FacebookTab
Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

Kawasaki GTR1400 ABS BLUE + PAKIET GRAND TOURER

Nr katalogowy: ZG1400EGF_BLU_PROMO

Oceń ten produkt jako pierwszy

Normalna cena: 70 271,12 zł

Special Price 66 900,00 zł

Dostępność: Produkt dostępny

GTR1400 ABS (16MY)

Flagowy Tourer Kawasaki teraz w PROMOCJI !!!


Teraz tą wspaniałą maszynę wyposażamy w pakiet GRAND TOURER  zawierający wszystkie niezbędne akcesoria sprawaiające , że każda Twoja wyprawa zamieni się w prawdziwą przygodę oszczędzając przy tym ponad 3371 złotych.


Kolor: ciemny granatowy metalik


Motocykl na długą trasę - testuje Michał Osiecki



Promocja
  • Kawasaki GTR1400 ABS BLUE + PAKIET GRAND TOURER
  • Kawasaki GTR1400 ABS BLUE + PAKIET GRAND TOURER
  • Kawasaki GTR1400 ABS BLUE + PAKIET GRAND TOURER
  • Kawasaki GTR1400 ABS BLUE + PAKIET GRAND TOURER
  • Kawasaki GTR1400 ABS BLUE + PAKIET GRAND TOURER
  • Kawasaki GTR1400 ABS BLUE + PAKIET GRAND TOURER
  • Kawasaki GTR1400 ABS BLUE + PAKIET GRAND TOURER
  • Kawasaki GTR1400 ABS BLUE + PAKIET GRAND TOURER
  • Kawasaki GTR1400 ABS BLUE + PAKIET GRAND TOURER
  • Kawasaki GTR1400 ABS BLUE + PAKIET GRAND TOURER
  • Kawasaki GTR1400 ABS BLUE + PAKIET GRAND TOURER
  • Kawasaki GTR1400 ABS BLUE + PAKIET GRAND TOURER
Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.
Aktywacja trybu ECO przełącza komputer na mapę zapłonu, przy której projektowaniu priorytetem było niskie zużycie paliwa.
To bardzo zaawansowany technicznie i wysoce precyzyjny zintegrowany układ hamulcowy połączony z ABS.
KIPASS to system bezdotykowego, zdalnego odblokowania kierownicy i aktywacji głównego włącznika.
Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.
System zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania.
Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.
System monitorowania ciśnienia powietrza w kołach podczas jazdy, poprawia poczucie bezpieczeństwa podczas dłuższych podróży.

Szczegóły

W skład pakietu GRAND TOURER wchodzą:
1. Kufer centralny 47L, nr. kat. 999940899;
2. Płyta montażowa, nr. kat. 999940620;
3. Pokrycie kufra centralnego (Metallic Slate Blue), nr. kat. 99994057754D;
4. Aluminiowa pokrywa kufra - srebrna, nr. kat. 999940657
5. Oparcie do kufra centralnego 47L, nr. kat. 999940494;
6. Torba do kufra 47L z logo Kawasaki, nr. kat. 999940497;
7. Wkładka zamka kufra do kluczyka Typu A, nr. kat. 999940499;
8. Wkładka zamka kufra -do kluczyka Typu B, nr. kat. 999940528;
9. Torby wewnętrzne do kufrów bocznych z logo Kawasaki, nr. kat. 100LUU0001A;
10. Folia ochronna do kufrów bocznych (zestaw), nr. kat. 079TPT0006;
11. Uchwyt GPS, nr. kat. 999940622.


