300, projekt J125 zapożycza wiele elementów stylizacji z naszych modeli SuperSport, zapewniając tym silne rodzinne podobieństwo Kawasaki. Schowek tuż przy kierownicy pozwala na szybkie schowanie lub wyjęcie kluczy, portfela lub telefonu.
Bezpieczny zamek zapobiega otwarciu się schowka podczas jazdy. Może pomieścić małe przedmioty do 1.5 kg. Posiada on także gniazdko elektryczne o mocy 12V. Specjalna podłoga oferuje dobrą przyczepność, co pomaga utrzymać stopy kierowcy w miejscu. Oparcia na pięty ułatwiają kontrolę nad skuterem, co pozwala na lepsze "wyczucie" oraz większą kontrolę nad J125.
Rok modelowy 2019.
Rok Produkcji 2019.
Fabryczna gwarancja 2-letnia z możliwością przedłużenia do 4-lat.
.jpg)

Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.
-
ABS
Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.