Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Wartość koszyka: 0,00 zł

Dostępność oryginalnych części zamiennych Kawasaki


Najczęściej zadawane pytania

Kiedy dostanę produkt?

Od czego to zależy?

Co, jeśli produkt jest niedostępny?

Czy mogę zrezygnować z zamówienia, jeśli produkt nie jest dostępny od ręki?

Jak mogę zwrócić zamówione produkty?


W ofercie KawasakiSklep.pl posiadamy oryginalne części zamienne do wszystkich pojazdów mechanicznych marki Kawasaki. Dzięki schematom technicznym, na których każdy element jest dokładnie opisany i pokazany, w łatwy sposób można dobrać oraz kupić potrzebne podzespoły.

Oryginalne części zamienne zamawiane są z magazynu centralnego Kawasaki, który znajduje się w zachodniej części Europy. Z uwagi na ilość dostępnych części zamiennych, żaden sprzedawca części w Polsce nie utrzymuje stanów magazynowych takich produktów, przez co termin realizacji takich zamówień jest nieco dłuższy niż w przypadku elementów, które są dostępne w lokalnym magazynie w Polsce.

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane jak najszybciej. Zdarzające się czasem lekkie opóźnienia spowodowane są wydłużonym terminem wysyłki zamówień z magazynu centralnego lub tymczasową niedostępnością części, na którą trzeba dłużej poczekać. W takich sytuacjach zawsze informujemy naszych Klientów, aby mieć pewność, że zamówienia są poprawnie realizowane i zamawiający posiada pełną wiedzę o statusie swojego zamówienia.

Standardowy termin realizacji zamówień na oryginalne części zamienne w KawasakiSklep.pl to 4-7 dni roboczych. Taki termin realizacji podawany jest zakładając, że dany element jest dostępny w europejskim magazynie Kawasaki.

Tyle czasu zajmuje wysłanie zamówienia systemowego od nas do producenta, skompletowanie naszego zamówienia (jeden magazyn europejski obsługuje każdego dnia tysiące zamówień z całej Europy) oraz następnie wysłanie kurierem takiej przesyłki do nas, tak aby została dostarczona do Klienta jego preferowaną metodą dostawy.

W przypadku niedostępności w magazynie europejskim, istnieje możliwość złożenia zamówienia w magazynie Kawasaki, który zazwyczaj znajduje się w kraju, w którym produkowane są pojazdy oraz części Kawasaki. Szacowany termin realizacji zamówień realizowanych z magazynów centralnych to około 4-6 tygodni, ponieważ części zazwyczaj są wysyłane transportem morskim, tak aby ograniczyć koszty logistyczne. Zdarzają się również sytuacje, w których zamówiony element jest niedostępny i nie ma możliwości zamówienia go. Oznacza to, że taka część została już wycofana z produkcji, a wszystkie stany magazynowe we wszystkich dostępnych magazynach zostały wyczerpane.

W przypadku wydłużonego terminu realizacji zamówienia na daną część (4-6 tygodni) lub całkowitego braku dostępności części, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo, aby poinformować Cię o zaistniałej sytuacji. Nigdy nie rozpoczniemy realizacji zamówienia na części z wydłużonym terminem realizacji bez wcześniejszego kontaktu z Tobą i akceptacji nowego czasu dostawy.


Kiedy dostanę produkt?


Standardowy termin realizacji zamówień na oryginalne części zamienne to 4-7 dni roboczych. W momencie skompletowania zamówienia wysyłamy maila z informacją, że zamówienie zostało zrealizowane i przygotowane do wysyłki.


Istnieje możliwość, że kupiona część jest dostępna tylko na zamówienie, co wydłuża termin realizacji do 4-6 tygodni roboczych. Jednak przed akceptacją takiego zamówienia zawsze skontaktujemy się z Tobą, aby poinformować o zaistniałej sytuacji i ustalić dalsze działania związane z zamówieniem.


Od czego to zależy?


Termin dostawy części zależy od godziny, o której zamówienie zostało złożone. W przypadku wszystkich producentów części, wysyłka zamówień od nas do poszczególnych magazynów jest realizowana o godzinie 11:00. Oznacza to, że zamówienia złożone w dzień roboczy do godziny 10:30 zostaną wysłane do realizacji jeszcze tego samego dnia. Wszystkie zamówienia złożone po tej godzinie zostaną wysłane w następnym dniu roboczym o tej samej godzinie. Zamówienia są wysyłane i realizowane wyłącznie w dni robocze.


Co, jeśli produkt jest niedostępny?

(Jak się o tym dowiem? Jak wygląda obsługa?)


W przypadku całkowitego braku dostępności wybranej części, zmuszeni jesteśmy do anulowania takiego zamówienia. Niezwłocznie po otrzymaniu i zweryfikowaniu informacji o braku dostępności skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo, aby poinformować Cię o statusie zamówienia. W przypadku gdy zamówienie zostało opłacone z góry, prosimy o przesłanie numeru konta, na które mamy zwrócić pełną kwotę zamówienia. W przypadku wybrania płatności za pobraniem, anulujemy zamówienie z powodu braku dostępności towaru.


Czy mogę zrezygnować z zamówienia, jeśli produkt nie jest dostępny od ręki?


Tak, oczywiście. W przypadku gdy towar posiada wydłużony termin realizacji, można zrezygnować z zamówienia. Dlatego też zawsze kontaktujemy się z Tobą w takiej sytuacji, aby ustalić, czy mamy takie zamówienie anulować, czy też przejść do jego dalszej realizacji.


Jak mogę zwrócić zamówione produkty?


W KawasakiSklep.pl staramy się, aby procedura zwrotów przebiegała tak sprawnie, jak tylko jest to możliwe i tak, aby każda osoba zwracająca towar jak najszybciej otrzymała pieniądze.

Do każdego zamówienia oprócz dokumentu sprzedaży (paragon lub faktura) dołączany jest formularz zwrotu. Aby przyspieszyć proces zwrotu, bardzo prosimy o dokładne uzupełnienie tego formularza wypełniając wszystkie wymagane pola. Następnie prosimy o odesłanie przesyłki wraz z formularzem na adres, który jest podany jako adres do zwrotów. W przypadku części zamiennych oraz wszystkich innych produktów, które oferujemy w naszym sklepie, prosimy pamiętać o tym, że zgodnie z obowiązującym prawem zwracany towar nie może nosić śladów próby montażu, instalacji, czy też użytkowania, takich jak zabrudzenia, zniszczenia itp.

Zwroty są realizowane na konto, którego numer został podany w formularzu zwrotu lub na konto z którego złożone zostało pierwotne zamówienie.

W razie jakichkolwiek pytań zawsze możesz się skontaktować z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby dopytać o szczegóły zwrotów oraz o przebieg całego procesu.

2019 KawasakiSklep.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.