GTR1400 ABS został wyposażony w silnik 1,352 cm3, rzędowy, 16-zaworoy, chłodzony cieczą. Jednostka napędowa została dostrojona do potrzeb tego modelu, posiada zmienne fazy rozrządu dla wysokiego momentu obrotowego przy niskich i średnich obrotach. Aby zapewnić maksymalne wykorzystanie potężnego momentu obrotowego, w GTR 1400 zastosowano wał napędowy Tetra-Lever. Rama "Monocoque" wykonana z przestrzennych stopów aluminium stanowi jeden z dwóch elementów nośnych. Połączona z silnikiem stanowi sztywną konstrukcję, pozwalającą znieść wiele przeciążeń. System ekonomicznej jazdy może być włączany i wyłączany przez kierowcę. Włączenie tego trybu przestawia ECU na uboższą mieszankę, powodując zmniejszenie spalania. Wówczas czas zapłonu i wtrysku paliwa ustawione są na maksymalną oszczędność paliwa. Włączenie trybu oznaczone jest ikoną na panelu LCD i wymaga od kierowcy łagodnej jazdy. Zastosowany w GTR1400 zaawansowany system hamowania K-ACT pozwala na lepsze rozłożenie siły hamowania podczas niskich prędkości i manewrów, np. zawracania. Zastosowanie najnowszego modelu ABS oraz jeszcze bardziej kompaktowy jego rozmiar to dodatkowe atuty. Siedzisko kierowcy jest węższe z przodu, co ułatwia sięgnięcie nogami do ziemi. Jego płaska powierzchnia zapewnia wygodę podróżowania. Część pasażera jest dłuższa i również wypłaszczona, co zwiększa komfort i zapobiega przesuwaniu się pasażera do przodu. Elektrycznie regulowana szyba jest wyższa o 70 mm oraz szersza u góry, powoduje lepsze opływanie strumienia powietrza, które płynie wokół kasku motocyklisty, co powoduje, że mniejsza jego część uderza w ramiona. Dodane do szyby odpowietrzenie pozwoliło na zredukowanie negatywnego wpływu ciśnienia powietrza na kierowcę. Wielofunkcyjny wyświetlacz GTR posiada teraz monitor temperatury powietrza na zewnątrz. Inne nowe funkcje przyrządu to wskaźnik trybu K-ACT, wskaźnik ekonomii jazdy i oszczędności paliwa oraz ikonę trybu pomocy. Umiejscowienie przycisku obsługi wyświetlacza zwiększa wygodę, umożliwiając kierowcy zmianę trybów LCD bez konieczności zdejmowania rąk z kierownicy. Ozdobione pierścieniami ze stali nierdzewnej tarcze prędkościomierza i obrotomierza dodają stylu wyglądowi kokpitu. Bezstopniowo regulowane podgrzewane manetki są wyposażeniem standardowym tego modelu. Obrotowy przełącznik znajduje się w zasięgu ręki kierowcy. Jest łatwy w obsłudze, nawet w rękawiczce. Kolorystycznie dobrane 35 litrowe kufry o dużej objętości są integralną częścią ogólnego pakietu stylizacji GTR. Są łatwo zdejmowane, wodoodporne i bez problemu pomieszczą dodatkowy kask. Zamontowane są jak najbliżej osi i środka ciężkości GTR. Ich lekka konstrukcja nie wpływa na komfort jazdy. Tankpad w GTR1400 to standard. Zapobiega uszkodzeniu i porysowaniu zbiornika.

Technologie KAWASAKI zastosowane w pojeździe:

KTRC (1-MODE) - zabezpiecza tylne koło przed poślizgiem przy przyspieszaniu. Kierowcy mogą czuć się teraz bezpieczniej i swobodniej posługiwać się manetka gazu. Gdy system KTRC wykryje uślizg tylnego koła zmniejsza moc przekazywana na koło, co umożliwia odzyskanie przyczepności. System działa bardzo szybko w każdych warunkach. KTRC zarządza ilością powietrza i paliwa dostarczanym do komór spalania oraz systemem zapłonowym. Działanie jest płynne i często nieodczuwalne przez kierowcę. Należy mieć jednak na uwadze, że jest to system wspomagający jazdę, który nie zastępuje, ale wspomaga utrzymanie pełnej kontroli nad motocyklem.

PODWÓJNA PRZEPUSTNICA - Nowoczesne rozwiązanie z podwójną przepustnicą sterowaną przez komputer silnika pozwala zoptymalizować dawkę mieszanki dostarczanej silnikowi, co umożliwia liniowe dodawanie mocy. Taka kombinacja wspomaga kontrolę trakcji i dostosowuje ją do aktualnych możliwości, jakie panują na drodze.

ECO - aktywacja przycisku aktywuje tryb ekonomiczny, w którym komputer zmienia kąt wyprzedzenia zapłonu i dawki paliwa. Kosztem reakcji na dodanie gazu i większej mocy kierowca zyskuje oszczedność paliwa. Tryb jest wykorzystywany podczas długich podróży, gdy prędkość jest jednostajna, a sposób jazdy turystyczno - krajoznawczy. Tryb ekonomiczny wymaga delikatnego obchodzenia się manetką gazu. Na przykład dla Kawasaki 1400GTR zalecane jest utrzymywanie obrotów poniżej 6000 na minutę i przepustnicy do 30% jej całkowitego otwarcia. Ponadto zaleca się nie przekraczanie prędkości160km/h.

KONTROLKA ECO - znajdujdująca się na desce rozdzielczej połączona z komputerem kontrolka wspomaga kierowcę w ekonomicznej jeździe. Precyzyjne zarządzanie silnikiem Kawasaki umożliwia równie dokładne zarządzenie zużyciem paliwa. Komputer precyzyjnie monitoruje wiele parametrów m.in. położenie przepustnicy, prędkość, numer wbitego biegu. Gdy zinterpretuje styl jazdy jako ekonomiczny (gdy zużycie paliwa jest niskie), pojawia się kontrolka ECO.

ABS - w klasycznym układzie hamulcowym nagłe hamowanie lub najechanie na nawierzchnię o niższym współczynniku tarcia (olej, piasek, woda) może spowodować zablokowanie koła i poślizg. System Kawasaki ABS eliminuje to zagrożenie. Dla spełnienia wymagań profesjonalistów Kawasaki opracowało KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) dedykowany modelom sportowym. W odpowiedzi na oczekiwania użytkowników cięższych motocykli turystycznych Kawasaki opracowało i wdrożyło do produkcji K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology), system współpracy hamulców przedniego i tylnego koła. Pozwala to podróżować jeszcze bezpieczniej i wygodniej.

K-ACT(technologia zaawansowanego hamowania Kawasaki) ABS - to zaawansowany system hamulców, który łączy hamulce przednie i tylne, zapewniające stabilne hamowanie.

TPMS (System monitorowania ciśnienia w oponach) - posiada czujniki w każdym kole i informacje o ciśnieniu wyświetla na desce rozdzielczej. System uwzględnia zmianę ciśnienia pod wpływem wzrostu lub spadku temperatury i przelicza tą wartość dla temperatury 20°C. Dzięki temu informacja dostarczana kierowcy jest stała i pozbawiona chwilowej odchyłki. Jeżeli ciśnienie spadnie poniżej bezpiecznego poziomu kierowca zostanie o tym powiadomiony poprzez wyświetlające się ostrzeżenie.

KIPASS (Kawasaki’s Intelligent Proximity Activation Start System) - to system bezdotykowego, zdalnego odblokowania kierownicy i aktywacji glównego wlacznika (stacyjki). Dzieki funkcji zblizeniowej, nie trzeba wyjmować kluczyka z kieszeni żeby uruchomic motocykl i odblokowac kierownice. Sygnał jest wysyłany z klucza i odbierany w jednostce KIPASS zamontowanej w motocyklu. Kazdy uklad pracuje na unikalnym kodzie, co uniemozliwia uruchomienie motocykla kluczem innym niz przypisanym do jednostki KIPASS. Otwieranie sakw i zbiornika paliwa odbywa sie kluczem, którego nie mozna uzyc, gdy pilot jest poza zasiegiem jednostki KIPASS. System ten korzysta z algorytmu szyfrowania "Misty", opracowanym przez Mitsubishi Electric Corporation.

AKCESORIA GTR14000 ABS

Kufer centralny 47 L - Kawasaki

Kufer centralny zapewnia 47L miejsca. Pomieści dwa pełne kaski. Nakładkę w kolorze nadwozia oraz aluminiową płytę można zamówić oddzielnie. One-Key System umożliwia otwarcie kufra kluczykiem do motocykla. Wymagane jest 5 elementów: 1 - Kufer centralny 47L 2 - Płyta nośna 3 - Nakładka na kufer (w kolorze nadwozia) 4 - Aluminiowa pokrywa (Srebrna lub Czarna anodowana) 5 - Wkładka zamka

Kufer centralny 47L
Nr kat: 999940481 cena 878,53 zł

Płyta montażowa
Nr kat: 999940620 cena 469,82 zł

Wkładka zamka kufra do kluczyka Typu A
Nr kat: 999940499 cena 118,09 zł

Wkładka zamka kufra do kluczyka Typu B
Nr kat: 999940528 cena 118,09 zł

Pokrycie kufra centralnego (Metallic Slate Blue)
Nr kat: 99994057754D cena 337,43 zł

Nakładka kufra w kolorze czarny metalik
Nr kat: 999940577660 cena 337,43 zł

Aluminiowa pokrywa kufra- czarna
Nr kat: 999940656 cena 156,16 zł

Aluminiowa pokrywa kufra - srebrna
Nr kat: 999940657 cena 156,16 zł

Siedzenie podwyższone

Podwyższone siedzenie turystyczne większy komfort podróżowania zwłaszcza dla wysokiego kierowcy.

Wysokie siodło turystyczne
Nr kat: 999940500 cena 1 966,20 zł

 

 

Żelowe siedzisko obniżone

Jest o 25 mm niższe i o 20 mm węższe niż siedzisko standardowe. Siedzisko żelowe zwiększa komfort i relaks podczas podróży! Tłumi drgania i poprawia rozkład ciężaru.

Żelowe siedzisko obniżone
Nr kat: 090SEC0009 cena 2485,92 zł

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność silnika
1,352 cm³
Średnica x skok tłoka
84 x 61 mm
Stopień sprężania
10.7:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
16 zaworów ze zmiennymi fazami rozrządu DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 40 mm x 4
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju

Rama

Typ ramy
Monocoque, aluminium prasowane
Skok przedniego zawieszenia
113 mm
Skok tylnego zawieszenia
136 mm
Opony przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony tył
190/50ZR17M/C (73W)
Kąt skrętu, lewy / prawy
31° / 31°

Osiągi

Moc maksymalna
114 kW {155 KM} / 8,800 obr./min
Moc maksymalna z doładowaniem dynamicznym - RAM Air
117.6 kW {160 KM} / 8,800 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
136 N•m {13.9 kgf•m} / 6,200 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa
Przełożenia napędu
Wał
Przełozenie podstawowe
1.556 (84/54)
Przełożenie biegu 1
3.538 (46/13)
Przełożenie biegu 2
2.412 (41/17)
Przełożenie biegu 3
1.900 (38/20)
Przełożenie biegu 4
1.545 (34/22)
Przełożenie biegu 5
1.292 (31/24)
Przełożenie biegu 6
1.074 (29/27)
Przełożenie całkowite
2.036 (14/22 x 32/10)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 310 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, przeciwstawny 4-tłoczkowy, 4 podkładki
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 270 mm, o obrysie falistym. Zacisk: przeciwstawny dwutłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 43 mm, z regulowanym tłumieniem odbicia i napięcia wstępnego sprężyny
Tylne zawieszenie
Uni-Trak Bottom-Link z gazowym amortyzatorem, dźwignia Tetra, z bezstopniowym tłumieniem odbicia i zdalną regulacją napięcia wstępnego sprężyny.

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,230 x 790 x 1,345 mm
Rozstaw osi
1,520 mm
Prześwit
125 mm
Pojemność zbiornika paliwa
22 litrów
Wysokość siedzenia
815 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
313 kg
Rok modelowy
2016
Kod modelowy
ZG1400EGF_BLU
Kolor
ciemny granatowy metalik
ABS
TAK

Informacje dodatkowe

SKU ZG1400EGF_BLU_PROMO
Producent Kawasaki
Technologia ABS, ECO, K-ACT ABS, KIPASS, Kontrolka ECO, KTRC (1-mode), Podwójna przepustnica, TPMS

Recenzje klientów

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Kawasaki GTR1400 ABS BLUE + PAKIET GRAND TOURER

Jak oceniasz ten produkt? *

Cena
Jakość